קונספיליקס חלק ג': המחלקה הסוררת במוסד ומכבסי הכספים של הדיפ סטייט בארץ עם אפשטיין

קונספיליקס חלק ג': המחלקה הסוררת במוסד ומכבסי הכספים של הדיפ סטייט בארץ עם אפשטיין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בחלק א' של הסדרה הראנו כיצד מייסדי ואנשי חבר הנאמנים והדירקטוריון של מכון הINSS אשר הוקם על ידי איתמר רבינוביץ', מנכ"ל קרן וקסנר בישראל ונשיא אוניברסיטת תל אביב, הקימו את מפלגת כחול לבן כחזית פוליטית של המכון. יחד עם זאת הראנו את הקמפיין שהריצו אנשי המכון והערבים של מפלגת כחל"ב בתמיכת ג'פרי אפשטיין, הכסף שנשאר אחרי מותו זורם עד היום למחאת הדגלים השחורים בניהול אהוד ברק. יחד עם זאת עברנו על הנכסים הכלכליים של אנשי המכון במקלטי המס שבאיי הבתולה, מקום ידוע בעולם למכבסות כספים.

בחלק ב', הצגנו את המשקיעים ומנהלי המימד החמישי והנכסים שלהם בקאריביים, וכמו בחלק א', הצבענו על הקרבה לג'פרי אפשטיין. הפעם נעמיק את הדברים, ואף נראה לכם את הקשר בין ויקטור וקסלברג למכון הINSS וג'פרי אפשטיין, ותוכלו לראות ממש איך הדיפ סטייט עובדים כלכלית לתמוך ברשת החתרנית הגלובליסטית שלהם. כל מה שתמיד ידענו שקיים בחשאי אך לא יכלנו לשים עליו את האצבע במדוייק, היום נחשף, זהו רגע מאוד חשוב בתולדות הקהילה הקונספירטיבית בארץ.

ממצאי קונספיליקס

הפעם החלטנו להראות לכם מקרוב, קרוב מאוד, את הרשת העסקית שמחברת את כל אותם אנשי דיפ סטייט בארץ עם ג'פרי אפשטיין ומקלטי המס בקאריביים. בשביל זה ניתן סקירה קלה על שני הצדדים אשר נתמקד בהם.

בצד אחד יעמוד יו"ר ההנהלה (הדירקטוריון) של ה-INSS, פראנק לואי, מי שבעצם דואג גם למימון. לימינו של לואי תמיד עומד איתמר רבינוביץ' שהקים את המכון בצורה עבריינית (ראו חלק א'). בהמשך נסתכל קצת על חבר הנאמנים המעניין של המכון.

תזכרות.

תקציב שנתי של מכון באוניברסיטת ת"א הוא 50 א' ד'; רק לאחד יש תקציב של 3 מ' ד'; הסיבה – זהותו של אחד המנהלים

עשרות מכוני המחקר באוניברסיטת ת"א סובלים ממצוקה עקב היעדר מימון; מכון חיצוני אחד קיבל תרומה נדיבה מהמיליארדר פרנק לואי – אותו מכון לא משלם בעבור שימוש במתקני האוניברסיטה; פרופ' איתמר רבינוביץ', נשיא האוניברסיטה לשעבר והאיש החזק במכון – לא מבין מה לא בסדר

לואי הסכים להעביר בעתיד כ-6.6 מיליון דולר לקרן הצמיתה – הקרן הבסיסית שהרווחים שהיא מניבה הם הבסיס למימון פעילות המכון (למחקרי ביטחון לאומי). את שאר פרטי ההסכם עם לואי לא הסכימה האוניברסיטה למסור.

מהצד השני של הרשת העסקית אותה אנו חושפים כיום נמצא ג'פרי אפשטיין אשר ייסד וניהל את חברת המימון בקאריביים Liquid Funding Ltd בין השנים 2000-2007, השנה בה הסתבך ועמד להכנס זמן קצר לכלא על שידול קטינות לזנות. נזכיר שבזמן שהותו הראשונה והקצרה בכלא, הותר לאפשטיין להמשיך לצאת לעבוד ולטפל בעסקים שלו 6 ימים בשבוע. כמו כן הראנו בחלק א' (ועוד על הקרנות שלו) שעסקיו בקאריביים לא באמת פסקו, גם לא לאחר מותו. בצד של אפשטיין נעקוב אחרי הבנק שלו שנתפס ואת קבוצת המנהלים שלו.

להלן הממצא הראשון של המאמר.

 תמונה עם יותר קשרים.

מצד שמאל תמצאו את ג'פרי אפשטיין והבנק שלו בקאריביים Liquid funding ltd.  מצד ימין את פיטר ס. לואי, בנו של פרנק לואי ומנהל במכון לואי יחד עם אביו. פרנק לואי כאמור לעיל הוא דירקטור ב-"INSS" ממייסדי כחול לבן. פיטר לואי מנהל וסגן נשיא בחברה בקאריביים (ברמודה) בשם "Westland International Finance Limited". ממה שניתן להבין, נראה כי שתי החברות עסקו במציאת פתרונות מימון בקאריביים לחברות שונות. ישנה חפיפה מוחלטת בשנים בהם פעלו אפשטיין ולואי, כל אחד בחברה שלו.

מה שעולה מהתמונה אינו דבר כזה רווח. כחצי מהמנהלים של לואי, וחצי מהמנהלים של אפשטיין, כאשר שתי הקבוצות מתעסקות בפתרונות מימון בקאריביים, ניהלו יחדיו קרוב ל100 ישויות שונות. כולם כולל כולם לרבות החברה של אפשטיין ולואי רשומים באותם שתי כתובות. למען האמת, אם מוסיפים לתרשים את אחד מסניפי חברת אפלבי כמות הישויות השונות שמנהלים יחדיו מגיע לכ-150. מדובר באנומליה יוצאת דופן.

אנו מציגים כאן דוגמא של ממש לעסקים משותפים שהכסף המתגלגל בהם הוא לאין שיעור ויכול להגיע בקלות למאות מיליארדי דולרים, וכל זאת במיוחד כשלוקחים בחשבון את תכנוני המס שיש בקאריביים. אך האם אנחנו יכולים לעשות צעד נוסף ולהראות כיצד הכסף מגיע מאותו מקום בקאריביים לתוך המכון? במאמר הקודם ניסינו להראות לכם שזה אפשרי, הפעם נראה דוגמא אפילו חזקה יותר.

במאמר הקודם עקבנו אחר מייסד ה-INSS, איתמר רבינוביץ', שהוא גם יו"ר קרן וקסנר בארץ בעוד אפשטיין היה מנהל קרן וקסנר בארה"ב. ובכן, יחד עם שני רישומים של אוניברסיט תל אביב, האחד בארץ והשני בלוקסמבורג הידועה כמקלט מס (ויחד עם קרן פורד ועוד שותפים) רבינוביץ' מחזיק בשליטה מלאה בחברה בקאריביים בשם INGELSA, והיא מחזיקה בחברת אחזוקת בשם Leader Holdings & Investments Ltd, העובדת בשותפות עם חברת השקעות, לפידות.

לפידות ולידר אחזקות המוזכרות לעיל, שתיהן תורמות ישירות למכון הINSS. הסכום שניתן לראות במסמך שהבאנו הוא כמה עשרות אלפי שקלים של השניים, אך למעלה ישנה את אוניברסיטת תל אביב עם כמה מאות אלפים שהיא כמובן מחזיקה עם רבינוביץ' בInglesa בקאריביים המחזיקה בלידר\לפידות. והתורם הכי גדול זה בכלל איגוד תורמים אמריקאיים לאוניברסיטת תל אביב, אך המכון כבר לא קשור לאוניברסיטה אז למה הכסף שלהם הולך למכון? מריח כמו שחיתות. ראו הכל בתחקיר הראשון: קישור.

אם כך השאלה הגדולה יותר היא האם הכסף מגיע גם דרך תכנוני מס ומניפולציות על השוק של אפשטיין? ובכן, שימו לב לאחזקה ה-8 בגודלה של לפידות:

מדובר בחברת גלנקור, ובמקרה הזה גלנקור פיננסים של קנדה, הסניף הקנדי העוסק במימון, ניירות ערך, ביטחונות, ערבויות של חברת גלנקור. אנשי הדיפ סטייט והאנליסטים שלהם הקוראים באתר כרגע (כן אתם…) מבינים שנפתח פה קן צרעות גדול מאוד. שימו לב כמה עסקים עושים מנהלי הבנק של אפשטיין עם גלנקור בקאריביים.

בתרשים שהוצאנו לכם כאן, ניתן לראות את גלנקור פיננסיים בברמודה ואנשיו עם העסקים המשותפים למנהלים בבנק של אפשטיין. שימו לב לאחת הישויות המשותפות, הבנק בר סטרנס.  הבנק של אפשטיין, ליקוויד פנדינג, היה בבעלות חלקית של בר סטרנס, וכמו כן נזכיר שאפשטיין עצמו עבד שם והיה צריך לעזוב בעקבות אירוע פלילי של סחר עם מידע פנים בקשר לנכסים של משפחת ברונפמן (מפשחה הזכורה בפרשת העמותות של ברק 99'). אחר מכן אפשטיין עזב לעבוד בשביל וקסנר (קרן וקסנר). מה שמעניין הוא שברונפמן ווקסנר חברים באיגוד Mega הידוע.

כאן אחד המנהלים של אפשטיין, אלכס ג' ארסקין, מנהל כ14 חזיתות של גלנקור בעצמו וכמה עשרות ישויות משותפות עם גלנקור פיננסים בברמודה.

ואתם חושבים שאין להם דרך לעשות מניפולציות על הערך שוק של גלנקור ככה מניהול כל החזיתות והישויות שלהם בקאריביים? ואתם חושבים שזה לא משפיע על השווי של לפידות? ועל התרומה למכון הINSS?

זה לא נגמר כאן. גם מר לפידות המנהל את חברת ההשקעות מופיע בחבר הנאמנים הישראלי של הINSS. ולא רק הוא, גם אחד בשם Mick Davis מופיע בחבר הנאמנים הבינ"ל של המכון. איזו הפתעה, במקרה מיק היה מבין האמונים על המיזוג הגדול בתולדות גלנקור, המיזוג עם חברת Xstrata. נשער כי לא יפתיע אותכם לראות את הנתיבים המובילים לאקסטרטא מאנשי אפשטיין:

עכשיו רגע, לאלה ממכם שלא עוקבים אחרי כל התחקירים שלנו על הדיפ סטייט והקאריביים, אתם צריכים להבין מה המשמעות של גלנקור עבור הדיפ סטייט, זה לא חברה שקיימת מהיום, ולמען האמת ככל הנראה עמדה לרוב במרכז התרגילים הפיננסיים של הדיפ סטייט למימון הפעולות החתרניות שלהם. ככל שגם מעמיקים בנושא זה שאנחנו פותחים בפנייכם, נראה כי מדובר במחלקה מאוד אפלה וסוררת במוסד הישראלי שיש לטפל בה אחת ולתמיד. אנו צוות קונספיל, כפטריוטים מושבעים, מתנדבים לעזור לכל אחת מהרשויות שתחליט לשים את הקבוצה הזאת בסדר העדיפויות שלה לטפל בהן. יש לנו עוד מידע רב, ואם המשטרה או המוסד והממשל יחליטו לטפל בהם אנחנו נשמח לעזור.

בקצרה, מייסד גלנקור הוא מארק ריץ' ז"ל. החברה שסחרה בסחורות עם כולם כולל משטרים עויינים כמו איראן שלאחר המהפיכה, ויש על פי פרסומים זרים שהיה קשור בצורה זאת או אחרת למוסד. החברה אפלבי שממנה דלפו המסמכים בקאריביים הראתה שהיא עבדה על פרוייקטים עבור חברות של ריץ', ממש כפי שראיתם במאמר זה. כך גם אפשטיין אשר מככב עם הבנק שלו בכ500 עמודים מהדליפה דנן. אשתו של ריץ' תרמה לקלינטונים, וביל קלינטון חנן את ריץ' ביומו האחרון באופן שנוי במחלוקת וזאת אחר שהוא נתפס בהעלמת מס מהגדולים בהיסטוריה של ארה"ב. אהוד ברק היה איש מרכזי בשתדלנות לחון את ריץ' ובשיחתו עם קלינטון הזכיר משהו שעד היום משגע את החוקרים, "העניין הפיננסי" שלא ברור מה היית כוונתו, אבל ייתכן ועכשיו אתם יודעים (ראו בהמשך ציטוט מלא). כידוע כיום מארק ריץ' כבר אינו בחיים, אך אפשטיין שרק לאחרונה "התאבד", עשה דברים דומים בקאריביים, ואפילו קשור בניהול עניינים פיננסים של גלנקור, החברה של ריץ'.

כמו מארק ריץ' גם החברה של אפשטיין, גישליין, מגיעה ממשפחה אשר לפי פרסומים זרים היית קשורה למוסד (משפחת מאקסוול). גם אפשטיין תרם לקלינטונים והיה קרוב אלייהם. ברק כידוע לפי החשיפות שלנו שהתפוצצו בעולם, היה מאוד מאוד קרוב לאפשטיין חברתית ועסקית. מארק ריץ' כנראה קשור לפרשת העמותות של ברק ב99', מה שעזר לברק לקבל דרך עמותות קש אינספור תקציב בצורה עוקפת חוק מימון מפלגות לאינספור מחאות ואירועי תקשורת ומעשים חתרניים. כיום כסף של אפשטיין מהקאריביים מגיע לעמותה פוליטית המחוברת לברק המובילה את מחאת הדגלים השחורים שמוציאה ומסכנת אנשים בזמן מצב הקורונה להפגנות עבור הדיפ סטייט. כמו כן הכסף על המחקר מקרן וקסנר עליו חתום אפשטיין לברק, היה בתקופה שהוא רץ בפוליטיקה במפלגת העבודה. מדובר על מכבסת הכספים של הדיפ סטייט, חד משמעית.


ויקיפדיה: מארק ריץ'

מרקר: שיחת הטלפון מאהוד ברק שהקלינטונים לעולם לא ישכחו

"לימים, במסגרת חקירתו של ביל קלינטון, פירסמו הרשויות האמריקאיות את תמלילי שיחות הטלפון בין קלינטון לברק, ובהן נאמרו דברים כמו: "אני יודע די הרבה דברים על זה. קיבלתי חומר רב ואני עובד על זה. עדיף שלא נאמר הרבה על זה" (קלינטון), "אוקיי. אני מבין. אני לא מזכיר את זה בשום מקום" (ברק). גם בשאלה למה בדיוק התכוון ברק כאשר ציין בפני קלינטון את "הבחינה הפיננסית", עסקו החוקרים לא מעט."

מתי עוד הזכרנו את גלנקור באתר?

כאשר אילנה דיין עשתה תחקיר טיוח לחברת בלאק קיוב היא דיברה על החלק אולי המרכזי בכתבה בנוגע למעורבות החברה בעזרה לשלטון הדיקטטורי בקונגו נגד מתנגדי משטר, ואף הזכירה את דן גרטלר שעשה עסקי יהלומי דמים מושחתים במדינה, היא שחכה לציין שחקן מאוד מרכזי בכל הסיפור. מאיר דגן.

ראש המוסד לשעבר דגן עבד עם גרטלר לאמן את הצבא האלים בקונגו שהפר זכויות אדם גם נגד מתנגדי משטר, ובמקרה דגן הוא גם אחד מראשי הועד המנהל/מייעץ של בלאק קיוב. גרטלר היה איש הקשר של גלנקור לקונגו.

טראמפ הקפיא את הנכסים של גרטלר בגלל מעורבותו בהפרת זכויות אדם בקונגו, ואילו היה חי, כנראה היה עושה אותו הדבר למאיר דגן. יחד עם זאת יועצו הקרוב ביותר לטראמפ, ג'וליאני הוא מי שבזמנו תפס את מארק ריץ' על העלמת המס הגדולה בארה"ב. וטראמפ עצמו היה מי שהסגיר וסייע לחוקרים בזמנו נגד אפשטיין. ככה שממשל טראמפ נראה שנלחם באותה מחלקה מושחתת במוסד של הדיפ סטייט, ואל תתפלאו אם נתניהו עוזר לו, שהרי מאיר דגן (אשר נפטר כבר), ואהוד ברק, איש החזית של המוזכרים לעיל, יצאו ויוצאים נגדו פומבית.

אם חברת בלאקי קיוב מוכרת לכם, זה בגלל שאהוד ברק סידר לאנס הסדרתי של הוליווד (פדו-ווד) קשר לחברה שתעזור לו נגד המתלוננות עליו. מיותר לציין את הקשר הקרוב של ויינשטיין לאפשטיין.

הקשר של ויקטור וקסלברג.

בחלק ב' של קונספיליקס דיברנו על מקלטי המס של מקורב לאהוד ברק, ירון איתן, ועסקיו עם המשקיע במימד החמישי, ויקטור וקסלברג. בראש הפרמידה הפיננסית של השקרעות וקסלברג בהם מעורב גם אהוד ברק בעצמו, עומדת חברת RENOVA GROUP. מסתבר שהיא שותפה עיסקית לא קטנה של חברת גלנקור. הא בהא תליא.

לא רק שאהוד ברק מחבר כמו דבק את וקסלברג, אפשטיין, וגלנקור של מארק ריץ', גם גלנקור בעצמה היא ליבה של הפעילות הפיננסית המושחתת של הדיפ סטייט וכת הפדו של הנאורים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. גלאל 2020-04-23

    למען כולנו נא לדייק בבקשה. נא להשתמש במונח הרשימה המשותפת ולא במילה ערבים.
    אם ה"דיפ סטייט" קיימת בישראל אז הרשימה המשותפת על כל מפלגותיה הם חלק ממנה ושאר דוברי הערבית הם רק בני ערובה שלא יודעים את העובדות ומולכים שולל ע"י שלל המפלגות והעמותות שמקבלות מימון מאותם מקורות.
    כל נסיון לבקר את הרשימה המשותפת מתוך החברה הערבית נתקל בחומה מבוצרת גם בתקשורת הישראלית וגם בערבית.

  2. המקנספל מבוסטון 2020-04-23

    ערבים מלשון ערבויות.