ה׳טראמפ׳ של הוותיקן? בישוף תוקף את ׳הבונים-החושפיים׳ והאינפילטרציה של סוכנים גלובליסטים

ה׳טראמפ׳ של הוותיקן? בישוף תוקף את ׳הבונים-החושפיים׳ והאינפילטרציה של סוכנים גלובליסטים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האם בישופ אתנאסיוס שניידר הוא ה׳טראמפ׳ של הוותיקן?

על משבר ההגירה: תכנית מתוזמרת שהוכנה מזמן ומראש ע״י כוחות בינלאומיים כדי לשנות באופן רדיקלי את הזהות הנוצרית והלאומית של עמי אירופה

על הוותיקן: התבצעה בכנסיה אינפילטרציה ע״י סוכנים גלובליסטיים

על האיחוד האירופי: טוטליטריות מהסוג של ברית מועצות חדשה בעלת אידיאולוגיה מאסונית

 

Bishop Athanasius Schneider

 

בישוף הוותיקן, אתנאסיוס שניידר, חשף בראיון לעיתון איטלקי כי משבר ההגירה הונדס במטרה "לשנות באופן קיצוני את הזהות הנוצרית והלאומית של עמי אירופה".

בראיון ל ״Il Giornale״ אמר כי התבצעה אינפילטרציה  בוותיקן ע״י סוכנים גלובליסטיים המגלגלים קמפיין מאורגן במטרה לשנות באופן רדיקלי את התרבות המערבית.

בישוף שניידר, תושב הותיקן, עוד אמר כי ״משבר ההגירה הינו תוצר של תכנית מתוזמרת שהוכנה זמן רב מראש ע״י כוחות בינלאומיים גלובליסטים החותרים לחסל את הנצרות באירופה ובמערב. אחת השיטות העיקריות היא הצפת מדינות אירופה במהגרים על מנת לדלל את הבסיס הנוצרי ולשנות באופן רדיקלי את התרבות והזהות הלאומית.

כשנשאל מה דעתו על שר הפנים האיטלקי מתאו סלוניני, ענה:

"… אם ממשלה של אומה אירופית מסוימת מנסה להדגיש את ריבונותה ואת זהותה ההיסטורית, התרבותית והנוצרית שלה כלפי טוטליטריות מהסוג של ברית מועצות חדשה, אשר כיום נקראת האיחוד האירופי, עם אידיאולוגיה ללא ספק מאסונית [של הבונים החופשיים], יש בהחלט לשבח זאת".

דבריו של הבישוף שניידר על האפיפיור חריפים במיוחד לאור המוצא והרקע שלו, כיליד ברית המועצות ב -1961 ובן למשפחה ילידית-גרמנית קתולית, שסטלין שלח לגולאגים אחרי מלחמת העולם השנייה.

 

 

כבר זמן רב שהאפיפיור פרנסיס גורם להרמת גבה בשל קידום דף מסרים גלובליסטי על ידו. בחודש שעבר קרא לגבולות פתוחים בארצות הברית, קרא לרשויות לקבל פליטים רבים ככל שניתן, והציג את הדוגמאות של גרמניה ושוודיה כמודלים שעל ארה"ב ללכת בעקבותיהם:

״כל מדינה חייבת לעשות זאת במידת הזהירות המתבקשת, ולקחת כמות פליטים רבים ככל האפשר, שניתן לשלב, לחנך, לספק מקומות עבודה.

הצהרה מרחיקת לכת זו היא רק האחרונה בסדרה ארוכה של אמירות מטרידות של האפיפיור הישועי אשר העלו את החששות בקרב אנשי דת נוצרים כי המדובר ב״נביא השקר״ ממנו מזהירים בכתבי הקודש והנביאים:

האפיפיור פרנסיס על דאגתו מפסגת ה- G20:

"אני חושש שיש בריתות מסוכנות מאוד בין מעצמות שיש להן השקפה מעוותת של העולם: אמריקה ורוסיה, סין וצפון קוריאה, פוטין ואסד במלחמה בסוריה".

על האפשרות שתנודת העמים תלך ותגדל:

"אין אשליות: עמים עניים מושכים יבשות ומדינות בעלות עושר עתיק, במיוחד אירופה: הקולוניאליזם התחיל מאירופה, היו היבטים חיוביים בקולוניאליזם, אבל גם שליליים, אבל אירופה הפכה עשירה, העשירה ביותר בעולם כולו, ולכן היא יעד עיקרי של העמים המהגרים".

״… לא רק, אלא גם מסיבה זו, אירופה חייבת לכונן מבנה פדרלי בהקדם האפשרי. החוקים והתנהגויות פוליטיות מתקבלים על ידי הממשלה הפדרלית והפרלמנט הפדרלי, לא על ידי מדינות נפרדות. אחרי הכל, הנושא זה הועלה שוב ושוב, גם בפרלמנט האירופי.״

Image result for pope kisses migrant

לסיום נעבור לידידנו ״Q״

ב-3 אפריל כתב שלאפיפיור יהיה חודש מאי נוראי
ושאלה שתמכו בו יחשפו לאור.

ועוד פוסט של Q  מה-17 במאי:

בחודש מאי התפרסם שהאפיפיור שוקל לפרוש
קישור לכתבה כאן

ושכל 34 הבישופים של צ׳ילה התפטרו על רקע שערוריית מין והסתרה, לאחר פגישתם עם האפיפיור
קישור לכתבה כאן

The 34 Chilean bishops pictured alongside the Pope as they offered to resign in Rome in April

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *