כיצד ה-FBI וה-CIA הציתו מחדש את המלחמה הקרה במטרה להגן על עצמם

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

ב-29 לדצמבר 2016, שלושה שבועות לקראת סיום הקדנציה, הטיל ממשל אובמה סנקציות כבדות נגד רוסיה בשל הכביכול התערבות בבחירות. שני מתחמים רוסיים בארה״ב נסגרו ו-35 דיפלומטים רוסים נצטוו לעזוב את המדינה.

בשנתיים שעברו מאז, נודע שאותו ״מודיעין״ שעל בסיסו הוטלו הסנקציות הינו ממפוקפק, בלשון המעטה.

תזכיר אחד בודד (ה״דוסייר״), שהוכן ע״י מרגל בריטי לשעבר בעל קשרים בלתי מפוענחים עם רוסיה, ״נמכר״ לשופטי צווי המעקב (צויי FISA) ולתקשורת כדבר אמיתי.

אותו פייק ״דוסייר״ הופק במימון המפלגה הדמוקרטית, עובדה שלא הוצגה ואף הוסתרה באופן מכוון במהלכים שבוצעו ״מתחת לשולחן״ באמצעות משרד עורכי הדין ״פרקינס קוי״.

כמו כלב שרץ מאחורי זנבו, הפייק דוסייר שימש כדי להוביל לפתיחת חקירה, חקירה אשר היא עצמה סיפקה אמינות למושג ״התערבות רוסית״.

תזכורת:

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

 


הFBI והCIA התגרו במעצמה גרעינית על סמך מודיעין שקרי. מדוע?

 

התשובה כיום מובנת מאליה: כדי לכסות על מעשיהן במהלך שנת הבחירות, מעשים אותם האמינו כי ישארו מוסתרים לעולמי עד עם הבחירה הודאית של קלינטון לנשיאות.

מושג ״הקנוניה הרוסית״ חדר לתודעת ציבור המצביעים לראשונה ביולי. הועדה הדמוקרטית הלאומית איבדה את מטמון קבצי הדוא"ל שלה ע״י רוגלה או האקר. המיילים חשפו שמטה קלינטון והוועדה הדמוקרטית הלאומית קשרו קשר על מנת להטות את תוצאות הפריימיריס נגד ברני סנדרס.

הזעקה בקרב תומכי סנדרס היתה חזקה מספיק בכדי שיו״ר הועדה הדמוקרטית הלאומית, דבי ווסרמן שולץ תתפטר ערב כינוס הועידה הדמוקרטית.

זו היתה שערוריית ענק. כדי לטייח אותה עבור הבוסית לעתיד שלהם, הילרי קלינטון, הFBI והCIA בנו ״מכונת רוב גולדברג״ סביב ה״קוניה הרוסית״ כדי להאשים את טראמפ.

הFBI כלל לא הטריחו את עצמם לחקור את הפרצה למחשבים. את המשימה הזו הטילו על קבלן המשנה שלהם ״קראודסטרייק״ CrowdStrike, חברת אבטחת מידע פרטית בה מנהל הטכנולוגיות הראשי, דימיטרי אלפרוביץ׳, גולה רוסי בעבר וחבר בכיר במועצה האטלנטית שהיא צוות חשיבה בעל אג׳נדה אנטי רוסית.

המועצה האטלנטית נוסדה ע״י המיליארדר האוקראיני ויקטור פינצ׳וק, שגם תרם 10 מיליון דולר לקרן קלינטון.

ה״וירוס״ חדר.

״קראודסטרייק״ דיווחו בצייתנות שהרוסים עומדים מאחורי הפרצה.

בשנה שעברה השבועון הפרוגרסיבי The Nation, זימן קבוצת מומחי מחשבים בלתי תלויים לבחון את טענת ״קראודסטרייק״ והם הגיעו למסקנה כי קבצי הדוא"ל הוסרו מהמחשב במהירות בלתי אפשרית להעברה לשרת חיצוני ע״י רוסיה.

 


[אגב, במאמר מוסגר: אתמול התפרסם שמסמכי ועדת הבחירות הפדרלית מראים ש״קראודסטרייק״ קיבלה המחאה בסך $98,849.84 מהועדה הדמוקרטית הלאומית יום לאחר שהמדליף ממטה המפלגה הדמוקרטית, סת' ריץ' נרצח.
ריץ׳ נורה לאור יום כביכול במהלך שוד, אלא שלא נגנב ממנו דבר למרות שנשא עימו כסף רב. ריץ׳ הוא האיש שהדליף לוויקיליקס את המיילים של המפלגה הדמוקרטית במהלך הבחירות.]


למרבה הפלא, טראמפ מצא עצמו בעמדת מגננה בהקשר להדלפת הדוא״ל שחשפו את יריבתו מטה את הפריימריס. מנהל הקמפיין שלו, פול מנפורט, התפטר בשל קשרי העבר שלו עם רוסיה.

טראמפ מחה באומרו את המובן מאליו: לממשל הפדרלי אין "מושג" מי עמד מאחורי הפרצות.

הFBI והCIA כינו אותו שקרן, ופרסמו ״הצהרה משותפת״ שטענה כי 17 סוכנויות המודיעין מסכימות שאלה היו הרוסים. הילארי קלינטון ניצלה את ״הערכת המודיעין״ הזו בדיבייט של אוקטובר כדי להציג את טראמפ כבובה של פוטין.

בתקשורת גינו את טראמפ בשל שקריו. זה היה התכסיס המלוכלך האולטימטיבי בקמפיין: מבצע משותף של סוכנויות המודיעין והתקשורת נגד מועמד פוליטי.

היא אמרה:

״יש לנו 17, 17 סוכנויות מודיעין, אזרחיות וצבאיות, כולן הגיעו למסקנה שמתקפות ריגול אלה, מתקפות הסייבר האלה, באות מהדרגים הגבוהים ביותר בקרמלין. והן עוצבו על מנת להשפיע על הבחירות שלנו. אני מוצאת שזה מאד מטריד.״

טראמפ ניצח למרות רמה כזו של הונאה. מאז למדנו שקשקשת ה17 סוכנויות מודיעין היתה שקרית. גורמים רבי-עוצמה בFBI ובCIA חיברו את ההערכה המודיעינית וארזו אותה בצורה מטעה כקונצנזוס.

בדצמבר 2016, בFBI ובCIA היו זקוקים למשהו שיצדיק את האזנות הסתר שלהם ואת הריגול. אם לא ה״קוויד״ אז הם לפחות היו צריכים את ה״פרו קוו״. אירוע שיכול היה להיות מוצג במאמץ רב כקנוניה.

הם לא היו חסרי אמצעים. היתה להם האזנה על חברי צוות המעבר של טראמפ. אם הם יכלו לתפוס אחד מהם עושה ויתורים לרוסים, הם היו יכולים לומר "תפסנו אותך" – זה מוכיח שתמיד היית איתם באותה במיטה.

זה הזמן שבו הCIA וFBI הציגו את הערכות המודיעין המזויפות שלהם לנשיא אובמה והוא העניש את רוסיה. כמו כן הם האזינו לשיחת צוות המעבר של טראמפ עם השגריר הרוסי למחרת.

אין ספק שגנרל פלין, היועץ לביטחון לאומי הנכנס של טראמפ, יזלזל בסנקציות ויבטיח להסיר אותן. וזה יהיה ה״פרו קוו״ שיוכיח את ה-״קוויד״. סוף סוף יהיו להם ראיות שיראו את טראמפ מיטיב עם פוטין!

הגנרל פלין, לעומת זאת, נשאר באופן לא אופייני בעמדה לא מחייבת. זה לא עבד.

המזימות שבאו אחרי, התזכירים הסודיים והתובעים המיוחדים, התביעה של פלין בכל מקרה על מה שקרה בשיחתו, כל הבלגן המזוהם, הוא כיסוי.

בהיגיון הפוך לקנוניה הרוסית, החקירה עצמה מספקת אמינות לנרטיב הקנוניה. כל ניסיון לסיים את החקירה הוא שיבוש מהלכי משפט.

לאדם אחד יש את האחריות החוקתית לסיים את השטות הזאת. התובע הכללי ג'ף סשנס, אשר הובל ע״י אותם גופי מודיעין מושחתים להשהות עצמו, חייב לשקול את החשיפות האחרונות ולומר עד כאן.

המפקח הכללי שלו יגיש לו בקרוב דו"ח. אולי אז הוא יפר את הימנעותו ויתחיל עם התביעות.

מקור: Zero Hedge

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *