למה רצחו את קנדי: האחוות הסודיות מאחורי רצח קנדי

למה רצחו את קנדי: האחוות הסודיות מאחורי רצח קנדי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

להלן נביא קטע ממגזין ה-NEW AGE של הנוסח הסקוטי של הבונים החופשיים, אספנו לא מעט והחלטנו להציג אחד מהם שמייצג יפה ומראה את החשש הרב ששרר(עוד לפני רצח קנדי) בבנייה החופשית בדרגות הגבוההות שמא הכנסייה הקתולית תנסה להשתלט או להתערב בענייניה של ארה"ב וכמו כן מהסכנה הטמונה בכך שאנשים בתפקידים בכירים בממסד יהיו קתולים:

אז, מה לדעתכם קורה כשקמה משפחה מסויימת בארה"ב, או אפילו שושלת, במקרה קתולית, המתחילה לרכוש יותר ויותר תפקידים בעלי השפעה בממסד האמריקאי עד כדי שאחד מהם נהיה נשיא? הנשיא ג'ון פ. קנדי. ידוע לנו כבר שהיה לו פחד ברור וגלוי מאחוות סודיות, להלן הקלטה מתורגמת לעברית על חלק שלם בנאום של קנדי אשר כוון והתמקד בנושא זה בלבד. נאמר כי ההקשר של דבריו הוא החשש מפעילות חשאית של קומוניסטים בארה"ב, אך ידוע על המעורבות שלהם עם אחוות סודיות משפיעות יותר בארה"ב (כפי שמעיד מורו של ביל קלינטון קארול קוויגלי על אחוות השולחן העגול של אלפרד מילנר), וכמו כן השפה והמילים בהם בוחר להשתמש קנדי אינן מותירות הרבה מקום לספק בהתחשב במלחמה בין האחוות הקתוליות למאסונים באמריקה, תכף נרחיב על כך.

 

 

 

ג’ון קנדי: “עצם המלה ‘סודיות’ מנוגדת לעקרונות של חברה חופשית ופתוחה. ואנחנו כעם מתנגדים באופן מורש והיסטורי לאחוות סודיות, הסכמים סודיים, והתנהלויות סודיות…”

ה-CIA מתוך ויקיפדיה:

” ‘קבוצת המודיעין המרכזית’ נוסדה על ידי הנשיא הארי טרומן בינואר 1946, בעקבות פירוק המשרד לשירותים אסטרטגיים (OSS) שפעל במהלך מלחמת העולם השנייה. ב־18 בספטמבר 1947 נכנס לתוקף חוק הביטחון הלאומי, שייסד את סוכנות הביון המרכזית ואת המועצה לביטחון לאומי. בשנת 1949 נחקק חוק סוכנות הביון המרכזית, שהרחיב את סמכויות הסוכנות בצורה משמעותית.”

הארי טרומן (נשיא ארה”ב באותה תקופה) שייסד את הארגון לאחר מלמה”ע ה-2, היה בונה חופשי (הוא מופיע ברשימת הבונים החופשיים המפורסמים שפרסמנו, והוא שריינר).

טרומן בלבוש המסורתי של השריינרים (מיועד לדרגות ה32 דאז):

הנשיא משתעשע עם חבריו:

מי שעוקב אחרי אתר זה כבר יודע שבתחילת דרכו של הארגון היה שימוש רב במדענים ומחקרים נאצים שהופסקו לאחר המלחמה בגרמניה, והועברו לארה”ב תחת פיקוחו של אלן דאלס והנאצי הידוע ריינהרד גלהן. במהלך שירותו כיושב ראש הסוכנות פוטר אלן דאלס בידי הנשיא דאז, ג’ון קנדי, בעקבות (ע”פ מקורות רשמיים) חילוקי דעות בין השאר על המדיניות שצריך לנקוט כלפי קובה והשערוריה של “מפרץ החזירים“. אלן דאלס ישב בועדת החקירה של רצח קנדי, “ועדת וורן”, אשר הסיקה את המסקנה שהוא נרצח בידי “מתנקש בודד”. בראש הועדה ישב ארל וורן, שעל שמו הוועדה, וגם הוא היה בונה חופשי ויושב ראש בית המשפט העליון בארה”ב (ראש השופטים במדינה), למרות שלא היה שופט בעצמו.

ארל וורן:

 אם נעלה קצת יותר למעלה במבנה הפרמידה של אותה תקופה נגיע למי שהקים את הוועדה לאחר ההתנקשות, הנשיא לינדון בי. ג’ונסון. ג’ונסון כמובן נהיה לנשיא מיד לאחר מותו של קנדי (תמיד צריך לשים לב מי מרוויח ממקרים כאלו) וכמובן מי שיבדוק (Lyndon Jhonson) ימצא שגם הוא בונה חופשי.

לינדון ג'ונסון רצח קנדי

אז הנה לכם אחווה סודית שייתכן ולקנדי היה יכול להיות חשש מפעילותם הסודית, ובמקרה זאת אותה אחווה ואף ברוב המקרים הנוסח הסקוטי מכתבי העת שהצהירו במפורש על הבעיה עם בעלי תפקידים בכירים קתוליים. ולמי שכבר מסוגל לראות את הסמלים של אותן אחוות יוכל לראות משהו מעניין כאשר יסתכל טוב על המיקום בו נרצח קנדי:

ממבט על, ניתן לראות שמקום ההתנקשות היה באזור הנראה כמו סמל הפרמידה המפורסם של הבונים

dealey-plaza-annotated.png

ותמונה מזווית:

dealey_plaza.jpg

דבר זה אינו חדש למי שכבר מכיר את הסמלים המקודדים בתוך הארכיטקטורה של וושינגטון.

הארכיטקטורה של וושינגטון

 

ולמי שעדיין קצת סקפטי בעניין הסימליות של אזור הרצח, צריך לקחת בחשבון שב”דיילי פלאזה” (מקום ההתנקשות) הוקם המקדש הראשון של הבונים החופשיים בדאלאס.

ציטוט מתוך הערך של המקום בויקיפדיה:

“Dealey Plaza is historically known as the site of the first Masonic temple in Dallas (now razed), and there is a marker attesting to this fact in the plaza. “

ואכן באותו מתחם ניצב האובליסק המאסוני של אותו מקדש המסמל בבניה החופשית את המילה האבודה, האיבר היוצר של אוסיריס מהמיתולוגיה המצרית אשר נבלע על ידי שלושה דגים, או כפי שהם מנציחים זאת במיתוס של המסדר, המילה הסודית שאבדה עם מותו של חירם אביף אשר מת משלושה פגיעות מידי שלושה בריונים שפגעו בו בחזה, בגרון, ובראש, ממש כפי שקנדי שנרצח באותו מקום מאסוני, נפגע משלושה כדורים, אחד בחזה, אחד בגרון, ואחד בראש… כמה כדורים מספרים שפגעו באח רבין?

האובליסק:

האובליסק שייך למקדש המאסוני:

המחזה המאסוני בו הרב בונה חירם אביף נפגע בשלושת במקומות בהם פגעו בקנדי:

“Our Grand Master, Hiram Abiff!” exclaims the ruffian; “he is the very man I wanted to see.” [Seizing the candidate by the throat at the same time, and jerking him about with violence.] “Give me the Master Mason’s word or I’ll take your life!” The conductor replies, “I cannot give it now, but if you will wait till the Grand Lodge assembles at Jerusalem, if you are found worthy, you shall then receive it, otherwise you cannot.” The ruffian then gives the candidate a blow with the twenty-four inch gauge across the throat, on which he fled to the west gate, where he was accosted by the second ruffian, Jubelo, with more violence, and on his refusal to comply with his request, he gave him a severe blow with the square across his breast, on which he attempted to make his escape at the east gate, where he was accosted by the third ruffian, Jubelum, with still more violence, and on refusing to comply with his request, the ruffian gave him a violent blow with the common gavel on the forehead, which brought him to the floor; on which one of them exclaimed, “What shall we do? We have killed our Grand Master, Hiram Abiff!”
– William Morgan, Illustrations of Masonry

 

נאומו של קנדי אשר הצגנו בתחילת המאמר הוא אחד החושפניים ביותר לגבי פעילותם של אחוות סודיות בארה"ב. נראה כי הנאום עבור ההמונים כלפי חוץ הוטח כנגד הקנוניה הקומוניסטית לרסק את ארה"ב, אך מעניין ביותר שהוא תיאר את אותם קמוניסטים כ"אחוות סודיות". הדבר עולה בקנה אחד עם ההיסטוריה אשר מראה שהאחווה עלייה מדבר קנדי היא האחווה עלייה דיבר ג'ורג' וושינגטון בראשית דרכו, האילומינטי שדרך תמורות הפכו למהפכנים הקומוניסטים והמשיכו את מסורתם החשאית כפי שתעדנו באתר.

מלחמת החורמה של ג'ורג' וושינגטון באילומינטי

 

עוד על מסדר השריינרים וטענתם למקור באילומינטי:

המסדר הערבי העתיק של אצילי המקדש המיסטי

 

 

 

ובכן, לא רק ששושלת קנדי היית קתולית, ג'ון קנדי וכמו כן אחיו היו חברים במסדר אבירי קולומבוס של הכנסייה הקתולית.

מויקיפדיה, המקור : Kaufman, Christopher (1982). Faith and Fraternalism. Harper and Row.
ציטוט:

John F. Kennedy, the only Catholic to be elected President of the United States, was a Fourth Degree member of Bunker Hill Council No. 62 and Bishop Cheverus General Assembly. Supreme Knight Luke E. Hart visited Kennedy at the White House on Columbus Day, 1961. The president told Hart that his younger brother, Ted Kennedy, had received "his Third Degree in our Order three weeks before." Hart presented Kennedy with a poster of the American Flag with the story of how the Order got the words "under God" inserted in the Pledge of Allegiance.

 

הקטע המודגש הוא שיחה שהיית לקנדי עם אח מהמסדר שלו בו הם דיברו על מאבק דומה שהיה להם עם נוסח הבונים החופשיים הראדיקליים בנוגע לטקס הדגל במערכת החינוך. מדובר על המאבק עם הבונה החופשי הראדיקל מהכנסייה הסוציאליסטית, פרנסיס בלאמי, אשר רצה להוציא את המילים "under god" (מתחת לאלוהים) מהשבועה לדגל שהיית נהוגה אז במערכת החינוך, אך בלחץ של אנשי אחוות אבירי קולומבוס הקתולית, נשארה בגלל הסכנה ששררה אז באמת מהקומוניזם החילוני ראדיקלי שחתר בארה"ב. מזכיר מאוד את החתרנות של קרנות ראדיקליות בארץ הנלחמות מלחמת חורמה נגד אופייה היהודי של מדינת ישראל.

 

The Grand Lodge of British Columbia and Yukon Ancient Free and Accepted Masons website contains philosophy, symbolism and history textfiles, print-quality graphics, biographies, international links and local information.

 

והנה שוב הסרטון של אבירי קולומבוס המביעים את חששם מפני ה"קומוניזם".

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *