כריסטין בלייסי פורד וקשריה לפרוייקט שליטת התודעה MK-ULTRA של ה-CIA [עדכון: תוקן למכשירי מובייל]

כריסטין בלייסי פורד וקשריה לפרוייקט שליטת התודעה MK-ULTRA של ה-CIA [עדכון: תוקן למכשירי מובייל]

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

נראה כי כריסטין בלייסי פורד "הוכנה״ למשימה באמצעות שטיפת מוח והיפנוזה ע״י ה-CIA אחר שעבדה במכונים אשר שמשו בעבר לפרוייקט MK-ULTRA. להלן התחקיר: 

 

סיכום קצר אשר יראה כי משהו מאוד מעוות בעדות של גב' פורד:

1. המכתב על התקרית נשמר בסוד במשך שבועות עד לרגע האחרון של השימוע בכוונה. הרצון לעכב הוא בגלל תקווה שיהיה רוב דמוקרטי לסכל את המינוי אחרי בחירות האמצע. נאמר על ידי הבכירים כולל צ׳אק שומר שהם יעשו הכל לעצור את המינוי. ניתן היה לדווח הרבה לפני ולשמור על חיסיון שלא ייפגע בפורד ולהביא לבדיקה כבר מזמן ולא ברגע האחרון כדי לדחות.

2. נטען שפורד רצתה להשאר אנונימית, המכתב היה בידיים של סנטורית פיינשטיין, העו״ד של פורד, והנציגה הדמוקרטית במדינה שלה, הוא דלף לתקשורת, ויכל לדלוף רק על ידי אחד משלושתם. פיינשטיין נשאלה בזמן השימוע אם מישהו מהצוות שלה הדליף, היא טענה שאינה יודעת ולא שאלה (שזה שערוריה בפני עצמה כי זה דליפה חמורה שחושפת את פורד ומבטלת שימוע בדלתיים סגורות שפחות משפיע תקשורתית). אבל זה אומר שהיה אינטרס להדליף.

3. כל העדים שפורד טוענת אשר היו באירוע, לרבות חברת ילדות, העידו תחת שבועה עם עננה של עונש מאסר פדרלי כי לא היו מעולם במסיבה עם קאוונו. כמובן שגם החברים של קאוונו שהיא טוענת אשר היו שם.

4. פורד טענה שלא רצתה לבוא לשימוע בגלל פחד מטיסות. מסתבר בתשאול שלה שהיא טסה לחופשות בקאריביים לעיתים תכופות, למשפחה בוואשינגטון, וכמו כן במדינה עקב העבודה שלה.

5. לקאוונו יומנים מאותה תקופה שהוא רשם באותם שנים, מראים בברור שלא היה כלל כל אירוע כזה מוזכר, היומנים מפורטים מאוד. בסופי שבוע שזה הזמן הכי סביר בו התרחשה הוא בכלל היה מחוץ לעיר במחנה.

6. יש כאן מילה כנגד מילה, קאוונו לא היסס לרגע בהכחשה שלו. רצה שימוע מיד יום אחרי, אך גררו את התהליך כדי לחכות לרגע אחרון ולהביא לדחייה עד הבחירות.

7. קאוונו עבר כ7 בדיקות רקע בFBI עקב התפקידים שהיו לו במהלך השנים, שום דבר ולו רמז קל שבקלים לגבי אירוע כזה או דומה לו לא נמצא או הוזכר. הוא עצמו אמר שאם יחליטו אין לו שום בעיה לעבור עוד חקירה באףביאיי (מן הסתם הדמוקרטים רצו חקירה בלתי מוגבלת בזמן וטווח כדי לגרור את השימוע עד אחר הבחירות). יחד עם זאת כל עדות האופי עליו מקרב כל האנשים והנשים שהכירו אותו מראים שהוא אינו אנס, יחד עם זאת שפרופיל של אדם המבצע אונס קבוצתי במכוון לא בדיוק עושה זאת פעם אחת ודי.

8. כל האישומים הנוספים סביב שנזרקו בתקשורת באותו שבוע לעשות לו רצח אופי נמשכו כי לא החזיקו מים, כלומר ברור שיש כאן רצח אופי מתוזמר. נשארנו רק עם פורד. זה מאוד ברור מה קורה פה. זה כמו עם הקלטת של טראמפ לפני הבחירות. גם כאן בדיוק לפני בחירות האמצע.

9. היא טוענת שעברה פוליגרף, לשימוע רק הביאו תמונה שלה בפוליגרף בלי שום נתון של תוצאות או אפילו איזה שאלות נשאלה. כלומר ייתכן ועברה אירוע נשאלה על הפרטים אך לא מי היה המבצע. יחד עם זאת שפת הגוף שלה בשימוע נשמע כאילו בכייני אך היא לא קנחה את האף ולו פעם אחת.

10. היא מספרת סיפור שכאילו אי אפשר להוכיח שהוא נכון או לא נכון, קאוונו לפי מה שאמרה היה שיכור מידי לזכור, אף אחד לא ראה כי זה היה למעלה וכו וכו וכו. מאוד ״נוח״.

11. אי אפשר לתבוע מישהו על מקרה כזה אם אתה לא יכול להצביע על מקום וזמן, כדי שיהיה אפשר לבדוק ולברר, היא לא ספקה מקום מדוייק וזמן מדוייק. שוב, מאוד נוח. היא גם לא זוכרת כיצד הגיע למקום שמדבריה משתמע היה מרוחק מביתה והצריך נסיעה באוטו, היא טוענת שלא שתתה. אך לא זוכרת לא איך הגיעה ולא איך חזרה.

12. היא פעילה דמוקרטית פאנטית מאלה של הרזיזסטנס, במצעדי מצעד הנשים הראדיקלי נגד טראמפ. עו״ד שלה והאיש שסיפק כביכול פוליגרף וכל מי שתומך בה מגיע מהממסד הדמוקרטי.

13. התנאים שלה לשימוע היו אבסורדיים. שגברים לבנים רפובליקנים לא יתשאלו אותה. טענה שרצתה שיבואו אליה ונאלה לבוא לוושינגטון, התברר בשימוע שזה לא נכון הם בהחלט היו מוכנים לבוא עד אלייה, זה הכל היו תרוצים שוב לדחות ולדחות. קאוונו רצה שימוע יום שלאחר מכן מיד לנקות את שמו. היא רצתה שהקאוונו יעיד קודם ואז היא, אסור לפי החוק, זה לא מתנהל ככה, מן הסתם רצתה שהוא יעיד ואז להנדס את העדות שלה לפי זה. החוק אבל הוא שהיא תעיד והנאשם יוכל להגן על עצמו.

בלייסי פורד ומשחקי המיינד-קונטרול

במהלך עדותה אתמול בפני ועדת המשפט של הסנאט, הציגה עצמה כריסטין פורד כ״פסיכולוגית מחקרית״ בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת סטנפורד. עם זאת, החיפוש באמצעות ״אגף הרישוי במחלקה לענייני צרכנות״ הניב אפס תוצאות לשם כריסטין פורד ולוריאציות של השם.

עכשיו  שימו לב איזה רישום דווקא כן קיים. קריסטי בלייסי פורד עובדת באוניברסיטת פאלו אלטו קליפורניה, אך יש לה גם תפקיד סאוניברסיטת סטנפורד מאותה סביבה. העברנו את דף הקשר שלה לבדוק מתי עודכן ברשת, מסתבר שעלה ב2015, ועודכן אך ורק בחודש שהוביל לשימוע, ולא סתם, עודכן כ7 פעמים.

בלייסי פורד

בעבר נכתב שהיא ממש עובדת במקום, לא רשום שהיא בעלת דוקטורט או פרופ'.

בלייסי פורד

לאחר העדכון, כיום רשום שהיא בסך הכל Affiliate, שזה סוג של שותפה מבחוץ, קשר פחות חזק לאוניברסיטה.

בלייסי פורד

השאלה שעולה כמובן היא למה שיצניעו את הקשר שלה לאוניברסיטה ויכנסו לפאניקה לשנות את הפרופיל של כל כמה ימים בחודש שהוביל לשימוע. ובכן, לאוניברסיטת סטנפורד יש תכנית מיוחדת לסטונדטים להתמחות ב-CIA, אשר פחות סביר שתהיה שותפה לו אם היא לא חלק רשמי מהסגל וסך הכל שותפה מבחוץ. התכנית כוללת ידע במשאבי אנוש אשר דורש ידע נרחב בפסיכולוגיה אנושית בה היא מתמחה כביכול.

CIA Undergraduate Internship Program

בלייסי פורד

עכשיו שימו לב, פאלו אלטו וסטנפורד הם שני מוסדות ואזורים בעלי חשיבות רבה להיסטוריה של הCIA והניסויים הפסיכולוגים השערורייתיים שלהם.
קודם כל מהו פרוייקט MK-ULTRA השערורייתי לשליטת תודעה של הCIA.

פרויקט MKULTRA או MK-ULTRA היה שם קוד למחקר סודי של ה-CIA שנערך בניגוד לחוק וכלל ניסויים בבני אדם. המחקר החל באופן רשמי בשנות ה-50, והנסיינים בו היו אזרחים אמריקאים וקנדיים. חלק מהמדעניםשהשתתפו בפרויקט היו מדענים נאציים שקיבלו חסות מארצות הברית במסגרת מבצע פייפרקליפ.

מתוך העדויות שפורסמו עולה כי בפרויקט MKULTRA נעשו ניסיונות להשפיע על מצבים נפשיים של הפרט ולשנות את תפקוד המוח, בין השאר באמצעות תרופות וכימיקלים אחרים, חסך חושי, בידוד, התעללות מילולית ומינית.

הפרויקט הובא לראשונה לידיעת הציבור הרחב בשנת 1975 על ידי הקונגרס של ארצות הברית, דרך חקירות מטעםועדת צ'רץ' ועל ידי ועדה נשיאותית הידועה בשם ועדת רוקפלר. מנהל ה-CIA באותה עת, ריצ'רד הלמס, פקד להשמיד את כל הקבצים של פרויקט MKULTRA בשנת 1973; ועדת צ'רץ' וועדת רוקפלר הסתמכו על עדותם בשבועה של המשתתפים ועל מספר קטן יחסית של מסמכים אשר שרדו.

בתחקיר תוכלו לראות כיצד ועדת רוקפלר היוותה 100% ועדת טיוח. 
מתוך תחקיר שכתבנו בזמנו באתר:
תת פרוייקט מעניין התנהל באוניברסיטה, הפעם לא הארוורד, אלא סטנפורד שבקליפורניה, היכן שה-CIA תפסו את קן קיזי להתנדב לפרוייקט MK-ultra. קיזי נשלח להתנסות ב LSD (ועוד סוגים פסיכואקטיבים כמו פיוטה) במכון הפסיכיאטרי ליוצאי צבא במנלו פארק שבקליפורניה שם התנסה רבות בסם וגיבש את תפיסת עולמו ההיפית. בנוסף על כך שהה קיזי במחצתם של נבדקים אשר הוגדרו כ"חולי נפש" על ידי החברה, והחוויות שעבר תחת אותו פרוייקט של הCIA, עזרו לו לגבש ולכתוב את ספרו הידוע "קן הקוקיה" אשר זכה לשבחים רבים, ושבאופן אירוני תוקף את מוסד הפסיכאטריה, על אף שתאגיד התרופות הפסיכיאטריות Eli lilly בעצם סיפקו ופיקחו על הניסויים התודעתיים אשר עבר.
ב1962 האנטר ,ששכן באזור פאלו האלטו (איפה שלימים גם התגבשה להקת הגרייטפול דד), הגיע יחד עם קן קיזי לפרוייקטים של MKULTRA דרך הגיוס שלהם לפרוייקט באוניברסיטת סטנפורד.

כדי לקבל פרספקטיבה על אותה תקופה נצלול אל תוך האוטוביוגרפיה של טימותי לירי, Flashbacks, היכן שהוא מתאר מפגש עם אחת מרי פינושה מאייר שהיית אישתו של סוכן הCIA הבכיר קורד מאייר(Cord Meyer) אשר יחד עם לירי היה פעיל באגודה אמריקאית למען ותיקי\משוחררי צבא. מארי וקורד התגרשו ב59 לפני המפגש המתואר בסתיו 1962, מרי מספרת:

"אתה אולי לא יודע אבל ארגונים חתרניים באקדמיה נשלטים גם הם. ה-CIA יוצר את הז'ורנלים הראדיקליים וארגוני הסטודנטים ומנהל אותם עם סוכנים סמויים עמוק בפנים"

"אוי באמת מרי" אמרתי "זה נשמע לי די פרנואידי"

"צר לי להיות זאת שמבשרת לך את החדשות, אתה זוכר את 'ועד יוצאי הצבא האמריקאי'(AVC), הארגון הצבאי הליברלי שהשתייכת אליו לאחר המלחמה? ה-CIA החל את זה. כמו שטדי רוזוולט הקים את הלגיון האמריקאי לאחר מלחה"ע הראשונה. זוכר את החבר הליברלי שלך גילברט האריסון? הוא גרש את הראדיקלים הרחק מה-AVC. לאחר מכן הוא קנה את ה-New Republic- המגזין הידוע כפרוגרסיבי- ממייקל סטרייט, הגיבור שלך. יודע למה מייקל סטרייט תמך בהנרי וואלס לנשיאות ב-1948? להסיט קולות מטרומן?"

"איך את יודעת את כל זה? איך ידעת שהייתי חבר של מייקל סטרייט?"

"היממתי אותך עם כל העובדות האלה כדי לתפוס את צומת הלב שלך. זה תרגיל מודיעיני שגרתי. אני יכולה לספר לך אינספור סיפורים קטנים כאלה."

היא הגישה את הכוס שלה פעם נוספת, מילאתי אותה, הרמתי ומזגתי את שלי.הראש שלי היה מסוחרר.

הראייה לדבריה של מרי פינושה לגבי השליטה בפלגים השמאלנים ראדיקליים של השמאל החדש וארגוניו אצל הסטודנטים, מגיע ממכון SRI של אוניברסיטת סטנפורד היושב במנלו פארק קליפורניה, שם הועסק אלפרד האברד(בקיצור-'אל') על ידי חברו וויליס הרמן בתור "מאבטח", אם כי כפי שתראו וכפי שמודה הרמן "הקשר בין התפקיד של אל לאבטחה היה קלוש". להאברד היה לא קל בSRI שהיה מכון חשיבה היושב בסביבה מוטה שמאלה פוליטית חברתית, דבר שעמד במחלוקת קשה עם תפיסת עולמו.

להלן הסיבה שאלפרד הועסק בידי חברו הרמן במכון הSRI – מסמך ששלח הרמן עבור האברד לגבי העסקה בארגון:

אלפרד היקר,

החקירות  שלנו בנוגע לכמה תנועות חברתיות עכשוויות המשפיעות על החינוך, מצביעות על כך ששימוש בסמים הרווח בקרב סטודנטים החברים בשמאל החדש, אינו תוצר מקרי ובלתי מתוכנן בעליל. חלק ממנו נראה כשימוש מכוון המיועד לשינוי פוליטי (שינוי חברתי).

אנחנו רוצים לדאוג לתת הערכה לגבי המשמעות של כל זה, כיוון שזה משפיע על עניינים הקשורים במדיניות החינוך לטווח הארוך.

 

כפי שאתם רואים, ויליס הרמן שכר את האברד כדי לחקור לעומק את הקשרים שבין הפרוייקטים הפסיכדליים שהתניעו קבוצות מחתרתיות בעיקר באקדמיה והקשר שלהם לתנועות השמאל החדש שגם חוו פריחה באותה תקופה. הרמן, כמו האברד, לא הסתיר את דעותיו על השמאל החדש (וגם אנחנו באתר לא מסתירים את הבחילה והסלידה). דוגמא בולטת היית שיחה שתועדה בתחילת שנות ה70 בין הרמן לפעיל ליברלי בשם מייקל רוסמן, שם הרמן אמר ללא משוא פנים כי "יש מלחמה בין הצד שלך לצד שלי. והצד שלי לא הולך להפסיד."

עד פה מה שכבר כתבנו.

נזכיר שוב שפורד פעילה בדיוק באותם ארגוני מחאה שהם המשך ישיר של החברה האזרחית הסוטודנטיאלית הראדיקלית שיצאו מאותם פרוייקטים אותם חקר האברד. כיום בולט השתתפותה במצעד הנשים הפמיניסטי ראדיקלי המשתמש באותן טכניקות לשליטה על דעת קהל אשר כבר פחות עובדות בעידן האינטרנט עם ההתעוררות של הרוב הדומם.

אבל נדיגש, הקשר של אוניברסיטת סטנפורד לפרוייקט שליטת התודעה שכלל שינויים בזכרונות הקורבן לרבות טשטוש שיחכה והפעלה לביצוע משימות היה מאוד עמוק ונרחב. למען האמת הם נאלצו לפרסם מאות עמודי מסמכים המפרטים את הקשר וכיצד האוניברסיטה והמחלקות בהם במקרה פורד עובדת היו מעורבות עד הצוואר בפרוייקט.

להלן הארכיון מתוך האוניברסיטה עצמה.

מאמר משנות ה70 בנושא.

MK ULTRA מ ק אולטרה סטנפורד

 

ובימינו? ב2008 גב' פורד היית בין הכותבים של מאמר עבור אוניב' סטנפורד על שימושים של היפנוזה עצמית! (מאמר שלנו באתר)

כריסטין בלייסי פורד פרסמה מאמר ב-2008 על היפנוזה עצמית המשמשת ל״אחזור ויצירת סיטואציות מלאכותיות״


שימו לב מה עולה ממצאים שמדווחים עכשיו בGatewayPundit:

ד"ר פורד לא מוסרת את המסמכים של המטפל שלה לסנאט אשר קשורים לזכרונות המודחקים שלה בנוגע לשופט קאוואנו אשר לכאורה התעלל בה מינית לפני כמה עשורים. זה ייתכן בגלל שאם הם התקבלו דרך היפנוזה אז הם יהיו "בלתי קבילים בעליל" בבית משפט בהמון מדינות, כולל ניו יורק ומרילנד.

“Dr.” Ford is not turning over her therapist’s notes to the Senate regarding her suppressed memories about Judge Kavanaugh abusing her decades earlier. This may be because if they were obtained through hypnosis then they would be “absolutely inadmissible” in the court of law in many states, including New York and Maryland.

ובכן, במהלך השימוע החוקרת מטעם הרפובליקנים שואלת לגבי השיחה שהיית לפורד ב- 6.7.18 עם כתב הוושינגטון פוסט אשר בה נחשפה הפרשה לראשונה. מדובר היה בהתכבות בה גב' פורד כתבה שיש לה "רישומים של הטיפול" אשר עברה עם בעלה בה חשפה את המקרה. היא נשאלה אם הם היו בידייה כבר אז או ראתה אותם, היא טוענת שעברה עלייהם במשרד עם מי שהוציא לה את המסמכים, היא נשאלה אם הראתה אותם לכתב, ופורד מתחילה לקבל קצר ולא בטוחה אם הראתה או רק נתנה סקירה, ואז היא נשאלת אם מישהו ראה את המכתב מלבד מי שייעץ לה לגבי מה לעשות, והיא טענה שלא. לסיום היא נשאלה אם שמו של ברט קאוונו מוזכר שם, והיא מודה ששמו כלל לא הוזכר ברישומים! 

אם כך, האם קאוונו הושתל לה לתוך הזכרון?

ישנה עכשיו האפשרות שמדובר בכלל באנשים אחרים,

לא מזמן עלתה תאוריית הכפיל – תאוריה שהועלתה לאחרונה על ידי אד ווילאן, פקיד לשעבר של השופט אנטונין סקאליה, – כיום נשיא המרכז לאתיקה ומדיניות ציבורית (EPPC), פורום חשיבה שמרנית – על בסיס ראיות נסיבתיות לחלוטין:

ווילאן העלה תאוריה כי תלמיד אחר מהתיכון הדומה לברט קוואנו כאילו היה כפילו, כריס גארט, יכול להיות למעשה האחראי לכאורה לזיכרון שבלייסי פורד מתארת. ואכן לפני 3 ימים שני אנשים הגישו הודאה שהם אלה שתקפו את גב' פורד. חשבו על כך, כאשר היא באה לספר שהיא קורבן כולם צועקים להאמין לה, בעוד מישהו שטוען שהוא התוקף (והוא לא קאוונו) ואף אחד לא רוצה להקשיב לו בתשקורת.

לסיום נשאיר אותכם עם שאלה מעניינת. למה אין שום פרט רשמי בשום מקום לגבי מי הם ההורים של בלייסי פורד? היא אחות של זמרת די מפורסמת שגם על ההורים שלה לא יודעים דבר (שכן הם אותה משפחה). מה מנסים להסתיר?
ייתכן ומשפחתה קשורה עד הצוואר ל-CIA. 

האם סוכן ה- CIA, ראלף ג. בלייסי, הוא אביה של המתלוננת נגד השופט קוואנו, כריסטין בלייסי פורד?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *