השמאל ׳שלנו׳ כואב את חיסול מחבלי החמאס? השמאל האמריקני תובע את עלבון כנופיית MS-13

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הדמוקרטים ופרשני תקשורת אמריקנית בעוד קמפיין פייק ניוז נגד הנשיא טראמפ.

 


 

הפעם הם טוענים כי טראמפ כינה ״חיות״ את המהגרים המגיעים לארצות הברית, כאשר האמת היא שטראמפ התייחס בבירור לחברי כנופיה רצחנית והמסוכנת בעולם הידועה בשם ״מארה סלבטרוצ'ה״ או MS-13.

MS-13 הוא שם כנופייה שהגיעה לארה״ב הודות לאובמה ומדיניות הגבולות הפרוצים שלו, ממקסיקו, אל סלוודור, ניקרגואה, הונדורס ומגואטמלה. פעילויותיה של הכנופיה (המונה כ-100,000 חברים בעולם וכ-10,000 בארה״ב) כוללות הברחה וסחר בסמים, מכירת נשק בשוק השחור, סחר בבני אדם, התנקשויות, גניבות והתקפות על רשויות אכיפת חוק. ארגון ה-FBI עורך פשיטות בקנה מידה גדול כנגד חשודים בחברות בכנופיה, בספטמבר 2005 בוצעו 650 מעצרים של חברי הכנופיה.

סרטון על הכנופייה בלינק

 

במהלך דיון סביב סוגיית חוקי ״ערי המקלט״ (למסתננים) במדינת קליפורניה, השריף של פרזנו, מרגרט מימס, סיפרה לטראמפ על הקשיים בדיווח למחלקת ההגירה בדבר נוכחותם של חברי כנופיית MS-13, והעירה, "יכול להיות חבר כנופיה MS-13, שאני יודעת עליו, אם הם לא מגיעים לגבול, אני לא יכולה לדווח על כך למחלקת ההגירה".

בתגובה, אמר טראמפ, "יש לנו אנשים שנכנסים לארץ – הם מנסים להיכנס, אנחנו עוצרים הרבה מהם – אבל אנחנו מוציאים מהארץ. קשה להאמין עד כמה האנשים האלה רעים. אלה לא אנשים. אלה חיות. ואנחנו מוציאים אותם מהארץ ברמה ובשיעור שמעולם לא קרה ".

טראמפ התייחס בבירור לחברי כנופיית ה- MS-13, זה היה ההקשר של השיחה, אך התקשורת מיד הגיבה בטענה כי טראמפ כינה ״חיות״ את כל המהגרים, ואפילו את הילדים ביניהם.

צפו בסרטון המלא:

עדכון:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *