מרינה אברמוביץ' במודעת מיקרוסופט – מה 'מבשל' ביל גייטס?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה לביל גייטס ו״אומנות״ שיכול להתחבר אליה רק רוצח סידרתי ופדופיל?

ביל גייטס, החבר המשותף של ג׳פרי פדו-אפשטיין והארוורד, התפטר ממייקרוסופוט לאחרונה כדי להשקיע את כל זמנו ומרצו ב״פילנטרופיה הנאורה״ נוסח כת הפדו: ״קיימות״.

גייטס, איש ה״מילניום של סוציאליזם״, מדבר בימים האחרונים רבות על ״חזונו״ לפתיחה מחודשת של עולם הפוסט-קורונה בו הזכויות לאזרחים יוחזרו בהתאם למצב החיסונים ההמוניים, וחוזה כי התכנסות המונית, כגון דתית, בידור, ספורט וכו׳ יתכן ולעולם לא יחזרו.

בקיצור, חיסון מנדטורי לכלל האנושות.

גייטס הודה שלא דיבר עם נשיא ארה״ב טראמפ אך הספיק להבטיח מיליארדי דולרים מהקרן ה״פילנטרופית״ שלו לבניית 7 מפעלי חיסונים תוך שהוא דורש חסינות מפני תביעות משפטיות פוטנציאליות בגין פגיעות שהחיסונים האלה יביאו על הציבור.

בתוכנית ה"דיילי שואו" אמר גייטס שהארגון שלו, יכול לפעול מהר יותר מממשלות בכל הקשור למלחמה בקורונה "כיוון שהארגון שלנו מכיל מומחיות כה נרחבת במחלות מדבקות, חשבנו על המגפה ומימנו מספר דברים כדי שנהיה יותר מוכנים, כמו הניסיון ליצור חיסון. הכסף שלנו יכול להאיץ תהליכים"

Business Insider

# **ביל גייטס, החבר המשותף של ג׳פרי פדו-אפשטיין והארוורד, מדבר על ״חזונו״ לפתיחה מחוד״שת של עולם הפוסט-קורונה:****הזכויות לאזרחים יוחזרו בהתאם למצב החיסונים ההמוניים.****התכנסות המונית, כגון דתית, בידור, ספורט וכו׳ יתכן ולעולם לא יחזרו.**גייטס לא דיבר עם נשיא ארה״ב אך הספיק להבטיח מיליארדי דולרים מהקרן ה״פילנטרופית״ שלו לבניית 7 מפעלי חיסונים.בקיצור, לא סתם הוא התפטר ממייקרוסופוט לאחרונה. רוצה להשקיע את כל זמנו ומרצו ב״פילנטרופיה הנאורה״ נוסח כת הפדו.בתוכנית ה"דיילי שואו" אמר גייטס שהארגון שלו, יכול לפעול מהר יותר מממשלות בכל הקשור למלחמה בקורונה "כיוון שהארגון שלנו מכיל מומחיות כה נרחבת במחלות מדבקות, חשבנו על המגפה ומימנו מספר דברים כדי שנהיה יותר מוכנים, כמו הניסיון ליצור חיסון. הכסף שלנו יכול להאיץ תהליכים"[https://www.businessinsider.com/bill-gates-factories-7-different-vaccines-to-fight-coronavirus-2020-4](https://www.businessinsider.com/bill-gates-factories-7-different-vaccines-to-fight-coronavirus-2020-4)

Posted by Iris Israel on Sunday, April 5, 2020

אז גייטס אמנם ״התפטר״ מהניהול השוטף של מייקרוסופוט, אך החברה מצאה לנכון, בדיוק בעיתוי הזה, לפרסם סרטון קמפיין עם לא אחרת מאשר… מרינה אברמוביץ'.

מתוך אתר מייקרוסופט:

אמנית המיצג מרינה אברמוביץ' פורצת דרך חדשה – במציאות מעורבת

אפשר לטעון כי אמנית המיצג המוערכת ביותר בעולם, מרינה אברמוביץ' בוחנת לראשונה את מדיום המציאות המעורבת עם 'החיים'.
 

מרינה נתפסה באימיילים שהיו על השרת הפרטי של הילארי קלינטון, כאשר היועץ הקרוב ביותר לקלינטונים, ג'ון פודסטה, סיפר על טקס "בישול רוחות" בהנחיית מרינה אברמוביץ.

מדובר על אומנות שיכול להתחבר אליה רק רוצח סידרתי ופדופיל, דם וגופות אינם זרים למרינה. להלן סרטון על הטקס:

עוד על הנושא בכתבה שלנו:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. מלינה 2022-11-14

    הסרטונים לא עולים