פאלון גונג וקצירת איברים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פאלון גונג (פאלון דאפא) היא למעשה שיטת תרגול של צ’י גונג. שיטות צ’י-גונג הינן שיטות סיניות מסורתיות המתרכזות בנפש, רוח וגוף באמצעות תנועות מדיטטיביות, איטיות ועדינות. שיטות צ’י-גונג נפוצות מאוד בסין ובאסיה במשך כל ההיסטוריה. במקור נקראו השיטות הללו “טיפוח-תרגול” והן כללו במקור לא רק מערכת של תרגילים אלא גם הוראה של עקרונות ברורים של מוסר ומעלות טובות.

התרגול בשיטה כולל ארבעה תרגילים בעמידה, ותרגיל אחד של מדיטציה בישיבה. תנועות התרגילים דומות במידה מסוימת לתנועות האיטיות והעדינות של טאי צ’י או של יוגה, או של סוגי צ’י-גונג אחרים.

בנוסף לתרגילים, השיטה כוללת הוראה מוסרית, וקוראת למתרגל לשפר את עצמו, ולהתאים עצמו לתכונות הכלליות: אמת, חמלה וסובלנות.

השיטה מגדירה עצמה כשיטה כוללת לשיפור הגוף, הנפש והרוח. על-פי השיטה, התרגילים והטיפוח הפנימי הולכים יד ביד, וכאשר מבצעים אותם יחד, נטען, ניתן להשיג שינויים מופלאים מבחינה נפשית, גופנית ורוחנית. בספר “מסע אל הבריאות המוחלטת” מציגים שני רופאים תוצאות מחקר שהציג השפעות יוצאות דופן של השיטה על שיפור הבריאות של המתרגלים.

להוציא מחוץ לחוק את הפאלון גונג זה לא שונה מלהוציא מחוץ לחוק ג’ודו, קארטה, מדיטציה טראנסדנטלית או כל תרגול אחר המאחד גוף ונפש. הדבר כמובן מגוחך ביותר, איך אפשר לתת לשלטון המגביל דבר כל כך בסיסי לארח את משחקי האולימפיאדה?!

מתוך אתר החדשות של פאלון גונג בארץ:

קצירת האיברים בסין ממתרגלי פאלון גונג חיים

בחודשים האחרונים מתווספות עוד ועוד עדויות וראיות לקיומם של מחנות ריכוז סודיים בסין, בהם מוחזקים כמויות אדירות של מתרגלי פאלון דאפא בתת-תנאים, לצורך סחר באיבריהם. בנוסף, מתרגלי הפאלון גונג המוחזקים במחנות עבודה בכפייה גם הם משמשים כ”בנק איברים” חי.

ברגע שמגיעה “הזמנה” לאיבר לוקחים את המתרגל שנמצא מתאים לצורך ההשתלה לחדר הניתוחים, ועם כמות מועטה של חומר הרדמה מבצעים את עקירת האיבר (כבד, כליה, לב, קרנית וכו’) בעודו בחיים, כדי לשמור על טריות האיבר. לאחר מכן משליכים את המתרגל למשרפה, בין אם הוא חי או מת, כדי להשמיד את הראיות.

לאחרונה התפרסם דו”ח של צוות חקירה קנדי עצמאי, המאשר את העדויות אודות קצירת האיברים. תמלילי שיחות טלפון מתעדים רופאים בבתי חולים סיניים המאשרים כי קצירת האיברים היא ממתרגלי פאלון גונג חיים.

אנא עזרו להפיץ את המידע על המתרחש בסין בהקדם האפשרי לכל העולם, ועזרו לנו לבקש מהממשלה, מחברי כנסת, מארגונים לזכויות אדם ועוד, לחקור את הנושא, לדרוש חקירה פתוחה וגלוייה בסין, ולעצור את הזוועות האלה כמה שיותר מהר.

רבים סירבו להאמין לתיאורי הזוועה שדלפו ממחנות ההשמדה במלחמת העולם השנייה. ממשלות וכלי תקשורת נמנעו מלפרסם את הדברים. חישבו כמה רבים החיים שיכלו להינצל אז, וכמה חיים אנחנו יכולים להציל היום.

דו”ח על קצירת האיברים ממתרגלי פאלון גונג חיים

לדו”ח באנגלית, צרפתית ושפות נוספות יש לפנות ללינק הזה

כתבת וידאו אודות דו”ח צוות החקירה: לחץ כאן

מידע נוסף באתר עיתון ה”אפוק טיימס” אשר חשף את מחנות הריכוז: לחץ כאן

ניתן להוריד ולהדפיס עלונים המסבירים את הנושא: עברית | רוסית

עצומה כנגד קצירת האיברים

בעקבות מסמך שפורסם לפני האוליפיאדה, בידי עמותה למען שיחרור מתרגלי הפאלון-גונג אשר מסביר לעיתונאים בכל העולם כיצד ניתן לחקור את הנושא הזה, השלטונות בסין העבירו בחשאי את כל אסירי הפאלון-גונג ממחנות העבודה שבאיזור בייג’ין למחנות אחרים. ההתנהגות הזו דומה למה שהם עשו בשנת 2001, אז בעקבות דו”ח של הועדה לזכויות אדם של האו”ם שפירט על מקרים רבים של אונס ועינויים במחנות העבודה, הממשלה הסינית החליטה להזמין את העיתונאים למחנה העבודה מסנג’יה. אז הסינים ‘ניקו’ את המחנה מכל זכר של התעללות או הזנחה והציגו לתקשורת מחנה לתפארת עם תנאים מעולים וללא שום הפרה של זכויות אדם… הנה סרטון על הנושא:

לכתבה המקורית בקונספיל הישן

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 תגובות

  1. איריס 2008-09-20

    השארתי פה כבר פעם את התגובה שלי ולא פירסמתם, ועכשיו נתקלתי שוב באתר שלכם. יכול להיות שעם כל ה"חשיפות" שלכם גם אתם מצנזרים?

    זה נכון שבסין קוצרים איברים ומענים אנשים – שזה דבר אסור ונוראי ללא ספק וזו לא הדרך לטפל באף אדם או קבוצה, ללא קשר לפעילותם.

    נקודה אחת שכן יש מקום לדייק בה – אמנם התנועה מציגה את עצמה כמתרגלת פעילות גופנית בלבד (באמת נראה לכם שהיו מענים מישהו כי הוא עשה כפיפות צד?) – היא למעשה מפיצה ספרות וחומרי תעמולה כביכול "רוחניים" בין המתרגלים שלה (גם בישראל) ומנסה לשכנע מאמינים שהם יכולים לגרום לעצמם לעוף וכל מיני דברים אחרים. מוזרות כזו כשלעצמה היא לא נוראית, אבל כבר ידוע על דיווחים שבשל השיטות שלהם אנשים התאבדו או הרגו את עצמם בגלל אמונות מטופשות ביכולות העל-טבעיות שלהם. אז בבקשה, עם כל הכבוד לקונספירציות תהיו גם אחראיים.

  2. lloyd 2008-09-21

    יש אנשים שגם התאבדו מהתעסקות מרובה במדיטציה, קבלה, סמים ואפילו הכרתי יותר מאיש אחד שהשתגע מהפסיכומטרי והיה צריך ללכת לכפר איזון לכמה חודשים בעקבות כך. לפי דעתי הדרך שבה ממשל סין מטפל באנשים הללו הוא לא ראוי בכלל.

  3. יערה 2018-08-28

    רק לדייק בעקבות תגובה קודמת, אף אחד לא התאבד בשל תרגול פאלון גונג, מה שכן קרה זה שממשלת סין פרסמה סרטון מבויים שבו לכאורה התאבדו מתרגלי השיטה בהצתה עצמית (והוא חד משמעית מבויים אפשר למצוא את הסרטון עם כל ההסברים והקלוז-אפים ברשת). הסרטון הזה ועוד הרבה שקרים שהפיץ השלטון הסיני נועדו בדיוק כדי שאנשים יתמכו באיסור על השיטה, וכמובן שאת מה שעושים להם השלטונות מכחישים.
    לגבי רוחני, זה מאד גלוי שזו שיטה רוחנית ובכל אתר של השיטהאו שמסביר על הרדיפה מטעם מתרגלי השיטה זה כתוב בבירור.
    לגבי לעוף וכאלה, זה שקר מוחלט לא מובטח לאף אחד לעוף. מי שכתבה את זה כנראה אימצה מידע מוטעה מהיכנשהו. יש בספר של השיטה הסבר על פוטנציאל אנרגטי בתרגול מסויים שאינו ספציפי רק לשיטה ומודגש שאין להתייחס לזה כמשהו משמעותי. וגם זה הסבר לא מדוייק, מי שרוצה הספרים זמינים ברשת ואין להם מה להסתיר. מאד חשוב לא לחזור על שקרים של שלטונות סין בעניין כי המטרה היא בדיוק להצדיק את הרדיפה.