הדרומים החד״שים – שמאלנים, היפסטרים, ולטפנים פועלים בכל החזיתות לשינוי פני השכונות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

No automatic alt text available.

אין לי כוח לריב עם אף אחד בזמן האחרון – ואני בכלל לא אוהב לריב, בטח שלא עם אנשים שמשוכנעים שהשמש זורחת להם מהתחת – אבל מה לעשות שחברי הילדות שלי משכונת שפירא פנו אלי בבקשת עזרה.

הם מספרים לי ש״השמאלנים הנאורים והנורא סובלניים״ (במרכאות כפולות ומכופלות כמובן) שהגיעו בשנים האחרונות לשכונה שהייתה מאז ומתמיד בעלת ציביון מסורתי, הצליחו במזימתם והשיגו מעיריית תל אביב צו המורה להסיר מיד את צופר השבת מגג בית הכנסת ״ישועת ישראל״ (אותו בית כנסת שאבי היה מבין מקימיו בשנות ה-50 וגם מככב בספרי ״תחום המושב״).

מפריע להם – לנאורים בעיני עצמם – שיר של שתי דקות (״שלום עליכם״) שבוקע מבית הכנסת ומבשר בכל שישי אחה״צ על כניסת השבת. לא מסוגלים לשמוע את זה, שתי דקות בשבוע, אבל ממש פוגע להם בבריאות. ולמי אכפת מהקהילה הוותיקה והנוכחת-נפקדת שמתגוררת בשכונה מאז קום המדינה. הרי הם תמיד היו מושתקים ועכשיו ישתיקו להם גם את אמצעי הביטוי היחיד שיש להם. והצו המביש שהשיגו כאן לפניכם. כל אדם שמחשיב את עצמו לקצת נאור ולטיפה ליברלי צריך להתקומם נגד העוולה הזאת.

שבת שלום

 

 

הדרומים החדשים – דהיינו שמאלנים, היפסטרים, לטפנים וכיוצא באלה – פועלים בכל החזיתות לשינוי פני השכונות.

הם רוצים ״שכונה של פעם״, אבל בלי התושבים של פעם ובלי הריחות והטעמים של פעם ובלי אורחות החיים של פעם, ובעיקר בלי שום סממן יהודי. כנסיות אריתראיות שפועלות כל השבת לא מטרידות אותם, אבל כמה דקות של זמירות שבת המפרידות בין חול לקודש באות להם רע מאוד בנשמה. אז הם מציפים את המוקד ולוחצים על העירייה ומקבלים את לטרת הבשר שלהם.

עכשיו אני מבקשת מהתל אביבים שביניכם (אלה שלא שומרים שבת) ללמוד מהיריב ולהשתמש בכלים שלו. מחר אחרי השעה 10:00 ועד הצהריים המאוחרים תתקשרו למוקד 106 ותתלוננו על רעש בלתי סביר הבוקע מהכנסיות ברחוב לבנדה 32 ולבנדה 18. אם יש למישהו עוד כתובות שהוא רוצה לצרף, תרשמו בתגובות. הפיקוח העירוני פועל רק בתגובה לקריאות שנרשמות במוקד. אז תתחילו להציף: כנסיות, גני ילדים, חמארות, קייטנות בגינות הציבוריות. כל מטרד של רעש לחייג מיד ל-106.

 

 


מקור הפוסטים:

הדרומים החדשים – דהיינו שמאלנים, היפסטרים, לטפנים וכיוצא באלה – פועלים בכל החזיתות לשינוי פני השכונות. הם רוצים ״שכונה…

‎Posted by ‎שפי פז‎ on‎ שישי, 13 ביולי 2018

פרצופו האמיתי של שמאל מזויף ואנטי-ליברלי———————————————————-אין לי כוח לריב עם אף אחד בזמן האחרון – ואני בכלל לא אוהב…

‎Posted by Doron M Cohen on‎ חמישי, 12 ביולי 2018

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *