משפחת המלוכה הבריטית והאילומינאצים: על ביקור הנסיך ויליאם מאנגליה בישראל

משפחת המלוכה הבריטית והאילומינאצים: על ביקור הנסיך ויליאם מאנגליה בישראל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ביקור הנסיך ווויליאם היה נסיון לכשף את אזרחי מדינת ישראל על ידי מצג שווא, בו הפכו נסיך ממשפחה אריסטוקרית עם שורשים גרמניים אפלים, להיפסטר תל אביבי שמנפח את נרטיב הכיבוש בביקורו בירושליים, וכל זאת בנסיון נואש להציב אלטרנטיבה עייפה וכושלת להעברת השגרירות וההכרה בירושליים של ארה"ב בראשות הנשיא טראמפ.

משפחת גותה סאקס, אצולת האילומינטי:

משפחתו של הנסיך ויליאם היא במקור משפחת קוברט גותה סאקס הגרמנית ששינתה את שמה לווינדסור בזמן מלחמת העולם ה-I כדי להסוות את מקורם הגרמני. הם השתלטו על בית המלוכה כאשר אלברט הדוכס מסאקס התחתן עם המלכה ויקטוריה הידועה במאה ה-19.

משפחת סאקס הם גם במקרה מי שנתנו חסות ומפלט לאדם וויסהאופט. היה זה ארנסט- מגותה-סאקס שנתן את החסות ב1787, לאחר שוויסהאופט חנך אותו תחתיו אל תוך המסדר ב-1784 תחת שם הכינוי קווינטוס סוורוס ו/או טימולאון. אדם וויסהאופט נמלט על חייו לאחר שהתגלתה האחווה שלו בבוואריה, אחוות האילומינטי אותה ייסד ב-1 במאי 1776 אשר היית עסוקה ביצירת חברה אזרחית ראדיקלית המהווה אלטרנטיבה ואף איימה במהפכה על השלטונות הקיימים של המונרכיות והכמורה דאז. אחוות האילומינטי מזוהה כזאת שעמדה מאחורי הפלג הרצחני וחסר הסובלנות של היעקובינים הראדיקליים במהפכה הצרפתית, זאת טוענים גם הבונים החופשיים המנסים לנער את ההשתלטות והשימוש הציני של האילומינטי באחווה שלהם באותה תקופה. שימו לב לציטוט הבא שיחבר אותנו להמשך הפעילות של משפחת סאקס.

ולהלן ציטוט חשוב מפי של בונה חופשי, History of Freemasonry and Masonic Digest, חלק 2 J. W. S. Mitchell:

היית זאת שבועה גלויה של ד״ר וויסהאופט שאילומיניזם עמד בניגוד למוסדות הממשל, בטיעון שהנחלת הנאורות דרך חינוך של ההמונים יהיה מספיק כדי להפטר מענישה פלילית, ולהפוך את התבונה לאלוהות שיש לסגוד לה[^]. וכיוון שהאילומינטי היו ידעוים כאחווה סודית, זה לא היה לא טבעי בעבור הרבה אנשים צרי אופקים או בעלי שיפוט גרוע לזהות את הבנייה החופשית עם האילומינטי.
וכך היה, שעל ידי רבים הם נחשבו לאותו הדבר, למרות שהיה זה אז, כמו גם היום, כי ניתן להוכיח שבעוד האילומיניזם (דת האילומינטי) הכריזה מלחמה על התורה, הבנייה החופשית עבדו/סגדו אך ורק דרך התוכן מעורר השראה של הספר; ובעוד אילומיניזם תכנן להפיל את כל מוסדות הממשל (של כל הממשלות), הבנייה החופשית דרשה מחבריה לחיות כאזרחים שוחרי שלום, צייתנים לממשלות תחתם חיו, ונמנעו מלדבר על דת ופוליטיקה בלשכות שלהם. אך אחרי הכל, בפנים מבויישות, עלינו להודות שישנם עדויות מכובדות על כך  שבמהלך המהפכה הצרפתית של 1798, האילומינטי ומועדוני היעקובינים, כל אחד היוו השפעה זדונית על חלק מהלשכות של הבונים החופשיים בפריז. אכן, נראה סביר שהאגודות הפוליטיות והאנטי-דתיות לא רק שלחו את החברים שלהם אל תוך אגודת הבנייה החופשית, אך בכמה מופעים הם השיגו שליטה על הלשכות; וכך עלתה ההאשמה שנראתה מבוססת כי אילומיניזם ובנייה חופשית הולכות יחדיו יד ביד, לא רק במטרה לחתור תחת כל הממשלות, אך אפילו עד למטרה שאנרכיה וחוסר שלטון יכתירו את המאמצים שלהם.

אז כפי שצויין, הבנייה החופשית מעולם לא היית קשורה לאילומיניזם–אך הנוסח שנקרא הנוסח הסקוטי, או הבנייה החופשית שלא ניתן לכנות, אכן היה.

^ [קונספיל: המאה ה20 היא הוכחה שמדובר בבלוף, שכן גם הסובייטים וגם הנאצים אשר היו מתקדמים ו״נאורים״ עם חינוך מרכזי מתקדם הפכו למפלצות שהגדילו את כמות המאסרים והסנקציות הפליליות]

במאה ה-19 יש עקביות. משפחת האצולה קוברט גותה-סאקס הם היחידים ששלחו נציג לפתוח קונסוליה, בעצם שגרירות והכרה מטעמם, בקונפדרצית הדרום שרצתה לפרק את האיחוד בארה"ב ולשמר את העבדות בהנהגת המפלגה הדמוקרטית. שר החוץ של הקונפדרציה איתו היו בקשר היה יהודה פ. בנימין, בנו של מייסד בית הכנסת הרפורמי הראשון בארה"ב.

ממובילי הדרום והמפלגה הדמוקרטית במלחמה היה הגנרל אלברט פייק, המנסח מחדש של הבנייה החופשית מהנוסח הסקוטי, אשר הואשם על ידי ההיסטוריון המאסוני מיטשל המצוטט לעיל, על כך שהפך את הנוסח הסקוטי לאילומינטי, קרי, כר נסתר לפעילות ראדיקלית חתרנית ופוליטית בנוסח אחוות האילומינטי.

אכן בנוסף לביקורת של מיטשל, אלברט פייק הוא גם מי שהקים על בסיס זה את אחוות אבירי המעגל הזהוב אשר היו פעילים גם כן במלחמה לטובת הדרום. פייק חנך לנוסח שלו לבנייה החופשית שבטים של אינדיאנים כמו הצ'ירוקי אשר גם החזיקו בעבדים, ויחד איתם קמו תאי אבירי המעגל הזהוב אשר היוו גורם חתרני המפר את הסדר.

לאחר המלחמה אבירי המעגל הזהוב ידועים כעומדים מאחורי ההתנקשות בלינקולן לאחר שאיחד בסיום המלחמה את ארה"ב.. אחר העלמותם, אחווה דומה בעלת אותם מאפיינים המקושרת לאלברט פייק היית הKKK.

יש לנו כאן עדות לתמיכה מתמשכת באחוות האילומינטי על גילוייה באירופה(המהפכה בצרפת) וארה״ב(הנוסח הסקוטי במלחמת האזרחים) של אצולת גותה-סאקס. אך הקשר אפילו עמוק יותר.

מסמכי האילומינטי

לעוד מידע.

לאחר הפשיטה על אחוות הIlluimnati בבוואריה, אדם וויסהאופט המייסד כאמור ברח וקיבל חסות אצל הדוכס ארנסט מקוברט סאקס. שרביט המפקד העליון של אחוות האילומינטי עברה לעמיתו הבכיר של וויסהאופט, יוהאן יוהכין בודה, והוא החזיק בכל מסמכי האחווה. לאחר מותו המסמכים עברו לראשות משפחת קוברט גותה סאקס, מהם במהלך המאה ה-19 הועברו לתקופה למשפחת האצולה בשוודיה וחזרו חזרה לאחזקה בידי אצולת גותה סאקס עד שנשארו בחזקת לשכות מאסוניות בגרמניה בגותה.

(לימים המסמכים שהוחרמו על ידי הנאצים, ובסוף המלחמה היו בחזקת הסובייטים ועם נפילת חומת ברלין היה ניתן פעם ראשונה לחקור אותם).

עכשיו שימו לב, ידוע שב1911 המסמכים נשמרו בלשכה בגרמניה בגותה ונערכו בצורה מסודרת. ראו מה כתבנו בזמנו אשר קרה ממש שנים ספורו לפני כן (1904) בלשכות מאסוניות בגרמניה.  אדית סטאר מילר מציגה בספרה “Occult Theocracy” (עמ’ 509-511), תעתיק של התכתבות מעניינת בין וויליאם ווין ווסקוט לתיאודור ראוס. ווין סקוט היה בונה חופשי, תאוסוף, מאג עליון באגודת הרוזקרושנס של אנגליה ואחד ממייסדי מסדר “השחר הזהוב” (Golden Dawn) אשר גם סטאר מילר מוזכרת כקשורה למסדר.תאודור ראוס מהצד השני היה גם הוא בונה חופשי, וממייסדי ארגון שנקרא (O.T.O (Ordo Templi Orientis, מסדר הטמפלרים של המזרח.

ההתכתבות ביניהם מאמתת עובדה היסטורית שאגודת הרוזקרושנס באנגליה קיבלה את החזקה על מסמכי האילומינטי, ושווין סקוט רצה לתת לראוס אור ירוק להקים ולהנהיג לשכות של בנייה חופשית בגרמניה. בסופו של דבר ראוס קיבל אישור להקים את השלוחה הגרמנית של “אגודת הרוזיקרושנס באנגליה”. הכוונה של תאודור ראוס הייתה להחיות מחדש את ארגון האילומינטי של בוואריה מה שלבסוף התבטא בהקמת ה-O.T.O. מעניין לדעת גם שסולם הדרגות של הרוזיקרושנס באנגליה היה דומה לזה של האילומינטי הבווארי.

מאותם לשכות אילומינטי בגרמניה צמחה האידיאולוגיה הנאציונל סוציאליסטית.

מבוסס על ספריו של אחד מחוקרי הנאציזם והנסתר הבולטים בעולם ובייחוד הספרים:

Black Sun: Aryan Cults, Esoteric Nazism, and the Politics of Identity ו- The Occult Roots of Nazism.

לעוד מידע. 

הסופר אדוארד בולוורט לייטון (״העט חזקה יותר מהחרב״) היה יו״ר המכונן של ״אגודת הרוזקרושנס של אנגליה״, אשר היו בעצם מעגל פנימי בבנייה החופשית על בסיס המסדר של האילומינטי שגייס לתוכו פעילים גם מהבונים באותו אופן שתואר בחילת המאמר. אחד הספרים הבולטים של לייטון היה וריל: כוחו של הגזע הקרב, המדבר על מעין גזע ארי שמגיע מפנים כדור הארץ בעל כוח פנימי מפותח שנקרא הוריל.

אחד המדענים הנאצים שעברו לארה״ב, ווילי ליי, כתב במאמרו על ״פסואדו מדע בנאצי-לנד״ שהיו כל מיני אחוות סודיות מוזרות, אחת שהאמינה בכדוה״א החלול שקיבלה אפילו גיבוי מנאצים, ואפילו אגודה שנקראה אגודת הוריל על שם ספרו של לייטון אשר חיפשה לפתח את אותו כוח וריל, הוא טען שאחת הדרכים היה לעשות מדיטציה על הצורה של תפוח. ווילי ליי טוען כי זה היה האקלים והסביבה בה התפתחה המפלגה הנאצית. לך תבין. (נרחיב על אגודת הוריל בכתבה בעתיד).

עוד יצירה שכתב בולוור לייטון היית ריאנזי(Reinzi). היא השפיעה עמוקות על ואגנר שהיה בעל מעמד ייחודי באגודת ה-OTO, ואגנר הפך את ריאנזי לאחד המחזות האהובים על היטלר. היטלר עצמו אמר לא פעם, שמי שרוצה להבין את הנאציונל סוציאליזם, חייב להכיר את ואגנר. ואגנר המחיז את הרעיונות והעקרונות של אותם אחוות סודיות של האילומינטי אותם הקים ראוס.

כפי שנכתב לעיל בשיא האחווה של ראוס בגרמניה היית הOTO(אחוות הטמפלרים של המזרח), ולוגנר היה מעמד ייחודי ורם מעלה בתוך אותה אחווה כמחזאי הרשמי שלהם, ראוס עצמו עבד עם ואגנר על המחזה פרציפל של הגביע הקדוש.

ראוס כחלק מרשת האילומינטי בגרמניה קיבל מהרוזיקרושנס של אנגליה גם את הפיקוד על אגודת ממפיס ומצריים, ואחד בשם הברון רודולף וון סבוטנדורף היה חבר באחת מהלשכות שלהם בזמן ששהה בבלקנים, הוא חזר לגרמניה והקים את אחוות תולה שהפכה למפלגה הנאצית ולימים כתב בספרו ״לפני שהיטלר הגיע״ כיצד הפירהר בא לאחווה ושאב ממנה את האידיאולוגיה שלו (ממה שניתן לאמת היסטורית, דבריו לא מופרכים כלל, שכן היטלר הגיע לאחווה והפך אותה למפלגה הנאצית).

לאלו אשר תוההים, התאוסופיה שיחקה גם היא תפקיד מרכזי, הOTO נוסד על ידי תאוסופים, סבוטנדורף היה גם הוא בהתקשרות ואחווה של תאוסופים על בסיס הפאגניזם של גוידו וון ליסט, ומאדם בלבטסקי מייסדת התאוסופיה בעצמה קיבלה הכרה מאותם לשכות בריטיות המזכרות לעיל (ממפיס ומצריים).

ההשפעה היית הרסנית, הלשכות האוקולטיות בגרמניה החלו להעלות על נס סנטימנטים של מאגיה עתיקה ונשכחת מימי תהילה עברו של העם הגרמני, זה היווה כמשקל נגד לדקדנס ששרר אז בגרמניה אחר מלחמה"ע-I שהיית במצב הדומה לארה"ב אחר 33 קדנציות של אובמה, קרי תוהו ובוהו חברתי שהבלבול המגדרי השורר באוניברסיטאות בארה"ב נהפך לחיוור לעומתו, ברלין אז בשנות ה20 היית ידועה כמעוז של סמים, הוללות, "חלוצה" בתחום טרנסג'נדרים.

גותה-סאקס והנאצים

נזכיר עוד בן בולט במשפחת סאקס\ווינדסר, מלך אדוארד השמיני, אשר איבד את כס המלכות לטובת נישואים עם אישתו. הזוג הפך להיות הדוכס והדוכסית של ווינדסור. לאדוארד ואישתו היו קשרים הדוקים עם הנאצים והיטלר והם אפילו הלכו לפגוש אותו אישית בגרמניה, אדוארד נתן הצדעה נאצית מלאה בפגישה.

עיתון הארץ דיווח לפני 3 שנים:
————————-
הנסיך פיליפ מבריטניה שובר 60 שנות שתיקה על קשריה של משפחת המלוכה עם המשטר הנאצי בתקופת מלחמת העולם השנייה. עיתון ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח כי בשיחה עם החוקר ג'ונתן פטרופולוס, שספרו "הרויאלס והרייך" ייצא לאור במאי הקרוב, אומר פיליפ כי משפחת המלוכה "גילתה התלהבות" כלפי ניסיונו של היטלר לשקם את כוחה וכבודה של גרמניה, ואף חשה "עכבות ביחס ליהודים" וקנאה בהצלחתם.
————————-

העיתונאי ריצ’ארד וודס סיכם בכתבה לסאנדיי טיימס, שם הוא מספר על עוד קשרים שהיו בין המלוכה האנגלית לנאצים:

“הברון גאנת’ר וון רייבניץ, אבא של הנסיך מייקל מקנט, היה חבר כבוד במפלגה הנאצית. והאח של הנסיכה אליסה, דודה רחוקה של המלכה, הייתה נאצית אשר טענה שהיטלר עשה ‘עבודה נפלאה’. שלושה מהגיסים של פיליפ היו חלק מקבוצה גרמנית אריסטוקרטית אשר היו אנגלופילים ופרו-נאצים באותו הזמן, ואשר נשארו כוח חתרני בגרמניה עד היום.”

החלק במשפחת סאקס המיוחס לשושלת דוד וההתייחסות בביקור הנסיך ויליאם

בקצרה נדבר על העניין הזה, שהוא חלק מסדרת מאמרים גדולה שאנו מכינים על תנועת ה"בריטיש ישראליזם", בו המלוכה האנגלו-סכסית ניסתה במאה ה19 להחיות רעיון המייחס אותם לממשיכי מלכות דוד בניגוד ליהודים אותם הם מכנים כוזרים ולא כצאצאים האמיתיים של השושלת כמוהם.

אכן ישנה מורשת משונה באריסטוקרטיה הגרמנית האפלה של האילומינטי והיא מסבירה גם כיצד בביקורו ויליאם ביקר בקבר של דודתו אליס, נינה של ויקטוריה, אשר נחשבה חסידת אומות עולם על הצלת יהודים בשוודיה. הנסיון להתחבר לשורשים של מלכות דוד נשמרו יותר בצד של המלכה ויקטוריה מאשר בצד של קוברט גותה-סאקס.

אם הולכים  אחורה אחורה עוד לימים שמשפחות האצולה ממנה מגיעים קוברט גותה-סאקס, נגיע לאנדלוסיה ולמשפחה יהודית שהוכנסה לשושלת ושהגנים שלה רצים בתוכה. מדובר במשפחת אל-דאודי היהודית, אשר על פי שמה, על ידי אילן יוחסין שנשמר עד היום, מזהה את השורשים שלה עד לדוד המלך. (ראה ספר שלשלת הקבלה של הראב"ד והרב אברהם זכות מאותה תקופה). להלן אילן היוחסין, שימו לב לארנסט הראשון דוכס גותה-סאקס(סאקסוניה) (1601-1675). ממנו נולדו שאר הדוכסים של גותה סאקס וביניהם במאה ה19 אלברט, נסיך גותה-סאקס שהתחתן עם המלכה ויקטוריה.

George III King of Britain and America etc. son of;

Augusta married Frederick Lewis, Prince of Wales, and daughter of:

Frederick II of Saxe-Gotha m. Magdalene Augusta of Anhalt-Zerbst, s(on) of;

Frederick I of Saxe-Gotha m. Magdalene-Augusta of Saxe-Weissenfels, son of;

Elizabeth-Sophia m. Ernest I of Saxe-Gotha and Altenburg, d (aughter) of;

John-Philip m. Elizabeth of Brunswick-Wolfenbuttel, s. of;

Anne-Marie m. Frederick-William I of Saxe-Altenburg, d. of;

Anne m. Philip-Ludwig of Neuberg, d. of;

Marie m. William V of Cleves, Julich and Berg, d. of;

Ferdinand I HRE m. Anne of Bohemia, s. of;

Juana [Joan "the Mad"] m. Philip "the Handsome" of Austria, d. of;

Fernando II/V of Aragon m. Queen Isabella I of Castile s. of;

Juana m. Juan II, king of Aragon, d. of;

Fadrique m. Mariana of Cordova, s. of;

Alfonso m. Juana de Mendoza, s. of

Paloma m. Fadrique (d 1358) brother of Enrique II of Castile, d. of;

Gedaliah, who was the son of and whose line is as follows:

Shlomo Ha-Zeken (d. 1299)

Yosef (d. 1264)

Yahya Ha Nasi or Don Yahya "El Negro" Lord of Aldeia dos Negros, Portugal (d 1222)

Yaish (d. 1196)

Hiyya Al Daudi (d. 1154)

ויקטוריה כאמור רצתה להצית מחדש את רעיון הבריטיש ישראליזם, אך בלשכות האוקולטויות הגרמניות אשרמהם צמחו הנאצים בחסות שושלת גותה סאקס ששמרו על מסמכי האילומינטי, החליפו את האצילות ופסגת ההיררכיה מרעיון הבריטיש ישראליזם, לרעיון הארי, של גזע ארי המגיע עם ידע קדום מהמזרח הרחוק כמו טיבט, הודו ופרס אשר מקורם בסקיטים (אשכנז בתנ"ך – ashkenazi).

כך על הדרך החליפו גם את התורה כבסיס לערכים שלהם עם התרבות ההודית והמזרח הרחוק שכידוע השפיעה עמוקות על האוקולטיזם של המפלגה הנאצית (דוגמא קטנה היא משלחת ענקית ששלח הימלר כחלק מהאחווה הסודית שלו בSS לחקר האוקולטיזם אשר נשלחה לחפש ראיות לגזע הארים בידע הנסתר והאזורים של טיבט). (עוד משהו מעניין בנידון)

לא נכביר עוד במילים בנושא לקראת כתבות שיעסקו בבריטיש ישראליזם בצורה מקיפה יותר. רק נאמר שהם מקנאים ביהודים, והיו רוצים שהמלוכה שלהם תהיה מבוססת על המורשת של בית המקדש. הם היו רוצים. אבל הם לא. ולא משנה כמה הם יתעסקו בבנייה חופשית זה לא ישנה את העובדה הזאת. 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *