קשר השתיקה של ״ברית הקסטנרים״

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

(קשר השתיקה של ״ברית הקסטנרים״)

אביו של יאיר לפיד (טומי) היה עוזרו של ישראל קסטנר, ״איש היודנראט״ מ״רכבת קסטנר״, טען שקסטנר ״גיבור״
(מצורף הסרט ״טומי לפיד + סוזי מיכאלי״ דקה 10).

פליטת הפה האומללה של גנץ בהשקת מפלגת גנץ לפיד ״ כחול לבן ״ ״המפלגנץ״ שחשפה את הקשר .

אתמול כשראיתי בעיתון ידיעות אחרונות את הכתבה על ״ההכרות המרגשת״ של משפחות לפיד וגנץ ״מגטו בודפשט״, כשחיו באותה דירה בגטו בודפשט הנורא מכל , במסגרת השקת מפלגת ״ כחול לבן ״, נסגרו לי מייד מעגלים היסטוריים.

קשר ההסתר נחשף מיד !!
מייד קלטתי את ״קשר השתיקה וההסתרה של ברית מעריצי קסטנר ״ ימ״ש ומטהרי שמו :טומי לפיד , ד״ר יהודה באואר, היסטוריונים מיד ושם , ובני משפחה קרובים מפורסמים, שלא מספרים את אופי הקשר האמיתי בין המשפחות וכל חבורת אנשי קסטר בהקשרו האמיתי :

אני מצרף את העובדות כפי שפורסמו :
מחנה ברגן בלזן :

א. התברר לי כי על על פי הפרסומים בגוגל שאימו של בני גנץ שהתה ״במחנה החלפות היהודים״ ״ברגן בלזן״, שהיה ״סוג גטו מיוחד של ״מחנה החלפות״ של יהודים מיוחסים ועשירים.
ברגן בלזן היה היעד ״ לעסקאות החלפות יהודים״ והיעד של ״רכבת קסטנר״ בעסקה עם קורט- בכר בעסקות ״דם תמורת סחורות״ או ״יהודים תמורת משאיות.
ההצעה מיליון יהודים שווים 10,000 משאיות – כולם מתו .

ב. בזמן המשא ומתן של קסטנר לחילוץ ״רכבת המיוחסים״ הושמדה כל יהדות הונגריה 545,000 איש, בשעה שקסטנר לא התריע בפני היהודים בגטו בודפשט על ״תוכנית ההשמדה״ של יהודי הונגריה, וניסה לחלץ את ״רכבת המיוחסים״ ״והעשירים מברגן בלזן סך הכל 1600 איש.

מחאת יוצאי הונגריה בישראל שמכירים את הנושא מושתקת בזכות השליטה בתקשורת ובמחקר .

ג. קשר ההשתקה 1 :כשקסטנר מגיע לישראל לאחר השואה הוא מתמנה מייד לנהל את ״שידורי קול ישראל״ כדי להסתיר את החרפה והאמת על גורל יהודי הונגריה ועסקת קסטנר בה השתתף מהציבור ( היתה תחנת רדיו אחת בכל המדינה ששלטה במידע רשת ב )

ד. קשר השתקה. 2 /׳: קסטנר עובד עם טומי לפיד שהיה תחתיו בעיתון ההונגרי״ אוי קלט ״ עיתון מפא״י להונגרים, בשעה לפיד טוען שהוא שהוא ימין ואוי קלט היה עיתון מפא״י.
העיתון כמובן לא מטפל בפרשת קסטנר והיא נחשפת במקרה על ידי יהודי דתי מלכיאל גרינוולד שחושף את הסוד כשהוא חושף את קסטנר ומאשים אותו בעסקה .

ה. קשר השתקה 3 : טומי לפיד מתמנה כבר ב1979 למנכל רשות השידור ופרשת קסטנר לא מקבלת תהודה למרות מחאה חריפה של יוצאי הונגריה .

ו. קשר השתקה 4 לפיד מגן על ישראל קסטנר ב1985 בתוכנית עם דן מרגלית וסוסי מיכאלי קסטנר , אימה של מירב מיכאלי .

ז. קשר השתקה 5 : פועלים להפקת הצגות, סרטים, כתבים, ומחזות תיאטרון שייטהרו את שם קסטנר ששלח למוות את יהודי הונגריה ויציגו אותו כגיבור שואה .
ח. קשר השתקה 6 טומי לפיד מתמנה ליו״ר יד ושם ושם״ ב2006 ופועל למיצוב קסטנר ״כגיבור השואה דרך ״יד ושם ״.

ח. לפניו מתמנה פרופסור יהודה באואר ליו״ר המכון הבין לאומי של יד ושם ומנסה לטהר את קסטנר במאמרים ומחקרים שהוא יוצר לזכותו .

ט. קשר השתקה בכנסת כשמשפחת קסטנר זוכה להציג את קסטנר כגיבור שואה בניגוד לדעת הקהל ולאמת ההסטורית שהוסתרה שנים ונידונה בבית המשפט

על קסטנר אמר בית המשפט בראשות השופט חיים כהן : מכר את נשמתו לשטן!! פסק הדין השתרע על פני 241 עמודים. השופט פסק בו כי קסטנר ״הפריד בין המוני העם לבין מיעוט של מיוחסים, קרובים וחברים, והעלים מידיעת חצי מיליון יהודים את סכנת ההשמדה הצפויה להם:

קשר ההסתרה רב השנים !!
כל המידע הזה הוסתר ולא הובא לידיעת הציבור על ידי הפרופסור יהודה באואר, כלי התקשורת, היסטוריונים של השואה, יאיר לפיד, וקצהו נחשף ציבורית רק בפליטת הפה של בני גנץ על הקשר המשפחתי המרגש מהגטו הנורא ביותר בשואה.

האם צאצאי ״החברות הנרגשת״ מגטו בודפשט שרוצים להיות ראשי ממשלה בעבודת צות, ירשו את מנטליות היודנראט/ קסטנר/ התנהלות הוריהם ודיעותיהם, בהתנהלות תבוסתנית, חוסר רצון לעימות, חוסר החלטיות, שיתוף פעולה מהיר לכאורה עם האוייב, וחילוץ העשירים והמיוחסים ?

חומר בנושא :
חפשו בגוגל ״טומי לפיד + ישראל קסטנר״ טומי לפיד + סוזי קסטר מיכאלי אימה של מירב מיכאלי, החומר והסרטים שם !! החל מדקה 10 אוצרות הלימודית 1985 .

שתפו ! שכולם ידעו את האמת ההסטורית המוסתרת!! שלא נלמדת בבתי הספר ומנסים לטייח אותה .לפני הבחירות!!

No photo description available.

Image may contain: one or more people and text

Image may contain: text

מקור הפוסט:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *