ארגון ׳זזים׳ – מוחים ברוטשילד, מוחים נגד הכיבוש, בעד שחרור תמימי ומכנים את חיילי צה״ל ׳חמושים׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

ארגון ׳זזים׳ – פעיליו בהפגנות רוטשילד, בהפגנות נגד הכיבוש, בעד שחרור הנערה המכה חיילים תמימי ומכנים את חיילי צה"ל ׳חמושים׳

משה איפרגן

‏ארגון "זזים" (קהילת קמפיינים), מביא את פעיליו להפגנות רוטשילד. גם נגד הכיבוש.
‏קוראים לשחרר את תמימי שהיכתה חיילים.
‏הארגון קם ב 2015, כמעט 700 אלף ש"ח תרומה של הקרן החדשה לישראל (נדמה לי תרומה יחידה).
‏ב 2016, 447 אלף מהקרן החדשה לישראל, רוב התרומות (צילומסך בתגובות).
‏*סתם שתדעו*

‏תרומות של "זזים" –

‏שימו לב, חיילי צה"ל הם "חמושים", כינוי מעניין

תזכורת:

משה איפרגן:

1999 עמותות ברק, דומה לפ"ת?

פעולה מחוץ למסגרת המותרת. קבוצה קטנה שיודעת לעשות רעש גדול במטרה לייצר אווירה. אני לא אומר שיש כאן עמותות, כסף ואלימות כמו אז, אבל השיטה היא אותה שיטה. קבוצה קטנה שבשת"פ עם התקשורת מייצרת אווירה של 'חייבים להציל את המדינה'.

אין אלימות, אבל יש לחץ על מערכת אכיפת החוק ומשחק בתחום האפור (לא מבקשים רישיון להפגנה, התגרות בשוטרים).

תזכורת: ב 1999 המצב היה מעולה ביטחונית וכלכלית, ואז ברק הגיע והחריב הכל בשנה וחצי.
האם יש משהו שמחליף את זה?

שימו לב לתפקיד שמשחקים מובילי המחאה החברתית, ארגון "זזים" נתמך הקרן.
תחשבו למה הביאו את דפני ליף, ואחרי שהיא שיחקה לא נכון חינכו אותה.

1999 עמותות ברק, דומה לפ"ת?פעולה מחוץ למסגרת המותרת. קבוצה קטנה שיודעת לעשות רעש גדול במטרה לייצר אווירה. אני לא אומר ש…

‎Posted by ‎משה איפרגן‎ on‎ שבת 19 אוגוסט 2017

 

_______________

תזכרורת רלוונטית:

דפני ליף במהלך ההפגנה מול בית היועמ"ש בפתח תקוה הדהימה את הקהל כשתקפה דווקא את מארגן ההפגנה אלדד יניב: "היה חלק מהשיטה הזו במשך הרבה שנים"

 

דפני ליף לקחה את המיקרופון ומספרת שהשמאל ומפלגת העבודה(מפא"י) מושחתים – בהפגנה בפתח תקווה 12.8.2017.מה עם הפשעים של מפא"י? צפו.במהלך ההפגנה מול בית היועמ"ש בפתח תקוה הדהימה הפעילה החברתית את הקהל כשתקפה דווקא את מארגן ההפגנה אלדד יניב: "היה חלק מהשיטה הזו במשך הרבה שנים"במהלך הפגנת השמאל מול בית היועמ"ש בפתח תקוה אירע מחזה נדיר: באופן מפתיע, בין כל הקריאות נגד הממשלה, עלתה לבמה הפעילה החברתית דפני ליף ותקפה דווקא את מארגן ההפגנה, אלדד יניב. "גם אתה היית חלק מהשיטה", הטיחה בו."אני לא באתי לפה כדי לקרוא להפלת נתניהו", הפתיעה ליף מיד כשקיבלה את המיקרופון, והוסיפה: "גם לא באתי לכאן כדי להכתיר מנהיגות חדשה ממפלגת העבודה. באתי לדבר על עוולות שנעשו פה מקום המדינה".בשלב זה הרימה ליף את קולה וזעקה: "מה עם פרשת חטיפת ילדי תימן? מה עם שלטון מפא"י? נדמה לי שהשתיקה יפה גם למפלגת העבודה. השתיקה יפה גם להם. אז תדעו שלבמה הזו אין ערך אם אנחנו דואגים לאחד וסותמים לאחר".ואז הדהימה ליף והטיחה במארגן ההפגנות אלדד יניב: "אני לא אעמוד על אותה במה יחד עם אלדד יניב. אלדד, אתה הייתה חלק מהשיטה הזו שנים גם אם לא נעים להגיד את זה. אני רוצה שאתם, הקהל, תהיו הדוברים בהפגנה הזו. ולא אנשים שהיו חלק מהשיטה".ליף סיימה את דבריה וירדה מהבמה לקול שריקות בוז מצד חלקים בקהל שלא אהבו את תוכן הנאום.אלדד יניב מסר בתגובה: "דפני ליף הייתה ונותרה הגיבורה הישראלית שלי שהדליקה עם צעירים אמיצים כמו סתיו שפיר ואיציק שמולי אור גדול שלא נכבה ורק מחפש דרך לסלק עוד חושך".

‎Posted by ‎הלוחש לשמאלנים‎ on‎ שבת 12 אוגוסט 2017

_____________
קריאה רלוונטית:

פרשת עמותות בר-קאק: שמואל לוי, האיש שיודע ***הכל*** על ברק, בוז'י הרצוג ואלדד יניב

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *