הפליפינית שהאף בי איי לא מצליחים לפצח במקרה הירי היא המפתח

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כמה נקודות שנאספו על הפיגוע, ומה כנראה המפתח שיוצר קרע במרחב הזמן של החקירה המתבצעת ברגעים אלו ממש.

האף בי איי תחקר קרובת משפחה ישירה (יכול להיות גם אח\ות) של אשת הרוצח סטיבן פאדוק, היא תארה שהוא גרם להרגיש "שלא בנוח", ושהוא "לא יציב". כמו כן ידוע לרשויות על כסף רב שנשלח בין עשרות אם לא מאות אלפי דולרים לחו"ל, חושדים שלפיליפינים, אך שימו לב, הרשויות מוסרות דיווחים סותרים על הימצאותה של אישתו, מרילו דנלי, ביפן או הפיליפינים, יתכן וזה מהלך מחושב בחקירה, ויתכן כי זה משהו אף חמור מאוד, וזה שאישה פיליפינית מבוגרת מצליחה להערים על כל הרשויות וסוכנויות המעצמה הגדולה בעולם…( או שכל זה בכלל הסחה).  כרגע טוענים שלא נמצא קשר להתקשרות כלשהי בין פאדוק לארגוני טרור כלשהם, אך האמצעים האלקטרונים שלו רק עכשיו נלקחו לבדיקה ונמצאים תחת חקירה. נראה מה יתברר.

כמו כן ידוע לרשויות שפאדוק היה בפיליפינים בשנים האחרונות ונאמר מהרשויות באוסטרליה שדנלי אשתו משם. האף בי איי רוצה לתחקר את מרילו מכשתחזור לארה"ב. בפיליפינים יש פעילות של דעא"ש בנתיים שלקח אחריות על הפיגוע וטען כי פאדוק התאסלם לאחרונה, וזה מגיע לאחר שהארגון שלח איומים מפורשים עם כוונות לפגע, בין היתר במפורש בלאס ווגאס.

הבית הלבן דוחה את לקיחת האחריות של דאעש במרחץ הדמים בווגאס? תוך כמה דקות הוא כבר יודע? כמה מוזר. דאעש פרסם ש-נ-י סרטוני …

‎Posted by ‎Gplanet fans page מועדון קוראי ג'יפלאנט‎ on‎ יום שני 2 אוקטובר 2017

הAP (אסוסייטד פרס) טוען שדעא"ש לא ידועים כארגון אשר יקח אחריות על אירוע שהם לא קשורים אליו אפילו באופן רופף.

ISIS Claims Responsibility For Mass Shooting/Suspect Converted Months Before!

 

INFOWARS אשר מצד אחד תמיד תמיד מוטלים בספק, אך מצד שני לפעמים מתבררים כנכונים, טוענים שמקור ביחידה שפרצה לחדר של הרוצח מסר להם כי נמצאו חומרים של דעא"ש ואנטיפה. אך שוב צריך לחכות עם זה.

מיינד קונטרול?- סוכני ה-FBI מצאו ״ספרות״ על אנטיפה ודאע״ש בבית היורה מלאס-וגאס 

כל מי שמדווח מהחקירה חוזר על דבר אחד ברור, וזה שהירי הזה היה מבצע מתוכנן.

 

The Las Vegas shooter sent tens of thousands of dollars “overseas,” federal law enforcement officials told Fox News Tuesday.

 

הרשויות עכשיו מתגלה בודקות את האפשרות שפאדוק עבר תהליך "ראדיקליזציה", והם מנסים לאבחן את המקור, שימו לב מה אומר השריף של מחוז קלארק, ג'ו לומברדו:

BREAKING: Sheriff Says Las Vegas Shooter Could Have Been “Radicalized”

 

הפסיכיאטר ד"ר מייקל וולנר טוען שטווח מחושב כזה מתבצע משתי סיבות, אחת הצהרתית פוליטית, השנייה האדרה עצמית, אך מוטיב ההאדרה חל על אנשים צעירים ולא מתאים לאדם מבוגר בן 64 כמו פאדוק, לכן מתייחס ד"ר וולנר להקשר של הטווח, הקונצרט קאנטרי שקהל היעד שלו מאוד ברור, ופול ג'וזף וואטסון מוסיף ומדגיש שמדובר בקהל מאוד לבן, מה שמגחיך את ההצהרות הראשוניות של כתבלבי פח כי יש ייתכנות שזה מעשה של White supremacy, אך מה הסבירות שמישהו כזה ירצה לפגוע באנשים שהם ברובם קהל יעד של פסטיבל מוזיקת קאנטרי, לבנים ולרוב שמרנים וכנראה מצביעי טראמפ.   הפסיכיאטר מרחיב על הסיטואציה שבפסטיבל זמן קצר לפני שהתחולל הירי, שרו הבאים למקום את "God Bless America", ויש לזה חשיבות מאוד חזקה אם לוקחים בחשבון גם את קהל היעד כשמדובר במניע לירי הנעוץ בהצהרה פוליטית.

 

 

ו-הסדר העולמי החדש מיד מתחיל לנצל את האירוע למטרותיו, בעיקר המלחמה הטוטאלית נגד הסעיף ה2 בחוקה, הזכות לאחזקת נשק:

House Speaker Paul Ryan (R-Wisc) sides with Hillary, announces he was shelving legislation to deregulate suppressors.

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *