דרשביץ נלחם לחשוף אלפיים מסמכים שיפלילו בעלי כוח מהסביבה של אפשטיין, אך האם גם הוא חלק מהרשת?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שימו לב, בימים הקרובים יחשפו אלפי מסמכים ממשפטו הקודם של אפשטיין אשר יש מי שניסו לחסום את תהליך חשיפתם, בין היתר בעל הון וכוח גדול שפוחד כי שמו ייקשר בפרשה (וקסנר?).

בנוסף למיאמי הראלד, העיתון שחשף את עסקת הטיעון הלא חוקית שנעשתה עם אפשטיין יחד עם העדויות המצמררות של קטינות אשר פגע בהן, היו עוד מי שפנו לבית המשפט לערעורים בנסיון לשחרר כאלפיים מסמכים ממשפטו הקודם של אפשטיין, ביינהם הבלוגר מייק סרנוביץ', ואלן דרשוויץ.

אכן דרשוויץ מואשם כאחד האנשים שאפשטיין סידר לו קטינה, אז למה שיילחם לשחרר את כל אותם מסמכים?

Miami Herald: Court to unseal up to 2,000 pages of Jeffrey Epstein-related documents

שימו לב לדבריו שהבאנו בזמנו,

"ישנם אימיילים שהם כל כך סודיים, אך המוכיחים כי לא רק שאני הופללתי, אלא מי הפליל אותי… יש שם שמות. האנשים הללו הולכים לכלא ברגע שהאימיילים הללו ייצאו כיוון שזאת היית הפללה מכוונת ומוחלטת מסיבות כלכליות, ואני יכול להוכיח זאת, ואוכיח את זה. תביאו אותי שוב לתכנית ברגע שהאימיילים יחשפו, הוי זה הולך להיות כל כך מעניין כי אנשים מאוד בולטים וחשובים יהיו באזיקים."

אנשים מאוד בולטים וחשובים? נראה שהוא מתכוון לקצת יותר ממי שמאשימה אותו ועורכי הדין שלה.

יתר על כן דרשוויץ טוען שנותנת העדות מבלבלת אותו עם Nathan Myhrvold, טכנולוג בכיר במיקרוסופט הידוע במעגל החברים הקרוב של אפשטיין.


Miami Herald: Dershowitz v. Boies: Jeffrey Epstein case unleashes war between two legal Goliaths

לטענתו של דרשוויץ יש קנוניה לנסות לסחוט מוקסנר כמיליארד דולר. ייתכן שהוא מתכוון לבחורה והעורכי דין, שכן היא מאשימה את וקסנר גם, אך האם הכוונה פה לסחיטה של לסלי וקסנר מצד אפשטיין אשר עלולה להסביר כיצד העביר לו וקסנר שליטה על כל כך הרבה מהעסקים והקרנות שלו כולל מטוס פרטי ואת הדירה היוקרתית בניו יורק? ואם כן, מה כבר וקסנר עשה שעלול להצדיק סחיטה כל כך משמעותית?

דרשוויץ טוען לחפותו, והמלחמה שלו להוציא לאור היום את המסמכים מחזקת את העמדה שלו, יחד עם זאת אם הוא אשם, הוא חייב למצות את הדין כמו כל אחד אחר, מי יודע אם ההתחנפות שלו לטראמפ היא לא אסטרטגיה להציל את עורו.

אנו לא יודעים מה מצבו של דרשוויץ בסיפור, אבן זה לא נראה כל כך טוב עבורו.

בכל אופן, המסמכים אמורים להתפרסם ממש בימים הקרובים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *