תנועת 'אחותי': פני השמאל הרדיקלי המזרחי ואדוניו במלא כיעורם

בין מגישי העתירות לבג"צ בענין המסתננים הייתה גם היהודיה המזרחית השפלה והבזויה, שולה קשת, מנכ"לית תנועת "אחותי", הנתמכת על ידי הקרן לישראל החדשה. מי החברים של השפחה הכושית הכעורה,שמגישים איתה את העתירות כנגד תושבי דרום תל אביב? ניחשתם נכון: אנרכיסטים לבנבנים שונאי ישראל,שהחלום הרטוב שלהם הוא מיטוט המדינה היהודית. דוגמאות? הנה שתיים בולטות:

עו"ד אביגדור פלדמן בעל תואר שני בזכויות האזרח באמריקן יוניברסיטי וושינגטון, בעזרת מלגה מהקרן לישראל החדשה. עבד במשך שנה באגודה לזכויות האזרח. משמש גם כמורה אורח בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב. נמנה עם מקימי ארגון "בצלם", וחבר הנהלה בו. הקים את המרכז להתדיינות באגודה לזכויות האזרח, ובשנת 1991 נמנה עם מקימי הוועד הציבורי נגד עינויים בישראל.

חובר אליו עו"ד אתי מק פעיל שמאל קיצוני ל"זכויות אדם" ופעיל חרם BDS, בין השאר, עתר לבית המשפט בדרישה שיורה על חשיפת פרטים על פרויקט סודי של משרד המשפטים נגד תנועות החרם באירופה. מייצג את ארגון "עמק שווה" הפועל ע"פ ציטוט מהאתר: "למען זכויות תרבות ומורשת ושמירה על אתרי העתיקות כנכס ציבורי, השייך לכל הקהילות והעמים" הארגון מקבל מימון מ: הקרן לישראל החדשה, שגרירות נורווגיה בת"א, משרד החוץ אירלנד, משרד החוץ של שוויץ, האיחוד האירופי.

יהודי מזרחי שחובר לשמאל הרדיקלי הלבן, הוא 'הערב רב' כנגד העם היהודי נמצא שפל ובזוי עשרות מונים ממנו. יהי רצון שהן בשולה קשת והן באדוניה הלבנבנים יתקיים אחת לאחת האמור ביחזקאל ג וְהִכֵּיתִי קַשְׁתְּךָ, מִיַּד שְׂמֹאולֶךָ; וְחִצֶּיךָ, מִיַּד יְמִינְךָ אַפִּיל. ד עַל-הָרֵי יִשְׂרָאֵל תִּפּוֹל, אַתָּה וְכָל-אֲגַפֶּיךָ, וְעַמִּים, אֲשֶׁר אִתָּךְ: לְעֵיט צִפּוֹר כָּל-כָּנָף וְחַיַּת הַשָּׂדֶה, נְתַתִּיךָ לְאָכְלָה.

 

Image may contain: 1 person, smiling, text

קריאה רלוונטית:

 

מקור הפוסט:

תנועת 'אחותי': פני השמאל הרדיקלי המזרחי ואדוניו במלא כיעורםבין מגישי העתירות לבג"צ בענין המסתננים הייתה גם היהודיה…

‎Posted by Yair Bar on‎ ראשון 6 מאי 2018