מזהה תהליכים של התנתקות צה״ל מהעם

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יגאל כנען:

מזהה תהליכים (1)

התמונה (פורום מטכ"ל אצל הנשיא) הזו המופצת בהתלהבות ע"י דובר צה"ל מדאיגה משתי בחינות:

1. עושה רושם שצה"ל מחפש לברוח מהעם ונבחריו אל מקלטים פרוגרסיביים יותר. וכשאת שר הביטחון הם לא ממש מעריכים, ונתניהו ראש הממשלה הוא שנוא נפשה של האליטה הישנה, מה פשוט מלהתחבר אל ריבלין 2.0 שהוא גרסה מותמרת לשמאל של ראובן ריבלין המקורי.

2. אף שבבה"ד 1 כבר עשרות שנים דתיים מובילים ברוב, פורום מטכ"ל יכול להצביע על הישג הוא .Fromm-rein. כלומר נקי מדתיים. לא הקיפוח של הקבוצה הסוציולוגית מדאיג, אלא בניית מטכ"ל פרוגרסיבי, מורכב מאשכנזים חילונים שמאלנים, ומזרחיים שעברו המרה. כזה שיתאים לאג'נדות של הקרן לישראל חדשה, כזה שיתאים ל"מדינת כל אזרחיה". מי שחושב שזה הזוי יראה את מספרי 2 ו 3 בשלישיה שהולכת לרשת את אייזנקוט. יאיר גולן וניצן אלון. זה נושא לפוסט נפרד, אבל שניהם, מבחינת השקפת עולמם, יכולים להנהיג את הכח הצבאי של ה"רשות הפלסטינית".

 

מזהה תהליכים (1)התמונה ( פורום מטכ"ל אצל הנשיא ) הזו המופצת בהתלהבות ע"י דובר צה"ל מדאיגה משתי בחינות:1. עושה רושם שצ…

‎Posted by Igal Canaan on‎ חמישי 22 פברואר 2018

מזהה תהליכים (2)

לפני כשבוע הופיע האלוף מוטי אלמוז ב"כנס ירושלים" של ערוץ 7. האלוף, שבמעבר לדרגת תא"ל הבין שהוא פרוגרסיבי מלידה, ייצג את עמדות הקרן החדשה כראש המנהל האזרחי, ייצג עמדות של גופי שמאל כדובר צה"ל, בלגלגו על רבנים, בקידום אג'נדת נשים לוחמות, ועתה כראש אכ"א הוא בראש החץ לצה"ל ה"מגדרי", שילוב סוטים בצה"ל וכו'.

למרבית ההפתעה, הופיע אלמוז כשמרן מלידה: " צה"ל הוא לא חברה לשיוויון חברתי", "אני לא מנוהל ע"פ אג'נדה", "יש מקומות שאני צריך נשים וזה לא יחידות קרביות".

זה לא עבר בשתיקה, הוא מייד נקרא לפגישת בירור אצל מפעילת דף פייסבוק שמאלנית הנושאת את השם האוסטרו-הונגרי חנה מוסקוביץ-גרטנברג, והיא פרסמה מסר מרגיע האומר: זה לא אמיתי, זה נועד לפוליטיקה.
"לדבריה, "בשיחה הובהר, שלא בכדי פקפקנו בפרסומים, שאינם קולעים לאמת ושנועדו כנראה לשרת פוליטיקה כוחנית ועכורה של הדרת נשים, כפי שיוצגה לאחרונה בבוטות על ידי רבנים. הפרסומים אינם נכונים ואינם משקפים את העמדה המורכבת והפרוגרסיבית של צה"ל בנושא שיבוץ חיילות.".

כלומר, יש צפירת ארגעה: אלמוז שנודע בשנאת הדת והרבנים, וייצג את הקשר צה"ל שמאל – נשאר כזה.

סוגיית החזרת גופות מחבלים נדונה בדרג הגבוה ביותר בצבא. כל נושא הנוגע לכך נדון בדחילו ורחימו כמו הריסת בית של מחבל ר"ל, ויותר כמובן, כיוון שקשור במשפט, בבג"צ, ביחסי החוץ, בתקדימים, בחוסר סימטריה משווע לגופות חיילינו, בקשר עם הרשות והחמאס.
תמורת גופותיהם של רגב וגולדווסר החזירה ישראל את סמיר קונטאר, 4מחבלים ועוד 197 גופות !
לפני מספר חודשים הנחה רוה"מ לא להחזיר גופות מחבלים לעזה או לרשות. צה"ל רטן והבהיר כמה זה מסוכן לעצבן את האויבים. והחזיר גופות. בכל זאת. סתם, למה מי זה ראש הממשלה.
ואז משפחת גולדין נגשה לבג"צ והובהר שוב שאסור להחזיר גופות מחבלים, המדינה התחייבה. והנה אתמול, אופס, הצבא העביר גופת שני מחבלים. סתם נפלט לו.
מילא זאת. לא עברו 12 שעות ויצאה הודעה מגנה של הרמטכ"ל, שזו הייתה "טעות" של קצין זוטר.

השקר וההונאה הם כלי צבאי מבורך ביחס לאוייב, אך בעייתיים מאד ביחס לגבי מי ששולח אותך.

אז יש כאן שתי אפשרויות:
1. שאייזנקוט ואלמוז כל כך בזים לנו ולא סופרים אותנו שממש לא איכפת להם לשקר?
2. או שאייזנקוט ואלמוז רואים בנו אויבים, ולאויבים פשוט מותר ורצוי לשקר?

מזהה תהליכים (2)לפני כשבוע הופיע האלוף מוטי אלמוז ב"כנס ירושלים" של ערוץ 7. האלוף, שבמעבר לדרגת תא"ל הבין שהוא פרוגרסי…

‎Posted by Igal Canaan on‎ חמישי 22 פברואר 2018

 

 

 

 

________________________________
תזכורת קונספיל:

ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק א'

דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *