המצע של מפלגת צה"ל – צבא הקאקס לישראל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יגאל כנען:

 

מפלגת צה"ל – נקודות למצע

צה"ל אוהב לאחרונה להשתתף בפורומים אזרחיים. לא צריך להלחם. יש דוקטורים, עיתונאים וקרואסונים ובגדי א'. אפשר להתנסח בהתאם לקו שמנחה הקרן לישראל חדשה, לבדל עצמו מהדרג המדיני ולזכות במחמאות.

רציתי לעשות פולו-אפ להצהרות של יאיר גולן וקפץ כנס לזכרו של רא"ל אמנון ליפקין-שחק, שבו דיבר רמטכ"ל, גדי אזנקוט, ומעשה שטן, נגע באותו עניין.
ראשית לנושא של יאיר גולן (קישור בתגובה ראשונה).
הפתיע אותי מאד שאנשי הכנס, גוורדיה מכובדת וקשישה של לשעברים ואנשי אקדמיה, לא קפצו למשמע הצהרותיו של גולן, או אפילו, למצער, זרקו הערה. אולי מאז אוסלו קהו פעמוני האזהרה, אולי האווירה ה"מכובדת" של ה"אולד בויז" לא מאפשרת "להרוס מסיבה".
מהצד ההפוך, כולכם (טוב, רק לפי התגובות) , הבנתם בדיוק, אבל בדיוק, על מה דיברתי. בצורה הקשה.

שתי נקודות נוספות הבהיר גולן, שזכו להד מסויים בתקשורת, וגם הן באותו כיוון. 1. צה"ל לא יפעל לבד נגד איראן. 2. צה"ל מתייחס להסכם הגרעין של אובמה כעובדה קיימת.
הנקודה הראשונה תבוסתנית, ומשדרת חולשה כלפי פנים וכלפי חוץ. גם אם אתה חושב כך, אסור לך "להבהיר" זאת. שנית, יש בכך התרסה כנגד הדרג המדיני, נתניהו ועוד, שחושבים אחרת.
גם הנקודה השניה תבוסתנית, וחצופה עד לא תיאמן: טראמפ רצה "לקרוע לגזרים" ripup את ההסכם או למצער להתכחש disavow . נתניהו ביקש לבטל או לתקן את ההסכם. וצה"ל מבקש למשוך את השטיח מתחת לשניהם כאשר מצהיר כי לוקח את ההסכם כנתון..
צמרת צה"ל תמשיך להסתבך בעמדה התבוסתנית ביחס ליהודה ושומרון. אם קודם העמדה היתה מבוססת ומוגנת בשתי קדנציות של אובמה, במפלגת קדימה האופורטוניסטית של לבני/אולמרט, ואפילו בנתניהו שנאלץ להתכופף בנאום בר אילן – הרי שבחירתו של טראמפ חוללה תנועה טקטונית של היבשות. אמריקה בימין, אירופה זזה ימינה, נתניהו זוקף את גוו, וצה"ל, בצורה מגוחכת (אחד מ 15 הצבאות החזקים בעולם ) נותר לבדו להוביל את מדיניות ילד הכאפות של השכונה. האובמיסט האחרון.
אם מישהו חושב שעניינו של יאיר גולן מקרי, ומשייך אותו לאופי של טיפש וקופץ בראש, בא נאומו של אזנקוט והבהיר שצמרת צה"ל מאחוריו:
כאן הדגש היה על עזה:
אחרי תשלום מס שפתיים (לסקנדל של הצהרת אהוד ברק) לכך שאף קצין בצה"ל לא ייסרב פקודה לדרג המדיני, בא נאום, שכולו סרבנות אפורה.
מספר נקודות מהנאום:

1. צה"ל פועל חזק מאד מאחורי הקלעים כדי למנוע סכסוך אלים.
2. גם בנאום וגם בהודעות דובר צהל נכר כי בכל מקרה של ירי צה"ל דואג להבדיל בין החמאס "האחראי" ל"ארגונים סוררים".
3. צה"ל מודאג מאחוזי האבטלה בעזה.
4. צה"ל מודאג מהתדרדרות ל"אסון הומניטרי" בעזה.
5. יש לצה"ל אינטרס שעזה לא תקרוס.
6. הקריאות להגיב בכוח – "לא אחראיות". (הרי מה לצבא ולכוח ).

צה"ל המציא הגיון חדש. זה מסוכן להתעסק עם הרעים. גם צריך להרתיע את הדרג המדיני מלהתעסק אותם. את הרעים צריך לפנק. ואם יהיה להם טוב, לא ישנאו אותנו.
אני זוכר היטב את שטיפת המוח הסמולנית שלפני הבריחה מעזה, אשר צה"ל שיתף איתה פעולה בשמחה: "מה אנחנו צריכים אותם, להעיף אותם, שירקבו, אנחנו פה והם שם, ואם צריך – נכנס בהם בכל הכח…".
ועכשיו מדינת ישראל תלויה בצה"ל, באגרוף הברזל שלה, אלו האמורים להיות הסוסים האבירים, מייצרי ההרתעה, אליו היא מקצה את מיטב בניה וכספה. ומקבלת בתמורה קיש. פשטידה. מפלגת שמאל מתונה, שבאה למנוע ממדינת היהודים להגיב ביד תקיפה, והכל כמצוות הפקידות, הקרנות והמדינות הפרוגרסיביות.

מפלגת צה"ל – נקודות למצעצה"ל אוהב לאחרונה להשתתף בפורומים אזרחיים. לא צריך להלחם. יש דוקטורים, עיתונאים וקרואסונים ובג…

‎Posted by Igal Canaan on‎ יום שלישי 2 ינואר 2018

_______________
קריאה רלוונטית:

דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

נלחמות בצה״ל: ׳שירות נשים בשילוב עם גברים מאפשר חתירה תחת המשטר הצבאי׳

ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק א'

דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *