קבוצת בילדרברג

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

‘קבוצת בילדרברג’ (Bilderberg Group), או ‘מועדון בילדרברג’ הוא כנס שנתי בלתי רשמי למוזמנים בלבד המארח כ-130 אנשים מהצמרת של תחומי העסקים, התקשורת והפוליטיקה

“זה לא יהיה מפתיע לגלות שיש ברמה הבינלאומית אירגון השקול למועצה ליחסי חוץ (CFR). קבוצה זו קוראת לעצמה ‘הבילדרברג‘…”

“הבילדרברגרים נפגשים פעם – או לפעמים פעמיים – בשנה. המשתתפים כוללים דמויות פוליטיות ופיננסיות מובילות מארה”ב ומערב אירופה. הנסיך ברנרד בכלל לא מתאמץ להסתיר את העובדה שהמטרה הסופית של הבילדרברגרים היא ממשלה עולמית. בינתיים, בזמן שהסדר העולמי החדש נבנה, הבילדרברגרים מתאמים את המאמצים של אליטות הכוח האירופאיות והאמריקאיות.”

“המקביל לנסיך ברנרד בקרב האמריקאים הוא דיוויד רוקפלר, יו”ר מועצת המנהלים של ה-CFR, שבסיסו הכלכלי הוא בנק ‘צ’ייס מנהטן‘ הענקי ותאגיד הנפט ‘סטנדרט אויל‘. בין שאר הבילדרברגרים מעולם הכלכלה האולטא-גבוהה נמצאים הברון אדמונד דה רוטשילד מבית רוטשילד… רוברט מקנמרה מהבנק העולמי, סיר אריק רול מאס.ג’י. וורבורג, פירס פאול שוויצר מקרן המטבע הבינלאומית, וג’ורג’ בול (CFR) מ’להמן בראדרס‘”

– הציטוטים לקוחים מתוך הספר של גארי אלן, ‘None Dare Call It Conspiracy‘.

הנסיך ברנרד

הקבוצה האליטיסטית הקוראת לעצמה ‘בילדרברג‘ נפגשת כל שנה בבתי מלון מפוארים ואתרי נופש מסביב לעולם – בד”כ באירופה – ופעם בארבע שנים בארה”ב או קנדה. המשרד שלהם יושב בליידן שבהולנד. הפגישה של 2007 התרחשה בין ה-31 במאי ל-3 ביוני במלון ריץ קארלטון באיסטנבול. הכנס האחרון (2008) היה בוירג’יניה בארה”ב.

 הפגישה הראשונה של הבילדרברגרים הייתה בין ה-29 ל-31 במאי 1954, במלון ‘הוטל דה בילדרברג’ שבהולנד, ומכאן הם לקחו את שמם. בין יוזמי הפגישה היה ג’וזף רטינגר, שהיה יועץ פוליטי פולני שהקים את ‘התנועה האירופאית‘, שהובילה מאוחר יותר להקמתו של האיחוד האירופאי.

יחד עם רטינגר היו גם הנסיך ברנרד מהולנד, שהוא דמות מובילה בחברת “רויאל דאטץ’ של” (או Shell Oil), ראש ממשלת בלגיה בזמנו פול ואן זילנד, וראש התאגיד הבינלאומי ‘יוניליוור’ (Unilever) פול ריג’קנס ההולנדי. הנסיך ברנרד פנה אל ראש ה-CIA בזמנו, וולטר סמית’, שביקש מיועצו של אייזנהאואר, סי.די. ג’קסון, לטפל בנושא. יחד הם הרכיבו את רשימת המוזמנים.

 הצלחת הפגישה הובילה את המארגנים לקבוע כינוס שנתי. הפגישות הבאות נערכו בצרפת, גרמניה, דנמרק וארה”ב, וקיבלו מענקים עצומים מ’קרן פורד‘. הכלכלן ההולנדי ארנסט ביוגל הפך למזכיר הקבוע של הקבוצה ב-1960, עם מותו של רטינגר. הנסיך ברנרד שימש כיו”ר הקבוצה עד שפרשיית שוחד ענקית בה היה מעורב התפוצצה ואילצה אותו להתפטר ב-1976. באותה השנה לא היתה פגישה, אך הפגישות המשיכו ב-1977 תחת אלק דאגלאס-הום, שהיה ראש ממשלת בריטניה לשעבר. אחריו נכנס לתפקיד וולטר שיל, הנשיא לשעבר של גרמניה המערבית. אחריו אריק רול, יו”ר אס.ג’י. וורבורג לשעבר, ואחריו לורד קארינגטון, שהוא מפקד בכיר לשעבר בנאט”ו.

 בין המשתתפים בפגישות של בילדרברג יש בנקאים מרכזיים, ביטחוניסטים, טייקוני התקשורת ההמונית, שרי ממשלה, בני משפחות המלוכה, בעלי תפקידים פיננסיים בינלאומיים ומנהיגים פוליטיים בעיקר מאירופה וארה”ב.

 בין המשתתפים תמצאו למשל את דונאלד ראמספלד, את יו”ר ‘בריטיש פטרוליום‘ לשעבר ונציב לשעבר של האיחוד האירופאי, פיטר סאת’רלנד. סגן שר ההגנה האמריקאי לשעבר וראש הבנק העולמי לשעבר פול וולפוביץ הוא גם כן משתתף קבוע. דיוויד רוקפלר כמובן, היה בכל פגישה של הבילדרברג מאז הפגישה הראשונה ב-1954 בהולנד ועד היום. גם המלכה ביאטריקס מהולנד, שהיא בתו של מקים הקבוצה הנסיך ברנרד, וגם המלכה סופיה והמלך חואן קרלוס מספרד, חברים בקבוצה.

 קבוצת בילדרברג שימשה תמיד כפורום מרכזי לטיפוח פוליטיקאים למשרות בכירות ע”י האליטה הפיננסית הבינלאומית. ראשי ממשלות ובעלי תפקידים בכירים אחרים הגיעו פעמים רבות לפגישות כאורחים עוד לפני שהגיעו לתפקיד הבכיר, ואז טופחו בידי הקבוצה ונדחפו במאמצים משותפים אל המשרה המיועדת. לדוגמא טוני בלייר הגיע לפגישה של בילדרברג לפני שהפך לראש ממשלת בריטניה, וכמוהו גם ראש הממשלה הנוכחי, גורדון בראון, שקרא לאחרונה להקמתו של סדר עולמי חדש.

 עוד דוגמא מעניינת היא ביל קלינטון. איש העסקים הבכיר ורנון ג’ורדון, שיושב בהנהלות של מספר תאגידים גדולים, ביניהם אמריקן אקספרסזירוקס (Xerox), דאו ג’ונס ועוד רבים, הוא גם חבר קרוב מאוד של הנשיא לשעבר. מסתבר שג’ורדון הוא זה שהפגיש בין האליטה לבין קלינטון שהיה אז מושל ארקנסו, בפגישה של קבוצת בילדרברג בגרמניה ב-1991. לקלינטון התייחסו ברצינות בפגישה ההיא, בגלל שורנון ג’ורדון אמר שהוא בסדר… רבים מהחוקרים והעיתונאים שעוקבים אחרי קבוצת בילדרברג ושמעו על הנוכחות של קלינטון בפגישה ניחשו כבר אז שקלינטון הולך להיות המועמד הדמוקרטי לנשיאות בבחירות הקרובות, ובסוף ב-1992 הוא נבחר להיות נשיא ארה”ב.

 ב-8 ביוני 2008 הסתיימה הפגישה האחרונה של קבוצת בילדרברג, שהתקיימה בצ’אנטילי שבוירג’יניה. ‘החברים האמריקאים של בילדרברג’ (The American Friends of Bilderberg), קבוצה פורמאלית של הבילדרברגרים בארה”ב אשר מארגנת את רשימת המוזמנים האמריקאית, שיחררה לתקשורת הודעה נדירה לקראת הפגישה של שנת 2008:

הכנס יעסוק בעיקר בעולם נקי מגרעין, סייבר-טרור, אפריקה, רוסיה, כלכלה, פרוטקציוניזם, יחסי ארה”ב והאיחוד האירופאי, אפגניסטאן ופקיסטאן, איסלאם ואיראן. כ-140 משתתפים יגיעו.

דיוויד רוקפלר

עם רשימת משתתפים כמו זאת של הבילדרברג, ועם רשימת נושאים חשובה כמו זאת שהם שיחררו לתקשורת, היינו מצפים לראות את העיתונים משתגעים על הסיפור, לא?
אז זה די מפליא לגלות שבזמן שהאנשים החשובים ביותר בעולם טסים כל שנה לפגישה חשאית במלון יוקרתי ומחליטים החלטות הרות גורל, כששומרים חמושים מקיפים את המקום ולא נותנים לאף אחד להיכנס, ישנה עלטה תקשורתית מוחלטת ואף ציוץ על העניין לא יוצא לתקשורת ההמונית. הסיבה היא שכמעט כל בעלי העיתונים וערוצי החדשות טסים גם הם לפגישה ודואגים לשמור על קשר של שתיקה.

 בשנים האחרונות, בזכות מודעות הולכת וגוברת של הציבור והתחזקות האינטרנט והתקשורת האלטרנטיבית, יותר ויותר אנשים יודעים מבעוד מועד (בזכות מדליפים) על המיקום והתאריך של הפגישה הבאה (שאמור להיות סודי לחלוטין), וכך קורה שכל שנה הבילדרברגרים נתקלים בקהל זועם של מפגינים, ובמצלמות של עיתונאים אלטרנטיביים שמתעדות את השמירה הכבדה ואת האנשים שנכנסים. אפילו התקשורת ההמונית הזכירה את קבוצת בילדרברג מספר פעמים, אך עדיין רוב העיתונאים לא שמעו עליהם מעולם.

 הנה כתבה נדירה של CNN על הקבוצה:

<br>

 והנה תוכנית שהפיק ערוץ Trio הבריטי על הבילדרברג, בשם ‘Secret Rulers of the World’, אשר עוקבת בין השאר אחרי ג’ים טאקר, שהוא עיתונאי אמריקאי ידוע שחוקר את הבילדרברג משנת 1975:

 You need to have flashplayer enabled to watch this Google video

 ברשימת המשתתפים המרוכזת שבויקיפדיה, תוכלו לראות את כל אנשי המלוכה, בני משפחת רוטשילד ורוקפלר וכל שאר האולטרא-אח”מים שהשתתפו בפגישות של קבוצת בילדרברג מאז הקמתה. הישראלי היחיד שמופיע ברשימה הזאת הוא נתן שרנסקי, שהשתתף בשנת 2005.

 List of Bilderberg attendees (ויקיפדיה)

ססיל רודז

חשוב להדגיש כי ישנו קשר אדוק בין קבוצת בילדרברג לבין המועצה ליחסי חוץ (ראו את קטגוריית המועצה ליחסי חוץ), ולבין עוד גופים חשובים שצצו מאותו המקור – כמו ‘הועדה התלת-צדדית‘ (The Trilateral Commission), שממלאת את אותו התפקיד ומאגדת נציגים מיפן, אירופה וארה”ב, ו’המכון הממלכתי לעניינים בינלאומיים‘ (The Royal Institute of International Affairs) שבבריטניה, שצמח גם הוא למען אותה המטרה. רשימות החברים של כל הקבוצות האקסקלוסיביות האלו חופפות, כשהרבה מהאנשים הבולטים כמו רוקפלר, קיסינג’ר ואחרים נמצאים בכמה מהן, אם לא בכולן. המקור לכל האירגונים האלו הוא ‘קבוצות השולחן העגול‘ (The Round Table Groups), מעין אגודת סתרים שהוקמה ע”י טייקון היהלומים והקולוניאליסט האכזרי ססיל רודז, במטרה להרחיב את שליטתן של האליטות הבריטיות לכל רחבי העולם. הלורד ארתור בלפור (מהצהרת בלפור) היה אחד מהחברים המייסדים באגודת השולחן העגול, יחד עם הלורד נתן רוטשילד. כולם אגב, היו בונים חופשיים. דרך צוואותיו הרבות, רודז השאיר אחריו אירגונים רבים וקרנות כמו ‘מלגת רודז’ ו’השולחן העגול’ שהוקדשו למען שימור האימפריאליזם הבריטי והרחבתו.

 המטרה הסופית, אם כך, של קבוצות השולחן העגול וכל האירגונים שצמחו מתוכן כמו המועצה ליחסי חוץ ובילדרברג, היא הקמת ממשלה עולמית בלתי-דמוקרטית המנוהלת בידי האליטות של הבנקאים הבינלאומיים ומשפחות המלוכה האירופאיות.

 לעוד פרטים על ססיל רודז וקבוצות השולחן העגול, ראו את הקונספירציה הקפיטליסטית.

לכתבה המקורית בקונספיל הישן

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

13 תגובות

  1. » ראיון עם בונה חופשי – קונספירציות ישראל 2008-10-19

    […] רוקפלר. בארה"ב שולטת המועצה ליחסי חוץ ובאירופה שולטת קבוצת בילדרברג, והשתיים נאבקות זו בזו. הרצל היה כנראה בסדר. אבל הוא […]

  2. » שליטי הנפט – קונספירציות ישראל 2008-10-19

    […] ביאטריקס, אחת מהנשים הבולטות בקבוצת בילדרברג החשאית, היא כמו המלכה אליזבת מבריטניה, בכך שאין לה שום […]

  3. פרומיתאוס 2008-10-22

    כתבה מדהימה מאסטרפיס אגב הסייבר טרור שידובר עליו שם קשור בעיקר לדעתי למהפכה שהיתחוללה דרך אתרי הקונספירציה ברשת אך הם מנסים למכור זאת בצורך המיידי בטיפול בגופי אל קעיידה הפועלים ברשת בארץ מאשימים את סרטי ההדרכה של אירגוני הטרור כבעיה אך בעיקר הם איבדו שליטה על חסיונות המידע

  4. פרומיתאוס 2008-10-23

    יום יומיים אחרי שאובמה יבחר לנשיאות ,תהיה פגישה בהולה מיוחדת במינה במהירות ובבהילות
    בו היא מתגלגלת אוקטובר 18 הקרוב ,יפגשו שליטינו החביבים ,להחליט ביחד על איך הם מסימים את הגניבה הגדולה בהיסטוריה של כספי אזרחים . בכדי להציל בנקים 3.3טריליון דולר יוזרמו ממשלמי המיסים אל החברות הפרטיות, בכדי לקבל בתמורה את החלשתם הזריזה וקביעת חוקי משחק חדשים הבנקים משתלטים על העולם . מדינות שנתנו מיקלט מס לעשירים וסירבו לעבוד עם מס הכנסה העולמי יוכרחו לקבל אותם בישערם המדינות המאוימות שוויצריה גם הונג קונג [דוגמה מופתית מידיי של ממשל תקין וכלכלה ישרה]מכעיס אותם הם רוצים שינוי והם לא מיתביישים הם ,משלמים לעכברי חצרם ממיטב כספינו למה לעצור את הרכבת בוא נחמיר עם העולם שבוא אנו נוגסים רומסים חומסים מאוסים טפווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

  5. פרומיתאוס 2008-10-23

    המשך …………………………………………גם סין החברה החדשה באיגוד החמוד, גם הודו התקפלהלהלה
    גם ברזיל עוד לא הספיק מה עשו לה הם רוצים לטרללה עוד קצת עולם נפלבלההההההההההההה
    הפיתרון עוד כסף לבנקים עוד שליטה עוד כוח עוד סררה עוד סערה בגלל מלכה אומללה ובעללללה
    im med as hell and im not goona take it any moore im a yomen binn good deem met set my pepole go we want fredoom רון פול לנשיאות העולם

    קצת פואטיקה לשחרר לחצים אך בירצינות תזכרו תפגישה הזאת לספר לילדיכם
    מתי הכול הישתבש ואיך היה טוב כן חברים גם היידר חשב שהמכונית הכי טובה של פולספגן תחזיק בסיבוב ב130 קמש [והחוקרים של פולספגן אמרו אין מצב בעולם שהמכונית הייתה מתהפכת
    הם אמרו מישהו שיחק עים המחשב המנכל גיבה אותם בפומבי הם משקיעים בנו בכל העולם כל כך יצירתיים בטח אמא גאה אולי היידר יגיע לגן עדן יפגוש את דיינה ויפסיק לשכב עם נערים כמו המורה הרוחני שלו אדולף היטלר. ויקים משפחה למופת מצטער שוב גלשתי טוב לפחות עדיין אפשר לגלוש
    רק לא בחופי הארץ .

  6. » המוח מאחורי אובאמה – קונספירציות ישראל 2008-11-20

    […] ברז'ינסקי – המועצה ליחסי חוץ, הועדה התלת צדדית, בילדרברג.- האיש שאחראי להפיכת אוסאמה בין לאדן לנכס של […]

  7. ציונות נכס של המודיעין הבריטי 2008-12-03

    כמעט בכל שנה יש דיגנרט ישראלי בבילדרברג. ב2007 היה גם נציג איראני. כשבקבוצה התווכחו אם ישראל, איראן, וארה'ב יכסחו את הצורה אחד לשני. ממקורותיו Daniel Estulin טוען שהם החליטו נגד מלחמה.
    היי גם אם הייתי רוצה לא הייתי יכול להמציא את זה.

    http://www.prisonplanet.com/articles/may2007/250507bilderberg.htm

  8. ציונות נכס של המודיעין הבריטי 2008-12-03

    אגב תישכחו מכול הבולשיט שהלוחמה הפסיכולוגית בישראל מאכילה אתכם בקשר לנסיבות של מלחמת יום הכיפורים מכוון שגם עליה הוחלט בבילדרברג. – בדיוק הורידו את הדולר מבסיס הזהב והעבירו אותו לבסיס הנפט מה שנקרא petrodollars וערכו התחיל ליפול. בכדי ליגרום ליותר ביקוש לדולר ובכך לחזקו היה צריך לגרום למחיר הנפט לעלות דרך מחסור מלאכותי. ומלחמת יום הכיפורים ליכאורה גרמה למחסור זה והשאר זו היסטוריה. כל המלחמה הונדסה בידי הנרי קיסינגר בשותפות הזבלים שמנהלים את ישראל.

    "בפוליטיקה, שום דבר לא קורה בטעות. אם משהו קרה, אתה יכול להיות בטוח שזה תוכנן כך."
    ^ פרנקלין דלאנו רוזוולט, נשיא ארה"ב לשעבר

    מומלץ לחפש בגוגל "bilderberg kippur war"

  9. ציונות נכס של המודיעין הבריטי 2008-12-06

    קישור שמנתח את כל השיקולים של בילדרברג מאחורי מלחמת יום הכיפורים.
    בעוד האדם הממוצע משחק דמקה וחושב שהוא יודע הכל ה"אליטות" משחקים שחמט תלת ממדי!
    הם לגמרי מרושעים, אכזרים, ונטולי מצפון שמסביר למה הם נמצאים במקומם.
    http://earth.prohosting.com/~jswift/engdahl.html#from%20Chapter%207

  10. למה הסכסוך במזרח התיכון ממשיך להתקיים? – קונספיל 2009-02-01

    […] במאמרו. "המועצה ליחסי חוץ" (תעברו גם על הקטגוריה) ו"קבוצת בילדרברג" הן שני כלים מאוד חשובים בהוצאת האג'נדה של אותן אליטות […]

  11. קונספירט (איך השתלטו לי על העולם) – TheMarker Cafe 2009-06-27

    […] נדבר על אובמהמפט הצעצוע של הבילדרברגים כולם אגב זוממים להשתלט על העולם  אם הם לא עשו […]

  12. עדכון שקשוקה – קונספיל 2009-08-30

    […] דרכים לעזור ולשנות. חיפושים בגוגל אחר מושגים כמו "בילדרברג", "סדר עולמי חדש", "הבונים החופשיים" וכו' לא היו קיימים […]

  13. מסדרי המזרח התיכון – קונספיל 2009-11-11

    […] קבוצת בילדרברג […]