ארה״ב: זמן לחדש את האופנסיבה של ממשל טראמפ נגד הדיפ סטייט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…


״לכל מה שנחשף על הדיפ סטייט בשנתיים האחרונות יהיו השלכות רציניות וחמורות, בקרוב״

״בניגוד לציד המכשפות של הדמוקרטים שלא נגמר, החקירה הזו מתמקדת סביב פשעים אמיתיים … מה שאני אומר לכם הוא שהכל מתחיל עכשיו לעלות על גדותיו״.

האניטי


רוברט מיולר עומד לשחרר בקרוב את הדו"ח שלו שכל הנראה מזכה את טראמפ מכל חשד לקנוניה עם הרוסים.
זה זמן מצויין להטיל את הפצצה.

"זה עומד להתפוצץ בגדול ורבים מהשחקנים האלה עומדים לראות יום של חשבון נפש"

לאחר שהרוב הרפובליקני בסנאט הובטח, והרוב הרפובליקני בבית המשפט העליון הושג, שלינדסי גרהאם מונה יו״ר ועדת המשפט של הסנאט, ויליאם בר אושר לתפקיד התובע הכללי החדש, והתובע הסמוי מיוטה, ג׳ון הובר, נפגש עימו השבוע, והתובע בפועל לשעבר, רוד רוזנשטיין, נוטרל…
הגיע הזמן לחדש את האופנסיבה הרפובליקנית נגד הדיפ סטייט.

כזכור התובע הכללי לשעבר, סשנס, גילה במכתב לקונגרס במארס 2018 כי מפקח משרד המשפטים מייקל הורוביץ מינה צוות פרקליטים לעבוד בתיאום איתו, תחת הרדאר ובמקביל לחקירת מיולר.
יש להניח שהורוביץ/הובר קידמו מאד או אף סיימו את החקירה שלהם אך לא פרסמו את הדו"ח עדיין.

התובע הסמוי מיוטה, ג'ון הובר, המשמש כסגן יו"ר הוועדה המייעצת לתובע הכללי, נפגש השבוע עם הבוס החדש, וויליאם בר, בוושינגטון

Image may contain: one or more people

שחרור המסמכים המושחרים החל:
ברוס אוהר, ליסה פייג׳ ופיטר סטרוק

חבר הקונגרס הרפובליקני, דאג קולינס, החליט לפרסם על דעת עצמו את תמליל העדות [268 עמודים] של פקיד מחלקת המשפטים, ברוס אוהר, בפני חוקרי הקונגרס באוגוסט.

קולינס, הרפובליקאי הבכיר בועדת המשפט של בית הנבחרים, נקט בצעד יוצא הדופן על ידי קריאת הצהרה באולם הקונגרס ומתן קישור לתמליל אוהר.

קולינס אמר שסבלנותו כלפי מחלקת המשפטים פקעה וכי הוא מתכוון לשחרר תמלילים נוספים מראיונות שערך כוח המשימה.

המחוקקים ראיינו גם נלי אוהר ופקידי FBI ומחלקת המשפטים כגון היועץ הכללי לשעבר של הFBI ג'יימס בייקר ופרקליטת ה- FBI לשעבר ליסה פייג'.

"מתוך זהירות יתר, העמדנו בפני מחלקת המשפטים הזדמנות לעיין בהם למידע שיסכן את הביטחון הלאומי, אך לאחר חודשים רבים והתקדמות מועטה, סבלנותנו הלכה ונעלמה", אמר קולינס.

"להשחרות [צנזורה] אין כל קשר לביטחון הלאומי…"

The Daily Caller

תוצאת תמונה עבור ‪bruce ohr‬‏


ברוס אוהר

קישור לתמליל

טום פיטון מ״Judicial Watch״:

"המסמכים האלה הם אקדח מעשן המראים כי כריסטופר סטיל, פעיל אנטי טראמפ זר של קלינטון, עבד בחשאי יד ביד עם מחלקת המשפטים ברדיפה הבלתי חוקית אחר הנשיא טראמפ״

"מסמכים אלה לא משאירים ספק כי במשך יותר משנה לאחר שה- FBI פיטר את כריסטופר סטיל בשל הדלפותיו, וכעבור כמה חודשים לאחר שנשבע דונלד טראמפ כנשיא, ברוס אוהר המשיך לפעול כמתווך בין סטיל לבין ה- FBI ומחלקת המשפטים.״

״חקירת רוסיה כנגד טראמפ, המנוהלת כעת על-ידי רוברט מיולר, זוהמה מהיסוד על ידי שחיתות פנימית זו".

Former FBI Lawyer Lisa Page arrives to testify before a House Judiciary Committee closed-door meeting on July 13, 2018. (Mark Wilson/Getty Images)


ליסה פייג׳

קישור לתמליל

סוכנת הFBI ליסה פייג׳ ופיטר סטרוק, המאהב ומנהל החקירה בצוות שלה, אשר היו מעורבים בסגירת התיק של השרת הפרטי של הילארי לפני הבחירות ופתיחת ציד המכשפות נגד טראמפ, אישרה בפני ועדת הקונגרס את הקיום של ״תעודת ביטוח״ כנגד טראמפ עליה התכתבה במסרונים בין השניים שנחשפו, וכמו כן שהכוונה היתה החקירה הרוסית המזוייפת נגד הנשיא למקרה וייבחר, כלומר "תעודת ביטוח" (פתיחת חקירה) שתהיה אפשרות לנסות להדיח אותו. היא מודה שלא היו כמעט עדויות על קנוניה, ולמרות זאת הם המשיכו עם ציד המכשפות.

כמו כן ליסה פייג' אישרה כי ל- FBI ניתנה הוראה מטעם מחלקת המשפטים של אובמה שלא להאשים את הילארי קלינטון בגין רשלנות חמורה בטיפול במידע מסווג. עניין זה בעייתי מאוד בכל הקשור להפרדת הראשויות, משרד המשפטים וה-FBI.

תמלילי שתי עדויות שניתנו מאחורי דלתיים סגורות על ידי ליסה פייג', לשעבר היועצת המשפטית הראשית של ה- FBI, סיפקו תובנות חדשות לגבי פעולותיהם של ה- FBI, מחלקת המשפטים, ואחרים – כולל ראש ה- CIA ג'ון ברנן – בנוגע לחקירה שלהם נגד דונלד טראמפ.

נקודות מפתח אחרות בעדותה של פייג' לפני הקונגרס:

• נראה כי ה- FBI שקל לחקור את הנשיא טראמפ על שיבוש הצדק הן לפני והן אחרי שראש ה- FBI, ג'יימס קומי, פוטר. וזה בניגוד לדבריו למשל של סגן הFBI אנדרו מקייב שהסתבך בשימועים שלו בעצמו.

• ליסה פייג׳ אומרת כי מחלקת המשפטים סירבה להגיש אישומים על "רשלנות חמורה" נגד הילארי קלינטון בגין השימוש שלה בשרת דואר אלקטרוני פרטי כדי לשלוח מידע מסווג.

• ג'ון קרלין, ראש מחלקת הביטחון הלאומי במחלקת המשפטים, היה מעודכן בפעולות החקירה של ה- FBI באמצעות קשר עם סגן מנהל FBI דאז, מקייב.

• ליסה פייג׳ עבדה ישירות עבור פקיד מחלקת המשפטים, ברוס אוהר, במשך חמש שנים לפחות ופגשה את אשתו, נלי, פעם אחת.

• תפקידו של סוכן הFBI ג'ונתן מופה ופקיד מחלקת המשפטים, ג'ורג' טוסקאס, עשויים להיות גדולים ממה שהנוח תחילה.

The Epoch Times

חבר הקונגרס ג׳ון רטקליף:

התמלילים שפורסמו לאחרונה מהראיון שלי עם ליסה פייג' מצביעים על כך שלפיטר סטרוק לא היו ראיות לקנוניה בין קמפיין טראמפ לרוסיה לפני פתיחת חקירות ה- FBI והתובע המיוחד מיולר בעניין זה.


ג׳ון רטקליף:

ליסה פייג' אישרה לי בשבועה כי ה- FBI ניתנה הוראה מטעם מחלקת המשפטים של אובמה שלא לשקול להאשים את הילארי קלינטון בגין רשלנות חמורה בטיפול במידע מסווג.

פוקס ניוז:

תרשים פנימי שהוכן על ידי חוקרים פדרליים שעבדו על מה שמכונה "בדיקת אמצע", של הודעות הדוא״ל של הילארי קלינטון, הכיל את המילים הבאות:

"הערה: מחלקת המשפטים אינה מוכנה להגיש אישום על זה"

ההערה הזו נרשמה ליד משפט מפתח של שימוש רשלני במידע מסווג.

נראה כי ההערה סותרת את הטענות החוזרות ונשנות של מנהל ה- FBI לשעבר, ג'יימס קומי, כי צוותו קיבל החלטה עצמאית שקלינטון לא צריכה לעמוד בפני האשמות פליליות.

התרשים שימש כבסיס קריטי לחקירה הנוקבת של חבר הקונגרס רטקליף כנגד ליסה פייג' בשנה שעברה, שבה הסכימה פייג' להגדרת רטקליף כי מחלקת המשפטים אמרה ל- FBI ש "אתם לא הולכים להאשים על רשלנות חמורה".

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא V2O_ymlY

פיטר סטרוק

קישור לתמליל

מעדותו של פיטר סטרוק נודע כי מחלקת המשפטים של אובמה ניהלה מו״מ על עסקה עם ה- FBI בה לא הורשו לראות ולחקור שום הודעות דוא״ל של קרן קלינטון שהיו בשרת הפרטי של הילארי קלינטון.

ג׳ון רטקליף:

האם שנאתו של פיטר סטרוק לדונלד טראמפ השפיעה על החקירות ועל ה"ראיות" נגד דונלד טראמפ? אני מניח שלעולם לא נדע

מספר נקודות של יוזר בשם ברייאן קייטס:

1) הילארי מסרה רק הודעות דוא"ל שהיא התנדבה למסור
2) היא השמידה מעל 30,000 אימיילים תחת זימון
3) היו מאות אימיילים המכילים מידע סודי בשרת שלה, כולל אלה בהם המכונה ״SAP's״ [SAP's = Special Access Programs] דרגת הסודיות הגבוהה ביותר שקיימת.

עכשיו אנחנו מגלים שהFBI אף פעם לא קיבל שום הודעות דוא״ל שהיה בהם קשר כלשהו לקרן קלינטון מהשרת הזה.

ועכשיו תחשבו על זה:

הרפובליקאים והדמוקרטים בוועדות האלה ידעו זאת מאז שסטרוק גילה זאת בעדותו שלו מאז … יולי.
והעניין לא דלף.

הרפובליקנים ידעו בדיוק עד כמה מושחתת "חקירת קלינטון". המידע היה, והם שמרו על שתיקה ולא הדליפו. הם משחקים לפי הכללים.


עד כאן המסמכים ששוחררו ללא השחרות, בינתיים.


גילויים נוספים מהימים האחרונים:

מגיעים לתובעת הכללית של אובמה: לורטה לינץ׳

נראה שסוף סוף מתקרבים לתובעת הכללית של אובמה, לורטה לינץ׳ ולפגישה המפורסמת וה״אקראית״ בינה לבין ביל קלינטון על מסלול המראת המטוסים שלה ושל ביל קלינטון, בה נידונה לכאורה עיסקה ביניהם:

טיוח חקירת קלינטון תמורת מינויה של לינץ׳ לשופטת עליונה במקום השופטת רות ביידר גינסבורג לכשתיפרוש מתפקידה.


בתחילת השתלשלות התיק של הילארי קלינטון, מחלקת המשפטים הגיעה להחלטה שתהיה לה השלכות מרחיקות לכת על חקירת ה- FBI בנוגע לשימוש של קלינטון בשרת דואר אלקטרוני פרטי.

מחלקת המשפטים, בראשות התובעת הכללית דאז, לורטה לינץ', החליטה לקבוע סף גבוה במיוחד להעמדתה לדין של קלינטון, ובכך הבטיחה מראש כי לא תואשם.

על מנת שקלינטון תועמד לדין, מחלקת המשפטים חייבה את ה- FBI לבסס הוכחות לכוונה – אף על פי שחוק הרשלנות קובע באופן מפורש כי אינו דורש זאת.

פירוש הדבר כי ה- FBI היה צריך למצוא אקדח מעשן, כגון דוא"ל או הודאה שנמסרה במהלך חקירת ה- FBI, החושפים שקלינטון או עוזריה ביודעין הגדירו את שרת הדוא"ל הפרטי במטרה לשלוח מידע מסווג.

כזכור, הילארי קלינטון טוהרה על ידי ראש ה- FBI ג'יימס קומי במסיבת עיתונאים מפורסמת שהתקיימה ב -5 ביולי 2016, שהפכה מיד לשנויה במחלוקת.

יש לציין כי קומי שוכנע להסיר את המונח "רשלנות חמורה" לתאור מעשיה של קלינטון מן ההצהרה שהוכנה על ידי, בין היתר, הפרקליטה של ה- FBI ליסה פייג', סוכן ה- FBI פיטר סטרוק, היועצת המשפטית הראשית טרישה אנדרסון ואנליסט ה- FBI ג'ונתן מופה.

בגלל הצהרתו של קומי, רבים הגיעו בטעות למסקנה כי ה- FBI פעל באופן בלתי תלוי מהשפעת מחלקת המשפטים בחקירת קלינטון. עדויות הקונגרס של פקידים הדרג הבכיר ב- FBI המעורבים בחקירה מגלות, עם זאת, כי זה לא היה המקרה.

אפוק טיימס

ובכן, נעבור למה שנראה כאקדח מעשן נגד לורטה לינץ׳, התובעת הכללית של אובמה:

עדותה של ליסה פייג׳ מגלה שלורטה לינץ' היא זו ש״השפיעה״ על ההחלטה לא להעמיד לדין הילארי קלינטון על פרשת הדוא״ל בשרת לא מאובטח.

נזכיר שוב את הפגישה ה״אקראית״ בין לינץ׳ לבין ביל קלינטון ליד המטוסים שלהם בה דנו על ״הנכדים״?


התובעת הכללית לשעבר, לורטה לינץ', אמרה לחוקרי הקונגרס בדלתיים סגורות כי למרות שמחלקת המשפטים שלה אישרה את צו ה- FISA ואת חידושיו כדי לרגל אחרי קרטר פייג', היא [התובעת הכללית] לא זוכרת את הבקשות, לא זוכרת את הפרטים הכלולים בבקשות או את הנסיבות סביב השיחות על הצו.

לינץ '"נראתה כסובלת מאמנזיה" בעת עדותה בחודש דצמבר מול ועדות המשפט והפיקוח.

בהקשר לפגישה המפורסמת בינה לבין ביל קלינטון במסלול המטוסים:

במהלך 2016, כאשר לינץ', אז התובעת הכללית של אובמה, היתה תחת מתקפה בשל הפגישה המפורסמת שלה בשדה התעופה של פיניקס עם הנשיא לשעבר ביל קלינטון.

פגישה זו התקיימה ימים ספורים בלבד לפני שראש ה- FBI לשעבר, ג'יימס קומי, הודיע שלא יוגש כתב אישום נגד הילארי קלינטון בגין הטיפול בהודעות ממשלתיות מסווגות על שרת פרטי לא מאובטח.

לינץ' התעקשה תמיד לטעון שהפגישה היתה ״מקרית״ ושהיא וקלינטון דנו רק בענייני הנכדים ושאר זוטות.

עם זאת, בזמן החקירה במהלך הדיון בדצמבר, לינץ' לא רק התחמקה משאלות לגבי המפגש אלא אף סרבה לגלות כל מידע לגבי אישור מחלקת המשפטים ל- FBI לרגל אחר קרטר פייג׳.

זה יכול להיות שבגלל שסגניתה של לינץ דאז, סאלי ייטס, חתמה על בקשת צו ה- FISA. אחרים שחתמו על צו ועל החידושים שלו היו ראש ה- FBI לשעבר, ג'יימס קומי, סגנו אנדרו מקייב וסגן התובע הכללי רוד רוזנשטיין.

אבל לינץ' ציפתה שחוקרי הקונגרס יאמינו כי היא מעולם לא היתה מודעת לכך שחבר לשעבר בקמפיין טראמפ היה המטרה של חקירת FBI או של צו שיאפשר להם לרגל אחריו.

תחת חקירה של יו״ר ועדת המשפט, בוב גודלאט, היא מנתה את הנהלים הסטנדרטים המפורטים הנדרשים מהתובע הכללי כאשר ה- FBI מגיש בקשה לצו מעקב על פי חוק הפיקוח על המודיעין הזר כדי לרגל אחר אזרח אמריקני.

"על פי החוק, התובע הכללי הוא החותם הסופי על בקשות FISA", הצהירה לינץ' בוועדה. "על פי התקנה, סמכות החתימה מואצלת – יותר נכון אומר, משותפת – עם המשנה לתובע הכללי וראש חטיבת הביטחון הלאומי, כל עוד בעלי התפקידים האלה הינם מינויים נשיאותיים שאושרו ע״י הסנאט."

אז לינץ׳ יודעת את החוקים והתקנות אבל כאשר נשאלת בפירוט רב יותר על תהליך אישור הבקשה של ה- FBI לרגל אחר קרטר פייג׳ היא קופאת:

"לא הייתי מעורבת בתהליך ה- FISA של פייג׳ ואני יכולה לתאר את התהליך בשבילך אבל אין לי (ידע) אישי על זה,"

"אין לי שום זיכרון שתודרכתי על הבקשה של פייג׳ או שחתמתי על זה"
"אין לי זיכרון למעורבות ב-FISA עבור מר פייג' בכלל"

Sara Carter

תוצאת תמונה עבור ג׳ון קרי


מתקרבים גם למחלקת המדינה של ג׳ון קרי:

מייסד פיוז'ן GPS, גלן סימפסון, היה בקשר עם פקיד מחלקת המדינה שהיה בעל קשרים קרובים עם מחבר הדוסייר, המרגל לשעבר כריסטופר סטיל, כך על פי הודעות דוא"ל שהושגו לאחרונה על ידי ה"דיילי קולר".

הודעות דוא״ל מחודש ספטמבר 2016 מראות כי גלן סימפסון היה נואש ליצור קשר עם ג'ונתן וינר, חבר ותיק של מזכיר המדינה דאז ג'ון קרי.

וינר אושר כמקור למאמר שפורסם למחרת היום. מאמר זה, שנכתב על ידי העיתונאי מייקל איזיקוף, היה הראשון לפרסם את הטענות של המרגל סטיל על יועץ קמפיין טראמפ קרטר פייג׳.
The Daily Caller


מגיעים לרפובליקני של הדיפ סטייט, ג'ון מקיין:

מסמכי בית משפט ששוחררו לאחרונה מהחיסיון מראים כיצד הסנאטור המנוח ג'ון מקיין, ומקורבו, העבירו ל- FBI ולכתב קן בנסינגר מ״BuzzFeed״ את הפייק דוסייר הלא מאומת, שטען כי בידי הרוסים מידע בעייתי על הנשיא טראמפ.

מקיין הכחיש את היותו המקור של ״BuzzFeed״ לאחר שזה פרסם את הדוסייר, שמומן על ידי המפלגה הדמוקרטית הלאומית (DNC) והקמפיין של הילארי קלינטון, אך הודה בכך שהוא כן נתן אותו ל- FBI.

בהצהרה מספטמבר ששוחרה מהחיסיון לאחרונה, בכיר לשעבר בריגול הנגדי של ה- FBI, ביל פריסטאפ, אישר כי ה- FBI קיבל עותק של 33 הדפים הראשונים של הדוסייר ממקיין בדצמבר 2016.

במסמך אחר, דייויד קרמר, לשעבר פקיד במחלקת המדינה ומקורבו של מקיין, אמר ב -13 בדצמבר 2017, כי הדוסייר נמסר לו על ידי הסופר והמרגל הבריטי לשעבר כריסטופר סטיל, ואז העביר אותו ליותר מתריסר עיתונאים ואמצעי תקשורת כולל CNN, BuzzFeed ו- Washington Post.

הדוסייר שותף גם עם בכירה במחלקת המדינה, ויקטוריה נולנד, עם בכירה במועצה לביטחון לאומי של אובמה, סלסטה וולנדר, ועם חבר הקונגרס הרפובליקני, אדם קינזינגר.

המסמכים שוחררו מהחיסיון כחלק מתביעת דיבה מתמשכת כנגד ״BuzzFeed״ על ידי איש עסקים רוסי.

בתצהיר שלו, קרמר אמר כי מקיין נתן עותק של הדוסייר לראש ה- FBI דאז ג'יימס קומי ב -9 בדצמבר.

קרמר אמר לחוקרים כי זו היתה כוונת מייסד פיוזן GPS גלן סימפסון:

הגשת הדוסייר ע״י הסנטור מקיין [רפובליקני] לראש ה- FBI תהפוך את העניין לאמין יותר.

קרמר תיאר גם כיצד הגיע הכתב קנז בנסינגר, כדי לקבל את הדוסייר, לפני ש ״BuzzFeed״ בו הוא עובד הפך לראשון לפרסם אותו במלואו.

הוא אמר שהוא הראה לבנסינגר את הדוסייר בדצמבר ב״מכון מקיין״, אך לא איפשר לו לצלם אותו. אבל הוסיף שהוא השאיר את הכתב בנסינגר לבדו לקרוא את התזכירים, ובזמן זה צילם הכתב את הדוסייר.

קרמר אמר שהוא נכנס לפאניקה כאשר ראה כי ״BuzzFeed News״ פירסם את המסמך במלואו באינטרנט ב -10 בינואר, ומיד ביקש להסיר אותו.

"התקשרתי למר בנסינגר, והמילים הראשונות שיצאו לי מהפה היו 'אתה הולך לגרום לאנשים לההרג", הוא אומר.

הFBI הסתמך בהרחבה על הדוסייר בבקשות שהגיש לבית המשפט ל-FISA לרגל אחר יועץ קמפיין טראמפ קרטר פייג׳.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *