משפחת רוקפלר ואאוגניקה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

משפחת רוקפלר האמריקאית (ממוצא גרמני) היא אחת מהמשפחות העשירות בארה”ב שעשתה את הרווח הגדול ביותר בעולם מעסקי הנפט בסוף המאה ה-19, בעיקר באמצעות החברה “סטנדרט אויל” שהייתה ידועה אז בתור מונופול והיום פועלת תחת השם “אקסון מוביל”

האחים רוקפלר

המשפחה מתעסקת בעיקר בתעשייה, בנקאות ופוליטיקה, וכל עסקי המשפחה מנוהלים בידיהם של בערך 150 אנשים בעלי קשר דם למשפחה (קצת מזכיר כיצד שליטי הנפט ומשפחות בוש ובין-לאדן מנהלות את האימפרייה הכלכלית שלהן). משפחת רוקפלר ידועה בציבור (בעזרת יחסי ציבור כמובן) כמשפחה מאוד נדיבה ופילנטרופית שהקימה את “קרן רוקפלר“, התורמת סכומים גדולים של כסף להמון מוסדות שונים ולפיתוח העולם, בעיקר לשמירה על המערכות האקולוגיות בעולם. האמת החבויה מאחורי כל זה היא שזאת משפחה המאמינה בשליטה על האוכלוסיה ואאוגניקה, ושהכספים שהיא תורמת בעצם עוזרים ליישם את תפיסת עולמם.

בערוץ ההיסטוריה, בסרט שעשו על משפחת רוקפלר, מסופר על מה שמכונה “Population Control”, השליטה באיכויותיה ובגודלה של האוכלוסיה (ראו אאוגניקה), ועל הקשר שלה לעניינים הפילנטרופיים של המשפחה:

https://www.youtube.com/watch?v=8XrGINLd_r8&feature=youtu.be

רק נזכיר שזאת לא הפעם הראשונה שבעלי כוח והשפעה המתעסקים בין היתר בעסקי הנפט נחשפים כאנשים התומכים בתורה הדרקונית הזאת.

דוויד רוקפלר

הנה ציטוט של דיוויד רוקפלר, מתוך ספר האוטוביוגרפיה שלו “memoirs“, עמוד 405:

“…כבר יותר ממאה, אידיאולוגים קיצוניים משני הקצוות של המפה הפוליטית תקפו בעקבות מקרים שהתפרסמו את משפחת רוקפלר על כך שהשפיעו באופן לא סדיר על הפוליטיקה האמריקאית ומוסדות כלכליים. חלק אף חושבים שאנחנו חלק מקבוצה סודית הפועלת נגד האינטרסים של ארצות-הברית, ומאפיינים את משפחתי ואותי באינטרנציונליזם ובקשירת קשר בחשאי אם גופים אחרים מסביב לעולם בשביל לבנות מבנה אקונומי ופוליטי יותר מאוחד – עולם אחד אם תרצו. אם זאת האשמה אז אני מודה באשמה, ואני גאה בכך.” — דוויד רוקפלר

רוקפלר מדבר פה ממש על כך שהוא ומשפחתו מקדמים את “הסדר העולמי החדש“. הדבר לא יפתיע את מי שכבר מכיר קצת רקע על המשפחה ויודע שהיא מעורבת מאוד בארגונים כמו “המועצה ליחסי חוץ“, ומנהיגי המשפחה מבקרים ב”בוהמיאן גרוב” במחנה הנקרא “סטוואווי“.

התמיכה בקבוצות בין לאומיות ובאאוגניקה מביאה אותנו ישירות לנאום הבא של דיוויד רוקפלר, שימו לב טוב טוב למה שהוא אומר, הוא לא מסתיר כלל את תפיסת העולם שלו ולא צריך לחפש בין השורות כדי לגלות מה הכוונה שלו, הוא ברור מאוד בדבריו: