סורוס עושה וקסנר לאהוד ברק ומעביר לו 4.5 מיליון

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שימו לב איך ברק עושה מליונים בלי עבודה רק דרך קשרי רשת הדיפ סטייט של עץ הנאורים בה הוא חבר.

לאחרונה פורסם שהוא יקבל להיות מנהל בחברת הקאנביס הרפואי אינטרקיור, היום התפרסמו התנאים שלו:

"על פי דיווחי החברה, יתבקשו בעלי המניות לאשר כי היקף העסקתו של מר ברק יעמוד על 40 שעות חודשיות, לכל הפחות. בתמורה להעסקתו יהיה מר ברק זכאי למשכורת חודשית בגובה של 10,000 דולר. בנוסף, מר ברק יהיה זכאי להקצאה של כ-4.5 מיליון אופציות לא סחירות, הניתנות למימוש ל- אותו מספר של מניות רגילות של החברה המהוות כ- 3.73% מהון המניות המונפק של החברה בדילול מלא, מיד לאחר הקצאתן."

עכשיו אם הוא רץ בבחירות הוא כבר לא יכול לעבוד שם ולקבל משכורת… אבל המניות למימוש בשווי 4.5 מיליון אופציות ששווים מיליונים של מיליונים, והם יהיו שלו מבלי שעבד דקה.

נזכיר לכם מה כתבנו בעבר על העבודה הזאת של ברק.

אהוד ברק נכנס לעסקי הקנאביס הרפואי: מונה ליו"ר אינטרקיור

חברת אינטרקיור מושקעת בכבדות בין היתר על ידי חברת השקעות רפואית בשם Medica Venture Partners הנמצאת בשותפות הנקראת Poalim Medica III. הגב הכלכלי שלה מורכב מלא מעט משקיעים, כאשר הבולטים הם ג'ורג' סורוס ישירות וחברת טבע, שבמקרה גם בה סורוס משקיע, ואף שעתידה התחיל להראות סיכון ב2017 סורוס שפך עלייה אפילו יותר כספים, מה שהפך אותה לאחזקה הגדולה ביותר שלו ברבעון הרביעי של אותה שנה על פי בלומברג.

ברק מקבל עבודה ומיתוג מחדש היפי, הוא עשה זאת דרך חברה שהגב הכלכלי שלה מגיע בצינורות היישר מג'ורג' סורוס. ובמילים אחרות, אבאל'ה סידר לברק עבודה וכסף זמין בלי שייצטרך ממש לעבוד, כל זאת כדי להמשיך לממן את פעילותו החתרנית בדיפ סטייט הישראלי.

אהוד ברק קיבל 800,000 $ עבור ׳מחקר׳ מקרן ׳פילנתרופית׳ באוניברסיטת הארוורד

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *