ג'ורג' פפאדופולוס לקראת השימוע בקונגרס: גורמי מודיעין מערביים טמנו לו מלכודת שהובילה אותו להיחקר ע״י רוברט מיולר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יועץ זוטר לשעבר של קמפיין טראמפ, ג'ורג' פפאדופולוס, טוען בראיון כי גורמי מודיעין מערביים טמנו לו מלכודת שהובילה אותו להיחקר ע״י רוברט מיולר.

פאפאדופולוס מספר על פרופסור ג'וזף מיפסוד מלונדון, שהופעל ע״י הדיפ-סטייט כדי להפליל אותו, כאשר הודיע לו ב -2016 כי לרוסיה יש "לכלוך" על הילרי קלינטון – עוד לפני שויקייליקס החלו להדלף דוא״ל מהפריצה לשרת המפלגה הדמוקרטית.

אותו פרופ׳ מיפסוד הציג עצמו בפניו כבעל קשרים בקרמלין, כולל לשר החוץ לברוב. בהמשך התברר כי האינטראקציות של פאפאדופולוס עם מיפסוד, שאותן תיאר לדיפלומט אוסטרלי בבר בלונדון, סייעו בהפעלת חקירת ה- FBI לעיניין ״התערבות הרוסית״ בבחירות.

פאפאדופולוס הופל במלכודת שהכינו עבורו סוכנויות הריגול של אוסטרליה ועוד מדינות מערביות (חמש העיניים – Five Eyes) בפגישתו עם מיפסוד.

פפדופולוס יעיד ביום חמישי בפני ועדות הפיקוח והמשפט של הסנאט.

תזכורת מכתבת קונספיל:

ג'ורג' פאפאדופולוס, עובד זוטר בקמפיין טראמפ, נראה כי שימש מטרה לשלושה אנשים בעלי קשרים עם המודיעין הבריטי ו/או ארה"ב: יוסף מיפסוד, אלכסנדר דאונר וסטפן הלפר.

אחד ממקורות ה- FBI, סטפן הלפר, יצר קשר עם יועץ טראמפ קארטר פייג' ביולי 2016 בפורום פוליטי שנערך באוניברסיטת קיימברידג'. הצמד נשאר בקשר במהלך ספטמבר 2017, אותו החודש בו פג תוקף צו ה- FISA הרביעי והאחרון נגד פייג׳.

הלפר, ותיק ארבע ממשלות רפובליקניות, פנה לעוזרו של טראמפ, ג'ורג' פפאדופולוס, בספטמבר 2016, עם הצעה לטוס ללונדון כדי לכתוב מאמר אקדמי בנושא חיפושי אנרגיה בים התיכון. פאפאדופולוס קיבל טיסה ללונדון ותשלום של 3,000 דולר. הוא טוען שבמהלך הפגישה בלונדון שאל אותו הלפר אם הוא יודע משהו על פריצה רוסית למיילים דמוקרטים. לפאפאדופולוס היו קשרים נוספים על אדמת בריטניה, שלפי דעתו כיום היו חלק ממבצע מעקב ממשלתי.

הוא נפגש עם הפרופסור המלטזי ג'וזף מיפסוד והדיפלומט האוסטרלי לשעבר אלכסנדר דאונר בלונדון במהלך הקמפיין.
מיספוד אמר לפאפאדופולוס במהלך פגישה ב-26 אפריל 2016 כי נודע לו שלממשלה הרוסית יש "לכלוך" על מזכירת המדינה לשעבר הילרי קלינטון: "אלפי" הודעות הדוא"ל שלה. פאפאדופולוס, שהודה באשמה ששיקר לFBI על עיתוי המגעים שלו עם מיפסוד, אמר שהוא לא מאמין שהוא סיפר לאיש בקמפיין טראמפ על טענותיו של מיפסוד.

אבל דאונר טען שבמהלך פגישה ב- 10 במאי 2016, גם בלונדון, פאפאדופולוס התייחס לרוסיה וללכלוך שבידיה על קלינטון. דאונר טען שהוא העביר את המידע הלאה לפקידי ממשלה אוסטרליים אחרים, אשר בסופו של דבר שיתפו אותו עם ה- FBI, וזה פתח בחקירתה נגד קמפיין טראמפ ב -31 ביולי 2016 על סמך המידע.

לא ברור מתי נודע לממשלה הבריטית על פעילותם של מיפסוד, דאונר והאלפר.

 

כאן המקום להזכיר את ברית ״חמש העיניים״ (Five Eyes, FVEY) שהיא ברית מודיעינית בין חמש מדינות:
ניו זילנד,ארצות הברית, אוסטרליה, בריטניה וקנדה, במסגרת משתפות המדינות כל מידע מודיעיני שבידן עם שאר הארצות החברות, ומתירות הפעלת ריגול של שאר המדינות החברות בשטחן.

האם בריטניה ואוסטרליה סייעו לדיפ סטייט של אובמה לרגל אחר קמפיין טראמפ?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *