אדרנוכרום- סם החיים של האליטות הפדופיליות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

למה לפדופילי העל יש תאווה גדולה כל כך להתעלל בילדים? כיצד זה מתקשר לפולחן השטן?

"אדרנוכרום" (Adrenochrome) הוא חומר אורגני המופק בבלוטת יותרת הכליה, כתוצאה מחמצון של ההורמון אדרנלין. אדרנוכרום הוא תוצר לוואי של מצבי לחץ ומועקה נפשית קיצוניים.

לחומר זה יש השפעה פסיכדלית-אופורית בעת צריכתו. מהחשיפות של התנהלות הכתות הפדופיליות, אנו יודעים כי ההתעללות בילדים מערבת לא רק מין, אלא גם התעללות פיזית בדרכים אחרות, אשר מגיעות לשיאן ברציחתם של הילדים ואכילתם. השיא הזה, הוא מפני שאכילת רקמות גוף של אדם שעבר התעללות לפני מותו, מכילה כמויות גבוהות של אדרנוכרום, שלו כאמור- השפעה של סם פסיכדלי על התודעה.

יתרה מזאת, יש לאליטות תפיסה (בין אם היא מעוגנת במציאות או לא), כי צריכתו של החומר נוגדת את אפקט ההזדקנות. כלומר, הם צורכים דם ילדים מתוך תפיסה שזה יועיל לחיוניות וכוח החיות שלהם עצמם. מעין גרסא מציאותית של עלילות הדם שהומצאו על היהודים בימי הביניים.

אתמול פרסם השחקן טום סייזמור סרטון בחשבון הטוויטר שלו, בשם Adrenochrome 2018, וכך זה נראה:

אותו שחקן הואשם לפני קצת למעלה מחודש באונס של ילדה בת 11. ב-2003 הורשע בתקיפה של היידי פליס, מי שכיום מכונה "המדאם של הוליווד" ( =סוחרת בבני אדם, וברור לכם שלא מדובר פה רק בבגירים).

היידי פליס

האם אדרנוכרום הוא ה- "walnut sauce" שמתואר בשפת הקודים מהמיילים של פודסטה?

ואם חשבתם שזו הפעם הראשונה שהוליווד מנפנפת לנו בסטיות שלה מול הפרצוף, צפו במקבץ ה"רמזים" שהם שתלו לנו בסרטים לאורך עשרות שנים:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. מזדיין 2019-07-17

    ההתעללות ביצורים תמימים היא עניין שטניסטי – עלבון לאלוהים, ההיי הוא תמריץ לוואי

  2. הלינק לסרטן בסוף לא זמין.יש אותו בפלטפורמה אחרת?