ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד ברק והפנקס השחור

ג'פרי אפשטיין והפנקס השחור

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד ברק הוא אחד מהגברים ששמותיהם מסומנים בפנקס השחור של המיליארדר הפדופיל ג׳פרי אפשטיין, טוען הערב האתר ״גאוקר״. הפנקס השחור עומד במרכז חקירת האף-בי-איי בפרשה, והוא כולל הן את המכרים ה״רגילים״ של אפשטיין, והן את שותפיו לטיסות המין במטוס שזכה לכינוי ״לוליטה אקספרס״.

במרכז השערוריה, העושה כותרות באנגליה ובארצות הברית מזה שבועות, עומדים מלבד אפשטיין הנסיך אנדרו ועורך הדין אלן דרשוביץ, שסימוני השמות שלהם בפנקס דלפו לעיתונות כבר בתחילת החודש.

פנקס הכתובות של אפשטיין, כפי שניתן היה לצפות ממיליארדר רודף פרסום וזוהר, כולל מאות שמות של מכרים מפורסמים. אולם בניסיונו לחמוק מתביעה, הבאטלר האישי של אפשטיין סימן 50 אנשים אשר לטענתו היו עדים או שותפים לאורגיות של אפשטיין עם קטינות, המופיעות בפנקס רק בשמותיהן הפרטיים. לטענת אתר גאוקר, אהוד ברק הוא אחד מ-50 הגברים האלה.

לפני עשרה ימים העידה אחת הנערות בתביעה אזרחית נגד אפשטיין בבית משפט בפלורידה. היא בין השאר אמרה:

I was trafficked for sexual purposes to a string of other powerful men, including a well-known prime minister.

אין בפנקס כפי שהתפרסם היום בגאוקר שם של ראש ממשלה אחר מלבד אהוד ברק. יצויין שלמרות שהאתר מפרסם את שמו של ברק לכל אורך הידיעה ובכותרותיו, צילומי המסמכים שהועלו אינם כוללים את שמו נכון לשעה הזו. (עידכון: האתר העלה עכשיו בצילום הראשי שלו, המופיע כאן בתמונה של הפוסט, את רישום הפרטים של ברק מהפנקס, תוך מחיקת מספרי טלפון ושאר פרטים אישיים, מלבד שמה של העוזרת האישית שלו).

האיש המפורסם והבכיר ביותר שהוזכר היום לראשונה בפרשה הזו הוא מכר ידוע של אהוד ברק — נשיא ארה״ב לשעבר ביל קלינטון, אשר טס עם דרשוביץ ואפשטיין כמה וכמה פעמים במטוס. שמו של קלינטון אינו מסומן בעיגול בפנקס של אפשטיין.

לכתבה של גאוקר:
Gawker – Here Is Pedophile Billionaire Jeffrey Epstein's Little Black Book

לדיווח הראשוני של הדיילי-מייל:
Daily Mail – Andrew and the under-age 'sex slave': Duke denies claim in court papers that teen was picked to sleep with him by Robert Maxwell's daughter

לכתבה על קלינטון ודרשוביץ, מוקדם יותר היום:
Gawker – Flight Logs Put Clinton, Dershowitz on Pedophile Billionaire’s Sex Jet

 


מקור הציוץ:

ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד ברק הוא אחד מהגברים ששמותיהם מסומנים בפנקס השחור של המיליארדר הפדופיל ג׳פרי אפשטיין, טוען…

Geplaatst door Dov Alfon op Vrijdag 23 januari 2015