שיתוף הפעולה ארה״ב-מקסיקו: משטרת אקפולקו פורקה מנשקה בשל ׳חדירת׳ קרטלי הסמים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

  • לא רק חומה: המדיניות המשולבת של טראמפ נגד קרטלי הסמים המסוכנים בעולם נותנת את אותותיה. מטפלים בבעיה מהשורש, לפני שמגיעה לארה״ב

  • שגרירות ארה״ב במכסיקו אישרה את דבר המבצע, ומסרה כי ״כוחות חמושים פרקו מנשקה את המשטרה העירונית וקיבלו על עצמם את האחריות לאכיפת החוק בעיר עד להודעה חדשה״

  • נראה כי הביזנס המטונף של הדמוקרטים בארה״ב בסכנת סגירה

תוצאת תמונה עבור ‪ejercito acapulco‬‏

 

כוחות המשטרה העירונית של אקפולקו, לשעבר עיר נופש מבוקשת, פורקו מנשקם ע״י הצבא במטרה לאפשר לרשויות החוק לחקור את הקשרים החזקים בין המשטרה המקומית לקרטלי הסמים באזור.

ביום שלישי, כוחות צבא ואכיפת החוק הפדרלי השתלטו על עיר החוף בה מתגוררים 800,000 תושבים ואילצו יותר מ-700 שוטרים לפרוק את נשקם, מכשירי קשר ואפודי מגן, ונלקחו לבדיקות רקע.

גורמים רשמיים בדרום מדינת גררו טוענים שקרטלי הסמים ״בלטרן לייבה״ ו״אינפנדיאנטה דה אקפולקו״ חדרו לכוחות המשטרה המקומית. שני מפקדים בכירים במשטרת אקפולקו נעצרו והואשמו ברצח ומפקד משטרת הכבישים באקפולקו גם נעצר לאחר שנמצא לכאורה כשהוא נושא כלי נשק ללא רישיון.

שגרירות ארה״ב במכסיקו אישרה את קיום המבצע, ומסרה כי ״כוחות חמושים פרקו מנשקה את המשטרה העירונית וקיבלו על עצמם את האחריות לאכיפת החוק בעיר עד להודעה חדשה״

מלחמת הסמים במקסיקו, שהחלה ב -2006, כאשר הנשיא דאז פליפה קלדרון הכריז על מלחמה כוללת של כוחות הצבא נגד סוחרי הסמים, הותירה יותר מ-200 אלף הרוגים, אך לא היתה אפקטיבית.

באקפולקו בלבד, שיעור מקרי הרצח בשנה שעברה היה 103 לכל 100,000 תושבים – מהגבוהים ביותר במקסיקו ובעולם.

המשטרה המקומית בחלקים שונים של מקסיקו פורקו אף הן כיוון שהושחתו על ידי קרטלי סמים שחדרו. בגררו לבדה, המשטרה המקומית פורקה מנשקה בתריסר עיירות וערים מאז 2014, אם כי אף אחת מהן אינה גדולה כמו אקפולקו.

בצפון מדינת טמאוליפס, אחת הנפגעות ביותר על ידי אלימות הקרטלים, כמעט כל כוחות המשטרה המקומית ברחבי המדינה פורקו מאז 2011.

המשטרות המקומיות במקסיקו הן טרף קל עבור קרטלי הסמים, אשר מציעים להם יותר כסף אם הם מסכימים לציית למנהיגי הקרטלים, או מאיימים להרוג אותם אם הם לא. [מקור: ״פוקס ניוז״]

השמאל ׳שלנו׳ כואב את חיסול מחבלי החמאס? השמאל האמריקני תובע את עלבון כנופיית MS-13

המתקפה של טראמפ מיד עם בחירתו לנשיאות כנגד הנשיא היוצא של מקסיקו, אנדרס פניה נייטו, אותה פרשו רבים כפגיעה בכבוד הלאומי של השכנה הדרומית של ארה״ב, כמובן שלא היתה חסרת בסיס. שלטונות מקסיקו, מדינה בה השחיתות ממוסדת, קיבלו איתות אזהרה מטראמפ שמה שהיה עד היום, קרי, המשחק הכפול של השלטון כנלחם נגד הקרטלים למראית עין, ובעצם שותף שלהם ברווחים, הסתיים.

כפי שסיפרנו לכם בכתבה קודמת, הנשיא הנבחר של מקסיקו, אנדרס לופז אובראדור, הבין והפנים את המסר כאשר  הדגיש בדבריו שמקסיקו מטילה על עצמה חלק מהאשמה על ההגירה הבאה ממרכז אמריקה דרך מקסיקו בדרכה לארה"ב, גם בגלל פקידים מקסיקנים מושחתים. הוא גם אמר כי הוא מתכוון להקים משמר גבולות חדש שיילחם בגלי ההגירה הבלתי חוקית, הסחר בסמים והסחר בבני אדם המגיעים ממרכז אמריקה.

הדו״ח החדש של המפקח הכללי במחלקת המשפטים האמריקנית חושף עוד מהשחיתות של הFBI וממשל אובמה בזמן הבחירות

דברי טראמפ אתמול באו״ם בנושא המלחמה העולמית נגד מגיפת הסמים

 

נראה כי הביזנס המטונף של הדמוקרטים בארה״ב בסכנת חיסול

תזכורת:

הממסד הדמוקרטי בארה״ב וזרועות התעמולה שלו זועמים על החלטתו של טראמפ לעצור ולהעמיד לדין את מסיגי הגבול, ויש להם כנראה סיבה מצויינת: אג׳נדת ה״עולם ללא גבולות״ הפרוגרסיבית והסדר העולמי החד״ש בסכנת קריסה.


Image may contain: one or more people, people standing, suit and text

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *