משפחת לפיד ומשפחת מאקסוול. מ׳קרן וקסנר׳ ועד ה׳מאדם׳ של אפשטיין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לפיד ומאקסוול:

נזכיר שוב את האישה שכולם מחפשים בעולם, גיסליין מאקסוול, המאדם של ג'פרי אפשטיין המואשמת באינספור עדויות של קטינות כי היית חלק מהקנוניה לסרסור קטינות של אפשטיין. היא היית "מגייסת" קטינות, מאלצת אותן לשכב עם בעלי כוח, וגם מעורבת בתקיפות המיניות שלהן.

נזכיר גם שגיסליין היא ביתו של איל ההון הידוע רוברט מאקסוול אשר הואשם בשיתוף פעולה עם ארגוני ביון, מהק.ג.ב. לMI6 הבריטי ועד המוסד.

למה אנו מעלים אותו באוב?

מקסוול היה בין אנשי העסקים הראשונים אשר חדרו לארצות מזרח אירופה לאחר התמוטטות ברית המועצות. נציגו בארצות אלו היה יוסף לפיד, אשר רכש בשמו וניהל שני עיתונים יומיים בהונגריה.

ניתן לקרוא חומר מפורט על קשרים אלו בספרו של בנו יאיר לפיד, "זיכרונות אחרי מותי".
ויקיפדיה: רוברט מקסוול

טומי לפיד עצמו היה מבכירי מעריב בתקופה שמקסוול קנה את המערכת בארץ.


The Guardian: The ghost of Robert Maxwell walks abroad

כאשר מקסוול טבע בים בנסיבות מסתוריות ב-1991, סיפר לפיד כי "נוכחתי לדעת כי האימפריה שלו היא אנרכיה ארגונית, אבל בישראל הוא עשה רק דברים כשרים וטובים". האומנם?


הארץ: מת העיתונאי והפוליטיקאי יוסף לפיד

לאחר מותו נשמר עדיין קשר עם המשפחה. כך עולה מראיון עם איזבל מאקסוול, אחות של גיסליין מאקסוול המאדם של אפשטיין.

"מקסוול מעורה עד מאוד בפוליטיקה הישראלית, נמצאת בקשרים עם שמעון פרס, אהוד ברק, אהוד אולמרט, יולי תמיר, טומי לפיד ורבים אחרים. היא חברה בוועד המנהל של מרכז פרס לשלום, ולשם האיזון גם בדירקטוריון של הידידים האמריקנים של מרכז מורשת רבין. עד לאינתיפדה היא גם נהגה לנסוע לרמאללה ולהיפגש עם מנהיגים פלסטינים."


גלובס: "אני מאמינה שזו הייתה תאונה. אחותי חושבת רצח"

בואו נראה את החברים שלה בארץ… אהוד ברק המקורב עד מאוד לאפשטיין, עשה איתו עסקים וביקר בדירת הקטינות ברחוב 66 בניו יורק עד 2019. אהוד אולמרט אשר כמו ברק רשום בפנקס השחור של אפשטיין. שמעון פרס, אשר הכיר את אפשטיין לברק ואנשי סודו רשומים גם בפנקס של אפשטיין בישראל (ראו הודעה קודמת). אחת מהם היא אפרת דובדבני, מנכלי"ת במרכז פרס לשלום, ואבי גיל, בוגר קרן וקסנר וגם מנכ"ל במרכז פרס לשלום.


נזכיר שמרכז פרס לשלום מקבל מימון מקרן וקסנר.

אם נקח בחשבון שמנהל קרן וקסנר עד 2008 שנכנס לכלא היה ג'פרי אפשטיין בעצמו' מה שהופך את כל זה למעניין אף יותר הוא מסמך שחשפנו לכם באתר לא מזמן מתוך המסמכים שהוצאנו מארכיון המדינה. מסתבר שטומי לפיד היה בועדה המצומצמת הבוחרת של קרן וקסנר. מדובר בכוח עצום, שכן זאת הועדה שבוחרת את הפקידים שיעברו את הכשרת הדיפ סטייט של קרן וקסנר ואפשטיין בהארוורד.

רוצים לקרוא עוד על כת השטן השבתאית מהונגריה של האליטות?


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *