המלחמה הקרה התרבותית-סיכום: או איך הCIA דרך קרנות פורד-רוקפלר יצר את השמאל הלא קומוניסטי באירופה והוביל לאיחוד האירופאי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

תודה רבה לTaco שישב ועשה את הסיכום הבא במיוחד בשבילנו כהוקרה למאמצים המתמשכים בהחזקת האתר. אתם מוזמנים לצלול לחומר, הוא כולו מגובה, ונלקח מהספר: the cultural cold war || Frances Stonor Saunders . חושבים שהחתרנות ליצירת איחוד ים תיכוני על ידי מחיקת מדינת ישראל באמצעות רשת של אליטה המגובה על ידי קרנות אמריקאיות הידועות כחזיתות של הCIA זה משהו חדש? הנה איך שהם שינו את פניי התרבות האירופאית לכזאת שרומסת את ריבונות המדינות והופכת אותם לבורג באיחוד דכאני של הסדר העולמי החדש. 

 

המלחמה הקרה התרבותית-סיכום

923110_10200744105266120_1601697831_n

תזכורת, מנכ"ל הקרן החדשה לישראל אמר מפורשות "סוקאץ' הסביר, כי "הקרן החדשה לישראל" היתה למעשה הזרוע המבצעת של קרן פורד בישראל", מדובר בקרן עם היסטוריה של שינוי תרבותי דרך שימוש בסוס טרויאני של חברה אזרחית ואליטה של "אנשי רוח" שכשמם הם, לא יותר מנפיחות. ראו כאן סיקור היסטורי כיצד הדברים נעשו, ותראו בברור איזה שינוי תרבותי מנסים לכפות על ישראל–> פוסט מודרניזם, מטריאליזם דיאלקטי, ניהליזם, ודקדנס.

df

 

(ראו קטע מודגש בגדול בהמשך).

1עמ,59 – ציטוט של אדם ווטסון –תיאורטיקן ידוע של יחב"ל, עבד עם קרן פורד בהקמת "הוועדה הבריטית לתיאוריה של יחב"ל"- מצטט "איך נוכל לשנות עמדותינו עם 'הדוד ג'ו' – הסופרת ממשיכה ומתארת את עבודתם של מדעני חברה ופסיכולוגים בריטים במלחמה ולאחריה לשנות דעות הציבור בנוגע לממשלות זרות.

2.פראנק ווייסנר סוכן OSS ןCIA מייסד תוכנית "Mocking Bird", מומחה תעמולה , מעורב בהפיכה בעיראק ופנמה, ראש המדור לתיאום המשטר-אגף לוחמה פסיכולוגי של הCIA- ,עמ' 68 –פעל ומשך כספים מתוכנית מרשל לOPC

3.עמ' 69- יום מאבק בינ"ל למאבק במלחמה ודמוקרטיה-מהתומכים והנוכחים-ג'וליאן האקסלי

4.עמ' 70 סידני הוק פילוסוף-תלמיד של דיואי, קומוניסט שהפך לסוציאל דמוקרטי- חבר בCCF- "החינוך הא-פורמאלי של אזרחי צרפת מחדש מצטייר בעבורי כמשימה הפונדמנטלית והלחוצה ביותר של מדיניותה הדמוקרטית של אמריקה בצרפת"—קריאה מעניינת מהדיווח שלו על היום מסעיף 3

5.עמ' 71. לורנס דה נופוול, סוכן OSS, כתב חוץ –ראיון טלפוני- "תוכנית מארשל הייתה מקור הכספים העיקרי עבור פעולות של הCIA.

6.עמ' 78:"הרשנו לעצמנו להיכלא ולהילכד על ידי מילותינו שלנו – הפיתיון השמאלני הוכח כרעל בעבורנו. הקומוניסטים שדדו מאיתנו את הארסנל הרטורי שלנו ולכדו אותנו בסלוגנים שלנו. חבר השמאל הלא קומוניסטי נמצא במצב מתמיד של אשמה עצמית מחרחרת מול הקומוניסט האמיתי. הקומוניסט, המבצע מניפולציה באותה הרטוריקה כנגדו, , אך נוהג בעזות, תקיפות ונחישות מצטייר לאיש השמאל הלא קומוניסטי כעצמו עם אומץ ג'יימס ברנאהם – תיאורטיקן פוליטי אמריקאי טרוצקיסט חבר בOSS שהפך עורו והפך לשמרן, ניהל את המחלקה למאבק פסיכולוגי בתוך הOPC – הניאו קונ הראשון.

7. עמ' 80ארתור קסטלר סופר, קומוניסט ופעיל קומינפורם לשעבר שהפך לשונא קומוניסטים ממקימי הCCF' סופר-האל שהכזיב, שת"פ רב עם הCIA – ציטוט על קומוניסטים לשעבר:"אקס קומוניסטים אינם רק "חסידי אמת" להוטים, הם גם מלאכים נופלים שלהם היה הטעם הרע לגלות שגן העדן אינו המקום שהוא אמור להיות , הסלידה מהם נובעת מהסלידה המובנית מ"בוגדיםעריקים". המורד עצמו בורח מאמונותיו הקודמות ומוכן להלחם בכל מי שמייצגם- הם משולים למי ש"איבד אמונתו" ומכך הפכו לאיום לאשליה ותזכורת לחלל המחניק והמאיים שקיים בעולם האידיאות"

8.גנרל ג'ון מגרודר סגן מפקד הOSS, נציג משרד החוץ בערב קונגרס התרבות בפריז- " מבצע(קונגרס התרבות) חשאי עדין שבוצע ברמות האינטלקטואליות הגבוהות ביותר..מלחמה לא קונבנציונלית במיטבה"

9.עמ' 89 ראיון קארול ברייטמן, עיתונאית וחוקרת, 1994, שותף לCCF, -הודעה איך הCIA סידר את כל ארגוני התרבות שמימן כצללים של הארגונים הקומוניסטים—אותה הטכניקה-אותה המתודולוגיה.

10. עמ' 91ארתור שליזנגר-היסטוריון, חבר OSS , יועץ של הנשיא קנדי וניקסון וכולי… מצוין שעמד בראש רדיו אירופה החופשית, היה ער למשיכת הכספים מתוכנית מרשל-שייך למועדון וותיקי הOSS, היה מעורב בחלוקת כסף לאיגודי עובדים באירופה.

11.עמ' 93 לורנס דה נופוול- ציטוט שלו המעיד שישיעהו ברלין ידע על מעורבות הCIש בCCF. ראיון טלפוני ב1997

12.עמ' 96, וויליאם קולבי, ראש CIA עתידי על שיטת הקומוניסטים: "הקומוניסטים לא עשו סוד ממה שהם הגדירו כ"נשק הארגוני": מאורגנים את המפלגה בקבוצות פקודה קריטיות, ואזל ארגן את כל שאר החזיתות – קב' הנשים, קב' התרבות, אגודי המסחר, קב' החקלאים, הקואופרטיבים – …כך כללו כמה שיותר מהאנשים במדינה וכך תחת הנהגה ואף משמעת קומוניסטית".

13. עמ' 97"האמת גם זקוקה לתעמולה" הפילוסוף קארל יאספרס

14.עמ' 99:מאת הכותבת: המטרה הייתה לנתק את השכבה האינטלקטואלית מהשמאל הקומוניסטי, לעודד את האינטליגנציה לייצר תיאוריות לאליטות של קב' הלחץ בחברה- שבתורם קובעים מדיניות. מבצע איסוף מודיעין בו השתתפו סוכני CIA, המטרה הייתה ליצור תמיכה "עצמאית" למדיניות החוץ האמריקאית בתוך אירופה. שיקודמו באמצעות אירופה מאוחדת על ידי נאט"ו- המגמה לאיחוד נתמכה רבות על ידי הCIA?

15.עמ' 107: הסופרת: הCIA פיתח מנגנון בירוקראטי לארגון אירועים לאינטלקטואלים

16.עמ' 108, סו]פרת: מתארת את הקב' המרכזית לנסקי, נובקוב, ג'וסלסון – כקבוצה שמטרתה לקדם "את הקו הפוליטי בו וושינגטון חפצה" , דרך הCIA.

17. עמ' 109 מייקל גודווין-סוכן MI6 ופעיל BBC, -שותף בCCF, פעיל IRD, סיפק קשר לCIAhttps://wikispooks.com/wiki/Michael_Goodwin. דרך מגזין- "המאה העשרים" בבריטניה.

18.עמ' 115 – תום ברדן+נובקוב- "מתקפה תרבותית" – פרויקט של הCIA 1951

19.עמ' 116-הוקמה קרן ק- פרפילד-Farefield שמימנה את הפסטיבל?

20.עמ' 123-תיאור איך העיתונים הצרפתים בעלי העמדות האנטי אמריקאיות ,בעקבות שינוי עורכים והיכרות עם הCCF הפכו עורם ותמכו בפסטיבל האמריקאי-השפעה של הCCF בעקיפין על עמדות במדינה.—

21.עמ' 125, הסופרת, קרן פיירפילד קיבלה גושפנקא לממן אירועי תרבות עבור הCCF, "קבוצה של אינדיבידואלים ללא מטרות רווח המעוניינים לשמר את תרבות העולם החופשי".

22.עמ' 132, הסופרת: FEC(הוועדה לאירופה חופשית) קילה מימון מה"מסע הצלב לחופש" שפרסם רונאלד רייגן.—מימן תוכנית של ביל קייסי-עתיד להיות ראש הCIA, IRC((תוכנית הפליטים הבין לאומי)

23.א. עמ' 134קרן קפלן- פונה איש עסקים בשם קפלן דולאס, מקים קרן על שמו- ממונה נציג CIA בתוך הקרן שמממנת פעילויות בכל העולם כולל הCCF/ב.ציטוט הכותבת מאותו העמוד:""השימוש בקרנות פילנתרופיות היה הדרך הנוחה ביותר להעביר סכומים גדולים לפרויקטים של הסוכנות בלי שמקבלי הכסף יבינו שהם חלק מפעילות ביון.. לאורך 1950 חדירת הCIש לתחום הקרנות הייתה מאסיבית. וועדה שנת 1952 סיכם כי ""כמות כוח חסרת תקדים מרוכז , באופן גובר, בקבוצה סגורה שתומכת בעצמה….ללא בדיקה של הממשל או שקיפות שהיא. שלא כמו הממשל אין זה תחת פיקוח העם, אין זה תחת פיקוח הממשל, אין זה,כמו הכנסייה, נתן למרות שקיפות מוסרית שהיא." וועדת קוקסCOX. –http://www.google.co.il/search?hl=iw&sa=X&ei=A4Z8TvDLOumv0QW-wI3yDw&ved=0CBcQvwUoAQ&q=cox+committee&spell=1&biw=1280&bih=865

 

24.עמ' 135, על פי דוח סופי של וועדת צ'ארץ'. "קרנות מבוססות כמו קרן פורד, קרן קארנגי וקרן רוקפלור מהוות את הצורה הטובה והמקובלת ביותר של כיסוי מימון…הוסיף ואמר דו"ח פנימי של הCIA ,1966, שטכניקה זאת הייתה יעילה באופן מיוחד לארגונים הפועלים במדינות דמוקרטיות, כשאנו זקוקים לכך שהן המשתתפים ומשתפי הפעולה והן המבקרים שלהם לא ידעו, וכך יהיו מקור מקורי , אותנטי ו"עצמאי" של מימון".

25.עמ' 137- וויליאם בורדן (William Burden(, נצר לשושלת וונדרבילט ואחר מהדירקטורים של מוזיאון ניו יורק – שותף בקרן פרפילד-קרן כיסוי של הCIA.

26.עמ' 138, הסופרת: מבנה הקרנות המזוכות ממס בניהול העשירים – המערכת של פטרונות פרטית ,הנשלטת על ידי קבוצות הומוגניות, קטנות ופרטיות, הגנו על אמריקה – וכיוצא בזאת על האינטרסים שלהם – הפרס היה בד"כ חברות בדירקטוריון של קרן פורד או קרן רוקפלור- הנחשבו ככלים של פעילות אמריקאית חשאית בחול.

27.עמ' 139. הסופרת: קרן פורד- 1936, האליטה של הקרנות המזוכות במס= הפאר של ההון של משפחת פורד – (נכסים בשווי 3 מיליארד ב1950) על פי דוויט מקדונלד( סופר ופעיל פוליטי רדיקלי, טורצקיסט לשעבר ושמאל מתון יותר אח"כ. מנהלי מדיניות הקרן היו שותפים והובלו למען תמיכה בנוכחות אמריקאית בעולם(שת"פ)-"ע"פ הסופרת: קרן פורד נראתה לעתים כזרוע נוספת של השלטון בתחום התרבות הבינ"ל והתעמולה"———— > ע"פ הסופרת לקרן רזומה ארוך של מעורבות רבה בפעילויות חשאיות בעבודה חזקה עם תוכנית מרשל והCIA על פרויקטים ספציפיים…ממנהלי קרן פורד "פראנק ביזלר(Franc Bissel), שסמכויותיו הועברו לוויסנר(סוכן CIA ומנהל מוקינג בירד)—אותו ביזל עבר לנהל את קרן פורד—ביזל נפגש תדירות עם אלאן דולס.—הוא עבר לCIA כעוזר מיוחד של אלאן דולאס………………………………………..……………………..……………………..……………………..…..>רוברט הופמן שהגיע מתוכנית מרשל , נהג בשיטה על פיה קרן פורד מחליפה את משרד החוץ האמריקאי בקידום האינטרסים האמריקאים בחו"ל ע"פ רוברט האטצ'ינס דובר קרן פורד.

28.עמ' 140, תוכנית של קרן פורד – מימון הוצאת ספרים בין תרבותית, עם "גוון אוונגרדי". והמגזין 'פרספקטיבה', מטרתו הייתה :"לא להביס את השמאל האינטלקטואלי בלוחמה דיאלקטית אלא לפתות אותם מעמדות קומוניסטיות לעמדות מתונות יותר" האחראי על הוצאת הספרים מטעם קרן פורד. ע"פ אירווינג קריסטול, עורך המגזין 'מפגש' ואינטלקטואל היה 'פרספקטיבה "המגזין העלוב של קרן פורד".http://www.modernhistoryproject.org/mhp … ampf#Paris

29.עמ' 141: 1953, אחרי עליית אייזנאהור, נפגש אלאן דולאס עם דיוויד רוקפלור, רוקפלור הציע לו לפרוש מהCIA ולהפוך למנכ"ל קרן פורד.המשך 29. עמ' 1414- מחלפיו ג'ון מק'קלוי, תת מזכיר המדינה בזמן מלחמת העולם השניה, נשיא הבנק העולמי, הנציב האמריקאי על גרמניה, חבר דירקטוריון קרן רוקפלור, ראש קרן פורד, מי שקבע שמפציצים לא יפציצו את אושוויץ, יו"ר בנק צ'ייס מנהטן, יו"ר של כבוד של הCFR, לפני דיוויד רוקפלור, יועץ לכל הנשיאים עד ניקסון ורייגן, יועץ מטעם רוקפלור לחברות הנפט הגדולות, חבר 'מועצת החכמים' http://en.wikipedia.org/wiki/John_J._McCloyחבר וועדת וורן שחקרה את רצח קנדי. כמושל גרמניה הוא העניק מקלט ועזרה לעשרות סוכני CIA. –מקלוי הקים צוות ניהולי נפרד בתוך קרן פורד שדאג לפעילויות משותפות עם הCIA –אם זה עמד בקריטריונים של הוועדה ומטרות הקרן זה עבר הלאה.

30.ימוד 142 הוקמה קרן מזרח אירופה, ג'ורג' קינן(חבר במועצת החכמים) שקיבלה מימון מקרן פורד, בתור חזית של הCIA, עבודה תרבותית לעידוד אומנות רוסית מורדת בסטליניזם.-קרן פורד תורמת את רוב תקציב הCFR.

31.עמ' 142, קרן פורד הקימה את המכון לאומנות בת זמננו (ICR) ולמעשה בוועד ישב והנהיג וויליאם באנדי- פעיל CIA- אחרי מקג'ורג' באנדי הפך למנהל קרן פורד ב1966 היישר מתפקידו כיועץ לבט"ל =מפקח על הCIA.

32.עמ' 143, פראנק לינדסי(Franc Lindsay), תומך בCCF, בוגר OSS , הוא הקים תאים לCIA במערב אירופה, ב1953 הצטרף לקרן פורד והיה קשר בין קהילת הביון(חבריו האישיים) לפעילות הקרן.———143.2, שפרד סטון(Shepard Stone), היה מומחה במעורבות ממשלות וקרנות ביחב"ל, היה במודיען הצבאי , סגנו של מקלוי, הצטרף לקרן פורד אחרי שביטל הצעה מהCIA, היה יועץ קשרי חוץ ומקושר עמוקות לCIA.

33.עמ' 144 –קרן רוקפלור, הפעילה צוותי מחשבה להסקת וקידום מדיניות החוץ האמריקאית. בוועידות היו בין היתר לורנס רוקפלור, נלסון רוקפלור, הנרי קיסינג'ר, פרנק לינדס, וויליאם באנדי(CIA). ג'ון פוסטר דאלס ודן ראסק הפכו מנשיאי קרן רוקפלור למזכירי המדינה—נלסון רוקפלור קידם מגע אדוק בין הקרן לביון. MK ULTRA מומן על ידי קרן רוקפלור בין היתר . נלסון רוקפלו רמונה ליועץ בטחון לאומי—פיקח על אלאן דולאס ידידו.

34.עמ' 145, ניטען כי רוקפלור ודאלס האמינו שהם ינצחו במלחמה הקרה "בדרכם שלהם". ורוקפלור פעל עצמאית(דיוויד9 ואף תרם 50 אלף דולר למישהו שקידם את איחוד אירופה דרך קבוצות נוער –תום בריידן בראיון Tom Braden…………תום היה סוכן CIA, OSS ןאח"כ מנחה בCNN, קידם תוכניות יחד עם אלאן דאלס ופראנק וויסנר לחזק את השמאל הדמוקרטי, למרות התנגדות מעצמות אירופה הוא חיזק את וגייס טרוצקיסטים מאיגודי עבוד וכדומה. הוא היה אחראי על תוכנית הגיוס—בראיון הודה במעורבות בגיוס אף מתוך איגוד הסטודנטים הלאומי. http://www.cambridgeclarion.org/press_c … y1967.htmlhttp://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Braden

35. . עמ'149. התוכנית האידיאולוגית של הPSB – [צ'ארלס ברטון מארשל]- "איך מדינה יכולה להתערב וליישם מדיניות דוקטריניאלית משלה ללא חבישת ה"מגבעת הטוטליטרית". המסמך מקבל: "אחידות במקום גיוון", מערכת המצדיקה את אורח החיים האמריקאי באופן חד ממדי וחד צדדי"-מספק גוף שאי]פות לכל השאיפות האנושיות." הדבר פול שלכל תחום אנושי מאנתרופולוגיה ועד סרטים מצוירים—מכאניקה ליצירת רעיונות המשקפים את דרך החיים האמריקאית"..המטרה היא להוליד תנועה אינטלקטואלית שמטרתה לא רק להיאבק בקומוניזם אלא גם לשבור כל תבנית מחשבה עולמית [שאיננה כזאת].

36. עמ' 150-המשך-הכול מתבסס על תפיסת האליטה של ברנהם-האליטה היא "קבוצה מוגבלת המסוגלת ומעוניינת לעשות מניפולציה לערכים ואידיאולוגיות. אנשים אלו בתורם משנים את עמדותיהם או 'מושכים בחוטים' של ההופכים למובילי דעת הקהל. מטרת הPSB היית לעבוד עם כל אליטה ספציפית ולקדם את אימוץ 'מערכת הערכים האמריקאית'. האליטות הן שלב ביניים המכהה את המעורבות האמריקאית(אליבי)—מצטייר כהתפתחות מקומית.

37.עמ' 150, המטרה הייתה שכנוע אנשים מרצונם החופשי שכל מעשה שהממשל האמריקאי יעשה הוא חיובי. ע"פ סוכן הCIA דונאלד ג'ונסון

38. עמ' 159 CD Jackson, סוכן PSB וסידני הוק תיארו ש'הדמוקרטיות צריכות לצאת למתקפה פוליטית למען שרידותה" במאמר בניו יורק מגזין מרץ 1951

39.בסימפוזיון של המגזין "פרטיזן ריווי"-שינוי גישה ושותפות בין האינטלקטואל למדינת הלאום- "מקום המבטחים של אירופה כבר לא בטוח…המעגל הושלם אמריקה הפכה למגנת הציביליזציה המערבית".

40. עמ'161, פיליפ רהב-מרקסיסט אנטי סטליניסט, חבר המפלגה הקומוניסטית עד 1937 ואחרי פרישתו מהפרטיזן ריוויו : "אנטי סטליניזם הפך למעשה לראיה מקיפה וכוללת של החיים

41.עמ' 164, הסופרת.ף "באמצעות סבסוד מגזינים אמריקאים [תוספת שלי: כמעט לחלוטין שמאל לא מרקסיסטי] הCIA פעל מעבר לאישור שלו בתוך אדמת ארה"ב בנושאים מקומיים.[המגזינים פרטיזן ריוויו ו'מנהיג חדש'(partisan review, new leader) היו ראש חץ המגשר בין אינטלקטואלים מהשמאל בארה"ב והשמאל באירופה שהם אנטי סטליניסטים.].

42. עמ' 171 סטפן ספנדר, משורר, כותב טורים שעסק בעיקר במלחמת המעמדות במאמריו ואי צדק חברתי טען שלארה"ב תפקיד חינוכי גדול מאוד באירופה-לחזק את חילופי הסטודנטים על מנת ל'ייבא' את קונספט החופש האמריקאי[מאמר למגזין ניו יורק]

43.ספנדר מסעיף 42, באמצעות ג'וסלסון(האחראי על המלחמה התרבותית מטעם הCIA)) אפשר חדירה לבריטניה…מסופר בעמ' 172-סטוארט המפשיר פילוסוף וסופר בריטי, ידוע מאוד בראיון באוקספורד ב1997 אמר ש:"ב-1949 קרן פורד ריכזה את כל האינטליגנציה האנגלית בלונדון , הם ערכו פגישה גדולה במלון, אליה הם זימנו את מירב האינטלקטואלים הבריטים. היו לקרן באותה העת עתודות כסף שעלו על כל מה שהיה באזור סטרלינג(אזור הבורסה). האינטלקטואלים באו והקרן הציעה להם את הגלובוס….(הם סירבו אגב)"-יחש כאן עדות לנסייו של קרן פורד לקנות אינטלקטואלים למען קידום מטרות אידיאולוגיות דוקטריניאליות ברורותhttp://www.modernhistoryproject.org/mhp … mpf#Dulles

44. עמ' 197, הסופרת מציינת: האחים אלסופ- ALSOP, יוסף וסטיוארט:"בור שיוצא נגד האליטה במשרד החוץ ומדיניות החוץ האמריקאית….הם ראו גם את מעשיו כמתקפה על הפילוסופיה האינטרנציונאלית שהנחית את מדיניות החוץ האמריקאית(הכוונה למעורבות אמריקה בעולם)." הסופרת משלימה שהיה ברור שאם מקרת'י יצליח בסינון מחלקת החוץ מתומכי המעורבות אמריקה תחזור לעידן של התבודדות.(מספר של רוברט מארי על האחים אלסופ

45.עמ' 197, הסופרת: תומאס בארדן הבין, מקרת'י איתר את המימון האדיר של הCIA למגזינים של NCL, לקבוצות הבין לאומיות בCIA היה הכי הרבה להפסיד….מדיניותו של מקרת'י הייתה על "סף הפסקת ואף הטבעת המאמצים העיקשים של הCIA בחזיתות שמאל לא קומוניסטיות"…………..……………….45:ב. ארתור שלזינגר מוסיף ואומר שאם מקרת'י היה יודע בבירור שארה"ב מממנת מגזינים של שמאל ואיגודי עובדים סוציאליסטים וקתולים זה היה יוצר בעיות גדולות. לכן הCIA פעל בחשאיות מוועדת הקונגרס.הכול נעשה 'מחוץ לתקציב'………. ……………..45.:ג. סוכן CIA ג'ון האנט בראיון בUZES, אומר בציטוט שאם היה מגלה מקרת' את המימון היה אומר ש"כולם קומוניסטים! כולם הומוסקסואלים "(למה דווקא את זה?)—חשוד משהו!"

46.עמ' 202 מזכר של פראנק וויסנרhttp://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Wisner מיוזמי מוקינג בירד וראש המחלקה לשינוי מדיניות-OPC בCIA. בו נאמר מפורשת שהוועדה האמריקאית לתרבות מפתח אלמנטים אנטי קומוניסטים חריפים ויש לתקן את זה…מעורבות אמריקאית וגם יצירת מיתות העמדות ה'ימניות' של הוועדה—יש לציין שמקרת' חשף שחלק מעובדי "לשכת הכרמל"(מדוע השם?) שניהלה את הOPב ומוקינג בירד היו בשנות השלושים אנשי שמאל מובהקים.

47. עמ' 209, הסופרת: "דולאס הזהיר כל עובד CIAשילך לוועדת החקירה של מקרת' ללא אישור אישי בפיטורין. באנדי תרם כסף לאלג'ר היס ומקרת' תקף אותו- נאמר שם בפירוש שאלאן דולאס אמר "אני אטפל בזה."(קרי מעורבותו בניקוי באנדי)-ראיון של תום בארדן בווירג'יניה 1996.

48.מתועדת בתביעתו של קורד מאיירhttp://en.wikipedia.org/wiki/Cord_Meyer מעורבות עם 'המועצה הלאומית לאומניות, מדעים ומקצועות שהוגדרה בוועדת הקונגרס,NCASP-ארגון שהוקם על ידי ארגון חזית של המפלגה הקומוניסטיתhttp://keywiki.org/index.php/National_C … rofessionshttp://keywiki.org/files/sccwp-cuaa-1949.pdf – כאן בדו" ח הוועדה לפעילות זרה בארה"ב מ1949 (וועדת WOOD) –CORD MEYER היה המקים והמנהיג של וועדת הוטרנים(בוגרי צבא-VETERNS), שהייתה אופוזיציה ליברלית ללגיון האמריקאי(הארגון השמרני הגדול), כמו כן הוא היה המקים של UWF-United World Federalistshttp://en.wikipedia.org/wiki/United_World_Federalists, ==http://politicalgraveyard.com/group/un– … lists.htmlhttp://www.modernhistoryproject.org/mhp … f#Paradigm

49.עמ' 213, מציין כי ג'וליאן האקסלי היה מחברי ה"קונגרגס לתרבות חופשית", CCF, –http://www.foreignaffairs.com/articles/44930/andrew-j-pierre/the-liberal-conspiracy-the-congress-for-cultural-freedom-and-the

50.מציין שמגזין אוסטרי בשם 'פורום' אימץ מאמר מ"national review' מגזין שנחשב 'ימני' ולכ ננזף העורך של פורום ===כפיית עמדות שמאל על מגזינים שהCIA מממן.

51. עמ' 214 המגזין Science and freedom מוקם בעיקר על ידי קרן רוקפלור וקרן פיירפילד(CIA) שים לב לשם המגזין- מינרווה http://www.lib.uchicago.edu/e/scrc/find… U.SPCL.CSFhttp://books.google.co.il/books?id=hPpg… 53&f=falsehttp://books.google.co.il/books?id=Hw4A … 53&f=false ממאמר של אדוארד שילס-המנהל

52. עמ'215, הסופרת- מוקם באיטליה מגזין בת שנותן מענה לסארטר, מאין מגזין מקביל ש'יכיל' את כל העריקים מהמפלגות הקומוניסטיות כשיש לCIA שליטה על התכנים.

53. עמ' 216 – מלווין לנסקי-העורך של Der Monat' המגזין שהחל לצאת בתחילת הפרויקט, היה תחת אש על מעורבות של המגזין עם הCIA, קרן פורד עברה לממן את המגזין ובעצם היוותה אליבי לממשל + הוצאת ספרים[275,000$]

54.עמ' 219, הסופרת מייצגת ומציגה נתוני תשלום של הCIA לקונגרס דרך קרן פיירפילד

55.עמ'221, תחרות מנצחים צעירים –קרן פייפילד ממנת פרסים והפצה-כל המלחינים הם דור חדש בעל גישה שונה=השפעה תרבותית ברורה!

56.עמ' 234, תום בריידן פורש ועובר לנהל עיתון שרכש בעבורו נלסון רוקפלור(מוזר!) ולתפקיד ראש המחלקה לניהול ארגונים בינ"ל עולה CORD MEYER…(חשוד)

57.עמק 236, הסופרת: בcia היו 50% עם תארים מתקדמים במחלקה של מאייר, 30% ד"ר: ציטוט של בכיר במשרד החוץ היה ש "יש יותר אינטלקטואלים ליברלים פר סנטימטר בCIA מאשר בכל מקום אחר בממשל".

58.ג'יימס אנגלטון היה הקשר בין הCIA לאייבי ליג(האוניברסיטאות הטובות בארה"ב) עמ' 237

59. עמ' 239, אנגלטון סידר את הבחירות באיטליה כך שהנוצרים הדמוקרטים ינצחו, פרויקט שפוקח ונוהל גם על ידי3 ג'ורג' קיינן ואלאן דולאס-"המעשה האמריקאי המוצלח של מלחמה קרה פוליטית".

60.עמ' 244, הסופרת מציינת: ג'וסלסון בחפשו אחר השקעה בקונגרס למען ינקה אותו ממעורבות ביון, חשב לפנות לקרן פורד ואז מציין מפורשות שקרן פורד תרמה לקונגרס מספר מיליונים עד אמצע שנות החמישים.

61.עמ' 245, כתבה של הניו יורק טיימס על מעורבות של הCIA בהדפסת מאות ספרים:ניו יורק טיימס ה25 דצמבר

62.עמ' 248 אלאן גינזבורג, "הממשלה באמצעות קרנות התומכות ברשתות שלמות של לימוד אומנות המלחמה הקרה…סבסוד מגזינים כמו "encounter".

63.עמ' 249 אלאן טייט המשורר האמריקאי, בשילוב עם דבריו של אירווין קריסטול על האליטיזם: " האליטה הייתה אנחנו- "המעטים שזכו" – שנבחרו על ידי ההיסטוריה להנחות את שאר אחינו בני האדם לעבר גאלה חילונית " אירווין קריסטול-לניניסט לשעבר אליטיסט בהווה…הרגל מגונה. שחוזר על עצמו. אמר טייט:" מטרתנו איננה לתת לציבור את מה שהוא רוצה או את מה שהוא חושב שהוא רוצה אלא את – באמצעות הכלי שנקרא חברי הקהילה האינטליגנטים[אינטלקטואלים] ביותר – מה שהוא חייב להשיג" – רוברט לוול נציג אליטה אמר בבירור שהעם הוא כמו הגותים והוא ישמיד את העבר, יכניס אותנו לשלב הבא במעגל ההרס והיצירה של הציביליזציה===אליטיזם==ניאו קונ===אפלטון===אליטיזם של האילומינטיhttps://www.clrapps.com/HRP/portal/logi … 21&p=12512

64.עמ'258, הסופרת בנוגע למימון של רוקפלור לאומנות שמאלנית:" תמיכה באמנים מהצד השמאלי של המפה הפוליטית הייתה שטח בייתי עבור הרוקפלורים. כאשר אותגרה בנוגע לקידומה של האמן המקסיקני דייגו ריוורה(שצעק מוות לגרינגוס) טענה אבי אלדריך רוקפלור ש"אדומים יפסיקו להיות אדומים אם ניתן להם הכרה אומנותית"- נלסון רוקפלור ואבי רוקפלור הקימו את המוזיאון לאומנות מודרנית-0זירת תצוגה אוונגרדית ואומנות שנויה במחלוקת.

65.עמ' 260 – סוכן הCIA דונלד ג'יימסון שטיפל בעריקים מרוסיה חושף שהאמנים שהCIA מימן את יצירות האומנות שלהם כך ש"ככל שהוא [האמן] קרוב יותר[בדעותיו ותפיסתו] למוסקבה, יותר טוב" הכוונה הייתה כמצבן לאמנים שייצרו אומנות שהיא אנטי תזה לריאליזם הסוציאליסטיhttp://www.arcadja.com/artmagazine/en/2 … -official/דוגמא לריאליזם סוציאליסטי: http://en.wikipedia.org/wiki/Socialist_realism

66. עמ' 261- תום בריידן :"אני משער שנלסון [ רוקפלור] ידע כמעט הכול על כל מה שאנחנו עושים" – נלסון מונה לאחר מכן ליועץ המיוחד לנשיא אייזנהאור לאסטרטגיה במלחמה הקרה ומונה לעמוד בראש וועדת תיאום בין ארגוני הביון והמודיעין – שמר על קשר ופעולה עם ראשי מוזיאון ניו יורק לאומנות מודרנית

67.עמ' 262 – וויליאם פאלי, ידיד של אלאן דולאס, סוכן CIA בעתיד וכתב ברשת CBS[קשר מעניין בין התקשורת לCIA], ואחד המנהלים של מוזיאון ניו יורק לאומנות מודרנית[ קשר נוסף בין הCIA לאומנות ולמוזיאון]http://en.wikipedia.org/wiki/William_S._Paley [מונה אישית על ידי דייויד רוקפלור למנהל חבר הנאמנים של המוזיאון[

68.עמ' 268, אלפרד באהרף "אקספרסיוניזם אבסטרקטי הוא אומנות דמוקרטית העומדת לצידנו"

69. עמ' 277 גיל סקוט סמית', פרופסור חוקר מלחמה קרה: http://en.wikipedia.org/wiki/Giles_Scott-Smith אמר ש:"קשה לקבל שאקספרסיוניזם אבסטרקטי 'פשוט' נוצר וצויר בזמן המלחמה הקרה ולא בעבור המלחמה הקרה".

70.עמ' 284, 'ליברליזם מיליטנטי'-חדירת רוח רעיונות כזאת להוליווד על בסיס אישי בין הCIA לשחקנים ובמאים מובילים-הצגת הזוועות מאחורי מסך הברזל- מעורב של הCIA בעולם הקולנוע.הרצאה בביתו של ג'ון ווין, הסבר ולימוד רעיון הדוקטרינה למעגל מכרים הוליוודי רחב

71. עמ' 286 ג'ון פורד, במאי אמריקאי ידוע היה בOSS בזמן מלחע"מ השנייה – קשר אישי עם סוכנים.

72. עמ' 288, ססיל B דה מילך- באמצעות מברקו של CD Jackson, "הוא [ססיל] הגה תוכנית וטען שהדרך הטובה ביותר להשתמש בסרטים אמריקאים ….ליצור נורמליזציה לעמדות על בסיס עלילה רחבה המציגה את אורח החיים האמריקאי .73עמ' 290, סוכן CIA בהוליווד , קרלטון אלסופ, אולפני פארמאונט. מפיק וסוגן, היה חלק מצוות "המאבק" הפסיכולוגי של פראנק וויסנר.[PSB]

74.עמ' 294, ע"פ E Howerd Hunt , "הסי אי איי הפיק, מימן והפיץ את הסרטון המצויר 'חוות החיות' סביב העולם" , מר האנט היה עוזר אישי של אלאן דולאס במשך שנתיים.

75.עמ' 322, ביטוי מעניין של אדם בשם נורמן בירנבאום, "השקפה סטליניסטית על 'האמת' : אמת היא, כל מה שמשרת את האינטרס של המפלגה". נאמר על תפיסת המושג חרות על CCF.

76.עמ' 323, ג'וז'ף אפשטיין אינטלקטואל אמריקאי, אמר במאמרו שהCIA היה ממנה עורכים למגזינים על בסיס מערכת הקשרים והעמדות ואל על סמך כישורים…http://www.nybooks.com/articles/archive … llectuals/ —–" the CIA and the Ford Foundation, among other agencies, had set up and were financing an apparatus of intellectuals selected for their correct cold-war positions,"

77.עמ' 327, ויקטור רוטשילד, כראש אגף בMI6 משתלט על הקונגרס הבריטי לחופש תרבותי. חזית שהייתה של הCIA ועתה עברה לידיים בריטיות – ויקטור רוטשילד היה בMI5 ואח"כ הואשם בריגול לטובת סטאלין, הוא היה בעל עמדות סוציאליסטיות ואף נטען שהיה חלק מטבעת החמישה של קיימברידג"(חמשת המרגלים מקיימברידג') – http://www.rense.com/general69/treas.htm מנאמר של ד"ר על הנושא. מאמר מרקת מתוך הספר שטען שחשף את הפרשה –http://mailstar.net/perry.html לא בטוח אבל כנראה שהוא היה סוציאליסט[יש גם טענות שהוא היה סוכן ציוני, לך תדע למה להאמין בימים אלו]

78.עמ' 328, הסופרת , מתארת את תהליך פיצול הלייבור הבריטי לפרו סטליניסטים ואנטי סטליניסטים. – הCIש קידם את הקבוצה השנייה וחתם איתה על חוזי ההגנה הראשונים שהיו הצעד הראשון לאיחוד אירופה.

79.עמ' 329, על פי הסופרת, תנועת ברית ההגנה המשותפת ואיחוד אירופה הובלה על ידי ווינסטון צ'רצ'יל ואבריל הארימן(ידוע מאוד), לפי הסופרת התנועה מומנה כמעט בלבדית על ידי הCIA, על ידי חזית שנקראה "המועצה האמריקאית לאירופה מאוחדת" – קרן דמה של הCIA. –תומאס בריידן היה המנהל הראשון[סוכן CIA].—ל'חזית' הייתה תנועת בת שנקראה 'המרכז האירופי לתרבות' , ניהל אותהhttp://en.wikipedia.org/wiki/Denis_de_Rougemont, . תנועה אדירת משאבים בשם EYC(European Youth campaign) חילקה מלגות לסטודנטים- התנועות הללו היו חוד החנית של זמנן בתעמולת ביון ושימשו להעביר שמאל קיצוני לסוציאליזם מתון. כמו כן מצוין כי ג'יי לווסטון מינוי של אנגלטון היה אמור לחדור לאיגודי עובדים ולשנות את ההנהגה מלה להנהגה אוהדת לארה"ב.

80. עמ' 330, ריטה הינדן, אינטלקטואלית דרום אפריקאית הייתה חלק חשוב במענק של ג'וסלסון להגדלת תפוצת המגזין של החברה הפאביאנית Venture – המגזין הפך לתומך נלהב של איחוד אירופה.

82. עמ' 331, 1964, הליברלים לוקחים את הבחירות בבריטניה,ג'וסלסון כותב בפירוש במכתב "אנחנו שמחים לראות כה רבים מחברינו בממשלה החדשה"[כשישיה כותבים מהמגזים של CCF]

83. עמ' 337, מענק של קרן רוקפלור למגזין פרטיזן רוויו בעקבות קשיי נזילות של המגזין

84. עמ' 339, המגזין הפעיל עד היום The New Leader " Its orientation is liberal and anti-communist", נקלע למשבר חובות ואלאן דולאס אישית שוכנע והורה לסייע לו בקשיי הנזילות, הסוכנות, הממשל , קרן פורד ומשפחת היינץ תרמו את הממון למנעו את קריסתו. – ע"פ מזכר של CD Jackson, פראנק לינדסי- בוגר מערכת התעמולה של וויסנר ארגן את המהלך, סגן מפקד הCIA ומנכ"ל קרן פורד בהווה(דאז). בהמשך נוצר גוף משובל בין הפרטיזן ריווי, הקונגרס לחופש תרבותי (CCF) והNew Leader) להוצאת ספרים ומאמרים. הCIש קנה את כל הNCL בארה"ב!!

85.עמ' 343, ציטוט של אשתו של ג'וסלסון ושותפתו לעבודה בCIA, "הם(הCIA), היו חשדנים בכל הנוגע לשת"פ עם כל האינטלקטואלים הללו, זרים עד העצם, אבל בעיקר מכך שהם השקיעו את כל הכסף ולא זכו לשום תהילה עם זה….חוץ מזה מייקל לא היה Yale MAN …"

86. עמ' 345-346, בניגוד לכתו בספר 'האל שהכזיב' של קסטלר, "בעבור האינטלקטואל נוחות חומרית (רווחה רבה) יחסית אינה חשובה. מה שהיה חשוב לו ביותר היה חופש רוחני", הסופרת מתערבת: "נאה כי שאינטלקטואלים רבים לא יכלו להתעלם מ'נסיעה על רכבת הרוטב'(ביטוי שמשמעו לאחוז תענוגות חומריים רבים). חלק מחברי הCCF היו " במופע שנע בעיקר בין סיינט מוריץ בשוויץ לסאן טרופז בקיץ"….הוסיף ואמר ג'וזף אפשטיין ש"האינטלקטואלים חיו וסעדו במקומות מפוארים, רק א'לוהים יודע כמה יותר ממה שהאינטלקטואלים הללו יכלו להרשות לעצמם. מי מהם לא אהב את היכולת להיות פוליטקלי קורקט ולהרוויח על כך ממון רב ותנאי חיים טובים"

87.עמ' 353, הדלפה מוועדת פטמן על קרנות מזוכות ממס ב1964 על 8 קרנות שהCIA הקים ובהן הוא משתמש להעברת כספים מאחורי גב הקונגרס לפעילות פוליטית ברחבי העולם.

88. עמ' 358, כשהקונגרס הCCF היה צמריך להמעיט את המימון של קרן פיירפילד, למען לא יעקבו אחריו כארגון CIA שקל ג'וסלסון לפנות לקרן פורד שתממן את כל הקונגרס-מעיד על הפוטנציאל ועל המעורבות שלה(אחרת למה פנה אליה?)

89.עמ' 362, ציטוט של ראיון של הארי טרומן לניו יורק טיימס 25. אפריל 1963:"משהו בדרך בה הCIA מתנהל ומתפקד מטיל צל על העמדה ההיסטורית, ואני חש שאנו צריכים לתקן זאת."

90.עמ' 363, מכתב של דייויד קרוור, מזכ"ל PEN (עמותת הסופרים העולמית http://en.wikipedia.org/wiki/International_PEN) למזכ"ל האגודה הצרפתית, הצרפתים פחדו שבוספורד הוא כלי של הממשל האמריקאי להשתלט על PEN,הם צדקו! על הופעתו של קית' בוספורד למנכ"ל האגודה העולמית. קית' בוספורד הינו בוגר ייל בתרבות צרפתית, הוא היה פעיל בCCF, אח"כ בתפקידו בPEN היה הראשון להזמין סובייטים למפגשים תרבותיים(דטנט), לבסוף פרש ועבר להיות אחראי התרגומים של קרן פורד, הוא קיבל מלגה מקרן רוקפלור:http://en.wikipedia.org/wiki/Keith_Botsford ו—————– < http://www.nybooks.com/articles/archive … nslations/

91.עמ' 366, הסופרת מציינת שלקראת כינוס PEN ב1965 בניו יורק, והחשיבות של האירוע למלחמה הקרה התרבותית גויס כל הCCF בפקודת הCIA לתמיכה לוגיסטית ואינטלקטואלית בכינוס.

92. עמ' 371, מאמר של הניו יורק טיימס על ה"פרנקנשטיין שהCIA הפך בציטוט: "Is the government of a proud and honorable people relying to much on the "black" operations, "dirty Tricks"'?

93.עמ' 385, ע"פ עדות של סטוארט המפשיר, גורמי מודיעין רבים היו בסביבתו של ישיעהו ברלין – מראשוני הNCL, שותף עפ וושינגטון, על פי האמפשיר – גורמי ביון פנו באופן תמידי לברלין בעיקר באספן קולורדו אבל הוא סירב לעמוד בראש ארגון מצדם והעמיד אחרים, הציע אותם.

94.עמ' 396, ג'וסלסון נפגש עם מקג'ורג' באנדי – על פי הוושינגטון פוסט האחראי על הCIA בזמן קנדי ולינדון ג'ונסון)לדון על השלכות חשיפת הCCF.

95. עמ'/ 398,על פי ראיון חשיפה של תומאס בריידן – על כך ש"קרנות אמריקאיות היו מאוד נדיבות בכל פעילות שנגעה לאינטרס החוץ של ממשלת ארה"ב, ..ואז ש"עד 1953 היו לנו פעילויות בכל תחום השפעה רבותי רלוונטי. http://www.cambridgeclarion.org/press_c … y1967.html

96.עמ' 400-401, הנשיא לינדון ג'ונסון אמר אחרי פגישה כושלת עם אינטלקטואלים ש "הם כולם עוקבים אחרי קווים קומוניסטים – ליברלים, אינטלקטואלים, קומוניסטים. הם כולם אותו הדבר" ציטוט מספר של אחד מיועצי הנשיא.

97. עמ' 401, על פי ג'יימס בארנהאם, "הCIA העמיס את רוב פעילותו[נגד הסטאליניזם] בפרספקטיבה של הNCL…הCIA העריך שהNCL יהיה אויב קומוניזם אמין שבזמן פעילות יהיה אם לא פרו אמריקאי ואנטי סובייטי לפחות לא 'פרו סובייטי'. זאת הייתה הערכה פוליטית שגויה, ובשעת לחץ רוב הNCL עידן ביקורתו על הקומוניזם ונטה לאנטי אמריקניזם, הNCL, לא היה אמין." המשיך ואמר ש"השגיאה לבסס את המאבק בקומוניזם על הNCL נבעה מהחלטתו של אלאן דולאס[!!!]—במבחן ויאטנם, קובה והרפובליקה הדומיניקאנית הNCך יצא נגד ארה"ב ומבפנים אף פגע בביטחון הלאומי….לכן החליט לינדון ג'ונסון לנסות ולחשוף את הקשר הזה"

98.עמ' 405, וועדת קאצנבך 1964-7, http://www.globalsecurity.org/intell/ops/katzenbach.htm שקבע כי אסור לCIA לממן ארגונים אמריקאים, בתגובה דזמונד פיצג'ראלד, אחראי מחלקת הפעילות בCIA פרסם מזכר בסוכנות ובו אמר ש 1.קשר עם ארגונים אמריקאים איננו אסור!!!!! 23.מימון של ארגונים זרים בחול מותר, פעולה מאושרת.

99.עמ' 409. ג'וזף אפשטיין- "מה שמדאיג איננו שחיתות אינדיבידואלית של אינטלקטואל זה או אחר אלא ש הממשלה תהליך ההיסק וההיווצרות הטבעי של אינטלקטואלים הופרע. מה שמטריד אותנו יותר מכל הוא שהממשל נראתה כמנהלת רכבת רוטב(ביטוי אמריקאי שמשמעותו היא שהממשלה מעניקה תגמול כספי רב למי שנוסע ב'רכבת הרוטב') מחתרתית. שנוסעי המחלקה הראשונה בה לא היו תמיד 'נוסעי מחלקה ראשונה אותנטית'(קרי אינטלקטואלים אמיתיים בעלי שאר רוח): הCIA וקרן פורד, ועוד סוכנויות נוספות , הקימו ומימנו קליקה של אינטלקטואלים שנבחרו על סמך עמדותיהם במלחמה הקרה בניגוד ל'שוק החופשי' של הדעות והאינטלקטואלים….עתה ברור על עסקה שהאינטלקטואל עשה, כמה היא רעה[תענוגות הרכבת עבור הישר האינטלקטואלי] ובגידת האינטלקטואל באידיאל." מראיון לניו יורק בוק ריוויו 1967.

100. עמ' 411, Shepard Stone', היה המועמד להחליף את ג'וסלסון בCCF, הוא היה המנכ"ל של קרן פורד. הוא גויס על ידי מקלוי בזמן השליטה שלו על גרמניה בשבל לבנות את התקשורת הגרמנית. שותף בוועידות בילדרברג רבות, מנכ"ל קרן פורד בין 1952-1967,, היה חבר CFR , וhttp://www.namebase.org/main4/Shepard-Stone.html , דוגמא נוספת: ב http://ead.dartmouth.edu/html/ml99_biohist.htmlהוא היה מנהל קרן אספן בברלין, מכון מחקר הומניסטי, כנראה מקור מרכזי לרעיונות פרוגרסיביים עד ימינו אלו בהם מכונים על ידי בכיריו אנשי מסיבת התה כ"הזויים ואלימים" ועוד כהנה וכהנה.

101.עמ' 412, הCCF מומן עתה ב 1976 בלבדית על ידי קרן פורד, שפרד סטון הפך למנהל הבינ"ל שלו, נטען על שפרק סטון שהוא פעיל בכיר בCIA על ידי מרגל מזרח גרמני בשם מרקוס וולף. כמו כן ארגוני ביון זרים אחרים חדרו לתוך הCCF.

102. עמ' 413, אדוארד שילס, סוציולוג אמריקאי ידוע מאוד ויו"ר של כבוד של הCCF כמדומני, שאל שאלה מרתקת: במכתב לג'וסלסון הוא טוען שסטון לא מבין בענייני עולם(קרי איננו אינטלקטואל) אבל שם הוא שאל או אמר "השאלה עליה לעולם לא אוכל לענות היא, איך הקומוניסטים, על כל מעשיהם הרעים, הצליחו לנהל ולפקד- ולשמור – על המישור האינטלקטואלי המוסרי.".

103. הערות מהפר 'נאטו תרבותי' עמוד 465. מתואר מגזין בשם Paris Review, על ידי פיטר מתיאסן – סוכן CIA, פראנסס פיצג'ראלד, בתו של הסוכן המדובר מסעיף 98 כתבה שם.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 תגובות

  1. Jhony 2014-01-23

    מעולה! רעיון טוב לסכם ככה בצורה מסודרת עוד ספרים – תודה לטקו על ההשקעה

    בארץ זה בולט איך השיח כולו נוטה שמאלה. אין ימין אמיתי שתומך בשלטון מצומצם

  2. קונספיל | Conspil.com » Blog Archive » מאו צה טונג וסין: הגולגולות והעצמות בארון הסדר העולמי החדש. 2014-02-20

    […] וזה מוביל אותנו מהר מאוד לקטע החשוב אליו רצינו להגיע היום בספרו של קרול קוויגלי (צילום למטה), בו הוא מדבר על כיצד בדיוק אותה קבוצת שולחן עגול של אנשים מאוד עשירים (בארה"ב בעיקר מוולסטריט, ובייחוד רוקפלר ומורגן) בנו את מוכני החשיבה והפלטפורמה בעבור חובבי קומוניסטים לפעול, ואשר פעלו כמה עשורים יחד (כמעט יובל) עד שהחלו בציבור האמריקאי חשדות בנושא וגם להתעצבן עקב כך (השמרנים ההזויים האלה….). קוויגלי שב ומדגיש שהכוח של אותו גרעין שמאלני קשה לא היה שלהם וגם לא הגיע מהקומוניסטים, פעם נוספת הוא מדגיש שהכוח הגיע מבעלי ההון העשירים מהשולחן העגול אשר יכלו להיפטר מהם בבוא העת אם יתגלה הנושא ויעלה על חמתם של אזרחי ארה"ב. אז כפי שנכתב זה אכן החל לעלות, ועל כן לפני שהם יכלו להפטר ממושא השנאה של הציבור האמריקאי הם היו צריכים ועדת חקירה בנושא ואכן היית, או-הו היית…מדובר בועדת החקירה היית של קרול ב. ריס נציג טנסי בממשלה. המחקר החל דרך קומוניסטים מוצהרים והגיע עד לבין היתר, רשתות של קרן קרנגי… הועדה חקרה את הקרנות המזוכות ממס אשר קוויגלי מסביר במקום אחר בספר שהחלו לפעול דרך קרנות אלה לאחר חוקי מס חדשים שהחלו להחיל במדינה. אותם קרנות ידועות קרנגי-פורד-רוקפלר בנו את הCFR (פורד בעיקר) ופועלים בצמוד עם הCIA (זרוע ביצועית של הCFR). (ראו כתבת עומק שלנו בנושא) […]

  3. קונספיל | Conspil.com » Blog Archive » מאו צה טונג וסין: הגולגולות והעצמות בארון הסדר העולמי החדש. 2014-03-12

    […] (פורד בעיקר) ופועלים בצמוד עם הCIA (זרוע ביצועית של הCFR). (ראו כתבת עומק שלנו בנושא)אכן מה שקרה זה שאותה ועדת REECE התמקדה בעיקר בשלושת […]