מנדלבליט נסחט: או הראש של נתניהו או הראש שלו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מנדלבליט נסחט באמצעות קלטות נפיצות המוחזקות בידי המשטרה והפרקליטות בכספת.

בקלטות שיחות שהוקלטו ברשת הצה"לית, בלא ידיעתם.

הקלטות נתפסו על-ידי המשטרה, והוגשו לפרקליטות וליועמ"ש וינשטיין כחלק מתוצרי החקירה.

 

 

כך עולה מתוך כתבה של יואב יצחק:

  • הסיכון: בתקופה שהיועמ"ש נדרש להכריע בתיקי נתניהו  שלוש קלטות נפיצות מוחזקות בידי המשטרה והפרקליטות  הקלטות מתעדות שיחות שקיים מנדלבליט בהן הדליף מידע לוינר ולאשכנזי ושיבש החקירה בפרשת הרפז שידור הקלטות עלול להציג את מנדלבליט כמאעכר, לפגוע אנושות במעמדו וביוקרתו, ולאלצו לפרוש מכהונתו כיועץ המשפטי לממשלה  שי ניצן הוא האיש שמונע מסירת הקלטות, והוא האיש שמונע קבורת הקלטות בהסדר טיעון עם הרפז

 

  • שלוש הקלטות הינן מחודש אוגוסט 2010, הימים הראשונים לפרשת הרפז: קלטת ראשונה – מנדלבליט ואשכנזי מדברים על המסמך המצוי בידי אשכנזי (באותו שלב הוסתר המסמך מהיועמ"ש יהודה וינשטיין ומהמשטרה), ומנדלבליט מנחה את אשכנזי להמתין כדי שהוא, מנדלבליט, ישן על זה לילה; קלטת שניה – מנדלבליט מדליף לארז וינר, עוזרו של הרלמטכ"ל, פרטים מתוך שיחתו עם היועמ"ש וינשטיין, ומוסר לו שהוא הפנה את חוקרי המשטרה לחפש ולבקש את המסמך מידי עיתונאים שהחזיקו במסמך; קלטת שלישית – מנדלבליט מדליף לאשכנזי פרטים משיחה נוספת עם וינשטיין, וכן משיחה שקיים עם ראש אגף החקירות באותה עת ניצב יואב סגלוביץ', שציין באותה שיחה כי נערכות שיחות עם בא-כוחו של הרפז, ד"ר יעקב וינרוט, באפשרות להגיע להסדר טיעון מהיר עם הרפז, הסדר שייתר את הצורך בהמשך החקירה ובעדויות הבכירים, ובהם אשכנזי ווינר.

 

  • יודגש: השיחות הנ"ל עם אשכנזי ווינר הוקלטו ברשת הצה"לית, בלא ידיעתם. הקלטות נתפסו על-ידי המשטרה, והוגשו לפרקליטות וליועמ"ש וינשטיין כחלק מתוצרי החקירה. עד עתה נשמרו הקלטות בכספת, ולא הושמעו לשום גורם מן החוץ. חומרת ידועה לחלק מהגורמים העוסקים במלאכה. דובי שרצר, לדוגמה, שעסק בחקירה זו בתפקידו הקודם כחוקר ביחידה הארצית לחקירות הונאה, כינה את מנדבליט: "האלוף העלוב". ההנחה היא, ששידור הקלטות ברדיו ו/או בטלוויזיה ו/או ברשת האינטרנט, יציג את מנדלבליט כמאעכר, וכמי ששיבש ביודעין הליכי חקירה ומשפט. ברי, כי זו עלולה להיות כה אנוש למעמדו ויוקרתו של מנדלבליט כיועץ המשפטי לממשלה.

 

יואב יצחק מסביר מדוע לפיד לא נחקר כחשוד בפרשת מילצ'ן וגם: הסיפור המדהים על "הקלטות מנדלבליט"

יואב יצחק מסביר מדוע לפיד לא נחקר כחשוד בפרשת מילצ'ן וגם: הסיפור המדהים על "הקלטות מנדלבליט". אל תחמיצו.

‎Posted by Amir Ivgi on‎ ראשון 4 מרץ 2018

תזכורת:

אלדד יניב מאיים על היועמ"ש: "לא רק שמנדלבליט לא יגיע לעליון, מנדלבליט גם יודח מתפקידו":

***שתפו*** בכל הכח: מהומת אלוהים בין אלשיך למנדלבליט שנשכב כרגיל כמו סמרטוט כדי להציל את ביבי • לא יעזור: תיק אלף ואלפיים זה שוחד והמשטרה נחושה • בצוללות ובבזק התפתחות דרמטית • היינו אדירים במוצ״ש בהבימה ??????

***שתפו*** בכל הכח: מהומת אלוהים בין אלשיך למנדלבליט שנשכב כרגיל כמו סמרטוט כדי להציל את ביבי • לא יעזור: תיק אלף ואלפיים זה שוחד והמשטרה נחושה • בצוללות ובבזק התפתחות דרמטית • היינו אדירים במוצ״ש בהבימה ??????

‎Posted by Eldad Yaniv on‎ ראשון 7 ינואר 2018

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *