מזל גדול שלא הקשיבו להערכותיך, בני גנץ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

Noam Porat:

1. בני גנץ – Benny Gantz, בנאום מ 2013 בעצרת האום, באראק חוסיין אובאמה אמר שחמנאי הוציא פאטווה שאוסרת יצור נשק גרעיני ושהנשיא רוהאני אמר לו שאיראן לעולם לא תייצר נשק גרעיני.

הוידאו כאן:

והסיכום של MEMRI כאן https://goo.gl/cyj4dM

במשך שנים לי אישית לא היה ברור אם האמירה הזו נבעה מהמרכיב הנכלולי/פרו איראני (היה ברור גם בארה"ב שאיראן מדינה תומכת טרור מס' 1 בעולם) של אובאמה או מטימטום. בדיעבד הסתבר שמטימטום. אובאמה האמין שהיתה פאטווה כזו.

וזה מוביל אליך: אתה, ב 2012, כשאמ"ן כפוף אליך כרמטכ"ל, הקדמת אותו באמירה "אני לא מאמין שאיראן תחליט לפתח נשק גרעיני" ואין לדעת אם דבריך לא שימשו לו השראה. כאן הסיקור לאמירותיך ב CNN https://goo.gl/DH1UAE

בנוסף, תועדת אומר "תנו לעולם להתמודד עם זה.(איראן) אני מסרב להיכנס להיסטריה" ו " איראן היא קודם בעיה של העולם ואז של ישראל".

ניתן לאמר בלי שזה ייחשב להטחת עלבון שמזל גדול שלא הקשיבו להערכותיך.

בנאום שלך בועידת מינכן אמרת "המשטר האיראני דורש את השמדת העם היהודי….. במשמרת שלי איראן לא תשיג נשק גרעיני" ובכך הבהרת שהצהרותיך כרמטכ"ל היו שגויות ונאיביות.

2. ע"פ תמלילי הקבינט בצוק איתן (https://goo.gl/v8MeYZ ) אתה התנגדת לתקיפת מנהרות חמאס החודרות וכשנשאלת "כמה זמן תיקח פעולה קרקעית נגד המנהרות" השבת "יומיים־שלושה" ו*שגית ב 500%*

די ברור שלא היה לך מושג בפני מה אתה והצבא תחת פיקודך עומדים. גם במקרה הזה טוב שהיו בסביבה מי שידעו מה צריך לעשות והיתה להם את התעוזה לבצע.

במאמר מ 2016 של המכון למחקרי ביטחון לאומי בראשות עמוס ידלין, מצוטטות מסקנות מתחקיר פנים צה"לי בראשות אלוף יוסי בכר ובין היתר נאמר שם כי "*ערב המבצע היו המנהרות ההתקפיות עבור רוב מפקדי הכוחות המתמרנים בחזקת נעלם. הייתה הכרה של האיום, אך עוצמתו וממדיו לא נתפסו*" המאמר ב INSS כאן https://goo.gl/jAFrRR ופסקול מגל"צ כאן https://goo.gl/iZ8Srzהצבא ידע על קיום המנהרות אך לא הוכנה תכנית לטיפול בהן. עמוס הראל משמאל https://goo.gl/SQDR5s

3. ככל הידוע אתה הרמטכ"ל היחידי בתולדות צה"ל שהביע גאווה* ,ברמה האישית, הקפדת לציין, על כך שהיה בצד הנכון מוסרית בסכנו במודע חיי חיילי גולני. וזאת בפעילות מבצעית שאינה בנסיבות של הצלת הבית מחורבן כדוגמת הקרבות במלחמת יוה"כ.

כאן בעיקר מ 2:25 https://goo.gl/1EFCWd ניר דבורי ורוני דניאל מדווחים מתוך מה שהם שומעים מהכוחות בשטח ומטייסי חי"א. סיכון כוחותינו והרבה מאוד תסכול

עקיבא ביגמן בדק עם דו"צ ולדבריו יומיים תמימים אחרי שוופא פונה מחפים מפשע, עדיין לא אישרת לתקוף את היעד. ביגמן פנה אל דוברות המפלגה שלך בעניין. תשובתכם כאן https://goo.gl/krKvVg Akiva Bigman

4. השתתפותך כרמטכ"ל משוחרר בטכס שכלל הבעת אמפטיה להרוגי חמאס ("קונצרט של תקווה" , בסדר) היא דוגמה נוספת לשיקול דעת לקוי.

5. בנוגע לדאע"ש צוטטת אומר שישנן 3 דרכים להתמודד איתו: להכיל אותו, להילחם בו, או לעצב מחדש את המצב הפוליטי באזורו והוספת "למרות כל הצלחה צבאית אפשרית, רק רעיון ינצח רעיון "

זה בקצרה בנוגע ל 117 שנות ניסיון צבאי ושכיבה בבוץ. מעורר דאגה. כדי לסיים את הנושא הזה בכ"ז ברוח משעשעת, רם בן ברק בראיון אצל ינון מגל וענת דוידוב נשאל מה כחול לבן הולכים לעשות בעניין עזה ותשובתו היתה "בעזה צריך לעשות את מה שצריך לעשות"

בכל הקשור למדינאות, היומרה שלך להחליף, על סמך ניסיונך הנוכחי את ראש הממשלה המכהן מצביעה על בעיה מהותית של מודעות עצמית. אתה ובנימין נתניהו לא בליגות סמוכות. 
אתה הולך להסביר לחברים באיפא"ק שתחזק את השותפות האסטרטגית עם ארצות הברית, הן בנושא המדיני והן בתחום המאבק בטרור ? סירייסלי ? 
ושלאחר שתנצח בבחירות, תחזור ישראל להיות מדינה שכל ארצות הברית תומכת בה ? ב 'כל' הכוונה גם לאילהאן עומאר, רשידה טאליב ואוקזיו קורטז ? ננסי-הקטארים-אמרו-לי-שחמאס-הוא-אירגון-הומניטרי-פלוסי גם ?

מאוקזיו קורטז המעבר טבעי לליהוקים שלך וראשונה המשוריינת במשבצת המאמי, מיקי חיימוביץ שבמכפלה של טימטום וביטחון עצמי מסבירה שאת הגז יש להשאיר באדמה. ואבי ניסנקורן, בשורות כלכליות.

תימצת יפה Ronny Gordon ש-לך לקח כשבועיים להבין את מה שלקח למועמד לרוטציה שלך יאיר לפיד כ 6 שנים להבין, שאתם לא מסוגלים לבד לנצח את בנימין נתניהו. נראה שאתה באמת מוכן למסור את ראשות ממשלת ישראל בידי יאיר לפיד! ישראל לפני הכל ? עכשיו גם על הקמפיין שלך יאיר לפיד אחראי.

אתה היית אמור לדעת היטב במה גבי אשכנזי מעורב ואם לא ידעת בעבר עכשיו אתה לבטח יודע. זה – לעשות דברים אחרת ? ויואב סגלוביץ' שמתמלילי חקירות אשכנזי מסתבר שהדליף מחקירות משטרה כדי לגונן עליו, ויאיר לפיד שהוגשה נגדו תביעה פלילית בגין מפגשים חשאיים רבים עם מו"ל ידיעות אחרונות, בשעה ששרי יש עתיד העבירו מיליוני שקלים לעיתון ? https://goo.gl/3RjJgv .

>> צריך לעשות את מה שצריך לעשות, רק אחרת.

מקור הפוסט:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *