דרכנו, הV15 של ׳קול אחד׳ בבחירות האלה ממשיך להתחמק מהחוק ולהוות את צינור פרשת העמותות 2019 של השבתאים הרפורמים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הוצא נגד ארגון דרכנו סוף סוף צו שמורה להם להרשם כגוף פעיל פוליטי שחל עליו שקיפות במהלך הבחירות (זאת לאחר שפעלו לאורך כל הבחירות וגם לפני לבנות ולקדם את מפלגת גנץ לפיד של הדיפ סטייט). הצו מגיע בעקבות חוק שתיקנו מפלגת הליכוד כלקח מבחירות קודמות עם ארגון V15, אשר לא תמך במפלגה מסויימת לכאורה אבל היה נגד מפלגה מסויימתף וכך פסחו על החוק. אך כעת הם שוב מצפצפים על החוק. ייתכן אבל שהם ימנעו מפעילויות מסויימות עד סגירת הקלפיות כדי לא להחשף בסופו של דבר, שימו לב לתמונה הבאה שנשים כאן.

עו"ד מיכאל דבורים כותב:


"‏שימו לב. כל מה שדרכנו היו צריכים זה לגשת למשרד המבקר להירשם כגוף פעיל והיו נותנים להם להמשיך בפעילות. אבל הם לא רוצים לחשוף את התורמים שלהם וכמה כל אחד תרם וכו ומעדיפים לחסל את הפעילות תחת זאת. די מדהים לא?"

אנחנו נוסיף שעדיין יש שלטים שלהם בחוץ. לא נראה שהם הפסיקו את כל הפעילות. כרגיל מותחים את הגבול. אבל אנחנו כבר יודעים מי הם, זה לא יעזור להם.

על דרכנו. פוסט מסכם:


Esther Brand:

חה חה [צחוק מריר] פולי ברונשטיין, לשעבר מנכ״לית ארגון ״קול אחד״, לשעבר V15, כיום מנכ"לית 'דרכנו'-ה"א-פוליטי": "עצרנו את פעילותנו כולה עד לאחר סגירת הקלפיות", כי אחרת יהיו צריכים לחשוף מי העומד מאחוריהם ואת מקורות המימון שלהם על פי צו של השופט מלצר…
קובי ריכטר, ההוגה והאדריכל של מה שקוראים להם רשימת 'כחול לבן', או אם לדייק – כנופיית הארבעה, בכובעו האחר הוא יו"ר הועד המנהל של 'דרכנו'. איש עסוק ביותר…
והחמ"ל שהקים ככל הנראה נמצא בקומות ה 22 -23 שבמגדלי אסותא כשלידו "עוזר" לו שכנו החביב אהוד ברק. 
אז הם לוקחים "חופש" ליומיים ולאחר מכן, אם תנצח הכנופייה שעבדו להקמתה ועיצובה -מה טוב, אם לא? ימשיכו כרגיל בעבודתם ה"ברוכה" כפי שעשו כל השנים עד כה.
#V15 #דרכנו #ריכטר #פולי_ברונשטיין

Image may contain: 6 people, people smiling, text

התיקון לחוק הקשה עלייהם אך הם מצליחים לנווט מבלי לתת את הדין ועדיין הם היוו, מהסקירה שלנו, ה-צינור של פרשת העמותות 2019.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *