קלינטון-סחר בילדים-והתשקורת הבולשביקית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בתשקורת הבולשביקית אפילו לא מספרים שהילארי הנוכלת תחת חקירה, עשו פרצוף פוקר כאילו היא צחורה וטהורה ומוכנה להנהיג את ארה"ב. אבל שימו לב לאיזה תיק רובץ לה מעל הראש.

להלן כתבת תחקיר בנידון(עסקת הטיעון שמציעים היום להילארי הנוכלת).

אבל עזבו את זה, הסיפור הגדול בעיניי זה עם אנטוני ווינר, בעלה של העוזרת המקורבת לאחים המוסלמים של הילארי, הומה אבדין, משהו כמו 2 עשורים שהיא הלוחשת באוזן הכי משפיעה עלייה, בכל אופן בעלה של אבדין, אנטוני ווינר, נתפס שולח תמונות זימה לקטינה, מהר כל הכוחות ניסו לטאטא את הסיפור מתחת לשטיח, והצליחו, סגרו איתו עסקת טיעון אבל גם על זה כנראה לא שמעתם, השאלה היא, על מה היית העיסקה? זה מרמז שיש הרבה יותר ואפל מאחורי הקלעים בסיפור הזה.

אני יודע שכולם מתנערים מפרשת פיצהגייט, אבל בכל זאת אני אוהב לחפור דווקא במקומות האלה, הידעתם שהיועץ לביטחון לאומי הראשון שטראמפ רצה למנות דיבר על פיצהגייט מפורשות בציוץ בטוויטר? לבחור קראו מייקל פלין, ווזמן ממש קצר לאחר מכן המינוי שלו סוכל כחלק מהתיקי 1000 2000 של טראמפ, הלא הם השקר על השת"פ הרוסי לקמפיין של טראמפ, למה זה שקר? כי הרוסים שיתפו פעולה עם הילארי, היא מכרה להם 20% מיכולת הייצור אורניום של ארה"ב בזמן שהיית שרת החוץ, ובתמורה מחוברי הממשל הרוסי הזרימו מיליוני מיליונים לעמותה של קלינטון, והזמינו את בעלה ביל להרצאה בתמורה לעוד איזה חצי מיליון דולר עבור שעה של מילמול.

ג'ון פודסטה מנהל הקמפיין של הילארי כתב מפורשות בתכתובות שפורסמו על ידי ויקיליקס,  שעניין האורניום הוא הטיעון הכי חזק נגד הילארי בבחירות, על כן הם היו צריכים לייצר מסך עשן, ובפוליטיקה אחת הטכניקות היא לתקוף את היריב ולהאשימו בחולשות שלך, ובקיצור, הרבה הרבה אוויר חם.

 

האם ידעתם שטראמפ מאז שנכנס לתפקיד שם בעדיפות ראשונה למחוץ את כל מעגלי הסחר בבני אדם וילדים? שהוא אמר מפורשות שפשוט לא מתייחסים לזה מספיק אם בכלל?

כמות המאסרים בנושא קפצה באופן חד מאוד יחסית לכהונת אובמאה… למה התקשורת מדברת כל הזמן על רוסיה ולא על המלחמה בסחר בבני אדם וילדים?

אולי כי היא מעורבת? ולא נתפלא אם גם בארץ.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. ירון ברקוביץ 2017-08-14

    הילרי קלינטון היא מוסלמית בתוך ליבה שמשחקת משחק כפול