מאו צה טונג וסין: הגולגולות והעצמות בארון הסדר העולמי החדש.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בכתבה הקודמת הצגנו את מחקרו של פרופ' אנטוני סאטון שיצא ממכון הובר היוקרתי, המראה כיצד אחוות הגולגולות והעצמות של הסדר העולמי החדש יצרו ישויות סוציאליסטיות לאומיות ועל-לאומיות טוטאליטריות כחלק מפילוסופיה הגליאנית ראדיקלית שבה הם מחזיקים הגורסת כי העולם נע אל עבר ה"שלמות" שלו מתוך תנועות של מאבקים קוטביים. אך המלחמה של הנאצים והסובייטים חלפה לה, וכיום אנו צופים במאבק קוטבי אחר, ארה"ב (תזה) מול סין(אנטי תזה), אשר המאבק שלהם מביא לכינונו של סדר חדש בעולם המערער על כל התפיסות המסורתיות של ליברליזם קלאסי במערב. להלן סקירה של פעילות הגולגולות והעצמות בהעלאת המפלצת הקומוניסטית בסין, מימיו של מאו צה טונג ועד למלחמה הקרה כיום בין שתיי המעצמות.

פרופ' קארול קוויגלי הוא מי שביל קלינטון מכנה הגורו שלו מאוניברסיטת ג'ורג'טאון. קרול כתב את הספר שחושף את מערכות השולחן העגול הסודיות ושת"פ הפעולה שלהם עם הקומוניסטים בקנוניה אחת גדולה בתוך ארה"ב וביצירת הסדר העולמי החדש (שהוא אינו מכנה אותו כך, אך בהחלט מתאר אותו).
1"ישנה והייתה קיימת כבר במשך דור, רשת בינלאומית שפועלת, במידה מסויימת, בדרך שבה הימין הקיצוני מאמין שהקומוניסטים פועלים. למעשה, לרשת הזו, שאנחנו יכולים לזהות כ'קבוצות השולחן העגול', אין שום בעיה עם שיתוף פעולה עם הקומוניסטים, או עם כל קבוצה אחרת, והיא עושה זאת לעיתים קרובות. אני יודע על הפעילות של הרשת הזאת כי חקרתי אותה במשך 20 שנה והורשתי לשנתיים בראשית שנות ה-60 לבחון את המסמכים והתיעודים הסודיים שלה. אין לי שום התנגדות לקבוצה זו או לרוב מטרותיה, ורוב חיי הייתי קרוב אליה ולרבים מכליה. אני התנגדתי, גם בעבר וגם לאחרונה, לחלק מהמדיניות שלה… אך בכלליות, ההבדל העיקרי בדיעותנו הוא שהם רוצים להישאר בלתי-ידועים, ואני מאמין שהתפקיד שלהם בהיסטוריה הוא חשוב מספיק בשביל להיות ידוע."
^ פרופ' קרול קוויגלי, ה'גורו' של ביל קלינטון, מתוך ספרו "Tragedy & Hope"
אחת הקבוצות של אותו שולחן עגול שנוצרה בארה"ב היית הCFR הידועה, אך עוד קבוצה שהתעסקה בין היתר בענייני סין היית הIPR, Institute of Pacific Relations. הנה כמה צילומים מספרו הנוגעים בנושא המדובר.קוויגלי מדבר על סנאטור ג'וזף מקארתי הידוע לשימצה, אשר טען יחד עם הלובי עבור הרפובליקה הסינית של קאי שק (כיום טאיוואן אשר סין הקומוניסטית מגנה בתוקף) כי קומוניסטים השתלטו על הIPR והשתמשו בה בארה"ב להעביר את השלטון בסין למאו (בדומה לתיאור לעיל). בין היתר השתמשו בקומוניסטים בתוך כתבי עת תעמולה נפוצים בארה"ב מהתשקורת המרכזית, וכל אמצעי קשר לשינוי מדיניות ארה"ב בנוגע לסין והעברת ריבונות למאו והקומוניסטים.סנטור מקארתי בתחילת דרכו היה נאהב על ידי הממסד האמריקאי והשתמשו בו להעצים את הפחד מבריה"מ, אך מסתבר שהוא החל לחפור יותר מידי באמת וגילה קן צרעות של אדומים בתוך תוככי מערכות ארה"ב שכללו את הCIA והמקומות הרגישים ביותר בארה"ב, מה שגרם לאלן דאלס ראש הCIA בזמנו להוציא פעילויות חשאיות כנגד מקארתי, וכמו כן גם הנשיא הארי ס. טרומן יצא נגדו באופן חריף, ועד היום התשקורת בארה"ב ובכל העולם מציירת אותו ככישולן נלעג. על אף הנסיונות להטות את המידע של סנטור מקארתי בידי סוכנות הביון, כיום בדיעבד לאחר פתיחת התיקים הרלוונטים בFBI של שגרירות התקשורת הסובייטית בין השנים 44-48 מסתבר שברוב רובם המוחץ של התיקים מקארתי צדק, וזה עוד אחרי שאחד מפעילויות של הCIA להשתיק אותו כלל נסיון להשתיל דיסאינפורמציה בתיקים שפתח. כפי שניתן לראות בצילומים המובאים למטה, אפילו קארול קוויגלי מודה שמקארתי צדק, ובדיוק בנושא זה של חדירת אותם קומוניסטים והטיית המידע בIPR. מעניין שקוויגלי אינו מתאר זאת כחדירה, אלא בניגוד למקארתי הוא מתאר את זה יותר כשיתוף פעולה.

להלן צילום מתוך הספר הדן בקטע הרלוונטי:
2
קארול קוויגלי ממשיך וכותב על ועדת Mccarran האמריקאית שבדקה את הנושא הלזה וגילתה שסין אבדה לשד הקומוניסטי של רוצח ההמונים מאו עקב פעילות חתרנית של הIPR. אך משם הוא ממשיך ואומר שבעוד הקשר שלהם לקומוניסטים ידוע ומבוסס…מה שידוע פחות, ושהוא מגלה לנו, הוא הקשר לוול סטריט, לאנשים כמו רוקפלר (ובדגש על רוקפלר), מורגן ואותם אנשי CFR ושולחן עגול הידועים. המימון הגיע מהם (הוא אף מכנה אותם הפטרונים):
3
מסתבר שהניסוי הסיני נחל הצלחה עבור הרוקפלרים

"אחד יכול להתרשם מיידית מהתחושה של הרמוניה לאומית…מה שהמחיר של המהפכה הסינית לא היה, ללא ספק היא הצליחה…בלטפח מוראל גבוהה ומטרה קהילתית. הקידמה הסוציאלית והאקונומית אינה פחות מרשימה…ההתקדמויות הסוציאליות הרבות של סין מצאו תועלת רבה מאחדות האידיאולוגיה והמטרה…הניסוי הסוציאלי בסין תחת הנהגתו של יושב הראש מאו היא אחת מהחשובות והמוצלחות בהיסטוריה" – דויד רוקפלר New York Times, 8-10-1973

וזה מוביל אותנו מהר מאוד לקטע החשוב אליו רצינו להגיע היום בספרו של קרול קוויגלי (צילום למטה), בו הוא מדבר על כיצד בדיוק אותה קבוצת שולחן עגול של אנשים מאוד עשירים (בארה"ב בעיקר מוולסטריט, ובייחוד רוקפלר ומורגן) בנו את מוכני החשיבה והפלטפורמה בעבור חובבי קומוניסטים לפעול, ואשר פעלו כמה עשורים יחד (כמעט יובל) עד שהחלו בציבור האמריקאי חשדות בנושא וגם להתעצבן עקב כך (השמרנים ההזויים האלה….). קוויגלי שב ומדגיש שהכוח של אותו גרעין שמאלני קשה לא היה שלהם וגם לא הגיע מהקומוניסטים, פעם נוספת הוא מדגיש שהכוח הגיע מבעלי ההון העשירים מהשולחן העגול אשר יכלו להיפטר מהם בבוא העת אם יתגלה הנושא ויעלה על חמתם של אזרחי ארה"ב. אז כפי שנכתב זה אכן החל לעלות, ועל כן לפני שהם יכלו להפטר ממושא השנאה של הציבור האמריקאי הם היו צריכים ועדת חקירה בנושא ואכן היית, או-הו היית…מדובר בועדת החקירה היית של קרול ב. ריס נציג טנסי בממשלה. המחקר החל דרך קומוניסטים מוצהרים והגיע עד לבין היתר, רשתות של קרן קרנגי… הועדה חקרה את הקרנות המזוכות ממס אשר קוויגלי מסביר במקום אחר בספר שהחלו לפעול דרך קרנות אלה לאחר חוקי מס חדשים שהחלו להחיל במדינה. אותם קרנות ידועות קרנגי-פורד-רוקפלר בנו את הCFR (פורד בעיקר) ופועלים בצמוד עם הCIA (זרוע ביצועית של הCFR). (ראו כתבת עומק שלנו בנושא)אכן מה שקרה זה שאותה ועדת REECE התמקדה בעיקר בשלושת הקרנות הללו, והנה לנו קרול קוויגלי כותב במפורש שבעלי ההון הגדולים הנ"ל מאוד לא היו מרוצים אילו החקירה היית ממשיכה לךכת רחוק מידי וכמובן אמצעי התשקורת והעיתונים הגדולים שהיו בידהם של סוכני השולחן העגול לא רצו לפרסם משהו ממחקר שכזה ולהפסיק לקבל מימון.

4
ו-נתחיל עם רוקפלר, מסתבר שאלו הקרנות שלו שהחדירו את החינוך לפרופ' ולאקדמיה ובתי ספר הממלכתיים בסין שהפכו אותה לפרו קומוניסטית ודשנו את הקרקע להגעתו של מאו צהטונג. אתם קולטים? תוסיפו לזה את מוערבות רוקפלר וקנות קרנגי יחד עם מועצת השולחן העגול IPR שבשיתוף עם קומוניסטים בארה"ב דאגו להפסיק את הסיוע לממשלת סין שגרם להם להפסיד את השלטון למאו צה טונג ולברוח לטייוואן:
5
זה הדוח REECE (ריס) ממנו נלקח החומר, זה ועדת חקירה של הסנאט שהושתקה על ידי ברוני וולסטריט מהשולחן העגול שפחדו מהחשיפה לעיל. (יש לנו את כל הדו"ח מצולם וכרוך):
6
אחוות הגולגולות והעצמות- עלייתו של מאו וסין הקומוניסטית המודרנית:
בכתבה הקודמת כתבנו קצת על כיצד אחוות האליט הזאת מאוניב' ייל מהווה כר גיוס פורה למועצות השולחן העגול. 
נעבור עכשיו לפרופסור אנטוני סאטון מהכתבה הקודמת. סאטון  כתב כמה ספרים חשובים ונחשב למקור מהימן ביותר (כאשר אחד מספריו על כיצד ארה"ב העבירה טכנולוגיות ובסיס תמיכה כלכלי לרוסיה הסובייטית כיבל שבחים מיועץ לביטחון לאומי הידוע זביגניו ברזינסקי בכבודו ובעצמו).  בספרו America's Secret Establishment, פרופ' סאטון מביא עדות חשובה של בכיר סיני מאותם זמנים של השתלטות מאו, Chin-tung Liang, המספר כיצד הגנרל סטילוול שהיה אחראי מטעם ארה"ב בעניין סין, כאשר היית נתונה למתקפה שלוחת רסן מצד מאו-צהטונג והקומוניסטים. סטילוול בגד בממשלה שכיהנה דאז בסין ותוצאות מעשיו גרמו לנפילת הממשל בידי השדים האדומים. לאור העדות המצמררת הלה עובר פרופ' סאטון בספרו לאורך ההיררכיה ומראה שמעל סטילוול היה ג'ורג' מארשל (מתוכנית מארשל) שפיקח עליו, והוא היה אחראי על הפסקת החימוש של המשטר הסיני, תחמושת שהיית חיונית להמשך ההגנה מפני מאו צהטונג. אבל גבוהה יותר מארשל היה נתון להוראות שר ההגנה, סטימסון…חבר באחוות הגולגולות והעצמות.
אחד ממרכזי הפעילות העיקריים של מאו צה-טונג היה לא אחר מאשר השלוחה של אוניברסיטת YALE בסין (וכידוע הגולגולות והעצמות היא אחוות האליט של אוניב' ייל בארה"ב). אחד מהמפעילים הבכירים שגם היה הכרוניקן ההיסטורי של הארגון היה Reuben a holden. קרוב משפחה של משפחת בוש וחבר הגולגולות והעצמות של YALE, ה-אחווה הסודית שהפכה את סין לרפובליקה הקומוניסטית שהיא כיום.
כאן מסופר שהוא גם שיתף פעולה עם קרן פורד לקידום המוסד הנ"ל:
[Yale in China: The Mainland, 1901-1951 מאת Reuben Andrus Holden || Yale in China Association, 1964 – 327]
מסתבר שקרן רוקפלר הפרישה קצת כסף לאותו מקום (ראו דוח התערבות שלהם בחינוך בתמונה קודמת על דוח ריס):
http://www.rockefellerfoundation.org/uploads/files/ec878829-6ca2-44d6-a8b3-3a67e1375a58-1923.pdf
מאו וYale in China:
7
לא במקרה התעקבנו על הקשר לגולגולות והעצמות. מסתבר שהם מאוד מעורבים עד היום בכל הנוגע ליצירת השחר הסיני המםציע על העולם כולו. נחזור לספרו של פרופ' אנטוני סאטון, America's Secret Establishment, ונגיע לאבא בוש הנשיא, חבר בגולגולות והעצמות כמו גם אביו פרסקוט ובנו הנשיא ג'ורג'. הספר מתאר בפרטי פרטים כיצד בוש האב היה אחראי לכישלון החרוץ כשגריר באו"ם עבור ניקסון ב1971 להורדת הרפובליקה הסינית (טאיוון) שהיית משק חופשי כחברה בארגון והעלאת הרפוליקה העמימית של סין של מאו הקומוניסט במקומם כנציגי סין באו"ם. הדבר נחשב ל"כישלון" אם כי להצלחה חשאית מבחינת הממסד הסודי של וולסטריט וארה"ב.
משפחת בוש בכלל הם אולי המוקד העיקרי שאחראי לפיתוח הדרקון הסיני שהתעורר לו לקראת סוף המאה ה20.עיתון USA TODAY מדווח על הפעילויות הרבות של משפחת בוש (חלקם שנוים במחלוקת) לביסוס הקשרים והתמיכה בסין. זה החל ב1974 כאשר ניקסון עשה את בוש האב לשגריר סין, המשיך עם הדוד פרסקוט שקיבל בין היתר ביקורת על כך שביקר במדינה שלושה ימים לאחר הטווח בכיכר טיאננמן, והקשרים שלו לחברה אמריקאית אשר הייתה היחידה אז שיכלה לעקוף את הסנקציות ולייצא לסין אמצעי תקשורת בהרבה כסף. כאשר בוש הבן נשאל אז על כל זה הוא אמר "זה חדשות ישנות ,זה שייך לעבר".
מתוך: President's uncle shares Bush family ties to China By Debbie Howlett, USA TODAYמעבר לכך בוש האב היה פעיל מאוד בתוך ממשל רייגאן ודאג להעביר באותו הזמן כמויות עצומות של טכנולוגיות ותמיכה לסין.בהמשך אותו פרק על סין בספרו של פרופ' סאטון בספרו הוא מרחיב על פעילות בכטל, תאגיד הנפט שהקים בוש האב, אשר ב84 הקימו סניף בכטל בסין שעזר מאוד לפתח את המדינה.
יתר על כן הדוד פרסקוט בוש (לא הסבא) ממשפחת בוש היה במשך זמן רב יושב ראש הארגון לשיתוף כלכלי של ארה"ב וסין US-China Chamber of Commerce הUSCCC. זה המקום לביסוס קשרים ויצירת קשר עבור בעלי הון עם מקורבים בסין, וכל זה מנוהל על ידי הבוש. בכתבה ל עיל של USA נאמר כיצד למשפחת בוש היה ויש קשר עם האדם העשיר ביותר בסין, כאשר זה עובד שככל שאתה מכיר מישהו יותר גבוהה כמו הלה כך אתה יותר מעורה ומעורב בתוך סין.משפחת בוש גם בנו את מגרש הגולף הראשון בשנגחאי לעשירים.

http://www.usccc.org/Current/mem-b.htm

ואכן כשבוש האב דיבר/הכריז על סדר עולמי חדש ב1991 הוא התכוון שסין הקומוניסטית תהיה חלק מאותו הסדר, כ20 שנה כמעט לפני ג'ורג' סורוס.

[youtube_sc url="http://www.youtube.com/watch?v=wutbmopcyn4"]

אז לאחר שבוש היה שגריר, הנה עוד כמה שתפסו את התפקיד:
בין 85-89 שגרירי ארה"ב לסין היה ווינסטון לורד בוגר הגולגולות והעצמות בייל תחת הנשיא רייגאן (ממשל שידוע כי ניהל באמת בוש האב מאחורי הקלעים כסגן נשיא).
חברים נוספים של ג'ורג' בוש מאוניברסיטת ייל היו גם כן שגרירים לסין.
בין 2001-9
http://en.wikipedia.org/wiki/Clark_T._Randt,_Jr.
"He was a member of Delta Kappa Epsilon fraternity with George W. Bush."
היה חבר עם בוש האב באחוות דלטה קאפא אפסילון.
בין 89-91 תחת בוש האב:
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Lilley

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *