המחלקה המושחתת במוסד יוצאת לחלץ את ברק, אפשטיין, והאנס הסדרתי של הוליווד, הארווי ויינשטיין

המחלקה המושחתת במוסד יוצאת לחלץ את ברק, אפשטיין, והאנס הסדרתי של הוליווד, הארווי ויינשטיין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לאחרונה כתבנו על דברים שאילנה דיין טייחה בכתבה שלה על בלאק קיוב, עכשיו אתם גם תבינו למה.

כאשר אילנה דיברה על הפרשה בה בלאק קיוב עבדו עבור המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין כדי לנסות ולעזור לו במעקבים נגד כל המתלוננות עליו בגין !אונס! היא שכחה להזכיר משהו מאוד חשוב, היא "שחכה" שהמתווך בין הארווי ויינשטיין לחברת בלאק קיוב היה לא אחר מאשר אהוד ברק. טיוח ברור של הנושא.

עכשיו לאחרונה ברק לקח אל עצמו לנהל את הקמפיין את אודי פרידן.

ICE השקת 'ישראל דמוקרטית': ברק יוצא היום בקמפיין חוצות ודיגיטל

במקרה פרידן משמש כחבר בוועדה המייעצת של דירקטוריון חברת המודיעין והריגול העסקי בלאק קיוב.

גלובס: הג'וב של אודי פרידן בחברת הריגול העסקי בלאק קיוב

עכשיו למקרה ותהיתם, בימים האחרונים יצא דו"ח של הHolywood Reporter בארה"ב המראה כי לאפשטיין היה גישה חופשית להסתובב עם כל השמנת של הוליווד גם לאחר שהורשע בשידול קטינות לזנות ב2008. וכמו שיכלתם לנחש, מסתבר שיש לו קשרים מקורבים עד מאוד עם הארווי ווינשטיין. אשתו לשעבר של אפשטיין, גיסליין מאקסוול, המואשמת גם בעדויות כי עזרה לו לנהל את רשת סרסור הקטינות, היית מתממשקת ללא הרף עם אנשים רבים בהוליווד, לרבות הארווי ווינשטיין.

Fox News: Jeffrey Epstein hobnobbed with Hollywood, media elite despite dirty past as registered sex offender, reports say

נזכיר לכם בהזדמנות שב-2003 אפשטיין עצמו יחד עם ווינשטיין ניסו לקנות את הניו יורק טיימס.

Vanityfair: “HE WAS LIVING IN PEACE, LIKE DR. MENGELE IN PARAGUAY”: MANHATTAN MEDIA REMEMBERS JEFFREY EPSTEIN, THE MONSTER HIDING IN PLAIN SIGHT

עכשיו זה נהיה מעניין, כיוון שבמועצת המנהלים של בלאק קיוב כמה ראשי מוסד לשעבר. ופה היה הטיוח השני של אילנה דיין:כאשר אילנה דיברה על החלק אולי המרכזי בכתבה בנוגע למעורבות בלאק קיוב בעזרה לשלטון הדיקטטורי בקונגו נגד מתנגדי משטר, ואף הזכירה את דן גרטלר שעשה עסקי יהלומי דמים מושחתים במדינה, היא שחכה לציין שחקן מאוד מרכזי בכל הסיפור. מאיר דגן.

ראש המוסד לשעבר דגן עבד עם גרטלר לאמן את הצבא האלים בקונגו שהפר זכויות אדם גם נגד מתנגדי משטר, ובמקרה דגן הוא גם אחד מראשי הועד המנהל/מייעץ של בלאק קיוב.

לאחרונה טראמפ הוציא צו הקפאת נכסים לדן גרטלר בארה"ב בגין הפרת זכויות אדם חמורה בקונגו, לו היה חי מאיר דגן, גם הוא היה כנראה מוזכר. אבל למה אילנה לא הזכירה זאת? כי זה היה מכתים את כתבת הדיפ סטייט שלה בה הפכה את מאיר דגן לקדוש מעונה שמדבר נגד הממשל בארץ לפני שנפטר?

אבל למה אנחנו מתמקדים במוסד?
אם שמתם לב, אישתו לשעבר של אפשטיין המואשמת כי עזרה לו בניהול רשת סרסור הקטינות, היא בתו של רוברט מאקסוול. על פי פרסומים זרים הוא מתואר כאיש שעזר למוסד בעבר, ויש הטוענים לק.ג.ב.

הדבר עלה שוב לאחרונה כאשר שר העבודה של טראמפ, אקוסטה, אשר התפטר לאחרונה כיוון שהיה מעורב בעסקאת טיעון המפוקפקת עם אפשטיין ב2008, נשאל במסיבת עיתונאים בנושא האם לאפשטיין היה קשר למודיעין? אקוסטה נתן תשובה עמומה בה טען כי באותו הזמן אכן "נאמר לי כי הוא שייך למודיעין" אך הוא לא הרחיב. ובטח לא אמר איזה מודיעין.

ObserverL It Sure Looks Like Jeffrey Epstein Was a Spy—But Whose?

האם טראמפ ונתניהו עושים ניקוי אורוות בארגוני המודיעין הישראלים והאמריקאים של הדיפ סטייט?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *