האם טראמפ מעביר את רוד רוזנשטיין לשחק בשבילנו?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פרשה שהולכת ומגמדת את וואטרגייט, פרשת הריגול של הדיפסטייט כנגד טראמפ

לאחרונה יצא מאמר בניו יורק טיימס שהאשים כי סגן התובע הכללי במשרד המשפטים רוד רוזנשטיין הציע להקליט בחשאי את הנשיא טראמפ במטרה לנקום בו על ההחלטה לפטר את ראש הFBI ג'יימס קומי ונסיון להפטר ממנו. הדבר אבסורד, לכאורה, וזאת כיוון שרוזנשטיין עצמו כתב את ההמלצה לפטר את קומי, מה שמחשיד כי עשה זאת בנסיון להפליל את הנשיא כאילו הוא מנסה לטרפד את החקירות נגדו (וזאת על אף שכנשיא יש לו את הסמכות לעשות זאת).

 

עכשיו מה שמתברר מעדות לקונגרס אשר נתן העו"ד הבכיר לשעבר של הFBI, ג'יימס בייקר, כי שני מקורות בכירים, אנדרו מקייב וליסה פייג', הודו שאכן רוזנשטיין התכוון להקליט בחשאי את הנשיא. רוזנשטיין מכחיש וטוען שהדברים נאמרו בבדיחות הדעת…

אנדרו מקייב היה סגן ראש הFBI שהתפטר זמן קצר לפני חשיפת הפרטים לגבי הוצאת צווי מעקב Fisa נגד קמפיין טראמפ. הוא חתם לפחות על צו מעקב אחד אחר קמפיין טראמפ דרך האזנות לקרטר פייג', בהסתמך על מידע מזוייף ששולם ואוגד על ידי המפלגה הדמוקרטית במה שמכונה הדוסייר. הצו הוארך כמה פעמים, כאשר מקייב הודה בחקירות שבכל בקשות הארכת צווי המעקב אחר קמפיין טראמפ השתמשו במידע מהדוסייר המזוייף.

צוי המעקב אחר אזרח אמריקאי (Fisa) מצריכים חתימה של ראש הFBI או סגנו, ואז נדרשת חתימה של התובע הכללי או סגנו, במקרה זה רוזנשטיין חתם על לפחות הארכה אחת לצו המעקב כאשר נכנס לתפקיד. כיום רוזנשטיין מסרב לשחרר ומעקב חשיפה של המסמכים המתארים את תהליך קבלת צווי המעקב, והיה בשימוע בנושא.

נזכיר כי הקשר של המפלגה הדמוקרטית וקלינטון (יריבה פוליטית של טראמפ) לדוסייר הושמט מתהליך בקשת הצווים. אם זה לא מספיק, נעשה שימוש בכתבה על הדוסייר בחדשות יאהו (Yahoo), שקיבלו אלייהם את המידע מאותה חברה שנשכרה על ידי המפלגה הדמוקרטית, Fusion GPS, ואשר לא חידש שום מידע חדש כדי להצדיק את הצווים. קשריו של מחבר הדוסייר, כריסטופר סטיל (סוכן MI6 לשעבר) עם חדשות Yahoo, גם הוסתרו מהFBI, דבר שהצריך גילוי נאות והביא לפיטוריו של סטיל כמודיע לFBI.

הבחורה השניה שמעידה נגד רוזנשטיין כי רצה להקליט בחשאי את הנשיא היא ליסה פייג', מי שנתפסה על חם בהתכתבויות שלה עם המאהב שלה בצוות החקירה לגילוי קשרים בין קמפיין טראמפ לרוסיה, פיטר סטרוק. בהתכתבויות בניהם נמצאה הטייה מכוונת בה הם מדברים על איך שצריך לעצור את טראמפ ושהילארי חייבת לנצח, כל זה בזמן שסטרוק הוא ראש צוות החקירה שזיכה את הילארי מהאשמות בפרשת השרת הפרטי שלה והמידע המסווג, בדיוק בזמן לבחירות, וראש צוות החקירות נגד טראמפ.

פייג' הודתה בחקירה כי לא היה להם כל מידע מפליל על טראמפ לפני פתיחת ועדת החקירה המיוחדת בראשות מולר שבאה לבדוק את הנושא, וגוררת את ציד המכשפות עד היום ללא אף ראיות שנמצאו עד כה. כמו עם הצווים, פתיחת החקירה היית ללא ראיות אמיתיות, ורוזנשטיין זה שחתם על פתיחת החקירה…

אז רוזנשטיין גם החוקר, גם המפקח, גם השופט ומקווה להיות התליין.

אבל עכשיו העדות שלו על הרצון להקליט בחשאי את טראמפ בנוסף לצווי המעקב עומדת בסתירה עם שני עדויות אחרות. ופה מגדל הקלפים קורס עם עוד שקר שניתן להביא לבית משפט לכדי הרשעה.

היום רוד רוזנשטיין הודיע כי לא יעביר את המסמכים שהתבקשו ולא יופיע לשימוע בפני ועדה אליה זומן ליום חמישי (11.1018) היום כדי לענות על שאלות בכל הנוגע לדברים שהועלו בהודעה הקודמת.

[The Gateway Pundit]

השתלשלות האירועים שהובילה לשימוע:

  •  הניו יורק טיימס מדווח כי בתזכירים של סגן האףביאיי שהתפטר, אנדרו מקייב, דובר על הקלטת הנשיא, הצעה שעלתה מצד רוזנשטיין.
  • היועץ המשפטי הבכיר של הFBI ג'יימס בייקר מביא עדויות של מקייב והחוקרת ליסה פייג' כי רוזנשטיין היה רציני בהצעה שלו להקליט את הנשיא.
  • התזכירים של מקייב זומנו לשימוע על ידי הקונגרס שמבין סמכויותיו ותפקידיו לפקח על מנהל תקין בכל זרועות הממשל.

אחד הנציגים שהיה אמור לחקור את רוזנשטיין בועדה מצייץ:

"רוזנשטיין לא מופיע מחר לשימוע. תוהה למה?" (הפנייה לעדות של ג'יימס בייקר)

?Rosenstein a no show for tomorrow. Wonder why

[The Hill]

בהמשך לשתי ההודעות הקודמות, הנה אפשרות שאנו מעלים למה רוזנשטיין לא מגיע מחר לשימוע. הדברים נודעו לאחר שנפגש עם טראמפ במטוס האיירפורס1 של הנשיא לדון בארבע עיניים על ההתפתחויות האחרונות.

ובכן, טראמפ מדבר בועידה האחרונה שלו שהסתיימה הרגע ואומר את הדברים הבאים:

"תודה גם לסגן התובע הכללי רוד רוזנשטיין שנמצא כאן. טסנו יחדיו. התשקורת
רוצה לדעת 'על מה הם שוחחו?', אך אומר שהיית לנו שיחה טובה מאוד ."

President Trump: "Thank you as well to our Deputy Attorney General Rod Rosenstein for being here. We flew down together. The press wants to know, 'What did you talk about?' But we had a very good talk, I will say."

[The Hill]

ואנו תוהים, האם רוזנשטיין מתחיל לשחק בשבילנו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *