על הקשר בין יאיר לפיד, מכון ברוקינגס, הממומן ע"י קטאר, הקרן החדשה לישראל, והפלת נתניהו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

רויטל מאש:

על הקשר בין יאיר לפיד, ארגון אמריקני חזק ומשפיע הממומן ע"י קטאר, הקרן החדשה לישראל, והפלת נתניהו 

אם אני עיתונאי מהימין, הייתי חוקר את הקשר בין יאיר לפיד למכון ברוקינגס.
יאיר לפיד מרבה לטוס לארה"ב ולהיפגש עם בכירים בארגון ועל חשבונם כשהמטרה לכאורה, ניתוב הממון הרב המוזרם דרכם, בין אם ישירות ובין אם בעקיפין, להחלפת השלטון של הימין ממועמד של מפלגת העבודה למועמד של יש-עתיד (1), קרי אל קאודיליו' .

הייתי בודק גם איזה קשרים הוא תווה עם מרטין אינדיק, סגן הנשיא של מכון ברוקינג, שהוא גם …שימו לב יושב ראש המועצה הבינלאומית של הקרן החדשה לישראל.

חשוב לזכור שמרטין אינדיק קיבל באופן אישי במהלך 2014 תרומה למכון 'ברוקינגס' מקטאר, מדינת החסות שמממנת את הטרור בסוריה בעיראק ואצלנו – החמאס, על סך 14.8 מיליון דולר.

http://www.jpost.com/Israel-News/Politics-And-Diplomacy/Analysis-Lapid-using-US-trip-to-build-future-PM-credentials-405928

איילת שקדיעקב ליצמןדוד אמסלם David AmsalemUnofficial: Netanyahu Bibi – ביבי נתניהוAmir Ohana – אמיר אוחנה=== על ה…

‎Posted by Ester White on‎ ראשון 31 דצמבר 2017

 

מדובר בארגון מסוכן עד מאוד שהשיתוף פעולה שלו עם קאטר בזמנים אלו ואחרים עזר לקדם שואה נוספת ליהודים (כשלוקחים גם בחשבון כיצד קאטר מתרחקת משאר העולם הסוני שמתחיל לעבור תהליכי רפורמות ליברליות, ומתקרבת למשטר האייתולות החולני של האיראנים). בזמנו בכיר בארגון ברוקינגס בזמן ההפיכה במצריים ב2011 נתן לגיטמציה באוזני הממשל האמריקאי לאחים המוסלמים להשתלב בשלטון, למזלנו האסון הגדול של ממשלת אחים מוסלמים במצריים נגדע, אך הסכנה היית ממשית כאשר כוחות ימיים איראנים החלו לעבור אל מצריים באותה תקופה.

מתוך פורום קופר האגדי שהפעלנו עד שהוא הופל על ידי גורמים אלומים:
———————————————————————————–

ברוס ריידל מהסי איי איי (ראש הדסק לענייני מצריים כאשר מובארק עלה לשלטון) טוען שהאחים המוסלמים צריכים להיות חלק מהייצור של ממשלה חדשה במצריים (ניו יורק טיימס 2.4.11):

ציטוט:
Bruce Riedel, a veteran observer of the Muslim world at the Brookings Institution, said the United States had no choice but to accept the group’s role“If we really want democracy in Egypt, the Muslim Brotherhood is going to be a big part of the picture,” said Mr. Riedel, who was the Egypt desk officer at the Central Intelligence Agency when Mr. Mubarak came to power in 1981. “Rather than demonizing them, we ought to start engaging them now.”

אתם יכולים להיות בטוחים שאת העצה שלו יקחו ברצינות, ריידל חבר בCFR:

תמונה

http://www.cfr.org/experts/world/bruce-o-riedel/b4962

ציטוט:
Expertise:
Counter-terrorism; Arab-Israeli issues; Persian Gulf security; India and Pakistan
Experience:
Past Positions
Special Advisor, NATO, Brussels, Belgium (2003-2006);

https://conspil.com//2014/11/הביון-האמריקאי-מקדם-את-הפתרון-הסופי-במ/

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. אשר דעדוש 2017-12-31

    לא מאמין שיאיר לפיד מוכן להשתמש בכסף של נותני חסות לטרור לטובת זכייה ברשות הממשלה