מסדרי המזרח התיכון

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בהמשך לכתבת הענק “ארכיטקטים של הג’יהאד” החלטנו לחזור לארכיון שאספנו במשך השנים ולפרסם מעין נספח לכתבה הקודמת. אז הנה לכם אוסף של עובדות שנראה לנו שכל ישראלי הרוצה בכלל להתחיל להבין את המצב המלחמתי במזה”ת צריך לקחת בחשבון.

נתחיל מאיפה שסיימנו פעם שעברה, התמונה המעניינת אשר מככבים בה פרס וערפאת בלחיצת יד לא שיגרתית. אז, האם יש איזשהו קשר כלכלי בין השניים? תבדקו את חברת פלטל:

מתוך אתר חדשות מחלקה ראשונה NEWS1:

חברת פלטל מחזיקה במונופול מטעם הרשות הפלשתינית לאספקת שירותי תקשורת נייחים וניידים…

אחד ממנהליה של חברת פלטל הוא יועצו הכלכלי של יאסר ערפאת, איש העסקים, מוחמד ראשיד. קרן טכנולוגיה לשלום, הפועלת בחסות מרכז פרס לשלום, רכשה 3.3% ממניות פלטל תמורת 9 מיליון דולר.

אחד מקרובי משפחתו של אוסאמה בן-לאדן (ראש ארגון הטרור, אל-קאעידה) מחזיק גם הוא במניות חברת התקשורת הפלשתינית.

לא צריך להפתיע את המבקרים הקבועים שגם משפחת בין לאדן מצטרפת לעסק, בהתחשב בהיסטוריה העיסקית שלה עם אנשי הסדר העולמי החדש כגון משפחת בוש, ומעורבתם עם ה-CIA. אך הדבר לא שונה אצל ערפאת, ומאותה סיבה הוא נישק את היד של האפיפיורואפילו נכח איתו בפגישת בילדרברג הידועה (יחד עם קלינטון, בונה חופשי כפי שתראו בהמשך) אשר גם שם ניתן למצוא כמות גדולה של אוליגרכים, מדינאים ואנשי מפתח הנפגשים בחשאי לקבוע מדיניות. מהסיבה הזאת למשל ה-CBS חשף שע”פ רישומים של הבנק הבינלאומי, ערפאת היטה כמעט מיליארד דולר מקרנות ציבוריים לבנק אשר היה תחת פיקוחו, וזה לא פעם ראשונה – הוא גם לקח לעצמו צ’ק של 50 מיליון דולר מסדאם חוסיין(שגם עבד בשירות הסי.איי.איי) עוד כשהיה חבר באש”ף וגם את הכסף הזה הצליח להעלים.

…אף אגורה מהכסף הזה לא שימש למען העם הפלשתינאי, הכל נשלט בידי ערפאת. וג’ים פרינס (אחד מרואי החשבון האמריקאים אשר שכר ערפאת לנהל את חשבונותיו) מוסיף שאף אחת מהעסקאות בכסף לא נעשתה בפומבי.

ערפאת צבר עוד מיליארד דולר בעזרתם של —מכל האנשים– הישראלים. תחת הסכמי אוסלו, הוסכם שישראל תאסוף מס על מכירות אשר נרכשו בידי הפלשתינאים ויעבירו את ההון למשרד האוצר הפלשתינאי. אך במקום…”הכסף מועבר ליאסר ערפאת, בין היתר לחשבונות בנק אותם החזיק באוף ליין בישראל.”

ע”פ מרטין אינדיק (יועץ בכיר לענייני המזרח התיכון בזמן קלינטון), “הישראלים באו אלינו ואמרו, כעקרון, התפקיד של ערפאת הוא לנקות את עזה. וזה הולך להיות לו קשה. הוא יצטרך כסף מזדמן, מכיוון שההנחה היית שהוא ישתמש בכסף כדי להשתלט על הטרוריסטים אשר שלטו באזור במשך עשורים.

אז הנה עוד תוצאה מהסכם אוסלו של ערפאת ופרס. שניהם קיבלו עליו פרס נובל, ומעניין לראות מה ערפאת סימן כשנתנו לו את הפרס:

2007-06-16yasserarafat.jpg

שימו לב לשתי האצבעות האמצעיות הצמודות. מי שלא מכיר יכול לבדוק עוד על הסימן בלינק הזה. וניתן לראות שהאפיפיור גם נורא אוהב להשתמש בסימן הזה.

מגזין ה-Buisness Report מדווח על כך שלערפאת הייתה חברה אשר החזיקה 6.8 מיליון דולר בסיטיגרופ, חברה אמריקאית לשירותים פיננסיים שבסיסה בניו יורק. לפי המגזין לא ניתן להחזיק כסף בסכומים כאלה בלי שהחברה תדע מי שולט בו. הדבר קרה ב-2002, והשאלה היא מי הבכירים בסיטיגרופ אשר נתנו לדבר לקרות? ובכן אנחנו לא יודעים אבל מעניין לדעת שסטנלי פישר, נגיד בנק ישראל הנוכחי היה מפברואר 2002 ועד אפריל 2005  סגן יו”ר סיטיגרופ, החברה המסחרית הגדולה בעולם. עוד תוכלו לראות בקורות חיים של פישר שהוא גם חבר ב…מועצה ליחסי חוץ. אותה מועצה אשר קובעת מאחורי הקלעים את סדר היום הפוליטי בארה”ב ובמזה”ת…

סטנלי פישר גם היה חבר בקבוצה האליטיסטית החשאית של הבילדרברג:

bildswed.JPG

פרס נפגש עם יו”ר המועצה ליחסי חוץ לשעבר, פיטר ג. פיטרסון, ועוד אחד מהדירקטורים מצד ימין, לסלי ה. גלב, ב-29 לספטמבר 1993.

peresshimon.gif

שמעון פרס בלחיצת יד “לא שיגרתית” עם מורטון ל. ג’נקלו מהמועצה ליחסי חוץ. מתוך: CFR annual report,1990

perescfr2.JPG

ערפאת נפגש עם לי. ה. המילטון, אחד מאנשי הועדה שחקרה את ה-11/9, המקושר למועצה ליחסי חוץ.

arafatyassir.gif

מי עוד עזר לנהל לערפאת כספים? מסתבר שאיש בכיר לשעבר מהשב”כ בשם יוסי גינוסר.

מתוך ויקיפדיה:

יוסי גינוסר (1946 – 2004), מבכירי השב”כ.

במהלך שירותו בשב”כ היה מעורב במספר אירועים מרכזיים בתולדות הארגון. בפרשת קצין צה”ל עיזאת נאפסו הועלו טענות קשות כנגד גינוסר, שהיה אחראי על צוות החוקרים מטעם השב”כ. נטען כי נאפסו עונה על ידי חוקריו. בעקבות הפרשה הוקמה ועדת לנדוי.

בעת פרשת קו 300 מונה לחבר ב”וועדת זורע”. גינוסר השתמש בתפקידו בוועדה כדי לסייע לאנשי השב”כ לתאם גרסאות מול הוועדה.

לאחר שפרש מהשירות פנה לעסקים ואף ניסה להתקבל לתפקידים בשירות הציבורי. גינוסר פעל כאיש קשר מטעם ראש הממשלה יצחק רבין ליאסר ערפאת. מאוחר יותר השתמש אף ראש הממשלה אהוד ברק בגינוסר כאיש קשר לערפאת. לגינוסר היו קשרים עסקיים בשטחים, דבר שהעלה טענות בדבר אפשרות של ניגוד אינטרסים.

נפטר ממחלת הסרטן בשנת 2004.

3df0bb2f6d4066e0.jpg
3df0bb576e21482b.jpg

לעוד מידע

הנה עוד כמה תמונות מעניינות של ערפאת:

שימו לב ללחיצת היד המשולבת של קלינטון עם ערפאת וברק. קלינטון היה חבר בתנועת נוער של הבונים החופשיים בציעורותו בסניף שנקרא “דה מולאיי” על שם ז’אק דה מולאיי שהיה מנהיג האבירים הטמפלרים בזמן שנרדפו. זה אגב עוד קשר בין שתי האחוות הללו, והבונים החופשיים הזוטרים בדרגות הנמוכות יכולים להכחיש כמה שבא להם.

barakarfat.JPG

תמונה שנלקחה ממרכז פרס לשלום, תראו את פרס וערפאת:

peacecenter.JPG

שימו לב לינשוף שנמצא מימין לערפאת, סמל מובהק של האחוות הסודיות והאילומינטי.

ערפאת ינשוף

רבין על פי הקטע הבא מתוך Jerusalem Post and International Edition November 1 1997  גם היה בונה חופשי:

רבין

והנה רבין וקלינטון הבונים החופשיים יחד עם ערפאת, בלחיצת היד המפורסמת (מבצעים את סמל הזווית והמחוגה של הבנייה החופשית?):

arafatrabinclinton.JPG
freemasons_0.png

נציין גם שהכאפייה המשוחמטת בשחור לבן של ערפאת הפכה לסמל שלו, והוא נהג לחבוש אותה בצורה הייחודית רק לו כך שהוא כיסה איתו רק את הכתף הימנית שלו בשביל ליצור צורה של משולש. גם רצפת השחמט וגם הפרמידה הם סמלים נפוצים בקרב הבונים החופשיים. ולסיום בענייני ערפאת רק נזכיר למי שקרא את ההוכחות החותכות ב”ארכיטקטים של הג’יהאד“, שערפאת השתייך בצעירותו (יחד עם אבו-מאזן) לכור ההיתוך של ארגוני הטרור במצריים אשר נוהל בידי מסדרים מהוותיקן (כמו אבירי מאלטה) שעזרו להבריח נאצים במה שמכונה “נתיב העכברושים”.

אז למה הדבר קורה? מי מרוויח מזה באמת? נתחיל עם קטע שכבר נכתב ב”למה הסיכסוך במזרח התיכון ממשיך להתקיים?“:

בסרט משנות ה-60, “הקונספירציה הקפיטליסטית” (גם עם תרגום), תוכלו לקבל קצת רקע על אדם שנקרא ססיל רודז. ססיל רודז היה קולוניאליסט בריטי מושבע וגזען והוא בא ממשפחת אצולה מכובדת ביותר באנגליה. הוא ניהל את מדיניותה הגזענית והאכזרית של בריטניה כלפי השחורים באפריקה, והיה אחראי להקמתם של משטרים אכזריים ורצחניים ביבשת. חוסר היציבות (בלשון המעטה) ביבשת איפשר לבריטים לבזוז את אפריקה מכל משאביה, תהליך שנמשך בעצם עד היום. ססיל רודז גם הקים מדינה בדרום אפריקה שנקראה על שמו – רודזיה (כיום זמביה וזימבבואה). בין שאר מעלליו, הוא גם גרם למלחמת הבורים. רודז הפך לאחד האנשים העשירים ביותר בעולם בזכות מצבה העגום של אפריקה, אותו הוא עזר לשמר, ובשלב מסויים היה לו מונופול על 80% מהיהלומים שיצאו מהיבשת. אבל מטרותיו היו גדולות יותר – כפי שתראו ב”הקונספירציה הקפיטליסטית”, המטרה הסופית הייתה הרחבת השלטון של האליטות האנגלו-אמריקאיות לכל רחבי העולם – והשלב הבא היה המזרח התיכון כמובן. בסרט מוזכר אירגון הסתרים אותו הקים רודז שנקרא “השולחן העגול” (הזכרנו את הארגון גם בכתבה על קבוצת בילדרברג), ומטרותיו היו הגשמת היעדים הללו ע”י פעילות חשאית משותפת של אנשי מפתח מהאליטה האנגלו-אמריקאית.

אז איפה נכנסת מדינת ישראל?

ובכן, אתם בוודאי תופתעו לשמוע ששניים מהחברים המייסדים באגודת “השולחן העגול” היו הלורד בלפור והלורד רוטשילד (משפחתו היא חלק מהבונים החופשיים). מי שזוכר עוד את מה שלמדנו בביה”ס מייד יזהה את משמעות הדבר – הצהרת בלפור נשלחה ע”י הלורד בלפור אל הלורד רוטשילד – כששניהם חברים בקבוצה חשאית שמטרותיה היו (בין השאר) לבזוז את משאבי המזרח התיכון!

עכשיו נביא לכם דוגמא מצויינת כיצד הדבר קורה בארץ:

מתוך ynet:

מה מסתתר מאחורי עסקת בריטיש גז?

להחלטה לחדש את המו”מ עם בריטיש גז על רכישת גז מהקידוח מול חופי עזה, יש היסטוריה. שרון עיכב אותה ואח”כ נתן לה אור ירוק. אחד ממתנגדיה, ח”כ ארדן, העביר את הנושא למבקר המדינה. האם מהפרשה הזאת נודף ריח רע, למרות שלגז טבעי אין ריח?….

אהוד ברק אישר

בריטיש גז קיבלה את הזיכיון להפקת הגז מול עזה ב-1999 בהסכמת ראש הממשלה דאז אהוד ברק. ארדן מסר למבקר המדינה חוות של מומחה למשפט בינלאומי, עו”ד יורם דינשטיין, השוללת את תוקפו. לא בטוח שהרשות הפלסטינית, שהיא שותפה ב-10% לזכויות ההפקה, היא גם השליט הריבוני על המים הטריטוריאליים של השדה, המוסמך לתת את הזיכיון. בינתיים המעשר הזה הוא גם הנתח שלה במכירות הגז…

אליעזר נרתם לעמעם את החששות מהסיכון הביטחוני שבעסקת הגז הפלסטיני. “אין ספקי גז אוהבי ישראל, ואני לא ישן טוב בלילה גם עם העסקה עם המצרים”, אמר בוועדה לביקורת המדינה, וגילה: “שרון אמר לי כי העסקה עם בריטיש גז תהיה על גווייתו, אבל לאחר מכן הוא חזר בו ואישר את העסקה”.

מתוך אתר מחלקה ראשונה:

ממשלת ישראל שוב מוכנה לדון ברכישת הגז מול חופי עזה  בעקבות החלטתו של אהוד ברק לוותר על הזיקה הישראלית לשדה הגז בעזה, תיהנה ממשלת החמאס מהכנסות של מיליארדי שקלים 

רווח של מיליארדי שקלים

רבים במערכת הביטחון מתנגדים להסכם המסתמן בין ממשלת ישראל לבריטיש גז, מכיוון שבשנת 1999 החליט ראש הממשלה דאז, אהוד ברק, לוותר על זכויותיה של ישראל בשדה – בניגוד לחוות דעת משפטית שקבעה שהשדה אינו שייך לרשות הפלשתינית.

בשל החלטתו של אהוד ברק לוותר על הזיקה הישראלית, תיהנה ממשלת החמאס ברצועת עזה מרווחים עצומים, שצפויים להגיע, לפי הערכות, למיליארדי שקלים.

הרשות הפלשתינית מחזיקה בעשרה אחוזים מהזכויות בפרויקט וצפויה ליהנות מ-12.5 אחוזים מההכנסות. בבעלות על השדה שותפה גם חברה לבנונית.

הוויכוח למי שייך השטח הוא לא מה שמעניין אותנו פה, מה שאנחנו היינו רוצים להדגיש הוא שאם תשימו לב, בגלל הסיכסוך בינינו לפלשתינאים יש לחברה זרה כמו בריטיש גז את האפשרות לנצל את הקונפליקט בשביל לקחת שליטה על המשאבים הנמצאים מול חופי המדינה. ובמקרה של הפלשתינאים הם רק יקבלו משהו כמו 10% מהנתח אשר על פי ההערכות ולפי ניסיון העבר לא יועבר למען רווחת העם הפלשתינאי אלא למלחמה שתמשיך את הסיכסוך. ב”ארכיטקטים של הג’יהאד” הראנו גם שכסף המגיע מהאו”ם לארגון שלו אונר”א, מוצא את דרכו לאותה מטרה.

ניתן לראות את הקשר עם אנגליה שוב דרך שמעון פרס יותר בבירור:

מתוך הארץ:

מלכת בריטניה העניקה לנשיא, חתן פרס נובל לשלום, תואר אבירות לשם כבוד; השניים ניהלו שיחה בארבע עיניים לאחר קבלת התואר…

מלכת בריטניה, אליזבת השנייה, העניקה היום לנשיא המדינה שמעון פרס תואר אבירות לשם כבוד בטקס רשמי שהתקיים בארמון בקינגהם בלונדון. פרס, חתן פרס נובל לשלום, נפגש עם המלכה אליזבת בליווי משמר המלכה לטקס בו קיבל את התואר ולאחר מכן פרשו השניים לשיחה בארבע עיניים. הנשיא לא יוכל להיקרא “סר שמעון פרס” כיוון שאינו אזרח בריטניה.

בפגישתו עם הנסיך צ’ארלס…השניים קבעו כי יבחנו דרכים לשיתוף פעולה ולהכנסתה של ישראל לחלק מן הפרויקטים שמקדם הנסיך צ’ארלס למען החברה והסביבה באנגליה ובמזרח התיכון.

פרס עם תואר האבירות שקיבלו גם בונו (אשר הוצע לו פעם לנהל את הבנק העולמי), ג’ורג’ בוש האב על פשעי המלחמה שלו בעיראק, סטיבן שפילברג שמנחיל את תורת האחוות בסרטיו (בצורה מאוד יפה, חייבים להודות) ועוד רבים:

פרס אבירות

פרס בלחיצת יד ברורה בעלת אופי מאסוני עם הנסיך צ’ארלס:

פרס והנסיך צ
acodex_61_small.jpg

תואר האבירות שקיבל פרס (הישראלי הראשון אגב שקיבל…) שייך ל”מסדר מיכאל הקדוש וג’ורג’ הקדוש”:

מתוך ויקיפדיה:

סיסמת המסדר היא Auspicium melioris aevi, שמשמעותה בלטינית “סימן לעידן טוב יותר”

לראשי התיבות שלעיל קיים גם פירוש הומוריסטי: “קראו לי אלוהים” – “Call Me God‏” (CMG), “בבקשה קראו לי אלוהים” או “מלכים קוראים לי אלוהים” – “Kindly/Kings Call Me God” ‏(KCMG) ו”אלוהים קורא לי אלוהים” – “God Calls Me God” ‏(GCMG). הפירוש הנ”ל התפרסם בעיקר מסדרת הטלוויזיה כן אדוני השר, אך היה נפוץ בשירות הדיפלומטי כבר לפני כן. [קונספיל: כיאה להומור אנשי המסדרים אשר בדרגות הגבוהות מחשיבים את עצמם לאלוהים, ולכן מותר להם להנהיג את ה"עדר"]

במקור, המסדר הוקם כדי לציין את החסות הבריטית באיים היווניים, שהחלה ב-1814. איים אלו קיבלו חוקה ב-1817 תחת השם “ארצות הברית של האיים היווניים”. המסדר נועד לכבד את “הילידים של האיים היווניים והאי מלטה ושטחי החסות שלו, ונתינים אחרים של הוד מלכותו, אשר ממלאים תפקידים חשובים וחשאיים בים התיכון.

[קונספיל: יושב ראש המסדר כיום הוא] …

1967-היום: הוד מעלתו הנסיך אדוארד, הדוכס מקנט. [קונספיל: כן אותו הדוכס מקנט הבונה חופשי שחשפנו בכתבה הגברת באדום, שם מוסברת הנחלת העקרונות הלוציפריאנים של הבונים החופשיים לאזרחים, ועל המקלות אותם הם מחזיקים במסדר…]

שומר הסף במסדר ידוע כ”האדון נושא המוט הכחול” (Gentleman Usher of the Blue Rod) או בקיצור “המוט הכחול”.

[קונספיל: והפלא ופלא, ניתן לראות במסדר הזה כמו אצל דרגות גבוההות בבונים החופשיים סימנים של מסדר אבירי מאלטה מהכתבה שלנו "ארכיטקטים של הג'יהאד"]

באירועים אחרים חברי המסדר לובשים מדים פשוטים יותר:

את הכוכב עונדים רק אבירים וגבירות מפוארים ואבירים וגבירות מפקדים, והוא נענד על צידו השמאלי של החזה. כוכבם של האבירים המפוארים הוא בצורת “כוכבית מלטזית” בעלת שבע זרועות, עם פס מוזהב בין כל זוג זרועות (ראה תמונת הסמלים, לעיל). כוכבם של האבירים מפקדים קטן יותר והוא בנוי משני צלבים מלטזים ללא פסי זהב.

פרס אשר התחנך בצעירותו בפולין במוסד ישועי הוא ללא ספק אחד הסוכנים הבולטים של הסדר העולמי החדש בארץ הפועל למען קידום מטרות האליטה תחת מעטה הנקרא”מזרח תיכון חדש”, כמה מפתיע… מעניין לדעת שאחד האנשים הנוספים מהארץ אשר קיבל תואר אבירות דומה הוא לא אחר מאשר סמי עופר! , לעוד מידע כיצד האוליגרך הישראלי הזה קונה לעצמו את שמו תראו את הכתבה “עדכון שקשוקה”, ועוד על מעורבותו בהרעלת, סליחה, הפלרת המים בארץ ופגיעה בבריאות הציבור כיאה לעובדי הסדר העולמי החדש תוכלו לקרוא באותה כתבה. כן אלה האנשים שמקבלים את תואר האחווה המלכותית האנגלית. אגב אותו דבר קורה עם פרסי נובל, חוץ מערפאת ופרס גם קיסינג’ר, אחד ממובילי תורת האאוגניקה בסדר היום של האליטה קיבל פרס נובל לשלום, רק תראו את זוועות המלחמה שקרו בגללו בסרט “אזוטריק אג’נדה” כדי להבין כמה הדבר אבסורד.

כפי שניתן כבר להבין, הפלשתינאים הם לא האויב האמיתי שלנו ואנחנו לא האויב האמיתי שלהם, אנחנו שנינו סך הכל מריונטות בידיים של אנשי הסדר העולמי! בקרוב נחשוף בפניכם את האג’נדה הציונית של הבונים החופשיים הגבוהים ואנשי המסדרים של המלוכה הבריטית יותר לעומק. מי שכבר חקר בעצמו בטח נתקל במונח “בריטיש ישראליזם”. אז בקצרה, זאת אמונה אך ורק שלהם ואין לה שום קשר למציאות, אך כל עוד הם מאמינים בה זה ישפיע עלינו, ומה שהם טוענים זה שהם שושלת המלוכה הישראלית הישנה מימי דוד המלך… והם חושבים שקוראים להם BRITISH כי המשמעות היא שהם “ברית” – מלשון ברית, הברית בין אלוהים לבני ישראל, ו”איש” – אנשים, הם הברית-איש, BRITISH. כן, זה נשמע מעוות אבל זה מה שהם מאמינים בו, וזה גם מסביר די הרבה. בקרוב נחשוף את זה יותר לעומק.

ועכשיו נראה לכם רצף של תמונות הקשורות למזרח התיכון אשר אספנו עם הזמן:

לחיצות יד מאסוניות:

acodex_64_small.jpg

חוסיין מלך ירדן שכבר חשפנו שהוא בונה חופשי באתר, יחד עם עוד שני בונים, בלחיצת יד מאסונית מובהקת:

רבין וחוסיין בונים

ברק והמלך עבדאללה נפגשים בעמאן באוגוסט 2000, גם בלחיצת יד מאסונית דומה:

barak.JPG

ביבי גם בלחיצת יד מאסונית:

ביבי לחיצת יד

שימו לב ללחיצת היד של קדאפי וטוני בלייר:

קדאפי ובלייר לחיצת יד

פרס ושגריר מצריים מוחמד בסיוני מנומבר 1997:

פרס שגריר מצריים

אבו-מאזן ואולמרט:

olmertabbasgrip.jpeg

לארי קינג ואחמדינג’אד, שנפגש עם המועצה ליחסי חוץ ואשר נחשף כי ארה”ב מממנת את פרוייקט הגרעין שלו:

אחמדינג

לקראת התמונה הבאה נציג סמל ידוע הנמצא בשימוש הבונים החופשיים אשר נקרא ה”ריבוע הכפול”/Double square.

kneph.jpg

על כסא של בונה בדרגת “worshipful master”

wormasterschairwithdoublesquare.jpg

בארמון וסטמיניסטר של הפרלמנט הבריטי:

palaceofwestminster1sb7.jpg

וביום הולדתו של סדאם חוסיין:

סאדם עוגה

פירמידה בבית המשפט העליון ששיפץ רוטשילד בארץ:

supreme-court-israel-pyramid.jpg

גברת פיליפין דה רוטשילד משושלת הבנקאים של רוטשילד (ויש לנו עוד הרבה על המשפחה הזאת אשר כל כך מעורה בבנייה החופשית).

philippinederothschild.jpg

משה קצב והברונית אריאן לאנגר דה רוטשילד בלחיצת יד

a-rothschild.jpg

ציפי ליבני עונדת כוכב בעל 8 שפיצים, כוכב זה סימל את האלה אישתר,”הזונה מבבל”,הבתולה הקדושה של המסדרים החשאיים, ובקרוב מאוד תבינו טוב טוב מה זה אומר:

livnistar8.jpg

דליה איציק בסימן היד הידוע

daliaitzik.jpg

סמל הקרניים הידוע של כנסיית השטן, אשר נמצא בשימוש רב בידי אנשי המסדרים:

בוש מאחוות הגולגולות והעצמות המאסונית:

080106eldiablo.jpg

קלינטון:

clintondevilhj857op.jpg

אובאמה, ההונאה:

אובאמה קרניים

האפיפיור, ואתם חשבתם שהוא נוצרי…:

אפיפיור קרניים

מייסד כנסיית השטן, אנטון לוי, וטקס מהכנסייה:

amysalu2edit293h.jpg
satanicritualhandsignal5jy.jpg

ועכשיו במזרח התיכון…
המלך עבדאללה מסמן לפוטין:

מלך עבדאללה

אחמדינג’אד:

ahmadinejad.jpg

חאלד משעל:

khaledhorns.jpg

איסמאיל הנייה

haniyeh460.jpg

ערפאת (ניתן לראות את כאפיית הפרמידה שלו בברור):

ערפאת קרניים

אולמרט מסמן לפרס:

אולמרט קרניים

עמיר פרץ (עוד מרקסיסט)

102.jpg

שימו לב, ביד שמאל אותו סמל שערפאת עשה כאשר קיבל פרס נובל לשלום (ראו למעלה), יד ימין סמל ה-V אשר מקורו באחוות הסודיות, פירוש סמלי הידיים יוסבר בהרחבה בעתיד:

אפיפיור סמלים

סמל ה-V שנהיה פופולארי בזכות צ’רצ’יל השייך לבונים החופשיים ומסדר דרואידים פאגני:

winston_churchill_v_for_victory.jpg

ג’ורג’ בוש האב, מסדר הגולגולת והעצמות:

codex_118.jpg

בונו שקיבל תואר אבירות כמו של פרס, מאחוריו מצד ימין סגן הנשיא ביידן ומשמאל ג’ון קרי מאחוות “הגולגולת והעצמות”:

bono_v_sign_2.jpg

חניך ממסדר אבירי מאלטה הקשור לענף הסקוטיש רייט של הבנייה החופשית:

additi23.gif

וכמובן שאנחנו מראים לכם את זה מהסיבה שערפאת הפך את הסימן הזה לפופולארי בקרב המאבק הפלשתינאי, רק שאף אחד שם לא מבין שהוא משתמש בסמל ידוע של האחוות אשר חדר לתרבות הפופ שלנו כל כך עמוק:

codex_115.jpg
june6_arafatoutramallahcompvsign.jpg

חאלד משעל:

hamas-spokesman.jpg

מחמוד אבאס:

r120815_385183.jpg

אחמדינג’אד:

images2.jpeg

יש עוד כל כך הרבה אבל ניתן לכם להחליט מה השימוש המכוון של כל אחד מהמוצגים למעלה.

Richardson’s Monitor of Freemasonry, p. 84

untitled5.JPG

בן גוריון, שע”פ ד”ר ג’ון קואולמן  היה שייך לועדת 300 של הסדר העולמי, ואשר היה מרקסיסט מוצהר שטען ב-American Spectator “אני בעד בולשביזם”. אפשר לראות על איזה ערכים מעוותים כבר אז קמה המדינה, וזה עוד מבלי להזכיר את האאוגניקה הציונית שהלכה חזק בקום המדינה.

gurionfist.JPG

ביבי:

ביבי בונה

ולסיום אחת התמונות האהובות עלינו מהארכיון, בלי ממש משהו אזוטרי או נסתר, פשוט יפה, ובעיקר…פשוט. הנה זביגניו ברזינסקי ומנחם בגין משחקים את משחק המלכים:

nlc073236a.jpg

יש לנו עוד המון מה להראות לכם מהארכיון אבל בנימה זו נסיים את הפוסט הזה, מקווים שנהנתם, צפו לעוד מידע חושפני ביותר בקרוב.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 תגובות

  1. inonf8 2009-11-09

    כתבה מדהימה – איזה אלופים
    מאד קשה לי למצוא אינפו בעברית על הקשר
    של פוליטיקאים ואנשי הון לבניה החופשית
    תודה רבה רבה ינון

  2. ניר 2009-11-09

    שכחתם גם את מייקל ג'קסון שהיה עושה הרבה את סימני ה"V"

  3. inonf8 2009-11-09

    היה למשל את הסיפר עם דן חלוץ ותיק
    ההשקעות אחרי חתיפת החיילים בזמן מלחמת לבנון השניה
    איך בודקים עם הוא שייך לבונים החופשיים או איזו שהיא אגודה אחרת?

  4. מסדר אבירי המזרח נשמע בהתחלה כמו ORIENT TEMPLER ORDER
    שנקרא OTO אחד האירגונים שהם תוצר של הארמטיק גולדן דאון.
    סטנלי פישר הוא גם חבר בילדרברג כפי שתזהו בלינק
    http://www.bilderberg.org/BILDSWED.JPG
    סמל הכוכב של עשתר או אשתר או עשתורת או עשתרות או אסתר או אסטרייט (או המילה סטאר באנגלית שמקורה מהשם הזה) המוזכר בתנ"ך אשר שלמה המלך(הבונה והמכשף העתיק) עצמו סגד לה, היא אותה אחת של האמונה הבבלית והשומרית., כמובן שכאן אני נשען על סילוף אודות הכתוב בתנ"ך.
    האל מרדוק שמוזכר במיתולוגיה הבבלית שומרית אכדית הוא כמובן מרדכי, אותו מרדכי שמוזכר במגילה יחד עם אסתר או אשתר, הכוכב שנמצא על הבגד של ליבני הוא בדיוק אותו אחד עם השפיצים הארוכים אשר סימל את אשתר האלה ..כן כן אותו אחד שמסמל את לוציפר עצמו…כוכב השחר.
    יש עוד המון כמו שנאמר בכתבה.
    התרמית של הדורות התנ"ך ומה שמסביב לו.

  5. ציונות 2009-11-11

    שכחתם להזכיר גם אותו
    http://www.nrg.co.il/images/archive/300×225/781/102.jpg

    ואותו

    http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2008/03/13/haniyeh460.jpg

    לפני כמה חודשים אולמרט עשה את סמל הדיאבלו בדף הראשי של "הארץ"

    קישורים מענינים בנושא

    http://www.cuttingedge.org/news/n2148.cfm

    http://pakalert.wordpress.com/2009/10/29/the-hidden-hand-that-shaped-history/

  6. קיריל 2009-11-13

    אני תמיד עושה V

  7. גלית 2009-11-14

    הרגע קראתי את הכתבה הזאת: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3804942,00.html

    בהקשר למאמר הזה שימו לב בכתבה בוויינט לתמונה הראשונה למעלה בצד ימין, התמונה של סאיב עריקאת – ראש צוות המשא ומתן ברשות הפלסטינית, שימו לב לסימן המאסוני שהוא מסמן בידו. התמונה: http://www.ynet.co.il/PicServer2/25102009/2252581/JER129.jpg_a.jpg

  8. גלית 2009-11-14

    היה צריך להיות קישור לתמונה הגדולה יותר: http://www.ynet.co.il/PicServer2/25102009/2252580/JER129.jpg_wh.jpg

  9. אידיוט שימושי 2009-11-15

    היחלפתי את שמי מ"ציונות נכס ……" "לאידיוט שימושי" – הביטוי שלנין השתמש בתיאורו אנשים ששירתו אותו !

    תמונה של פרס שמסבירה הרבה…….

    http://www.haaretz.com/hasite/images/daily/D110809/468_peresNAKHUM_SEGAL.jpg

    ודיון מעולה על הנושא שנגעתם בו:

    http://video.google.com/videoplay?docid=-684458353273266563&ei=m0r_St7gCoyQqALVxuSICA&q=codex+magica+&hl=en#

  10. lloyd 2009-11-15

    אחלה תמונה אדיוט מושלם
    כמו שאומרים בלודג'ים של המייסונס
    ride the goat!

    ^_^

  11. אידיוט שימושי 2009-11-15

    זה לא "אידיוט מושלם" אלא "אידיוט שימושי" USEFUL IDIOT

    יש הבדל!

    http://en.wikipedia.org/wiki/Useful_idiot

    קישורים למהות העז – המציאות הזויה מדימיון ! קבוצה של אנשים שסוגדים לשטן מנהלים את העולם!

    http://www.jesus-is-savior.com/False%20Religions/Wicca%20&%20Witchcraft/signs_of_satan.htm

    http://www.jesus-is-savior.com/False%20Religions/Wicca%20&%20Witchcraft/pentagram.htm

  12. lloyd 2009-11-15

    אווף אחי אני מת על הכתבות האלה…

    הנה זווית שלי על העז
    העז הוא הגדי, מזל גדי, היום בו החודש בו השמש הכי חלשה, היום בו יש את היום הקצר בשנה בו נאמר על פי הבונים שמלאך המוות הורג את השמש עד שהיא קמה לתחייה לאחר שלושה ימים. על מזל גדי שולט שבתאי. SATURN

    ועל פי התיאוסופיה,
    SATURN=ANGEL OF DEATH=SAMAEL=SATAN
    SATURN=SATAN

    זה למה הבונים החופשיים לובשים שחור לפחות המאסטר מייסון של הלודג'.
    RIDE THE GOAT EH?

  13. יונתן 2009-11-16

    באמת שאתם מתייחסים להמון נושאים ממש ממש (ממש ממש ממש ממש) לא חשובים, אבל כאילו להתעסק
    בתנועת V שהיא כ"כ פופולרית באמת כמה תמים אפשר להיות.. בזמן שהולך לעבור המאגר הביומטרי, שלא
    ראיתי אתכם אומרים על זה אפילו מילה, שזה הנושא הכיייייייייייי קשור לקונספירציה שקורה בישראל עכשיוווו

    כאילו אני לא מבין את הסדרי עדיפויות שלכם… זה עובר היום דרך אגב, אתם מודעים?

  14. placibo 2009-11-16

    כולם מודעים לזה, כי זה סוף סוף הגיע לעמודים הראשיים בעיתונים. לא נראה לי שמישהו צריך את קונספיל בשביל לדעת על זה….
    עכשיו, תעשה חיפוש פשוט באתר למילה "ביומטרי", אם באמת לא תמצא כלום אז אתה צודק, אף מילה לא נאמרה כאן על המאגר. אבל אתה טועה אז בוא נמשיך הלאה…

    כבר יותר מפעם אחת נכתב באתר שאין לכותבים זמן יותר, ושאם מישהו מעוניין הוא מוזמן לכתוב כתבה ולשלוח.

    שלחת? אם לא, אז אל תבוא בטענות לאף אחד חוץ מעצמך.

  15. lloyd 2009-11-16

    זה לדעתך לא חשוב… כאילו שבאמת הכתבה עוסקת רק בתנועת הV
    לא קראת את כל כתבה רק הסתכלת בתמונות או משהו?
    כנראה האתר הזה לא בשבילך, למה אכפת לך בכלל?

    אגב כן כתוב באתר על המאגר…יש נושא שלם נקרא האח הגדול אם לא ראית… או שבאת להסתכל על התמונות?

  16. האח הגדול כבר פה – קונספיל 2009-12-09

    […] מי שלא יהיה מוכן להצטרף למאגר לא יוכל לצאת מגבולות הארץ. פעם אחר פעם חברי הכנסת היושבים בבניין שנבנה תודות לתרומתו הנדיבה של רוטשילד (בונה חופשי) מוכיחים לנו שלא איכפת להם בגרוש מאיתנו, לא אכפת להם מחופש וזכויות שלנו, לא אכפת להם מהביטחון שלנו, אכפת להם רק מעצמם ומהשבועות שהם נותנים לאחווה האינפנטילית שלהם. […]

  17. "הסוד" של היטלר – קונספיל 2010-01-10

    […] מסדרי המזרח התיכון […]

  18. Elad Miller 2013-04-20

    פרס היה במסדר ישועי? הרי הוא עלה לארץ בגיל 11.
    מה זה כל התמונות ההזויות האלו?
    כזה אוסף זיבולים מזמן לא שמעתי

  19. משתמש אנונימי (לא מזוהה) 2013-04-20

    פרס היה במסדר ישועי? הרי הוא עלה לארץ בגיל 11.
    מה זה כל התמונות ההזויות האלו?
    כזה אוסף זיבולים מזמן לא שמעתי