היורה בתיכון בפלורידה, איש קומנדו? עדות מורה מערערת את הגרסה הרשמית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מורה שנפגעה קל מכדור של היורה בפארקלנד: ״היורה לבש מדים, קסדה, מסיכת פנים, אפוד מגן, ירה ברובה כזה שמעולם לא ראיתי״

 

shooter

איך היורה כביכול יורד מנסיעתו באובר, שם על עצמו מדים, חובש קסדה, מרכיב את הרובה שלו, טוען אותו ומתחיל לירות לעבר מטרות תוך שתי דקות?

 

סטייסי ליפל, מורה בבית הספר התיכון ״מארג'ורי סטונמן דאגלס״, נפצעה קל מכדור של היורה בזמן שסגרה את דלת כיתתה, לאחר שהכניסה מספר תלמידים למה שנראה באותו רגע כמקום מבטחים. אך שום דבר לא יכול היה להכין את המורה למה שהיא עמדה לראות.
״לפתע ראיתי את היורה מולי במרחק של כשבע מטר עומד בקצה המסדרון ויורה, רק צרור אחד, ואני מסתכלת עליו וחושבת למה המשטרה פה, זה מוזר כי הוא במדים, קסדה, מסכת פנים, אפוד מגן, יורה ברובה הזה שמעולם לא ראיתי קודם״, סיפרה ליפל ל״גוד מורנינג אמריקה״ ביום רביעי שעבר.

המורה האמיצה סיפרה שהיא אמרה לעמיתה המורה סקוט בייגל, בן 35, לחזור לחדר שלו בדיוק לפני שהיורה ירה מספר צרורות לתוך חדרו והרג אותו ותלמידים אחרים.

ליפל אמרה שהיורה ירה ארבע עד חמש צרורות לתוך הכיתה שלה אשר ניפצו את חלון דלת הכיתה לפני שהמשיך במסע הירי השטני שלו במסדרון.

"It's hard to live with, because I loved them so much." Hero teacher, grazed by a bullet at last week's Florida school shooting speaks out on the colleagues and students she lost: yhoo.it/2FjfE3D

‎Posted by Good Morning America on‎ יום רביעי 21 פברואר 2018

״אף פעם לא ידעתי מתי הוא עזב כי כולנו חשבנו שהוא עדיין כאן״, אמרה.

שניים מתלמידיה של ליפל נפצעו אנושות בפיגוע.

המשטרה מחזיקה בגרסה שהחשוד ניקולס קרוז הגיע באמצעות הסעה של אובר בשעה  2:19 בצהרים והחל את ההתקפה שלו תוך דקה. אם זה נכון, זה אומר שקרוז היה צריך להלביש את עצמו במדים, לחבוש קסדה, אפוד וכו׳, תוך כדי הרכבת רובה מסוג ״AR-15״, שנארז כביכול בתוך קיטבג, יחד עם מספר מחסניות מלאות.

 

בתצהיר שהוגש על ידי השריף במחוז בראוארד נאמר: ״קרוז הצהיר שהוא היורה שנכנס למתחם בית הספר כשהוא חמוש ב-AR-15 והתחיל לירות על תלמידים שראה במסדרונות ובשטח בית הספר. קרוז אמר שהוא הביא עוד מחסניות מלאות לביה״ס והשאיר אותם מוסתרים בתרמיל עד שהגיע למתחם כדי להתחיל בהתקפה שלו״.

דיווח חדשות של NBC נותן את ציר הזמן הרשמי של האירועים:

 

בתוך פחות משתי דקות מרגע שירד מהמכונית, החל קרוז לירות לתוך ארבע כיתות בבניין 12, וחזר לשתיים מהן כדי לירות שוב, אמר ישראל.

קרוז עלה אז לקומה השנייה, שם ירה באחד מקורבנותיו, לפני שהמשיך לקומה השלישית, שם הוא זרק את הרובה ואת התרמיל שלו, אמר ישראל.

אז הוא ירד בריצה במדרגות והחוצה, שם הוא התמזג עם מאות סטודנטים מבועתים – רבים מהם בני כיתתו לשעבר – וחמק משוטרים כשעזב את הקמפוס, אמר ישראל.

בכאוס שהותיר אחריו בבית הספר, עשה קרוז את דרכו לחנות וולמארט, קנה משקה במסעדת סאבוויי ועזב שוב, אמר ישראל.

 

תרחיש כזה נראה לא רק בלתי סביר לחלוטין אלא כמעט בלתי אפשרי. שלא לדבר על העובדה שהתובעים כבר הציעו לקרוז עסקה שתציל את חייו בתמורה להודעה באשמה. אם ממצלמות בית הספר, קטעי וידאו, וראיות אחרות יעלה כי קרוז היה, למעשה, היורה, למה היה צורך שקרוז יודה באשמה? האין זה אמור להיות קייס סגור?

מה בדיוק קורה כאן?

למקור באנגלית


תזכורת:

הטבח בבי״ס בפלורידה: ה-FBI קיבל התרעה על כוונות היורה כבר בספטמבר

פרוייקט MK-ULTRA

הטבח בבי״ס בפלורידה: ה-FBI קיבל התרעה על כוונות היורה כבר בספטמבר

הטבח בבי״ס בפלורידה: ה-FBI קיבל התרעה על כוונות היורה כבר בספטמבר

hayore-meflorida-trufot-psichiatriot

הטבח בבי״ס בפלורידה: החשוד זוהה וחבר ׳קבוצות ההתנגדות׳ ברשתות החברתיות

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *