לאחר דו״ח מיולר ממתינים להורוביץ והובר עם תוצאות החקירות הסמויות נגד הדיפ-סטייט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בעקבות החשיפה כי היועץ המיוחד רוברט מיולר לא גילה שום עדות לכך שהנשיא טראמפ או קמפיין הבחירות שלו שיתפו פעולה עם רוסיה כדי להטות את הבחירות ב -2016, אנשי טראמפ ממתינים כעת לתוצאות חקירות פנימיות ארוכות וסמויות, העשויות לחשוף את סיפור הרקע מאחורי תחילתה של חקירת רוסיה – ולספק פרטים נוספים על התנהגות המתועדת הפסולה בקרב פקידים בכירים ב- FBI ובמחלקת המשפטים.


המפקח הכללי של משרד המשפטים, מייקל הורוביץ, אישר בדיון שהתקיים בשבוע שעבר כי משרדו ממשיך לחקור את ההתנהלות הפסולה של ה- FBI, בדיקה שהחלה בחודש מארס האחרון והעומדים להשלים.

הורוביץ מצא בעבר כי בכירים ב FBI דחפו מידע באופן שוטף ללא אישור לתקשורת, וקיבלו גם "מתנות בלתי הולמות" מעיתונאים, כולל ארוחות וכרטיסים לאירועים ספורטיביים. בייחוד, הורוביץ מצא כי תכתובות ״אנטי טראמפ״ של פקידי FBI העלו ספקות באשר ליושרת עבודתם.

הרפובליקנים, לעומת זאת, מחפשים יותר ויותר תשובות מהתובע האמריקני ליוטה ג'ון הובר, שהתמנה לפני כשנה על ידי התובע הכללי לשעבר, ג'ף סשנס, על מנת לבחון לא רק את את הפרות בבקשות לקבלת צווי מעקב FISA על ידי ה- FBI ומחלקת המשפטים, אלא גם את הטיפול של הרשויות בחקירת קרן קלינטון. הובר, הרפובליקנים הזהירו, ככל הנראה לא התקדם הרבה, ודיבר עם מעט עדים מרכזיים ומודיעים.
אבל בינואר, דיווח מ״מ התובע הכללי דאז, מתיו וויטאקר בפגישה פרטית, שעבודתו של הובר נמשכת.

גמו כן, פרטים חדשים החלו לצוף על הטיפול של ה- FBI בחקירתה של קרן קלינטון – אזור שהינו מוקד העיסוק העיקרי של הובר. בתוך המידע העיקרי החדש:

מחלקת המשפטים "ניהלה משא ומתן" עם הצוות המשפטי של קלינטון ב -2016, ודאגה לכך כי ל- FBI לא תהיה גישה לדואר אלקטרוני בשרתים הפרטיים שלה, הקשורים לקרן קלינטון.

Republicans have charged that John Huber, the U.S. Attorney assigned to probe the FBI's handling of Clinton and FISA matters, has not done his job. (Official government photo.)

בנוסף, החוקרים הפדרליים ממשיכים גם הם בסקירה של הדלפות שיטתיות בכל הרמות של ה- FBI. מ״מ ראש ה- FBI לשעבר מקייב פוטר מן הלשכה במרץ 2018 לאחר שנקבע כי הוא שיקר לחוקרי ה- FBI וראש ה- FBI דאז ג'יימס קומי על ארבעה הדלפות שונות, כולל בשבועה, וחבר מושבעים גדול מונה לחקור את העניין.

חוקרי מחלקת המשפטים חשפו גם שורה ארוכה של מגעים בלתי מורשים בין סוכני ה- FBI והכתבים. בהדגשה על לפחות שתי שיחות טלפון לא מורשות לעיתונאים שהגיעו מ״מספר טלפון ללא ציון המקור המשוייך למפקדת FBI ", אמר המפקח הכללי בשנה שעברה – ברומזו כי כמה עובדים בלשכה הדליפו בחוצפה מידע מטלפונים במטה הסוכנות בוושינגטון.

מקור: Fox News

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *