הירי בפלורידה: הקריאה ה׳נרגשת׳ של אובמה וה׳פאשלות׳ של ה-FBI

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

  • אובמה יצא בקריאה ׳נרגשת׳ לשנות את חוקי אחזקת הנשק שבידי האזרחים.

 

  • דפוס חשוד החוזר על עצמו ברצף ה׳כישלונות׳ של האף-בי-איי

 

נתחיל במובן מאליו והוא ההבנה שקיימים נסיונות הפחדה של הסדר העולמי במטרה לפרק את האזרחים מנשקם. הנושא  מוכר לנו ומחייב אותנו להתייחס בחשדנות לכל פיסת אינפורמציה: בין אם מדובר בהזדהות וקשרים עם ״תנועות ההתנגדות״ (רזיסטאנס) או עם האלט-רייט (לפי דיווחים של הליגה נגד השמצה שבינתיים הוכחשו), המטרה לפרק את הנשק מהאזרחים היא זו הקוטפת את הפירות.

והנה מצד אחד, ברק חוסיין אובמה, האזרח ה״מודאג״, דורש לשנות את חוק אחזקת נשק בידי אזרחים ומצד שני, רצף ה׳תקלות׳ של האף-בי-איי בכל הנוגע לזיהוי/טיפול/מניעה של אותם יורים המוניים…

בעדכון קודם דיווחנו לכם שהאף בי איי קיבל התרעה על כוונת היורה בבית ספר בפלורידה חודשים רבים לפני ביצוע הטבח. מסתבר שלאותו ״פספוס״ של הסוכנות יש דפוס החוזר על עצמו.

סקירה מקרים מהדיילי קולר:

דילן רוף, אשר בשנת 2015 ירה והרג תשעה אנשים בכנסייה שחורה בצ'רלסטון, הורשה לרכוש את הנשק שלו בין השאר בגלל טעויות של סוכני האף בי איי בתהליך בדיקת הרקע שלו.

במקרה של היורה עומר מאטין, אשר נשבע אמונים לדעש לפני שהרג 49 אנשים במועדון באורלנדו, האף-בי-איי חקר את מאטין פעמיים לפני הטבח.

האף-בי-איי ידע כי היורה של פורט הוד, רב אלוף נידאל חסן, היה בקשר עם טרוריסט מאל-קאעידה, אנואר אל-עוליקי, אך סירב לחקור אותו. בדיקה של הקונגרס גילתה שהאף-בי-איי לא הצליח להזהיר את הצבא על חסן, וכי ניתן היה למנוע את הירי. חסן הרג 13 בני אדם ופצע עשרות אחרים בירי 2009.

האף-בי-איי החמיץ גם הזדמנויות לעצור את צארנייב טאמרלנג, אחד האחים מאחורי הפיצוצים בבוסטון ב- 2013. רוסיה הזהירה את ארצות הברית כי צארנייב ניהל קשרים עם טרוריסטים איסלאמיים. הסוכן שראיין את צארנייב סגר את החקירה ״מאחר שלא מצא שום קשר לטרור״.

עוד יורה המוני בבית ספר שהיה תחת המכ״ם של האף-בי-איי הרג שני סטודנטים בבית ספר תיכון בניו מקסיקו רק לפני חודשיים. למרות שההרג אינו עומד בהגדרת ירי המוני, היורה היה ידוע לאף-בי-איי. הסוכנות חקרה את היורה, ויליאם אטצ'יסון בן ה -21, ב -2016 לאחר שכתב באינטרנט על כוונתו לבצע ירי המוני.

 

 

 

 

 

________________
קריאה רלוונטית:

אנטיפה נאצים: אירוע דגל כוזב של הסדר העולמי החדש בוירג'יניה

אנטיפה נאצים: אירוע דגל כוזב של הסדר העולמי החדש בוירג'יניה

הטבח בבי״ס בפלורידה: החשוד זוהה וחבר ׳קבוצות ההתנגדות׳ ברשתות החברתיות

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *