משחקי ה-5G: הוירוס הסיני

משחקי ה-5G: הוירוס הסיני

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

קורונה 5G

טכנולוגיית ה-5G, הדור החמישי של מערכות אלחוטיות הוא הדור הבא של תקנים לתקשורת סלולרית המרחיב את התקן לאחר 4G, ואמור להשפיע על פיתוחי האינטרנט של הדברים (IoT), ממכשירי סללור ועד רכבים אוטונומיים ועוד שלל טכנולוגיות ותעשיות חדשות שיתפתחו בעקבות התשתיות החדשות.

אין צל של ספק, שהמעצמה, או ציר המדינות אשר ינצח בתחרות פריסת התשתיות החדשניות הללו, יקבל יתרון משמעותי וידו תהיה על העליונה מבחינת התחרותיות בכל הקשור לטכנולוגיות חדשות למשך זמן רב אחר כך, לפחות לכמה עשורים הקרובים.

יחד עם זאת, לאחרונה, ובעיקר בעקבות התפרצות הקורונה, קמים קולות במערב, וכמעט רק במערב, המביעים דאגה וסלידה מפיתוח אותם תשתיות בטענה שהם עלולים להרוג אינספור אנשים באוכלוסיה ולהעלות משמעותית את התחלואה. בזמן האחרון גם הגיחה לה תאוריה הגורסת שכל הנגיף הוא תוצאה של הרמת אותם תשתיות, תאוריה שהולכת ונהיית יותר ויותר ויראלית.

אז אנחנו בקונספיל החלטנו לעקוב אחרי שרשרת המזון של הסיפור הזה. שימו לב, קחו כל ערוץ חדשות שאתם יכולים להעלות על הדעת, כנסו לערוץ היוטוב שלו ותחפשו בתוכו כתבות על 5G, רק עם מילת המפתח 5G, בלי לרמוז כוונות, התוצאות יהיו בדרך כלל כתבות רגילות על הטכנולוגיה וכמעט ולא יהיו כתבות המביעות דאגה ושליליות בנידון. יש ערוץ אחד יוצא דופן, שלא פעם ולא פעמיים שולחים אליו כשמבקשים מידע בנושא נזקי ה5G, ערוץ שאם תריצו בו את החיפוש, תקבלו משהו כמו 80-90% כתבות שליליות, הערוץ נקרא RT.

להלן החיפוש בערוץ RT:

https://www.youtube.com/user/RTAmerica/search?query=5g

קוד: כתובת האתר יוטוב + ערוץ RT + חיפוש 5G.

ובכן, הערוץ הזה הוא הערוץ הרשמי של הקרמלין הרוסי, בעצם זרוע התעמולה של רוסיה, לא ערוץ מסחרי פרטי. שימו לב לסחף בחיפושים בגוגל לפי תאריכים, הטרנד של חיפוש "נזקי ה5G" מתחיל להיות רציני באמצע 2018, זה בדיוק מתי שהחלו בשידורים בערוץ של RT (מאי 2018), כאשר כל כמה חודשים, ובטח שמשנה לשנה, התגברו עד מאוד.

 חיפושים בעולם כולו:


חיפושים בארה"ב:

זה ניתוח די בסיסי שלנו, אך יש עוד חברות רציניות המתמחות במעקב אחר אינפורמציה ברשת שזיההו בדיוק את אותה מגמה. רייאן פוקס, מנכ"ל New Knowledge, המתמחה בניטור דיסאינפורמציה ברשת מנטר את המקור של האינפורמציה הזאת ללוחמה פיננסית של רוסיה. יש גם את ברט שהייפר, מומחה לטכנולוגיית דיסאינפורמציה במכון Alliance for Securing Democracy שמזהה בדיוק את אותה התבנית המגיעה היישר מהקרמלין. יחד עם הכתבות המושקעות של RT שהייפר שם לב למגמת פתיחת החשבונות בטוויטר וקבוצות פייסבוק בנושא בקצב מסחרר.

ובכן, יש כאן שימוש בטקיטקה מעולם הלוחמה הפסיכולוגית המוסלמי, כי את הפחדים האלה הרוסים מפיצים באנגלית לקהל המערבי, בפועל הממסד הרוסי פורס במדינה שלו תשתיות טכנולגיית ה5G, אבל כאלה של החברה הסינית Huwawi אשר שהייפר שם לב כי באותה נשימה RT משבחים בכתבות שלהם. אחד בפה אחד בלב.

עכשיו אם אתם זוכרים, ממש לפני שנה לערך, הנשיא טראמפ במלחמתו נגד האליטות שהחלו להעביר את כובד המשקל של מרכזי הסדר העולמי החדש והכלכלה לסין, הוציא צו חירום נגד השימוש בטכנולוגיות של Huwawi, בין היתר בגלל סכנה של ביטחון סייבר, ומעורבות החברה בגניבת טכנולוגיות והונאה. כמו כן כפועל יוצא מאותו צו, הדבר דחף חברות שלא להשתמש בתשתיות ה5G של סין.

כאן נכנס מלחמת דיסאינפורמציה מהבלוק הרוסי-סיני של פריסת תשתיות ה-5G. בעצם מדובר בשימוש הידוע של ארגונים סביבתיים וזכויות אדם בידי גורמים ציניים.
עד היום הכרנו אותם במקרים של עיכוב פיתוח משק האנרגיה, כפי שהדיפ סטייט השתמש בהם בארץ נגד משק הגז שהוא בעל חשיבות אסטרטגית מהמעלה הראשונה. כעת אנו עדים במאה ה21 לשימוש בסוג חדש של ארגוני סביבתנים, הפעם בהקשר של פריסת תשתיות תקשורת וטכנולוגיה, במקרה זה 5G. (מעריכים שקוראינו כבר ימצאו דוגמאות דומות מהעבר).

מערך הדיסאינפורמציה מגיע כנראה גם מחוקרים שהרוסים משתילים להם דיסאינפורמציה. מדובר באנשים שאין להם רקע מחקרי מספק לדון בנושאים הללו ברצינות, ואשר מתמשים במידע שהגיע מהרוסים, אך שהרוסים עצמם לא רואים בו ערך באמת, יחד עם זאת הפצתו עושה להם שירות דב במלחמת המידע דנן. להלן שני דוגמאות מעניינות.

הראשון, שנחזור אליו בהקשר הקורונה עוד רגע, הוא ארתור פירסטנברג(Arthur Firstenberg), מחבר הספר "הקשת הבלתי נראית"(Invisible Rainbow) אשר באה לנסות לתאר בפרוטרוט את סכנות הקרינה בכלליות. לארתור יש תואר במתמטיקה, אך לימודיו ברפואה שנמשכו רק 4 שנים הופסקו באמצע.

יחד עם זאת, יוצא שגם ארתור שלנו קיבל במה ב-RT לדבר נגד פריסת תשתיות ה-5G והסכנות הבריאותיות הכרוכות בדבר, אך אפילו RT עצמם לא העזו להציג אותו כמומחה, אלא כאקטיביסט, ולמרות זאת הביאו את דבריו חמורי הסבר ברצינות רבה על כך שפריסת התשתיות היא הפרה חמורה של החוק הבינלאומי. זה זמן טוב לציין כי ארתור עלה לכותרות בזמנו כשניסה לתבוע את השכן שלו בסכום של 1.4 מיליון דולר על כך שהתמש באייפון ורשת ווי-פי אלחוטית.  

מה שמעניין הוא שבספרו המרכזי של פירסטנברג, הקשת הבלתי נראית, הוא מרגיש בנוח להביא מדען רוסי, Yury Grigoriev, המומחה לקרינה וגלי רדיו כדי לגבות את טענותיו לגבי הסכנות הכרוכות בפריסת תשתיות שכאלה. אך יורי הוא גם מדען בצוות הראשי מטעם רוסיה היושב בראש ועדת ארגון הבריאות הבינלאומי (WHO) בנוגע לקרינה בלתי מייננת. אותו ארגון ארתור מבקר בחריפות במאמר של RT.

אבל מה יורי בעצמו טוען מתוך ממצאי הועדה? הנקודה הזאת היא קרדינלית כי היא עונה על כל מחקר שנבחר בקטיף דובדבנים לנסות להוכיח סכנות כאלה ואחרות של קרינה.  הם עברו על למעלה מ-25,000 מאמרים ומחקרים שנכתבו במשך 30 שנה בנושא כדי להקיף את המידע שיש בנושא, ומניתוח שעשו הגיעו למסקנה כי אין סיכון בריאותי מקרינה בלתי מייננת (הכוללת 5G), יחד עם זאת טענו שחשוב להמשיך לחקור. כל זה מוביל אותנו לאן שהתחלנו, הייתכנות שהרוסים החדירו פה דיסאינפורמציה דרך מישהו שאין לו מספיק הכשרה בנושא.

נביא עוד דוגמה, בארי טראוור. טראוור טוען שהיה בממסד לוחמת המיקרוגל של הממסד הבריטי, על אף שלא הצליחו לאמת זאת ממש עד היום, וכמו כן הוא טוען שלימד ב-South Dartmoor College, מקום שנשמע כמו מכללה ללימודים גבוההים, אך השם מטעה ומדובר בסך הכל על בית ספר תיכון. דיברנו עם מומחים בעניין ונראה שבארי קצת מערבב מין שאינו במינו כאשר הוא טוען שמכשירים, רגילים כמו Wifi, ועד 5G שאמור להפרס, הם בעלי אותם תדרים של לוחמת מיקרוגל. אך נציין שהיישומים באותם גלים נמצאים במכשירים רבים שליוו אותנו עד היום אשר אינם 5G.

כמו כן ישנו כלי נשק ידוע לפיזור הפגנות הפועל בתדרים דומים לאלה שיש ב5G, אך האנרגיה שהם צורכים הוא בהפרש עצום לאין שיעור ממה שהמכשירים של ה5G שפורסים צורכים. מה שקורה זה שהגלים מחממים, משהו שהגוף עושה דווקא כאשר הוא בא לחסל חיידקים מזיקים בתוכו. אך המכשיר לפיזור הפגנות צורך אלפי מונים יותר אנרגיה שאין במכשירי ה5G. לכן נראה שבארי קצת מבלבל שהוא קורא בהכללה לכל המכשירים הללו כלי נשק.

אך שוב גם אם ניקח את המומחיות לה טוען בארי כאמת, נראה מקום לפירצה כמו עם ארתור שהזכרנו לעיל. טארוור טוען שהרוסים עשו סידרה של ניסויים ב5G עוד בשנות השבעים שהיו בעלי תוצאות הרסניות כלפי הנבדקים. כמובן שלא במקרה בחרנו במידע הקשור ברוסיה, שימו לב לאותה תבנית. ד"ר Oleg A. Grigoriev הרוסי טוען כי מדובר בלא פחות מזיוף(*), ומסתבר שגם הוא משתייך לצוות הרוסי בWHO מהמחקר לעיל שקבע כי אין ראיות במחקר המחקרים לפגיעה מקרינה בלתי מייננת, וזאת על אף שהוא נחשב יותר סקפטי מאחרים בנושא.

בניגוד לטראוור, אולג הוא בעל תואר דוקטור של ממש בתחום הרדיוביולוגיה, מדע העוסק בחקר ההשפעות הביולוגיות של קרינה מייננת ובלתי מייננת בכל הספקטרום האלקטרומגנטי, ובכלל זאת: קרינה רדיואקטיבית, קרני רנטגן, קרינת על-סגול, אור נראה, גלי מיקרו וגלי רדיו. שוב יש אדם עם הכשרה לא מספקת שמקבל מידע שגוי מהרוסים.

(*) תוכלו לראות שאולג נתן אישור לציטוט שלו בציוץ.

הממסד הרוסי עצמו למען האמת, באופן די מפוקפק יש לציין, ביסס עמדות כי התדרים המהירים יותר של ה5G (יותר מטכנולוגיות קודמות) הם דווקא בריאים לבני אדם. הניו יורק טיימס מדווח שהם ממליצים על שימוש בתדרים הללו כדי לרפא פצעים ומציעים תרפיות שמיליוני רוסים התנסו בהם. הם אפילו משתמשים בתדרים לתעשיית היופי כדי להעלים קמטים ולנקות את העור.

מגפת הקורונה פורצת למשחק

ועכשיו אנחנו מגיעים לסיפורי ה5G בצל מגפת הקורונה, ופתאום מתחילים לצוף סיפורים על כך שבעצם יש קשר בין המגפה לפריסת התשתיות. בגרסה הראדיקלית של הדברים, אומרים שבכלל אין וירוס, אלא מדובר בתסמינים של פריסת רשת ה5G, ובעצם הדיבור על מגפה הוא הסוואה לפריסת התשתיות. מכאן והלאה יוצאים להם כל מיני שברים של אותה תאוריה כי יש קשר בין 5G לקורונה. הדברים הגיעו אף לשיא בתפוצה עם זמרת מפורסמת הנקראת קרי הילסון אשר פרסמה את העניין ברשתות החברתיות וגרמה למהומה.

בנסיון להתחכות למקורות לטענה, נמצא סרטון ששורף את הרשת הנראה שהחל את כל הסיפור הזה, ובו עוד איזה ד"ר שלא ברור ממש מהיכן התואר שלו (ישנם כמה אנשים עם אותו השם אשר מבלבלים כשמנסים להתחקות אחר הביוגרפיה שלו) ושמו תומאס קוואן. לא ברור מהיכן התואר ד"ר שהוא מצמיד לעצמו, או שמצמידים לו בכל מיני מקומות, כאשר הוא בכלל מתאר עצמו כרופא הוליסטי מסן פרנסיסקו. נשמע קצת כמו התואר של ד"ר שקשוקה.

בסרטון של קוואן אשר נהיה ויראלי, הוא, בדומה לRT, נשען על ספרו של ארתור פירסטנברג מלמעלה, רק הפעם כדי לתמוך בטענה שכל מגפה שהיית מאז תחילת המאה ה-20 ,בערך ,הגיעה יחד עם פריסה של טכנולוגיות המשדרות קרינה. כך באופן טבעי מגיע קוואן ל5G בימינו ומגפת הקורונה. אך הטיעון הזה חלש מאוד.

קודם כל קורלצייה כשלעצמה אינה מצביעה על סיבתיות. יש כאן כשל לוגי חזק מאוד. אם אני מפהק ופתאום יש ברק, ונניח זה קורה אפילו כמה פעמים ברצף, איני יכול לטעון שהפיהוק שלי גורם לברקים. שנית, קוואן גורם לאנשים לשאול שאלה לא נכונה. השאלה המעניינת באמת בנוגע למגפות ב150 שנה האחרונות, היא לא למה היו מגפות קטלניות שפגעו באנושות, אלא למה היו מעט כל כך שהיו קטלניות שפגעו עד מאוד באנושות, כי יחסית לשאר ההיסטוריה, כשזה מגיע למגפות, מצבנו טוב, הכלל היה מגפות שמוחקות אחוזים נכבדים מאוכלסיית העולם ומדינות שלמות, מסתבר שדווקא העולם התקדם מאז.

בסופו של יום אין שום ראייה ולו הקטנה ביותר לקשר סיבתי בין 5G למגפת הקורונה. יותר מזה, מדובר בנגיף מדבק, יש אינספור עדויות לרבות רופאים שנדבקו מחולים בנגיף, והבידוד מראה שהוא עוזר לשטח את העקומה של הנדבקים. זה לא היה כך אילו הסימפטומים של הנגיף היו מופצים דרך תשתיות ה-G5. ויתרה מזאת, אף אחד לא באמת יכול להראות באמת קורלצייה של 100% מעבר לכל ספק של התפשטות הנגיף עם פריסת הטכנולוגיה, מדברים על ערים מסויימות, אבל לא מראים ממש ברזולוציה הנדרשת להוכחה, כי אין קשר.

עכשיו תחשבו על זה, אומנם העלנו את הסברה כי הנגיף הוא תוצאה מכוונת של סין, אך לכל הפחות אם נשים זאת בצד, מדובר בהפקרות פושעת של הסינים כאשר הם הסתירו את הנתונים האמיתיים של הנגיף מהעולם, מה שהביא להתפשטות שלו בכל מקום מבלי שנקטו מספיק צעדים מונעים אשר היו ננקטים לו היו מקבלים את מלוא המידע. תחשבו כמה הסינים נהנים וצוחקים להם על האדיוטים השימושיים שמפיצים את הרעיון ההזוי הזה שמוריד את האחריות מהכתפיים של סין על חלק לא קטן ממה שהעולם מתמודד איתו היום. וכבר יש דיבור על להעמיד את סין במקום ולמצות איתם את הדין.

ועכשיו, כמו בכל קונספירציה טובה, אנחנו מגיעים לבוננזה. הקורונה פוגעת כרגע, מכל מדינות אירופה, בצורה הקשה ביותר באיטליה. ובעוד האיחוד האירופאי חדל פירעון בסולידריות שלו וכל מדינה מנסה לשמור על עצמה, העזרה לאיטליה בעיקרה מגיעה מסין, וסין מוכרת לה ולאחרים בעיקר ציוד ומסכות נגד הקורונה (סין היצרנית הכי גדולה בערך של המסכות). העזרה של סין היית כל כך משמעותית יחסית לשאר המדינות באיחוד, שעכשיו מתמודדות עם הוירוס אשר נראה כי בנתיים דועך בסין, שנשיא סרביה קרא לנשיא סין "אח".

עכשיו מה נראה לכם שסין תבקש בתמורה אחרי שכל זה יעבור? פריסה של 5G נשמע כמו תגמול הולם לעזרה נגד מגיפה. ובאיטליה כבר קמו קולות עוד מסוף ינואר השנה לא לפסול את סין על הסף בנוגע לפריסה. עכשיו נראה שהדרך סלולה. זאת הבוננזה. לגבי הפריסה של Huwawei כמובן שלא תשמעו תעמולה נחרצת בRT. האקטיביסטים במערב נכון לעכשיו פוגעים רק בפריסה האמריאית והמערבית מנגד, כאשר זאת דווקא סין שהמילה "זכויות אדם" חסרת משמעות עבורה.

סין בסופו של יום היא היא אימפריית האופל של זמנינו, ממש כמו שהיו הסובייטים במלחמה הקרה, וטראמפ יצטרך להוכיח את עצמו כמו רייגאן בשביל לעצור אותם, כפי שעצר את האליטות שמכרו את המערב לסין, משפחת בוש ומשפחת קלינטון.

אחת הדוגמאות הבולטות לאליטות מדאבוס (פורום הכלכלי העולמי) שדיברו על למכור את העולם לסין כשעיצבו את הסדר העולמי החדש שלהם, היה סורוס שממש דיבר ואמר את הדברים במפורש ב2009. מעניין שאותו פורום, יחד עם עוד איש מאותה אליטה, ביל גייטס, ממנו אירוע מיוחד בשיתוף אוניברסיטת ג'ון הופקינס (מחלקה של בלומברג). לאירוע קראו Event201, ומטרתו היה לדמות אירוע של התפרצות וירוס, במקרה מזן קורונה שהגיע מעטלפים לבני אדם, אשר גורם למשבר כלכלי והורג חלק משמעותי מאוכלוסיית העולם. האירוע התקיים באוקטובר 2019, הסרטון של האירוע יצא בנובמבר, וממש חודש לאחר מכן בדצמבר ההתפרצות של וירוס הקורונה Covid19 זוההתה בסין. בהקשר שלנו מעניין כי לאוניברסיטת ג'ון הופקינס שני שלוחות מחוץ לארה"ב, אחת בסין, השניה באיטליה.

https://www.youtube.com/watch?v=AoLw-Q8X174

לסיכום. הסיפור האמיתי פה מאחורי ה5G הוא לא עניין בריאותי זה או אחר ממש, שזה דיון בפני עצמו, אלא מלחמה קרה אמיתית של פריסת התשתיות. מי שיפרוס אותם ידו תהיה על העליונה בכל הקשור לטכנולוגיות העתיד שייצרו בו תלות, ממכוניות אוטונומיות, לערים חכמות, מציוד רפואי, למכשירי סלולר, ומה לא. כידוע האליטה של הדיפ סטייט מתעבת את טראמפ וחיפשה כל השנים להעביר את ההגמוניה ומרכז הכובד של הכלכלה העולמית לסין, פריסת התשתיות היא קרדינלית בתהליך. השימוש בוירוס הקורונה, בין אם בכוונת מכוון או פשוט ניצול חכם של משבר, הוא הקלף החזק ביותר שהדיפ סטייט שלף עד היום נגד טראמפ. בו ובעת, אלה שמרימים תנועות התנגדות לפריסה האמריקאית הם בסוף שרשרת המזון של מערכת הדיסאינפורמציה הסינית. ככה זה עובד רבותיי, מקווים שעזרנו לכם.

אהה, ולכל החדשים בעסק הקונספירציות שהגיעו לאחרונה, נעים מאוד, אנחנו קונספיל.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

11 תגובות

  1. סבי סמבוסק 2020-03-21

    מעניין מאוד, יישר כח !!
    אני לא מבין למה אתם לא מרחיבים על event201 שנראה שזה כל העניין ???

  2. בהרחבה 2020-03-22

    בהחלט חסרה הרחבה של הנידון

  3. המבאס מבוסטונוליה 2020-03-22

    אהבתי את התחקיר. רק מבאס שבחרתם לכתוב רק בסיפא שיש לחקור וללמוד על הנזקים של 5G ושזה נושא בפני עצמו, כשבכל הפתיחה, טרחתם להדגיש ולמצוא את נקודות המשגה בנותני חוות הדעת על נזקי ה – 5G ולהמעיט כל כך בסכנות ה – 5G.קרינה זה דבר ממית. תראו לי אם יש צומח שמשגשג בקירבת אנטנות ומה קורה שם לבעלי החיים ועל זה מן הראוי שתעשו תחקיר.

  4. אביחי 2020-03-24

    הטענות שקרינה מביאה מגיפות, נורא מוזרות. כי ב30 השנים האחרונות תוחלת החיים עלתה ולא ירדה. ובכל שנה היא עולה עוד. איך אנחנו מסבירים את זה? יש כאן נעלם רציני. ובואו נוסיף עוד נדבך לסיפור הG5.
    ככל שהקליטה בטלפון טובה יותר, כך הטלפון צורך פחות סוללה. הקרינה שלו נמוכה יותר גם מהאנטנה וגם מהסוללה.וממה אתם ניזוקים יותר? מהאנטנה או מהטלפון שבכיס? הטלפון בכיס מסוכן בהרבה. עוד דבר, עם השנים אנחנו רואים החמרה של התקנים ולא הפוך. זאת אומרת שטלפונים של פעם פלטו קרינה שגורמת לסרטן כשהיום זה הרבה פחות נפוץ. תבינו. אנחנו כבר כולנו מוטבעים בקרינה מכל דבר. מהמקרר, מהמחשב, מהטלפון, מהמיקרוגל, מהאנטנות הסלולריות מעמודי חשמל וממה לא. חידוש הטכנולוגיה אומר תקן מחמיר יותר והחלפת הטכנולוגיה הישנה והמסוכנת (מאוד) באנטנות חלשות יותר רק שיהיו יותר אנטנות. מה שיגרום לסמרטפונים לעבוד פחות קשה ולצרוך פחות חשמל. מה שאומר עוד פחות קרינה.
    באופן כללי אני נגד אנטנות סלולריות. ואני מבין באלקטרוניקה ובא מהתחום. ועדיין אני לא מבין מה הקשר בין 5G למגפה הזו. מגפות היו גם לפני 300 שנה וגם לפני אלף שנה ולא היו גלי רדיו ולא קרינה ולא כלום. אז לקשר את הקורונה לאנטנות זה לדעתי בורות

  5. יוגב ישראלי 2020-04-01

    אם אתה לא מבין את הקשר אנסה להסביר לך.
    במחקרים שעשו בישראל ובארה"ב וכמובן גם באירופה, גילו כי קרינה סלולרית גורמת להדבקויות של כדוריות אדומות אחת לשניה. כתוצאה מגך וכתוצאה מחיסונים שהוכנס בהם אלומיניום הקרינה הועצמה וגרמה לבעיות גנטיות כמו אוטיזם, פיגור וכמובן חנק של התאים בגוף. מדוע? שוב בגלל הכדוריות האדומות שנדבקות אחת לשניה.
    הקרינה ולא רק סלולרית וכמובן לא רק 5G גורמת לנזקים אדירים גוף האדם ולאו דווקא לסרטן (כמובן שגם לזה). הקרינה משפיעה על המחשבה, גורמת ליותר ויתר אלצהיימר, לירידה ביכולת המחשבה, בקוהרנטיות המחשבה, דמנציה ועוד.
    הקרינה (גם של מכוניות חשמליות וגם היברידיות) של מערכות חשמליות בתדרים שאנחנו משתמשים כיום הורסת את הגוף. נקודה. מעלה את חום הגוף ובעצם מבשלת אותו בדיוק באותו תהליך שמיקרוגל עושה.
    ובנוסף, הבעיה הכי גדולה שעם מערכת 5G איבדת לעולמים את הפרטיות. המערכת מנטרת בכל קמ"ר 50000 אנטנות ובעצם ממפה את כל הנעשה באיזור, פנים, צורת הליכה דיבור ועוד. אחנו נאבד את הפרטיות במרק אלקטרומגנטי הרסני לעולם.
    אסור להסכים להתקין מערכת הרסנית שכזו.

  6. המבאס מבוסטונוליה 2020-03-24

    לאביחי – כדאי שתלמד על התפרצות מגיפות בהסטוריה ואולי כדאי גם לקרוא את הפוסט שוב בעיון וללכת ללמוד את החומרים הנוגעים לקרינה והשפעותיה.

    תתחיל באבעבועות השחורות של סוזן האמפריז. בהצלחה!

  7. דאפאק איזגוינאון 2020-03-25

    אתם יכולים לחקור את העניין של הסדר העולמי החדש בערים חכמות בהקשר לG5 ולקורונה או לתיאוריה שמדברת על שואה עולמית מודרנית? יש לי בלאגן בראש

  8. אסף 2020-03-26

    מאמר ארוך ובחלקו מעצבן ואולי אף מוטה.
    הדברים נכונים לגבי התחרות בין המעצמות והשאיפה חסרת המעצורים שלהן להשיג עליונות טכנולוגית. עם זאת לשים שוב את הרוסים והסינים מול האמריקאים מגוחכת. כל הטכנולוגיה של גלי המיקרו רעעעעה וזה רעל לגוף שלנו. כן יש קשר בין השימוש בטווח תדרי המיקרו לנשק לפיזור הפגנות וזה לא משנה מה היא עצמת האנרגיה כי זה כמו שדואגים להרדים אותנו עם קרינה מיננת מול בלתי מיננת… הענין שדווקה הבלתי מיינת היא הסיפור. כולם מכירים את סיפור ההרתחה האיטית של הצפרדע. זה בעצם מה שעושים לגוף שלנו וגם למוח שלנו (לחשיבה).
    קרינה פוגעת בגדילי ה DNA ויוצרת מוטציות. יש בעולם קרוב ל 10 אלפי מחקרים שמראים על קשר בין קרינה אלקטרומגנטית לתחלואה, אפילו בתדר מאוד נמוך כמו רשת החשמל. תמיד יהיו מחקרים שמציגים את ההיפך ושהכל ורוד בטכנולוגיה הנוראית הזאת. במחקר שנעשה בהורוורד נמצא שכאשר המחקרים בלתי תלויים קרוב ל 80% מצאו קשר וכאשר המחקרים תלוייםהזה בדיוק הפוך.
    קשה יהיה להוכיח קשר חד משמעי בין דור 5 לקורונה אבל אפשר להסתכל על זה בצורה הזאת שדור 5 הוא אחד המרכיבים ההרסניים שאנו שוברים את "ההסכם" בניינו לבין הטבע. למשל סין, בערים שלה טובעת בזיהום שמפריע לקרני השמש הכל כך חשובות לעבור, או שכולם נמצאים רוב שעות היום תחת תיאורה מלאכותית עם עודף אור כחול, או שצורכים מים עשירים בפלואוריד או שאוכלים מזון שהופגז באנטיביוטיקה (כולל צמחים שמרוססים בראונדאפ- גלייפוסייד)
    שככה גם אם דור 5 לא עורר את הקורונה, הוא בהחלט חלק ביצירה "הנפלאה" הזאת.
    ודעתי היא שנזקי דור 5 עוד לפניינו ביגטיים… דיי להבין שכל המכשירים בבית יהיו מחוברים, הכל עם הכל וחגגית התדרים בתוך הבית תהיה סמטוחה. האנטנה הקטנה תימצא בין מטרים לעשרות מטרים מכם (בשונה מאנטנת הבסיס הגדולה) ותשדר אל המכשיר שלכם בצורת beam forming דרך הראש.

    מגעיל ממש כמה הכל אינטרסים וכמה הבריאות של כל אחד הרחק מאחור אם אפשר להרוויח עוד כמה שקלים, דולרים או רובלית וכו

    המידע שם באינטרנט, ויש הרבה חוקרים, דר, פרופ וכו. אז פשוט שבו על התחת ואל תסמכו על כלום שמוכרים לכם

    חזקו את המערכת החיסונית שלכם עם פחות טכנולוגיה ויותר חיבור לטבע

  9. מומחה לקנוניות 2020-03-29

    קודם כל קרינה לא מייננת מסוכנת – גם בדור 4
    אפשר לראות את זה עם אנשים שרגישים במיוחד לווי פי שזה מזיק להם גם
    בחשיפה קצרה לכן סביר להניח שאנשים שלא רגישים מזיק להם בחשיפה ממושכת.
    הירידה הדרמטית בסיכוי להיכנס להריון שניתן ליחס אותה בעיקר לתזונה ואפשר לא…

    כל קרינה שיוצרת שדה אלקטרומגנטי מזיקה אפשר לדעת אם זה מזיק לאדם
    אם המצפן זז באותה נקודה סימן שהקרינה חזקה מספיק בשביל להזיק
    בחשיפה ממושכת.

    שנית פוטין אמר שארה"ב עשתה את 9/11 וצדק(בגדול עבודה מבפנים).

    שלישית מי אמר שפוטין לא יסכים להזיק לאזרחים שלו?

  10. פומה 2020-03-31

    תחקיר שטחי ביותר. לא הובא כאן אפילו מחקר אחד פוזיטיבי (שלא על דרך שלילת האחר) שתומך בטענה שאין סיכון בריאותי בדור-5. לא הובא כי אין כזה. מי יממן מחקר אובייקטיבי שיבדוק האם אין או יש סכנה בדור-5? חברות הסלולר? הצחקתם אותי… למה שהחתול ישמור על השמנת?…