פלישה תאגידית; הדברים שלא סיפרו לכם על העצרת לזכר רבין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פלישה תאגידית; הדברים שלא סיפרו לכם על העצרת לזכר רבין

ההחלטה לקיים עצרת פוליטית לזכר יצחק רבין ז"ל, שריקות הבוז לצחי הנגבי, ועניינים נוספים הנוגעים לעצרת, מסיטים את הדיון מהנושא האמיתי: העצרת הזאת היא דוגמה נוספת להתערבות פסולה שהחוקיות שלה מוטלת בספק על-ידי תאגיד זר, שוב אמריקאי, בפוליטיקה הישראלית.

העצרת אורגנה על-ידי דרכנו, תאגיד המורכב מחברת קול אחד, חברה שבסיסה בארה"ב, וארגון V15, שהוקם על-ידי איתמר ויצמן ונמרוד דוויק.

חברת קול אחד נוסדה על-ידי דניאל לובצקי, תורם ותיק למפלגה הדמוקרטית, ומתנגד נמרץ של טראמפ, שמפלרטט עם רעיון הפיכה שלטונית, מאחר וטראמפ הוא פשיסט.

חברת קול אחד הייתה פעילה פוליטית עבור שלי יחמוביץ', בבחירות של שנת 2013. היא ניסתה להכחיש זאת. אני חשפתי את העובדות לאשורן. משמעות הדבר היא שיחימוביץ' קיבלה תרומה אסורה מהתאגיד מחוץ לארץ לקמפיין שלה. עד היום היא לא לקחה אחריות למעשים הפליליים שלה.

בשנת 2014 "התמזגו" קול אחד ו – V15, לקראת הבחירות של שנת 2015, תחת השם דרכנו.

העצרת לזכר יצחק רבין אורגנה על-ידי ארגון דרכנו, תחת הדגל כי היא מהווה עצרת של "הרוב המתון". בתמונה מצ"ב ניתן לראות את תגובה של ויצמן – מייסד V15 – לדיון שהתקיים רק לפני כמה חודשים בעמוד הפייסבוק שלי, בו חשפתי את הפעילות הבלתי חוקית של עמותת מחזקים, שבראשה עומד חברו של ויצמן, אורי קול. מחזקים הפיקה סרטוני תעמולה עבור מועמדים לבחירות המקדימות במרצ, פעולה שמשמעותה היא (שוב) תרומה אסורה לבחירות מצד תאגיד, פעולה המהווה עבירה פלילית.

בדיון זה מכנה ויצמן – אדם שלא היה קרבי בשום נקודה בחייו – סגן אלוף, לוחם עטור שבחים שלחם במלחמת יום הכיפורים "בוגד", זאת כדי להגן על חברו, העומד בראש התאגיד שהפיק סרטוני התעמולה למועמדים במפלגת מרצ.

זה ה"רוב המתון" שארגן את העצרת הפוליטית ה"מתונה".

קול אחד – המרכיב את דרכנו – הוא תאגיד זר, שקיים עצרת פוליטית מובהקת. השאלה אינה מה דעת ראשי הארגון על שריקות הבוז לצחי הנגבי, אלא מדוע מדינת ישראל מרשה התערבות בוטה כזאת מצד גורמים המקורבים למפלגה הדמוקרטית במדיניות הפנים שלה, ומאפשרת לדמויות שמקבלות תקצוב מארה"ב להשפיע על הבחירות כאן בארץ.

השאלה האמיתית היא מדוע פולי ברנשטיין – ראש דרכנו – אינה נמצאת בחקירה כעת בלהב 433.

בהקשר זה יוזכר שוב כי התאגיד הזר, הקרן החדשה לישראל, התערבה באופן בוטה ובלתי חוקי בבחירות לרשות המקומית בעיריית תל אביב-יפו, עבור סיעת מרצ.

בחודשים האחרונים ניתן להבחין בעליית מדרגה של תאגידים זרים – כגון קול אחד והקרן החדשה לישראל – בהתערבות שהינה פלילית או ספק בלתי חוקית בבחירות לרשויות המקומיות והכלליות. המגמה הזאת הולכת ומחריפה, משום שראשי התאגידים הללו מבחינים כי מערכת אכיפת החוק לא נוקטת באמצעים כדי לעצור את הפעילות הפלילית שלהם.

קשה שלא להשוות את האדישות הזאת מהתערבות פלילית, בוטה, חסרת רסן מצד תאגידים אמריקאים שלהם בסיס במדינת ישראל, מול ניסיונות ההשתקה לעיתון ישראל היום, בטענה כי הוא משרת את ראש הממשלה, ניסיון השתקה שאפילו היועץ המשפטי לממשלה לא היה יכול לתת לו יד.

אזרחי ישראל שרעשו וגעשו סביב עיתון אחד, מקבלים באדישות את עובדת התערבות תאגידים זרים בבחירות לרשויות המקומיות והכלליות, באופן שהיה מוביל לפתיחת וועדה חקירה ממלכתית בארה"ב.

מי שמכיר אותי, יודע שהקדשתי שנים מחיי לחקר הנושא, וכי אני מכיר אותו היטב. הגורמים המעורבים מכירים אותי היטב, והם מנסים להתחמק. זה לא יעזור להם.

לשחיתות יש מחיר, והגיע הזמן שהם ישלמו אותו.

No automatic alt text available.

 


תזכורת:

קירה רלוונטית:

מקור הפוסט:

פלישה תאגידית; הדברים שלא סיפרו לכם על העצרת לזכר רבין – ההחלטה לקיים עצרת פוליטית לזכר יצחק רבין ז"ל, שריקות הבוז לצחי…

Geplaatst door Adi Ben Hur Adv op Zondag 4 november 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *