וויליאם קופר בגוב האריות

וויליאם קופר בגוב האריות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

צוות האתר מביא לכם בתרגום לעברית את אחד השידורים ההיסטורים של וויליאם קופר אשר שודר בשנות ה90 זמן קצר לאחר יציאת סרט התעמולה של דיסני “מלך האריות”. בתקופה שהמודעות לנושאים המדוברים היית אפסית, איש אחד אמיץ שחקר במשך שנים את הסדר העולמי החדש אמר את מה שהם לא רצו שהצי-בור אי פעם ידע, ושילם על כך בחייו. הנה הזדמנות להכיר את מי שביל קלינטון  שהיה הנשיא באותו הזמן כינה “שדרן הרדיו המסוכן ביותר באמריקה!”

הוספנו סרטון למטה עם הסבר מעניין, תוספת שלנו.

מי שמכיר ועוקב אחרי האתר הזה והתכנים שאנו מעלים וחוקר בעצמו יעקוב בקלות אחר השידור הזה העוסק בחומרים ברמה מאוד גבוהה, אלה ממכם החדשים לאתר הזה והתכנים שלו, הולכים להנות אפילו יותר.

אתם הולכים להכיר נושאים חשובים כגון הבריטיש-ישראליזם, סמליות של המסטריות והאחוות הסודיות, הזרמים השונים המובילים את הסדר העולמי החדש, הגישות שלהם וכיצד הם פועלים יחד להביא למדינת עולם אחת סוציאליסטית טוטאליטרית.

“הלילה גבירותיי ורבותיי תודעו שיש לכם עט ונייר מפני שאני יסביר לכם משהו שלא הייתם מודעים לו. אבל כדאי שתהיו מודעים, זה יציג את רמת התעמולה וההכנות של אלו אשר מקדמים את הסדר העולמי החדש עסוקים בו, כדי להכין את הציבור. וחלק גדול מזה, גבירותיי ורבותיי, מכוון ישירות אל ילדי העולם.”

גברותיי ורבותיי….וויליאם קופר:

החלטנו להוסיף קצת מידע משלנו, שימו לב לצד השני של המסטריות בסרט, אלה מהצד של סקאר. זכרו שעל פי המסטריות האחווה הלבנה והשחורה מחולקים לפי השמש והירח, ולוציפר וי-ה-ו-ה.

“הקבלה, בהחלט, מלאה ביהוה, י-ה-ו-ה, השם האלוהי בעל ארבע אותיות, הטטרגרמטון, אך הוא כשם של קבוצה של רעיונות אלוהיים, של האצלות מהאור הרוחני המרכזי אשר נוכחותו לבד היא משוערת; מאלוהים אבסולוטי ישנו רצף של האצלות המשתרעים מטה כדי להגיע ליהוה, שהוא האחד האלוהי של בינה, האמא העליונה”

וויליאם ווין סקוט, Introduction to the study of the Kabbalah part 3

וויליאם ווין סקוט היה בונה חופשי גבוהה ממקימי מסדר השחר הזהוב. כהן מאוד גבוהה של המסטריות.

“עכשיו הטטרגרמטון (יהוה) הוא האב-בן-רוח הקודש כולם באחד. זה יהוה ששמו נכתב י-ה-ו-ה….הוא מורכב משני אותיות גבריות (‘י’, ‘ו’) ושתי אותיות נקביות (שתי ‘ה’); או ה’ה’ העליונה וה’ה’ התחתונה. הראשון הוא ‘האמא הגבוהה’ או ‘ה-יהוה הנשי כבינה’; השני הוא ה’ה’ התחתון, או הספירה העשירית, מלכות, היסוד של החומר….”

Blavatsky Theosophist, November, 1887

” ‘יהוה’ באספקט המוצלח ביותר שלו הוא בינה, ‘האמא הגבוהה המגשרת, הים הגדול או רוח הקודש’; לכן הוא יותר מילה נרדפת למריה(mary), האמא של ישו, מאשר לאביו; ה’אמא, שהיא mare בלטינית’ הים כאן הוא גם וונוס, הסטלה מאריס (stella del mare), או ‘כוכב הים’”

Blavatsky, the secret doctrine vol 1 p. 392

 וויליאם ווין סקוט היה חבר בקבוצת צלב הורד של אנגליה שהמאסטר שלהם היה אדווארד בולוור לייטון שכתב את “וריל:כוחו של הגזע הקרב”. בלבטסקי קיבלה הדרגה ה32 מהבנייה החופשית של אנגליה.

מבחינה סימבולית יש להבין שהספירה של המלכות בעץ החיים הקבלי המייצגת את השכינה משולה לירח.

שהצבע של כוכב וונוס בקוסמולוגיה הוא ירוק. (שבציור המפורסם רואים אותה נולדת מגלי הים על הצדפה).

שבינה עבור המסטריות מסומלת בידי כוכב שבתאי (צבעו שחור) שהוא סמל ההיגיון, ולכן שבתאי ,שהוא האל סטורנוס, מתהלך עם מגל בצורת חצי סהר של ירח. סטורנוס נפל מהאולימפוס בגלל זאוס והלך לאיטליה ליסד שם את תור הזהב. אתם יודעים מי שוכנים ברומא… לעומת זאוס שבנו הוא דיוניסוס (במצריים אוסיריס) אל הסולארי שרדפה אותו המפלצת הנוראית טייפון מהטיטנים, האחים של סטורנוס. טייפון כאמור מייצג עבור המצרים את שת SET שימו לב:

שת, האב הקדמון המוערך של ישראל, הוא בסך הכל פארודיה יהודית של הרמס אל החוכמה, הוא נקרא גם ט’וט’ (במצריים), טאט, סת, שת, ושטן. הוא גם כן טייפון – כמו השד אפופיס – הדרקון אותו הורג הורוס! שכן טייפון נקרא שת. הוא פשוט הצד האפל של אוסיריס…

“הדוקטרינה הסודית” כרך 2 עמוד 379

שימו לב, בסרט הזה הבנייה החופשית היא האנגלו-סכסית/ארית של אנגליה שמוכרים לנו סיפור (כמו בצופן דוינצ’י של דן בראון) כי הם והמלוכה שלהם הם צאצאי שושלת ישו, כלומר שושלת דוד המלך, שושלת שת, ולכן כל השאר הם קין. רק מי שמכיר את הדוקטרינה האמיתית של הבנייה החופשית מבין שזה טריק שלהם לנסות לתת גיבוי תאולוגי לאחיזת הכוח שלהם.

עכשיו שימו לב לסרטון הבא מתוך מלך האריות, אלה ממכם שעוקבים יבינו היטב במה מדובר, אלה שלא כל כך נמליץ לכם להקשיב לתוכניות שלנו חושפים את האור המסבירים את הרעיונות של המסטריות של הסדר העולמי החדש.

האמא העליונה (בינה) והתחתונה (מלכות) בסרט שילגיה:

swdiamonddvd_combo_pack-1.png

אנו רוצים להוקיר תודה חמה לDude ומשפחתו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *