מכונת הריגול הדמוקרטית של הדיפ סטייט עבור הסינים

מכונת הריגול הדמוקרטית של הדיפ סטייט עבור הסינים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מכונת הריגול הדמוקרטית של הדיפ סטייט עבור הסינים היא אחד הסיפורים הכי גדולים שלא מדברים עלייהם.

המפקחים הראשיים במשרדי המבקר על ארגוני המודיעין בארה"ב כולל מינוי של אובמה ועוד, מצאו והזהירו כי השרת הפרטי של הילארי העביר כמעט את כל החומרים שלה שכללו גם חומרים מסווגים ביותר, לחברה פרטית סינית. במקום לחקור זאת, סנאטורים דמוקרטים בראשות דיאן פיינשטיין ניסו לטייח את הדברים.

דיאן פיינשטיין היא הסנאורית אולי הכי ותיקה וחזקה במפלגה הדמוקרטית.
היה לה נהג סיני במשך 20 שנה. בזמנו התברר שיש לFB-I חשד סביר כי הוא מרגל סיני, ואכן הסתבר שניסו לגייס אותו והוא אף דיווח חזרה. אמרו זאת לסנטורית דיאן פיינשטיין, והיא מיד פיטרה אותו… לא היית חקירה, לא בדיקה, לא איזה שיחות היו לו איתה, לא בדקו טלפון, לא כלום, אך תארו לכם והיה מדובר בטראמפ… יתר על כן פיינשטיין באותם שנים כסנאטורית משפיעה היית בועדות החוץ והביטחון המסווגות ביותר.

San Francisco CBS Local: Details Surface About Sen. Feinstein And The Chinese Spy Who Worked For Her

נזכיר כי סורוס, מנהל בCFR ובעל נתח רב בממשל אובמה, רצה לקדם את סין להיות המנוע הכלכלי והמעצמה השלטת בסדר העולמי החדש יחד עם ירידת כוחה של ארה"ב בזמן ממשל אובמה. סורוב דיבר על שינוי זה יחד עם שינוי בסדר המוניטרי ויצירת מטבע חדש עקב נפילת הדולר. זה לא צחוק, סורוס הרוויח כמעט עשר מיליארד דולר מירידת דרוג האשראי של ארה"ב בזמן אובמה.

גלובס: ג'ורג' סורוס הרוויח כ-9 מיליארד ד' מהורדת דירוג ארה"ב?

ועכשיו התגלית החדשה. ביידן סגן נשיא של אובמה, ג'ון קרי מזכיר המדינה של אובמה אחר הילארי שתיווך את הסכם השואה הגרעינית עם איראן, וסין.

האנטר ביידן, בנו של סגן הנשיא לשעבר,ג׳ו ביידן, קשור למערכת מעקב האורווליאנית בסין המשמשת את המשטר הקומוניסטי לריגול אחר מוסלמים סינים.

[תזכרו רק שכל הכלים הטכנולוגים הנעשה בהם שימוש ע״י הדיקטטוה הקומוניסטית הסינית כיום, בכוונת מעריציהם ה״פרוגרסיבים״ להעתיקם למערב מחר.]

דו"ח שפורסם על ידי The Intercept הציג זווית חדשה ומפתיעה לחשיפה משבוע שעבר על מימדי הריגול האלקטרוני של סין אחר המוסלמים במחוז שינג' יאנג.

חברת ההשקעות הפרטית של האנטר ביידן, בנו של סגן הנשיא לשעבר והמתמודד על מינוי הדמוקרטים לנשיאות 2020, ג'ו ביידן, השקיעה באחת מהחברות הסיניות שיצרו את הסיוט של סינג'יאנג.

עוד שוחח כי חברת ההשקעות הסינית של האנטר ביידן (Bohai Harvest RST), שמקבלת את המימון מחברת הבת של הבנק הסיני שבבעלות ממשלת סין, היא חלק ממאגר השקעות שביצע מספר השקעות גדולות במגוון חברות סיניות.

רכישות הקבוצה ב- 2017 כללו את ״++ Face״, שסיפקה את תוכנת זיהוי הפנים האינטגרלית בטלפון החכם והמשמשת את כוחות הביטחון הסיניים כדי לפקח על המוסלמים האויגורים של מחוז שינג'יאנג. התוכנה מתחברת למסד נתונים מרכזי מסיבי שאוסף כמות מדהימה של מידע על אזרחי שינג'יאנג, החל מכמה חשמל הם משתמשים ועד לדנ"א שלהם.

על אף הסיקור התקשורתי השבוע לגבי מדינת המעקבים הסינית וגינויה על ידי ארגוני זכויות אדם, לא הוזכרו השקעותיו של האנטר ביידן כלל, במיוחד לאור השאלות שכבר עולות סביב קשריה העסקיים של משפחת ביידן עם סין, והגבות המורמות בשל סירובו המדהים של ג'ו ביידן להודות שסין מהווה איום אסטרטגי על ארצות הברית.

השותף של האנטר ביידן ברבים מאפיקי ההשקעה שלו הוא כריסטופר היינץ, בנו החורג של מזכיר המדינה לשעבר ג'ון קרי, ידיד ותיק ובעל ברית פוליטי של ג'ו ביידן.

העסקאות הפיננסיות של המשפחות ביידן וקרי בסין פורטו על ידי פיטר שווייצר בספרו "אימפריות סודיות", שם חשף עסקה של 1.5 מיליארד דולר בין החברה של האנטר ביידן לבין בנק סין, שנחתמה זמן קצר לאחר שסגן הנשיא ג'ו ביידן טס לסין עם בנו ב-״Air Force Two״. חלק מהשקעות שהאנטר ביידן עשה עם מימון זה כלל חברות אשר למוצריהן ״שימוש כפול״ ויישום צבאי״.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *