14 חברי קונגרס דמוקרטים מבקשים מהתובע הכללי לפתוח מחדש את החקירה הפלילית נגד הפדופיל ג'פרי אפשטיין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ארבעה עשר חברי קונגרס דמוקרטים ביקשו מהתובע הכללי של ארצות הברית לפתוח מחדש את החקירה הפלילית נגד הפדופיל ג'פרי אפשטיין, הנאשם בסחר מיני בקטינות.

הקבוצה, בראשות חברי הקונגרס דבי וסרמן שולץ, לואיס פרנקל וג'קי ספייר, ביקשה מהתובע הכללי החדש של הנשיא דונלד טראמפ, וויליאם בר, לפתוח מחדש את הסכם אי-התביעה השנוי במחלוקת, לפיו אפשטיין וקבוצת שותפי-קשר לא מזוהים קיבלו חסינות פדרלית על פשעי סחר מיני.

The Miami Herald

עוד נודע כי עו״ד של אפשטיין, אלן דרשוביץ, פנה במכתב לבית המשפט המחוזי לערעורים של ארה"ב ביום שני האחרון, ושאל האם יש להוציא את אמצעי התקשורת מן הדיון משום שטענותיו בעל פה מטעם מרשו עלולות להכיל מידע רגיש שנמצא תחת חיסיון.

נכון ליום ששי האחרון, בית המשפט לערעורים לא השיב לפניה זו, אך אם הדיון ינוהל בדלתיים סגורות במהלך הטיעונים של דרשוביץ׳, הדבר יהווה עוד מקרה בהיסטוריה הארוכה של הצלחות במאמצי ההסתרה של פשעי המין של הפדופיל הסידרתי אפשטיין ושותפיו האנונימיים.

Zerohedge

כזכור לאחרונה דיווחנו לכם כי שופט אמריקני קבע כי התובעים הפדרליים – ביניהם שר העבודה האמריקני, אלכסנדר אקוסטה – עברו על החוק הפדראלי כאשר חתמו על עיסקת טיעון עם הפדופיל ג׳פריי אפשטיין והסתירו אותו מיותר מ -30 מקרבנותיו הקטינות שלו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *