קמיל פגליה האייקונית: הפמיניזם המבוסס על הרס הגבר הוא ׳רעל מוחלט׳ לתרבות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הגל השני של הפמיניזם המנסה להרוס גברים, הורס גם נשים וגם את התרבות שלנו

הוידאו ובו הדיון של פגליה מפסטיבל ״מלחמת הרעיונות״ בלונדון 2016 שוחרר עם ההשקת ספרה החדש: ״פרובוקציות: אסופת מאמרים״ (Provocations: Collected Essays).

האייקון הפמיניסטי, המעדיפה את המותג המקורי של הפמיניזם אשר זיכה נשים בזכות להצביע והעלה גיבורות כגון קתרין הפבורן, אמליה ארהארט ואן מורו לינדברג – אומרת כי הגל השני של הפמיניזם הוא "רעל מוחלט שהתפשט ברחבי העולם."

פגליה מסבירה שהפמיניסטיות המקוריות "העריצו את מה שעשו גברים ולא היתה הכפשת גברים כמו מה שהפך לשיטה בגל הפמיניזם השני".

מותג הפמיניזם שנוצר על ידי בטי פרידן בשנות השישים, אמרה פגליה, מבוסס כעת על "השמצת גברים" ו"הגדרת הגברים כמדכאים ועריצים במהלך ההיסטוריה".

"זהו שקר מוחלט", היא אומרת, "אֶקְסְטְרָפּוֹלַצְיָה (חיוץ) של נוירוטיזם מצד הפנאטיות האלה".

פגליה מוסיפה כי ״דור פתיתי השלג״ (“snowflake generation”) הוא גם תוצאה של המדיה החברתית, "שבה אנשים מרגישים שיש להם כל כך הרבה חברים והם מחפשים תחושה שהמציאות מנחמת אותם ומרפדת אותם".

עוד אומרת פגליה כי על ידי ניסיון להשמיט את העובדות על ההבדלים בין המינים, הפמיניזם של הגל השני "למעשה חושף נשים צעירות לסכנה".

פגליה מוסיפה כי מערכת החינוך של המדינה כשלה כלפי הצעירים, שכן היא "ניסתה לגרום לכולם להרגיש טוב", ומשתמשת במילה "גיוון" כ"דגל" בניסיון לפצות על משהו מן העבר – ואת האמת הקשה לגביו אפילו לא מלמדים יותר מחשש "לפגוע" בקבוצות אנשים.

אפשר להשוות את הפמיניזם של הגל השני ל"אינקוויזיציה הספרדית", מסבירה "כל צורה של מחלוקת – אפילו בתוך הפמיניזם – מטופלת ככפירה … והם בפועל מנסות להרוס אותך".

פגליה מוסיפה כי בעוד שפמיניסטיות מהגל השני דוחפות לכיוון הרס הדת והתרבות המסורתית, התוצאה היא  שנוצרה "דת חדשה" של תקינות פוליטית.
[מקור: ״ברייטברט״]

בזמן הכנת הכתבה על קמיל פגליה התפרסמה כתבה אחרת ב״מעריב״.
מיותר לציין שכל אדם אשר עיניו בראשו, בתנאי שהוא אינו כיבשה שימושית מהזן המטומטם ביותר, יכל לצפות בדיוק לתוצאה הזאת:

 

 


קריאה רלוונטית:

לימודי מגדר? לנשים שדעתן קלה

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *