בקשת צווי הריגול אחר קמפיין טראמפ – מסמכים חדשים סותרים את עדותו בשבועה של הסוכן פיטר סטרוזק

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

סגן התובע הכללי, רוד רוזנשטיין, נאלץ לשחרר מעל 400 מסמכים מסווגים הקשורים לבקשות הוצאה וחידושי צווי מעקב/ריגול אחר יועץ קמפיין טראמפ וצוות המעבר שלו ע״י כנופיית הדיפסטייט של אובמה.

ארגון ״ג׳ודישל וואטש״ הודיע בשבת האחרונה שהתקבלו במשרדיהם המסמכים הקשורים לצווי המעקב FISA אחר יועץ לשעבר במטה טראמפ, קרטר פייג׳, שה- FBI ״נאות״ לשחרר.

כזכור, כנופיית הדיפ סטייט של אובמה, ה- FBI ומחלקת המשפטים, הצליחו להוציא צו מעקב FISA לקרטר פייג׳, באוקטובר 2016, ועוד שלושה חידושים עוקבים של אותו צו במטרה לרגל אחר מטה הבחירות של טראמפ וצוות המעבר שלו. החידוש האחרון חתום ע״י רוד רוזנשטיין עצמו שהחליט כי פחות גרוע מבינתו לחשוף עובדה זו מלהיות מודח מיידית.

קומי, רוזנשטיין, מקייב וסאלי ייטס חתמו על בקשות ה- FISA, אף על פי ש׳תיק רוסיה׳ המזוייף בהזמנת הילארי קלינטון והדמוקרטים שימש כתואנה להשגת הצווים.

המסמכים ששוחררו, אף על פי שהם מנוסחים (מצונזרים) בכבדות, מאשרים שה- FBI ומחלקת המשפטים הוליכו שולל את בית המשפט. ה- FBI ומחלקת המשפטים של כנופיית אובמה הסתירו מבית המשפט את עובדת היות הילארי קלינטון והמפלגה הדמוקרטית מאחורי המידע המזוייף עליו ביססו את בקשת צווי הריגול אחר קמפיין טראמפ.


המסמכים החדשים  שפורסמו חושפים גם כי פיטר סטרזוק אכן סיפק מידע אשר שימש כדי להשיג צו מעקב FISA אחר קרטר פייג', סותרים את עדותו תחת שבועה בפני הועדה.

במהלך עדותו  של סטרוזק בדלתיים סגורות בפני חוקרי הקונגרס הרפובליקנים ביום רביעי שעבר, הוא נשבע שהוא לא היה מעורב בניסוח צו ה- FISA לריגול אחר קרטר פייג' ולא סיפק ראיות או מידע לבית משפט ל-FISA.

לדבריו, הוא לא סיפק מידע מהותי לבקשה – הוא לא סיפק ראיות לכך ולא היה מעורב בהצגתה בפני בית המשפט.

Strzok said he provided no substantive input on the application—he didn’t supply any evidence for it and was not involved in presenting it to the Foreign Intelligence Surveillance Court for approval, according to these sourcesreported The Daily Beast’s Betsy Woodruff

המסמכים חושפים שפיטר סטרזוק השתמש במכתב של קרטר פייג' לג׳יימס קומי מספטמבר 2016 כתירוץ לפתוח בחקירה נגדו.

כבר מעל לשנה שחברי הקונגרס הרפובליקנים תוהים האם פיטר סטרזוק היה מעורב במבצע הריגול של קרטר פייג׳.

חבר הקונגרס ג'ים ג'ורדן שאל בעבר את מנהל ה- FBI כריסטופר ריי האם פיטר סטרזוק מילא תפקיד בבקשת צויי הריגול כנגד קרטר פייג׳.

"האם פיטר סטרזוק עזר להמציא ולהגיש את הבקשה לבית המשפט של FISA כדי להבטיח קבלת צו ריגול אחרי האמריקנים שקשורים לקמפיין של טראמפ?", שאל ג'ורדן את וורי בשימוע שנערך בדצמבר 2007 בקונגרס.

"אני לא מוכן לדבר על מה שקרה בבית המשפט," השיב ריי בזחיחות.

עכשיו אנחנו יודעים שפיטר סטרוזק היה מעורב ושה- FBI ומחלקת המשפטים עסוקים במלאכת הסתרה של המידע הזה מועדת הפיקוח של הקונגרס ומהציבור.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *