ביקור האפיפיור בארץ מנקודת מבט אחרת

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בעקבות ביקורו של רצינגר בארץ החלטנו לתת סיקור משלנו על מה שהיה מתחת לפני השטח של ההצגה אשר הוצגה בכלי התקשורת

דבר ראשון כפי שהזהרנו וניבאנו באתר, הוותיקן חותר תחת המלחמה בארץ ומשתמש בה כדי לבצע את מסע הצלב הנוכחי שלו, ובאמת כמה ימים לפני ביקור האפיפיור שמעון פרס סוכן הסדר העולמי החדש הכין את הקרקע:

מתוך חדשות וואלה:

“להעביר לוותיקן בעלות על שטחים בארץ”
לקראת ביקור האפיפיור אמרו במשרד הפנים שגורמים מדיניים ביקשו להעביר בעלות על שטחי כנסיות. בית הנשיא: עידכנו אותם במו”מ
…האתרים עליהם נסב הוויכוח הם כנסיית הבשורה בנצרת, הכנסייה על הר תבור, כנסיית גת שמנים בירושלים, ואתרים סביב הכנרת: הר האושר, כנסיית הלחם והדגים והכנסייה בכפר נחום. מקורבי בית הנשיא אמרו כי לפני 12 שנים נפתחו מגעים עם הוותיקן בנושא. נשיא המדינה שמעון פרס הביא לאחרונה לפריצת דרך במגעים ובית הנשיא ביקש ליידע את שר הפנים.

מתוך אתר גלי צה”ל:

פרס לוחץ: להחזיר לוותיקן שישה מקומות קדושים

תמיכה ישראלית בבקשות הנדל”ן של הוותיקן: נשיא המדינה, שמעון פרס, לוחץ על שר הפנים, אלי ישי, להיענות לבקשת הוותיקן ולהעביר לידיי הכניסה את השליטה על שישה מקומות קדושים לנצרות, בהם הר תבור וכנסיית הבשורה בנצרת; בתוך כך, לא רק הנוצרים בישראל מחכים בקוצר רוח לביקורו של האפיפיור בארץ בעוד שבעה ימים בלבד

פרס מתחיל לפעול במרץ למען מסע הצלב של הסדר העולמי החדש אשר כמו תמיד לאורך ההיסטוריה ככל הנראה יסתיים בירושליים.  פרס דאג לאירוח של האפיפיור וליווה אותו לאורך ביקורו, וזה לא פלא, הוא כבר רגיל להתחנף אליו, כפי שכתבנו בעבר הוא מאוד מעריך את האפיפיור הנוכחי ואפילו כינה אותו באחת הפגישות שלהם דמות רוחנית גדולה. מעניין לראות כיצד החל ביקורו של האפיפיור כאשר יחד עם פרס הם שתלו עץ זית, מסר אשר הוצג בפניי כל מי שהוא חניך במסדרים הסודיים (עוד נפרט על כך בהמשך).

פרס מקבל את האפיפיור:

שימו לב ליד של האפיפיור שתי האצבעות האמצעיות שלו צמודות אחת לשנייה, זהו סימון מובהק של האחוות הסודיות(חובה לראות את הקישור להבין במה מדובר).

הנה רק עוד דוגמא אחת של האפיפיור מסמן שוב את אותו סימן במקום אחר, ואתם תראו אותו עושה את זה הרבה:

ביקורו של האפיפיור החל ב”יד ושם” (ולמי שלא ידע בהתחלה הוא בכלל לא רצה לבקר שם לפני שהוא הבין איזה מסר זה מעביר לעם היהודי בעת הביקור), ופה אין לנו הרבה מה לומר חוץ מכמה אבסורד לראות אדם אשר בעבר השתייך לנוער ההיטלראי מבקר במוזיאון השואה. הנה קטע שכתבנו באותו נושא בכתבת הענק ארכיטקטים של הג’יהאד:

כיום האפיפיור פאולוס וערפאת לא בחיים, אך אם ערפאת כן היה בחיים הוא בטח ובטח היה שמח לפגוש את האפיפיור הנוכחי רטזינגר וזאת מכיוון שבעבר הוא היה פעיל בארגון הנוער ההיטלראי. הדבר ידוע לכולם ואם זאת אף אחד לא עשה את החיבור ומבין מה משמעות הדבר. נפנה אתכם לכתבה מעניינת בנושא של עיתון הטיימס באינטרנט שם מביע אחד המרואיינים שהוא “מזועזע”. הדבר גם יותר מדאיג בעקבות התבטאויות אנטישמיות של רצינגר כפי שאמר בשנת 1987: “הדת היהודית תגיע למימוש, רק כשהיהודים יקבלו עליהם את ישו”…האם מעורבותו עם הנאצים היא הסיבה שרצינגר בביקורו הקרוב בארץ יוותר על ביקור במוזיאון השואה? כך מדווח שליחו ל-CNN.

ביום השני היה מעניין יותר כאשר נפגש האפיפיור עם הרב האשכנזי הראשי מצגר.קצת רקע על מצגר לפני שנמשך הלאה.

מתוך אתר מעריב “nrg”:

צלם צרפתי: הרב מצגר ביקש ממני להתפשט

הצלם שעבד בכנס בספרד בו נכח הרב הראשי טוען שמצגר התחיל איתו וביקש לראותו עירום. פרקליטו של הרב הראשי: “זו עלילה נבזית”

“עשינו ראיון עם הרב הראשי של ישראל. בסוף הראיון הוא ביקש ממני ללוות אותו לחדרו. הדלת נסגרה מאחורינו. הוא אמר שיש לי גוף יפה ומוצק, החמיא לשרירים שלי ואז ביקש ממני להוריד את הבגדים ולשכב על המיטה, כי הוא רוצה לראות אותי עירום. הייתי בשוק. בוודאי שזה מטריד” – כך תיאר פ’, צלם צרפתי בן 27, את שהתחולל, לטענתו, בחדרו של הרב הראשי לישראל יונה מצגר, במרץ 2006.

המקום: סביליה, ספרד. האכסניה: כנס בין דתי ראשון מסוגו, שאליו הוזמנו מאות רבנים ואימאמים, כדי להפיץ לעולם בשורה של שלום, צניעות ואחווה. המלך הספרדי העניק את חסותו לכנס, שאורגן על ידי יו”ר הארגון הצרפתי, אלן מישל.

“מצגר המיט בושה על הרבנים בכנס”, אמר מישל בראיון שנערך עמו בפריז בשבוע שעבר, “וגם על היהודים”. הוא אישר כי מצגר ניסה “להתחיל” עם צלם צרפתי בכנס, וכינה את האירוע “חמור מאוד”.

אין זו הפעם הראשונה שמצגר מואשם בהעברת רמזים מיניים בוטים לגברים צעירים, שריריים בעיקר. בשנת 2003 פנו למעריב גברים שסיפרו כי מצגר הוביל אותם למקום מבודד, החמיא לשריריהם וביקש לראות ולגעת. מצגר הכחיש וטען כי מאחורי הטענות עומדים יריבים פוליטיים.

“אני לא סובל את הצביעות הזו”

את עדות הצלם הצרפתי מגבות דמויות בכירות, הזועמות על “צביעותו” של הרב מצגר. יצוין, כי בעבר תקף מצגר בחריפות רבה את מצעד הגאווה בירושלים, וכינה אותו “מצעד התועבה”. ביום חמישי פנה מצגר יחד עם הרב הספרדי הראשי במכתב דחוף לראש הממשלה, בו ביקש להטיל מגבלות על הופעתם של הצועדים.

רבנים שהשתתפו בכנס בספרד שמעו על ה”אירוע” בזמן אמת ולא ידעו, לדבריהם, היכן לקבור את הבושה. מנכ”ל הרבנות הראשית עודד וינר שמע על האירוע, כמה דקות אחרי שאירע, אך בחר להתעלם כי “מדובר בשמועה שיש בה חילול השם”. וינר העדיף שלא להגיב לכתבה

“ישבתי בלובי של המלון”, מספר ראש החטיבה הבין-דתית במשרד החוץ לשעבר, גדי גולן, שנכח בכנס והיה אחד ממארגניו. “פתאום באה אחת המארגנות, בחורה ישראלית-צרפתייה, הצביעה על צלם ואמרה: ‘אתה רואה את הבחור הזה? מצגר התעסק איתו’”.

גולן , כמו משתתפים רבים בכנס, זועמים מאז על הרב הראשי. זעמם התפרץ באחרונה עקב כוונת הארגון הצרפתי לארגן כנס נוסף, בהשתתפות מצגר. בלחץ הרבנים בוטלה השתתפותו של מצגר. “לא נזמין אותו לכנס הבא”, אומר אלן מישל. “ולא, הוא עוד לא יודע”.

“אני לא סובל את הצביעות הזו”, אומר גדי גולן, “להתנהג כך ועוד באירוע כזה. שמע, אני לא צריך שיישב בבית סוהר. מספיק לי שיישב בבית”….

כפי שאתם רואים הביקורת היא די חריפה. הדבר מאוד תואם לנטיות המיניות של אנשי המסדרים השייכים לסדר העולמי החדש, לעוד מידע ראו את סוף הכתבה על השבתאיםנטיות חברי הבוהמיאן גרוב, ועל הסיפור שהתפוצץ על הכמות האדירה של כמרים אשר התעסקו עם ילדים ניתן לקרוא באינטרנט. בכל מקרה ההקדמה הזאת על הרב מצגר הובאה בגלל דבר מאוד חשוב שאמר ואשר הוחבא בערמומיות בסוף הנאום שלו ליד האפיפיור, שימו לב:

דורנו שונה הוא מהדור הקודם, חדלו השאיפות האימפריאליסטיות של כיבוש ארצות. היום אירופה היא כמדינה אחת ומאוחדת. העולם כולו הפך להיות גלובלי, מתוקשר ומקושר “אוֹן ליין”. רק דבר אחד עדין מֵעִיב על כולנו – השימוש בדת כאמצעי להריגת אנשים חפים מפשע.

כפי שהצעתי בעבר, עלינו להקים יחדיו גוף בינ”ל, מעין “או”ם לדתות”, לצד האומות המאוחדות לדיפלומטים ולמדינאים. שם יֵשְבו זה לצד זה, סביב שולחן אחד, נציגי כל הדתות, גם אלה הבאים ממדינות שטרם כוננו ביניהן קשרים דיפלומטיים, במטרה לנסות לפתור סכסוכים וחילוקי דעות הנובעים ממניעים דתיים. כל זה, מתוך אמונה כי אל אחד בראנו.

טוב, מן הסתם סדר עולמי חדש דורש סדר דתי חדש… מומלץ לקרוא את הראיון עם ראש התנועה הניאו-שבתאית באתר החדשות של מעריב, הנה רק המשפט הראשון מהכתבה:

אז מהי ניאו-שבתאות? מה יש בה שאין בדתות אחרות?
קודם כל, ניאו-שבתאות איננה “דת”. ניאו-שבתאות מבקשת להרוס את הדת, לא להתחרות עמה.

שיא ביקור האפיפיור היה טקס מיסה המונית בנצרת בהשתתפות עשרות אלפים:


למה ישנם צלבים מלטזים סביב האפיפיור? ראו נספח סוף כתבה.

בעת ביקורו בבית הנשיא האפיפיור בנדיקטוס ה-16 יחד עם שמעון פרס נטעו עץ זית, קק”ל העניקו לו מנורה מהעתיקות יחד עם שמן זית משובח, ובנאומו האחרון אמר “רגעי החושך של השואה צריכים לחזק את הנחישות שלנו להתקרב אחד אל השני כענפי עץ הזית הצומחים מאותם שורשים” (משפט בעל משמעות אקזוטרית ואיזוטרית בו זמנית). הדבר אינו מקרי, שימו לב לקטע הבא מתוך ויקיפדיה:

נבואת האפיפיורים היא רשימה של 112 פסקאות שנכתבו בלטינית על ידי מלאכי הקדוש. כל פיסקה אמורה לתאר את אחד מהאפיפיורים של הכנסייה הקתולית, החל מהאפיפיור סלסטינוס השני שהחל את כהונתו בשנת 1143, ועד האפיפיור האחרון המכונה “פטרוס הרומאי”, אשר על פי הנבואה בעת כהונתו תיחרב רומא או ירושלים ויבוא יום הדין….

בשל הפרסום הרב שלו זכו הנבואות היו שתהו האם לנבואות אין השפעה על בחירות האפיפיורים ועל מעשיהם. כך לדוגמה הקרדינל יוזף רצינגר בחר את כינויו “בנדיקטוס ה-16“. בכך הגשים את הנבואה, שכן מוטו האפיפיור שצריך היה להיבחר על פי הנבואות היה “גדולת עץ הזית” (Gloria Olivae) – עץ הזית מהווה סימלו של בנדיקטוס הקדוש.

לפני בחירתו של רצינגר רבו ההשערות על השפעתה של הנבואה על בחירת האפיפיור. כך למשל, טענו שייבחר אפיפיור ממסדר בנדיקטוס הקדוש על מנת להגשים את הנבואה, או אפיפיור מאמריקה הלטינית או מאפריקה, בשל צבע עורו הכהה, שכן בנדיקטוס הקדוש היה שחור.

המסדר שהקים בנדיקטוס הקדוש (מסדר הבנדיקטים, אשר ידוע בין היתר גם בגילגולו החדש יותר כמסדר הזיתים “The Olivatens”) היה ממש מסדר קומוניסטי בו כולם כפופים לאב המנזר, אסור לצאת ממסגרת המסדר, ועל פי סעיף 33 בחוקתם חל איסור על רכוש פרטי, וסעיף 34 מדבר על הפצה צודקת של דברים בין אנשי המנזר. כיעה לקומוניסטים ואנשי מהפכות כגון האילומינטי, ובהתאם להצעתו של הרב מצגר להקים או”ם של דתות אשר הולכת יד ביד עם ההליכה לקראת סדר עולמי חדש בו יושמדו הדתות על ידי העלמתן או איחודן, מצאנו ארגון מעניין העונה לשם הנבואה אותה מייצג האפיפיור בנדיקטוס ה-16 ,”De Gloria Olivae”. כנסו לאתר שלהם וראו מה הם אומרים:

ממש בכותרת הם כותבים : “על אפיפיור בנדיקטוס ה-16 ,’גדולת עץ הזית’, מוטלת החובה להאיץ את איחוד ‘הדתות של הספר’ (עץ הזית). ”
עוד הם מרחיבים לאורך הדף על החשיבות העומדת מאחורי איחוד הדתות.

כשמסתכלים על הלינקים אשר הם נותנים באתר ניתן להבין מאיזה אידיאולוגיה הם שואבים את דרכם. יש קישור לאתרים של מסדר ה-Rosicrucians (‘צלב-הורד’), אחת מהאחוות הסודיות החזקות בעולם, אשר שתי דרגות במסדר הבונים החופשיים (סקוטיש רייט) נקראות על שמם. באתר מצטטים קטע מתוך עמדתו הרשמית של הארגון האומר:

אנו מניחים שהעלמותן (של הדתות הגדולות) היא בלתי נמנעת ושתחת הרחבת התודעה העולמית הן יביאו להולדתה של דת אוניברסלית… אנו מניחים שיבוא יום והאמונה תפנה מקום לדעת.

ראו חשיפה שלנו כיצד אגודת צלב הוורד והבונים החופשיים פועלים בלשכות שלהם בחדרי חדרים ליצור דת אוניברסלית חובקת עולם שתשלב בין הנצרות לבודהיזם ותהיה מדעית!


ההילול של ההגיון והדעת על פני אמונה ודתות מוסבר לאורך האתר בנוסף לציטוט הנ”ל של מסדר צלב-הורד, והוא דבר המנחה את ארגוני האילומינטי (ולכן השימוש הנפוץ בסמל החוכמה, הינשוף). עכשיו אנחנו יודעים שאולי הדברים על פני השטח נראים טוב, אבל אלו מניפולציות שכן מה שהם דוחפים זה איסור על החופש של כל אחד מאיתנו להאמין במה שהוא רוצה ,וזה העיקר פה. האירגונים האלה כפי שניתן לראות נמצאים בראש ההירכיה של הדתות, אבל האנשים הנמצאים במעלה הפרמידה של כל היררכיה עובדים יחד ויש להם כמובן אידיאולוגיה אחרת לגמרי ממה שמוצג לנו, לאזרחים.

עוד באתר De Gloria Oliva מביאים קישורים לאתרים המדברים על איש הרוח רודולף סטיינר אשר היה חבר גם כן באחווה סודית מאוד אפלה בשם Order of the Golden Dawn ושאידולוגיות גזעניות שלו אשר דיברו בין היתר על עליונות הגרמנים בסולם הגזע השפיעו בעיצוב תורת הגזע הנאצית (הנאציונל סוציאליסטים), והאאוגניקה. גם אצל הקומוניסטים אאוגניקה משחקת תפקיד שכן הם מאמינים באדם החדש המתאים למדינה הסוציאליסטית. רודולף סטיינר היה חבר גם באחווה התיאוסופית של בלבטסקי אשר גם כתביה השפיעו רבות על הפילוסופיות היותר איזוטריות של הנאצים, קישורים לאתרים של התיאוספיה ניתן למצוא גם כן באתר של De Gloria Oliva.

יתרה מזאת מדברים באתר על אלמנטים הנוגעים בתפיסה הסוציאליסטית\קומוניסטית בכיוון הרכוש ומדברים כמו במסדר הבנדיקטים על הפצת ההון בקרב כל העולם יותר שווה בשווה (דבר שאובאמה הכניס בערמומיות אל תוך המיסים בארה”ב) על ידי חלוקת כספם של אנשים העובדים למען האוכלוסיות הרעבות מסביב לעולם , ו”שלילת כל תמריץ להשגת רווחים עצמיים – באינדיבידואלים או קבוצות – כלכלית דתית ופוליטית“. המשפט הזה מציג באופן בוטה את אידיאולוגיית הקומוניסטים\אילומינטי של הרס חופש הדת, חופש כלכלי ועצמאות ריבונית של מדינה או של הפרט.  שמעון פרס שליווה את האפיפיור היה חבר במפא”י ומפלגת העבודה המקדמים את הנושאים הסוציאליסטים ברדיקליות מאז הקמת המדינה.

עץ הזית ששתל האפיפיור יחד עם שמעון פרס מסמל עוד משהו חשוב בעיני האילומינטי. עץ הזית היה מקודש לאלה היוונית אתנה, היא הראשונה ששתלה את העץ ביוון ולימדה  כיצד להפיק ממנו שמן. את אתנה תמיד ליווה ינשוף או יונה, ומכאן אנו מקבלים הקבלה של הפאגנים לסיפור של היונה אותה שלח נוח לאחר המבול ואשר הביאה לו את עלה הזית אשר בישר על “העולם החדש” שיצא לאחר המבול, זאת הסיבה שעד היום היונה ועלה הזית מסמלים שלום, אך כפי שהמיתולוגיות מציגות את אתנה והמקבילות שלה ונוס ומיינרבה, היא ידועה בין היתר גם כאלה של המלחמה והלוחמים. הינשוף של אתנה הוא אותו ינשוף של האלה מיינרווה (הגרסא הרומית של אתנה) והוא מסמל חוכמה (כמו הינשוף עם המשקפיים והכובע של הסטודנטים בספריות), אותו ינשוף היה אחד מהסמלים של האילומינטי הבווארי, סמל הדרגה השלישית ליתר דיוק (ניתן לראות זאת באתר רשמי של הבונים החופשיים בקליפורניה), והוא נמצא בבוהמיאן גרוב, בארכיטקטורה של וושינגטון ועל השטר של הדולר (וגם שם ניתן לראות נשר מחזיק ב… ענפים של זית).

מכיוון שמהזית ניתן להפיק שמן, הדבר סימל גם את הקיסר כמשיח, מכיוון שהמשיח הוא מי שמשחו את ראשו בשמן, וזה סימל פעם את מי שכביכול מואר ופורה, שכן השמן מדליק את המנורה, חישבו אילומינטי, המוארים! אך כיום בניגוד לקיסר של רומא, הפעם מי שבא לביקור זה האפיפיור מהכס הקדוש אשר נושא את התואר “Vicar of Christ”, מייצגו של ישו המשיח (‘Christ’, כמו המילה משיח, מגיע במקור מהמילה שמן), ובנמורלוגיה הלטינית התואר שווה במספרו ל-666 (תבדקו את זה). שתילת עץ הזית יחד עם פרס היה אירוע מאוד סימלי, שכנראה מעביר מסר כלשהו לשאר החניכים באחוות הסודיות, מסר של עידן חדש (כמו היונה של נוח). לדעתנו האחוות הסודיות המסתתרות מאחורי הביקור נוסדו בין היתר למוטט את עצמאותן של מדינות, לפרק את הדתות, ולעבור לכלכה סוציאליסטית בה השכבה העליונה של המוארים מכתיבים כיצד יופץ ההון וכמה יהיה מותר לכל אזרח לקבל ובאמת נראה שהם מסמלים ציון דרך בביקור האפיפיור.

סמל הינשוף של אתנה\מיינרווה בשימוש האילומינטי:

אתנה עם היונה; מבצעת מודרה ביד ימין:

מטבע אשר בצד אחד מראה את אתנה, ומצד שני ינשוף עם ענף של זית לידו:

נסגור חשבון עכשיו עם אובאמה והאו”ם. הנה דבריו של אובאמה למלך ירדן זמן קצר לאחר שנפגש עם פרס מתוך אתר החדשות הישראלי inn:

התוכנית המקיפה של אובאמה לגבי המזרח התיכון.

…הנשיא אובאמה אמר למלך שהוא רוצה את דיגליי האו”ם מעל לאתרים הקדושים במזרח ירושלים, היכן שלפלשתינאים תהיה ריבונות תחת היוזמה הסעודית…

יוליוס הקיסר עם עלי זית המקיפים את ראשו:

עלי זית מקיפים את סמל הוותיקן על בגדיו של בנדיקטוס ה-16:

סמל האו”ם, כדור הארץ שמקיפים אותו עלי זית:

בדומה לסמל האום, סמל הקומוניסטים (עוד כלי שחמט בידי הסדר העולמי החדש), הפעם יש חיטה מסביב לעולם אך גם היא סמל בולט של אייזיס ובעלה/אחיה אוזיריס:

סמל של הבונים החופשיים מוקף בעלי זית (יש להם המון וואריציות לסמל הזה):

סמל של סניף הבונים החופשים הנקרא “סניף ענף הזית” (פרמידת האילומנטי מצטרפת לחגיגה):

סמל של הלשכה הגדולה לישראל, שוב עלי הזית מקיפים ובאמצע איחוד של כל הדתות:

ספר של לשכת בונים חופשיים בשם לשכת ברקאי, ברקאי הוא שם בעיברית לכוכב השחר\וונוס\לוסיפר:

שימו לב, אין לדעת בוודאות על השתייכותם של הרבנים הבאים לאיזה אחווה כזאת או אחרת, אין שום הוכחה, ולכן הדברים המובאים הם פרשנות שעלולה להיות מובנת בידי חניכים של אחוות סודיות במקרה ואכן יש איזשהו קשר.

הראשון לציון שלמה עמאר אשר נשא נאום לכבוד האפיפיור לאחר הרב מצגר:

הראשון לציון ציטט את חזון העצמות היבשות מספר יחזקאל המדבר על תחיה מחדש של מתים, וזה לא פלא שכן באינציקלופדיה של הבונים החופשיים של מאקי הוא מסביר על סמל הזית שהוא:

“במובן מישני הזית מסמל שלום וניצחון, אך במובן הראשוני שלו…זה היה סמל של תחייה מחדש ואלמוות.”

כפי שאתם כבר רואים ישנו פער ענק בין ההצגה בתקשורת למסרים המועברים מאחורי הקלעים בידי האחוות הסודיות. כרגע לא ניתן להיות בטוח לגמרי אך כנראה שהם מדברים על תחייה מחדש של המסדר העולמי בארץ ציון ירושלים (עין לציון צופיה כמו שנאמר בהימנון). דבריו של עמאר מזכירים את מסדר הגולגולות והעצמות שג’ורג’ בוש משתייך אליו, מסדר זה משתמש בסמל הגולגולת המסמלת תמותה והמספר הסמלי של האחווה הוא 322. בספר בראשית פרק ג’ פסוק 22 מדובר גם כן על חיי נצח:

22 וַיֹּאמֶר יְהוָה אֱלֹהִים, הֵן הָאָדָם הָיָה כְּאַחַד מִמֶּנּוּ, לָדַעַת טוֹב וָרָע; וְעַתָּה פֶּן־יִשְׁלַח יָדוֹ, וְלָקַח גַּם מֵעֵץ הַחַיִּים, וְאָכַל וָחַי לְעֹלָם׃ 

לסיום נביא קטע הנאמר מפיו של רב הכותל  שמואל רבינוביץ’ אשר נבחר לתפקידו ,בידי יוסי ביילין, בעת ביקורו של האפיפיור בכותל המערבי:

ז וַהֲבִיאוֹתִים אֶל-הַר קָדְשִׁי, וְשִׂמַּחְתִּים בְּבֵית תְּפִלָּתִי–עוֹלֹתֵיהֶם וְזִבְחֵיהֶם לְרָצוֹן, עַל-מִזְבְּחִי: כִּי בֵיתִי, בֵּית-תְּפִלָּה יִקָּרֵא לְכָל-הָעַמִּים…

א לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה, וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט, עַד-יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ, וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר. ב וְרָאוּ גוֹיִם צִדְקֵךְ, וְכָל-מְלָכִים כְּבוֹדֵךְ; וְקֹרָא לָךְ שֵׁם חָדָשׁ, אֲשֶׁר פִּי יְהוָה יִקֳּבֶנּוּ. ו עַל-חוֹמֹתַיִךְ יְרוּשָׁלִַם, הִפְקַדְתִּי שֹׁמְרִים–כָּל-הַיּוֹם וְכָל-הַלַּיְלָה תָּמִיד, לֹא יֶחֱשׁוּ; הַמַּזְכִּרִים, אֶת-יְהוָה–אַל-דֳּמִי, לָכֶם. ז וְאַל-תִּתְּנוּ דֳמִי, לוֹ: עַד-יְכוֹנֵן וְעַד-יָשִׂים אֶת-יְרוּשָׁלִַם, תְּהִלָּה–בָּאָרֶץ.

לאחר שציטט קטע מהתנך העוסק בשלמה ובית המקדש שהם בעלי חשיבות עליונה בדוקטרינה של הבונים החופשיים ועוד מסדרים כמו מסדר הטמפלרים לשעבר, הוא מסיים בציטוטים מתוך ספר ישעיהו. הוא מתחיל בתיאור של ה’ המתאר ממש אזור פולחן דתי בין-לאומי. מדהים לראות מה שהרב החליט להדגיש בהמשך שכן המסר אשר התקבל בציבור היה חזון המבטיח את שלום ירושלים בידי אלוהים, אך לחניכים של המסדרים הסודיים הדבר עלול להשתמע אחרת. “למען ציון לא אחשה, ולמען ירושלים לא אשקוט” משמע שהנביא ימשיך להתעקש למען ירושלים וציון, “עד ייצא נוגה צדקה” עד שיהיה ניתן לראות את הישועה כמו זריחתה של נוגה (נוגה=ונוס=אתנה=לוסיפר=האמונה הרווחת של הבונים החופשיים הגבוהים), וכמו לפיד בוער, הלפיד הוא סמל חזק של האילומינטי, אותו לפיד שכמו המנורה צריך להדליק בשמן, סמל אשר ניתן לראות בפסל החרות אותו פיסל בונה חופשי, פסל המייצג את אייזיס\וונוס\אתנה. עוד ניתן לראות את הלפיד מועבר באולימפיאדה מרץ לרץ עד טקס הפתיחה, ואפילו במקומות בארץ כמו בתגיות של הצבא וה”אוניברסיטה העברית”.  לבסוף מסיים הרב את הציטוט במשפט קצת מוזר שאומר שישים שומרים בירושלים אשר לא ייתנו מנוחה לאלוהים עד שיביא את ירושלים לתהילה. קצת מזכיר את הכוח הבינלאומי שדוחפים מהוותיקן והאו”ם להביא לארץ (גם לאו”ם ישנם עלי זית מסביב לגלובוס בסמל שלהם). נראה שניתן כאן מסר מתחת לפני השטח אל האפיפיור.

נספח:

קראו את הכתבה “ארכיטקטים של הג’יהאד” . הצלב המלטזי בין השאר הוא סמל של “מסדר ההוספיטלרים” אשר נאצים מאוד חשובים היו פעילים בו. אותו מסדר היום מקדם את מסע הצלב של האילומינטי אל עבר ארץ ישראל וירושלים, המסדר דאג בעזרת פעילים נאצים והסי.איי.איי לממן, לאמן, ולהקים כמעט כל ארגון טרור איסלאמי קיצוני אשר מערער את היציבות במזרח התיכון ובעולם, כעילה לכניסתו וכינונו של הסדר העולמי החדש.

פורסם לראשונה באתר קונספיל הישן

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

9 תגובות

  1. ortori 2009-05-17

    ואפיפיורים אחרים שבאו לארץ גם סימלו ככה עם האצבע?

    ואם כל זה באמת נכון מה בעצם התכנית הכוללת שלהם לגבינו ולגבי כל העולם בכללי?

    ortori@gmail.com

  2. fgfg 2009-05-18

    האם הכתבה היא הוכחה שבישראל נפוץ שימוש בסמי הזייה? או שבישראל יש במקרה אוסף של חולי נפש גבוה במיוחד.

  3. מוניר 2009-05-25

    שלום

    אין ספק שהביקור אשר נערך על ידי האפפיור הפעם כרוך גם בבקשות סמויות. ככל הנראה, על פי כללי בניית העולם החדש, המתנהל על ידי אנשים כה בעלי כוח העולם המערבי, כמותו של "גרמאייה רייט","דאנייל פייפס", "פאט רוברטסון" ועד אחרים, ישנו צורך להאיץ את הפעולה נגד חיסול הערבים, על ידי הקמת הבית השלישי במדינה לשם בואו של המשיח הנוצרי.האצה זו מתבטאת הפעם במסע, אך מעודן למדי.כלומר, במקום אותם מסעות צלבניים בסוף האלף הראשונה, ובמקוםמלחמות ארה"ב על מדינות ערב בסוף האלף השניה, הפעם מסע כזה אשר כרוך בו שיח עדין, מלא רגשות..אולי תמהר ישראל בבניית בית המקדש השלישי. על פי זאת, ועל פי האסקאטאלוגיה, לאחר בניית בית 3 יגיע המשיח שלהם..ואז סוף העולם קרב..בחייכם..אנחנו בעולם של תיכנולוגיה ועידן מודרני..מצער לדעת שיש עוד אנשים בעולם שחושבים כך..החמור ביותר זה שהם שולטים בנו ויעשו מה שהם חושבים אף על פי שהם טועים..

    מוניר מוראד

  4. דודי 2009-06-01

    קודם כל: אתר מצוין וסוף סוף! אז תודה רבה!

    אבל להפתעתי אף לא מילה על תרמית הפלואוריד במים גם בישראל – מענין למה?

    ושוב תודה!

    דודי

  5. ANONYMOUS 2009-06-27

    תודה על המאמר הנפלא הזה ובכלל על כל האתר הזה

  6. האילומינטי והותיקן – קונספיל 2009-07-08

    […] ומצד ימין דיוקן של האלה הגדולה אייזיסוונוסאתנה  אשר מלווה אותה הינשוף הידוע של האילומינטי והאחוות הסודיות (ניתן לראות אותו על המטה […]

  7. המבין 2009-07-18

    לא יודע בנוגע לכל זה. אבל מה שאני יכולה להגיד לכם. הנבלה הזה לא ביקש סליחה על זה שהוא היה נאצי בעצמו. אסור היה לארח אותו פה

  8. מסדרי המזרח התיכון – קונספיל 2009-11-11

    […] שימו לב לשתי האצבעות האמצעיות הצמודות. מי שלא מכיר יכול לבדוק עוד על הסימן בלינק הזה. וניתן לראות שהאפיפיור גם נורא אוהב להשתמש בסימן הזה. […]

  9. sasha 2009-12-27

    בסוף כולם יאולסלמו.יעברו ברית..ויצורפו לטאליבן